Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie cineva de unde cumperi jigloare noi sau kit de jeting ?

 

Da, uite aici:

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/SLR_650_V_W/97-98/

si cauta la Fuel Section, Carburettor - Main Jet Size: 0.78mm 0.80mm 0.85mm 0.90mm 0.95mm 1.00mm 1.05mm 1.10mm 1.15mm 1.20mm 1.25mm 1.30mm 1.35mm 1.40mm 1.45mm 1.50mm 1.55mm 1.60mm 1.65mm 1.70mm 1.75mm 1.80mm 1.85mm 1.90mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna,se pare ca tacane ceva la decompressor si as vrea sa intreb daca ar merge domi cu decompresorul scos,daca are cineva fara decompressor il rog sa imi scrie si sa isi spuna parerea si sa imi spuneti cum face un domi cu decompressorul bulit.multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge fara decompresor. Modul la care functioneaza supapele dau o compresie cam prea mare pt starter. Va porni foaaarte greu, daca va porni, iar mersul va fi relativ dubios.

 

Decompresoru tzacane si prin tzacanitu ala uzeaza trei chestii: cama decompresorului de pe axa, parghia tachetului sau culbutorului (niciodata nu am stiut diferenta intre cele 2 piese) si - in cazuri extreme - am citit ca ar afecta rulmentul axei cu came. Primele doua le-am vazut cu ochii mei. Ah si cand ai un decomp prost, e relativ greu de reglat supapa dreapta fatza (adica se deregleaza mult mai usor ca celelealte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ar putea fii motivul pentru care,atunci cand stau in spatele motocicletei si tin palmele la o distanta de aproximativ 15 cm. de tobe,simt o alternanta de presiune a gazelor evacuate?

Adica ,cand iese gazul mai puternic pe o toba cand pe cealalta

Va multumesc ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, de curand am achizitionat de la http://www.vick-exhaust.com/ 2 tobe pt Domi. Am optat in primul rand la a-mi schimba tobele cu astea mai sport datorita greutatii. Alea vechi aveau 5-6 kg / buc, astea noi 1.7 kg. In al doile rand, am vrut un "timbru mai grav" (stiti ce spun). Asa grav suna acum, incat copii pe marginea drumului nu mai fac cu manutza ci isi acopera urechile si o iau la fuga. Dar imi plac la nebunie cum suna. Am comandat producatorului si 2 DBkiller.

Tobele au costat 80 euro/buc, facute destul de profi. Pt fixare, colierul care l-am primit cu ele nu prea mi-a folosit si am fost nevoit sa sudez 2 urechi de fixare.

Am simtit si putere in plus, dar in conditiile in care mi-am facut de curand si o reparatie cota 1 la motor, nu pot spune cat se datoreaza tobelor.

 

Apropos, am un piston de vanzare de Domi650, stare f buna (fara segmenti).

 

 

Pozele sunt cam proaste. Urmeaza si un filmulet cu sonor dupa ce primesc dbkiller-urile.

post-39234-0-84089500-1305042599_thumb.jpgpost-39234-0-58848600-1305042870_thumb.jpg

Subscriu la ce zice Florin :)

 

Doar ca momentan site-ul este http://www.vick-exhaust.ro nu .com.

 

--------

 

Additional stuff:

 

 

De vreo doua zile ma plimb cu dominatorul reconditionat. Cu radiator de ulei. Avand in vedere ca amestecul e sarac pana peste poate, ar trebui sa mi se incinga ca dracu. In trafic intens (mers prin Bucuresti intre 5 si 8 seara), 105 grade max la semafoare lngi, la drum intins (90 la ora) ~90 grade si constant pe masura ce creste viteza.

