Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Galen, daca are ulei in cadru logica spune ca e tipul de motor cu carter uscat, fara baie de ulei. Cadrul are rol de rezervor de ulei. Desi e tot Honda, Domi se pare ca nu e identica cu Afica Twin.....

Man, pana la urma e mai sanatos sa iau cartea la mana, pentru ca motorasul asta nu este de fapt atat de simplu cat credeam. Este si nu e cu carter uscat, pentru ca are o singura pompa si probabil pistonul se unge prin barbotaj, adica are ulei si in carter. Ba chiar are ce nu stiam eu, anume un surub de verificat nivelul uleiului din carter . asta pe langa surubul de golire ulei carter

Bun, acuma e cam clar si cum functioneaza, daca gresesc sa ma corecteze vre-un profesor:

Pompa deserveste doua circuite separate. Prin primul impinge printr-o valva uleiul din carterul care asa cum spuneam nu e de loc uscat in cadru. Face chestia asta exclusiv pentru racirea uleiului. Din cadru uleiul se reaintoarce la pompa. Cadrul este deci presurizat, de aia zboara pur si simplu uleiul afara daca deschizi busonul cu motorul pornit. La iesirea din pompa, circuitul are o valva de presiune care permite pastrarea presiunii in pompa pentru cel de-al doilea circuit de ungere care unge distributia. Din chiulasa uleiul ajunge in carter, apoi unge probabil prin barbotaj oglinda cilindrului si biela, iar din carter este absorbit de catre pompa printr-un sorb. Nu este insa exclus sa unga oglinda si biela si prin jet de ulei.

 

Axcuma e clar de ce nivelul de ulei se masoara doar cu uleiul cald (fluidificat) si dupa ce nivelul s-a stabilizat atat in carter cat si in cadru. Am pus in atas inclusiv instructiunile de masurare a nivelului. La rece uleiul este sub orice nivel :P pentru ca s-a adunat in carter, inainte ca pompa sa-l imprastie prin cele doua circuite..

Ungere domi.doc

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaa, tu vrei sa fuck.ti motoru?

cum domne sa verifici la rece?

normal ca e acolo, numa ca nu stii exact cat e numa la cald

ooofff tu chiar nu stii japoneza?

Deci e acolo pe joja,pe joja man de fiecare data,rar cind nu e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e acolo pe joja,pe joja man de fiecare data,rar cind nu e

 

Nicio relevanta.

 

Baa ati baut ceva,se verifica la rece si e acolo de fiecare data f rar cind nu e

 

Din nou, nicio relevanta.

 

Verificarea se face numai la cald, numai cu motorul vertical si numai dupa ce e oprit si tinut drept aproximativ jumatate de minut ca sa se scurga putin. Asa se face la Dominator.

 

 

Daca tu vrei sa faci ca la Dacie, treaba ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asa e. Acuma stiu si de ce. In cazul meu am uleiul la maximum joja la rece, asa ca am sa scot gradual din el pana cand ajunge sa fie la maxim doar la cald dupa oprirea motorului.Am sa va spun apoi cum e la rece, daca atinge joja sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dezmembreaza cineva motor de dominator pe langa cluj? Ma intereseaza pentru inceput culbutori.

Care din ei te intereseaza? admisie evacuare?

» Post actualizat in 24 May 2015 09:17

 

 

 

 

 

Pentru anii de febricatie 1988-1998 am eu.

Nu sunt din Cluj.

Piesa o pot trimite prin curier daca esti interesat.

 

Chiar asa...Dezmembreaza cineva Dominator pe langa Cluj? Si eu sunt interesat de blocul de lumini, mai exact,contactele butoanelor de la faza scurta-lunga si semnalizare...

Editat de moto.consumabile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicio relevanta.

 

 

Din nou, nicio relevanta.

 

Verificarea se face numai la cald, numai cu motorul vertical si numai dupa ce e oprit si tinut drept aproximativ jumatate de minut ca sa se scurga putin. Asa se face la Dominator.

 

 

Daca tu vrei sa faci ca la Dacie, treaba ta.

 

Eu stiu ca ai citit manualul cu verif ulei,dar gindeste-te ca asta a facut-o japonezu ca "baieteii" care vad joja goala, sa nu arunce la viteza vreo 3 litrii de ulei in motor crezind ca uleiul s-o fi evaporat,dar daca verifici la rece "ca la Dacie"si vezi ca pe joja e plin pina sus sau intre nivele si tu te grabesti sa-i pu-i sau sa-i scoti ulei,treaba ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca ai citit manualul cu verif ulei,dar gindeste-te ca asta a facut-o japonezu ca "baieteii" care vad joja goala, sa nu arunce la viteza vreo 3 litrii de ulei in motor crezind ca uleiul s-o fi evaporat,dar daca verifici la rece "ca la Dacie"si vezi ca pe joja e plin pina sus sau intre nivele si tu te grabesti sa-i pu-i sau sa-i scoti ulei,treaba ta

 

Motoru asta e facut de japonezi. Aia citesc manualu si il respecta :) Si la verificari, si la service si la ulei.