 

Am carburatie de model 88-91 sau pe acolo, adica 145/50 cu amestec sarac la relanti, deci in principiu ar trebui sa fie cam fierbintel la reprize de viteza mare. Din pacate, am fost cam puternic atunci cand am lucarat la senzoru de viteza si l-am stricat :rusinica: Cum? M-am impiedicat de el in timp ce era inca legat la ambele capete, pe langa motor, pt teste. Au. :angryfire:

 

Sper in weekend sa am timp sa testez mai pe indelete eficienta la drum a radiatorului si tinuta de drum a mobrei. Cheers!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai domnilor ca dau o cheie la motor sa auziti tobele. Victor mi-a trimis db-killeruri cu diametru gresit asa ca nu pot sa va arat cu merge cu si fara. Doar FARA. Sa vad daca ma descurc sa fac un film si sa-l uploadez...

 

Editat de mmircea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

De vreo doua zile ma plimb cu dominatorul reconditionat. Cu radiator de ulei. Avand in vedere ca amestecul e sarac pana peste poate, ar trebui sa mi se incinga ca dracu. In trafic intens (mers prin Bucuresti intre 5 si 8 seara), 105 grade max la semafoare lngi, la drum intins (90 la ora) ~90 grade si constant pe masura ce creste viteza.Am carburatie de model 88-91 sau pe acolo, adica 145/50 cu amestec sarac la relanti, deci in principiu ar trebui sa fie cam fierbintel la reprize de viteza mare. Din pacate, am fost cam puternic atunci cand am lucarat la senzoru de viteza si l-am stricat :rusinica: Cum? M-am impiedicat de el in timp ce era inca legat la ambele capete, pe langa motor, pt teste. Au. :angryfire: Sper in weekend sa am timp sa testez mai pe indelete eficienta la drum a radiatorului si tinuta de drum a mobrei. Cheers!

 

Nice!

Daca acum sta temp la 90-105, inainte sa ai radiatorul cam ce temperaturi aveai?

Sa ne spui si daca se simte vreo diferenta la consum.

:cheers:

 

Hai domnilor ca dau o cheie la motor sa auziti tobele. Victor mi-a trimis db-killeruri cu diametru gresit asa ca nu pot sa va arat cu merge cu si fara. Doar FARA. Sa vad daca ma descurc sa fac un film si sa-l uploadez...

 

Suna frumos. Mie mi se pare ca e cam tare, dar foarte probabil cu db-killer se va auzi frumos si la un volum ok :)

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai domnilor ca dau o cheie la motor sa auziti tobele. Victor mi-a trimis db-killeruri cu diametru gresit asa ca nu pot sa va arat cu merge cu si fara. Doar FARA. Sa vad daca ma descurc sa fac un film si sa-l uploadez...

 

aiai man. beton. consum mai mare? daca nu ar tr 2 bucati mai ca mas incumeta si io la o investitie. suna pericol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu db killer se potoleste un pic, am toba vick pe transalp de 2 ani, din pacate tin sa-ti spun ca se va auzi din ce in ce mai tare, victor pune vata doar pe un sfert de toba si se arde in 2 luni, eu am umpluto / indesat-o cu sarme de inox de spalat vase si e mai ok si fara dbkillere, operatiunea e foarte simpla, se gauresc niturile cu burghiu de 4, se scoate capacu si indeasa sarmele si se pun popnituri, mai mult de 15 min de toba nu-ti ia.

in rest sunt foarte multumit de toba, la drum lung ii bag dbkilleru si se potoleste bine, iar in bucuresti merg fara ca sa mai poata deschide cate unu topic pe aci ca il deranjeaza zgomotu :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un Domi RD02 si ma intereseaza un crash bar.Am vorbit cu baietii din Clusj, dar sunt foarte ocupati, avand prea multe comenzi. Mai tarziu eventual. Mai stiti pe altcineva ?

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un Domi RD02 si ma intereseaza un crash bar.Am vorbit cu baietii din Clusj, dar sunt foarte ocupati, avand prea multe comenzi. Mai tarziu eventual. Mai stiti pe altcineva ?

Mersi.

Si eu am vb cu ei si au zis la fel.

Saptamana care vine am sa ma apuc sa imi fac eu(tot pe un RD02),iar apoi am sa bag ceva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...