 

 

Iti propun un test: imediat dupa schimbul de ulei + filtru (bagi cat scrie la manual, nu dupa ureche), verifica fix cum vrei tu nivelul: la cald, la rece, cu motoru drept sau pe cric sau ... cum ti-am zis eu. Daca ai un model NX, SLR sau FMX de 650, numai metoda data de mine iti va indica nivelul maxim pe joja - restul vor fi masuratori apoximative.

 

Daca faci asta, probabil vei intelege ca e cel mai bine sa respecti manualul.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scos cam 300 g ulei apoi mers cu motorul si masurat dupa metoda Switch la sub 1 min dupa oprire, nivelul cam 3 sferturi din maxim. Corespondent la rece o gradatie pe varful jojei! :) Sunt curios daca la urmatorul drum rezultatul ramane constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in urma masuratorii efectuate de tine lasai motorul o saptamana intr-un loc insorit, vara, ai fi observat ca dupa o saptamana nu aveai nici urma de ulei pe joja! Mai putin timp daca foloseai ulei 5w-x.

 

Lasand tehnicalitati din astea la o parte, cum va mai merg domi-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu merge super,mai ales ca i-am reglat si jocul la supape.

Am luat ulei si filtru pe care vreau sa-l schimb zilele astea.

Maine e posibil sa plec cu el la Focsani,dar inca stau in dubiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de ce intrebi cum mai merg?

ti-e dor sa dai niste pedale ca la Baisoara?

cu benzina buna, porneste si merge f bine, numa ca ma termina psihic ploile astea

ma mananca niste ture prin Apuseni,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasand tehnicalitati din astea la o parte, cum va mai merg domi-urile?

https://www.facebook.com/suciu.calin.1/media_set?set=a.1096018887078928.1073741955.100000124824079&type=1&pnref=story

:) Numa rade! Zau, incaltata cu gume cross isi face treaba intr-un mare fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen,imi parea cunoscut Domi-ul tau..

Te am in lista de FB.

Eu sunt Eugen Wakasaki.

Am fost pana la urma la Focsani.Primul drum lung cu el,cam 400 de km.

Carburatie reglata cu motor cald,strans surub aer pana balbaie,desfacut juma' de tura.

Consum 4 %,mers 110 - 120,putin 140 - 150,ca ma oprisem la o tigare si trecuse autocarul cu copii de mine.

A meritat drumul,mai ales ca fi-miu a adus cupa castigatoare acasa.

Ulei nu a piscat,vroiam sa-i fac schimbul inainte,dar il schimb zilele astea...

post-74306-0-59921200-1433278159_thumb.jpg

post-74306-0-43320500-1433278208_thumb.jpg

post-74306-0-67643100-1433278262_thumb.jpg

post-74306-0-96119800-1433278337_thumb.jpg

post-74306-0-64564700-1433278377_thumb.jpg

post-74306-0-58803900-1433278402_thumb.jpg

post-74306-0-08435000-1433278429_thumb.jpg

post-74306-0-22617300-1433278490_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutara in toamna asta pregatesc un poriect scrambler si am decis ca domi intra cel mai perfect in peisaj datorita bugetului stabilit pentru motoreta + RK + custom-ul de riguare ! Vreau sa ma documentez de unde as putea sa iau piese gen piston segmenti ambreiaj ca sa fac un RK complet (cat ar costa in principiu toata distractia) si daca sunt oameni capabili sa faca o treaba ca la carte nu de mantuiala ca mai bine ma bag eu sa o cioplesc ! Ma intereseaza doar pe parte mecanica cine imi poate desface motorul si reface stiind ce face ! Cunoasteti in bucuresti un service serios de la care sa nu plec dezamagit nici despre manopera nici despre pret ?

 

Asta a fost prima parte, acum a doua de ce domi 650 scrambler ? Pentru ca desi ador offroad-ul si eu de mic copil m-am indragostit de motociclism prin prisma motoretelor de motocross, sunt mic de statura nu cred ca inaltimea mea sare de 1,70-1,73 si as vrea un aspect retro cu insertii moderne pe o motocicleta fiabila durabila si cu aspect de cross ! Am oscilat intre transalp si domi insa un scrambler se vede mai bine monocilindru ! Ce intrebari mai am eu, vreau sa i micsorez garda la sol ca sa o pot cuprinde cel putin cu o talpa intreaga pe sol sa i scot carnele si tot ce tine de ele si sa o cioplesc in chip de scrambler printr-o sea usoara un rezervor care sa se preteze la acest proiect si un cadru de aluminiu pentru sea ! Am inteles ca intampina dificultati la calareala in 2, Credeti ca daca l-as usura cat de cat de ce are el plastice si ce mai are acolo (fara top case si bagaj suplimentar ) suporta 2 persoane gen eu la 75 kg si femeia de 50 ? Eu o gandesc logic si zic ca ar trebui sa se descurce mai usor fat de cum ar fi el original, de acea vreau sa schimb tot in el cel putin piston segmenti ambeiaj si consumabilele (ulei/filtre/placute)

 

Ataez si o poza ca sa vedeti cam despre ce ar fi vorba pentru ca nu stiu cati stiu de curentul scrambler !

 

 

post-89415-0-69830500-1434233831_thumb.jpg

post-89415-0-58532600-1434233832_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutara in toamna asta pregatesc un poriect scrambler si am decis ca domi intra cel mai perfect in peisaj datorita bugetului stabilit pentru motoreta + RK + custom-ul de riguare ! Vreau sa ma documentez de unde as putea sa iau piese gen piston segmenti ambreiaj ca sa fac un RK complet (cat ar costa in principiu toata distractia) si daca sunt oameni capabili sa faca o treaba ca la carte nu de mantuiala ca mai bine ma bag eu sa o cioplesc ! Ma intereseaza doar pe parte mecanica cine imi poate desface motorul si reface stiind ce face ! Cunoasteti in bucuresti un service serios de la care sa nu plec dezamagit nici despre manopera nici despre pret ?

 

Asta a fost prima parte, acum a doua de ce domi 650 scrambler ? Pentru ca desi ador offroad-ul si eu de mic copil m-am indragostit de motociclism prin prisma motoretelor de motocross, sunt mic de statura nu cred ca inaltimea mea sare de 1,70-1,73 si as vrea un aspect retro cu insertii moderne pe o motocicleta fiabila durabila si cu aspect de cross ! Am oscilat intre transalp si domi insa un scrambler se vede mai bine monocilindru ! Ce intrebari mai am eu, vreau sa i micsorez garda la sol ca sa o pot cuprinde cel putin cu o talpa intreaga pe sol sa i scot carnele si tot ce tine de ele si sa o cioplesc in chip de scrambler printr-o sea usoara un rezervor care sa se preteze la acest proiect si un cadru de aluminiu pentru sea ! Am inteles ca intampina dificultati la calareala in 2, Credeti ca daca l-as usura cat de cat de ce are el plastice si ce mai are acolo (fara top case si bagaj suplimentar ) suporta 2 persoane gen eu la 75 kg si femeia de 50 ? Eu o gandesc logic si zic ca ar trebui sa se descurce mai usor fat de cum ar fi el original, de acea vreau sa schimb tot in el cel putin piston segmenti ambeiaj si consumabilele (ulei/filtre/placute)

 

Ataez si o poza ca sa vedeti cam despre ce ar fi vorba pentru ca nu stiu cati stiu de curentul scrambler !

Obtii o chestie buna pentru oras si plimbari scurte, sper ca est constient. Elimini orice posibilitate de a putea cara bagaje altfel decat la nevasta in rucsac. Chiar si asa domi este un monocilindru tipic cu toate tarele astora (tractor pe asfalt), incat merita in opinia mea utilizat exclusiv in teren, adica mesteci in cutie de inebunesti, n-ai final ca lumea (90-100 max LA CONFORT) si culmea din cauza porcariei de decompresor centrifugal nu trage nici foarte de jos. Daca tot esti pus pe "sculptat", eu iti recomand transalp , macar ai putere destula, elasticitate si final cum trebuie. Sa nu uit, domi in stare buna greu sa gasesti, daca ramai totusi calat pe idea asta, neaparat unul rulat afara cu max 40-50k km reali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Acum ceva timp mi-am cumparat un kit de furtune de frana pentru Dominatorul din 1998, de la HEL. La furtunul fata, am inel banjo spre etrier, iar la celalalt capat am terminatie mama cu filet interior 3/8-24 UNF. In pompa frana fata se intra cu surub banjo M10x1mm , ca si in etrier (ma insel cumva ?). Nu prea gasesc adaptoare de la 3/8-24 UNF la M10x1mm.

Sa tai furtunul si sa-i pun un banjo 20 grade ? asa cred ca ar fi cel mai simplu, dar cine mufeaza furtune?
As vrea sa arate ca aici: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1121169
Ce am acum arata asa:

2hq5qmt.jpg

 

http://tinypic.com/r/25zlbh1/8

Editat de naminator2003
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi Dominatoristi,

Am cumparat un disc de frana spate pentru un Transalp, dar se pare ca nu prea pusca. Ar trebui sa aibe 240mm diametru si are 220mm. Mi s-a sugerat ca ar fi de Dominator. Poate careveva dintre voi sa-mi confirme?

 

post-30-0-35588300-1434533476_thumb.jpgpost-30-0-56780200-1434533423_thumb.jpgpost-30-0-33252700-1434533440_thumb.jpgpost-30-0-33252700-1434533440_thumb.jpgpost-30-0-16235100-1434533459_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...