freerider Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 pacat ca a mea nu are suport de-asta dar ii montez unul cat de curand Curu ala se gaseste ca accesoriu aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) Curu ala se gaseste ca accesoriu aftermarket? de regula e bonus cand iei mobra sau poate sa intervina pe parcurs, in functie de imbracaminte, stilul de mers prin oras, si daca iesi seara prin "centru" ; sau poate il aveai pe stoc dinainte sa iei mobra, dar inca nu ai apucat sa il montezi cum trebuie pe sa (asta e cazul meu) numa de-as face si eu carburatorul asta si poate la vara ne si vedem Mesaj completat uite am tot vrut sa intreb, am citit o gramada in manual cum sa reglez carburatorul, in principiu am priceput, dar ultima parte m-a dat gata deci dupa ce incalzesc motorul, reglez ralantiul din surubul de ralanti, apoi invart "pilot screw" orar/anti-orar pana gasesc o turatie cat mai mare.... apoi iar reglez ralanti-ul, apoi iar invart de surubul PILOT in sens orar pana scade turatia cu aprox 100 rpm iar apoi il desurubez cu " 1 - 1/2 " ture; ce inseamna acest 1 - 1/2 ?? eu am cautat evident cu google, si da e 1 minus 1/2 deci 0.5, dar atunci in manual de ce nu au zis zis doar 1/2? ... ma poate lamuri cineva?:-s multumesc anticipat Editat Aprilie 15, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Juma de tura inseamna. Daca nu ma insel, antiorar inseamna bogat si orar inseamna sarac. Te intereseaza sa il reglezi usor bogat; daca merge sarac se incinge mai tare si asta e ultima chestie pe care o vrei la un motor racit cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Juma de tura inseamna. Daca nu ma insel, antiorar inseamna bogat si orar inseamna sarac. Te intereseaza sa il reglezi usor bogat; daca merge sarac se incinge mai tare si asta e ultima chestie pe care o vrei la un motor racit cu aer. da am citit si despre asta, dar cred ca reglajul ca la carte e ok multumesc ca m-ai lamurit:) oricum daca o sa am dubii o sa mai intreb si daca mi se va parea ca nu va fi ok o sa merg la cineva care se ocupa de asta acum doar sa ajunga membrana aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) reglajul la carb e foarte orientativ. te intereseaza si cum trage, ce culoare are bujia, cum revine din ture (daca face ca un 2T ai amestec sarac), cum accelereaza (daca se poticneste/ineaca ai amestec prea bogat)... e o adevarata arta bibilitul carburatorului. Editat Aprilie 15, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 e o adevarata arta bibilitul carburatorului. Mai ales la cum e pus surubu' ala acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Mai ales la cum e pus surubu' ala acolo... Bai, daca scoti recipientu ala de decantare (paharul ala negru cu 3 furtune), poti sa reglezi surubu cu un cap lat de surubelnita modulara. Alternativ, poti folosi o lamela metalica scurta. Oricum merge destul de usor surubul ala. Numai ca trebe facuta la cald treaba, iar acolo in zona frige - e bine sa ai manusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) nu prea as scoate recipientul de decantare, motorul va merge pe urma cu el legat. "bitul" de surubelnita modulara e bun dar nu prea iti dai seama cat invartesti cu el, un sfert, o optime de tura, mergi cam la orb. o surubelnita cu un angrenaj conic la 90 grade cu transmisie 1 la 1 e super, dar nu prea merita investitia (150 ron). alta varianta ar fi slabirea colierului de pe tubul de admisie de cauciuc si rotirea usoara a carbului. asta a fost aplicata in final la mine. Editat Aprilie 15, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Il scoti cat reglezi, atat De simtit nu tre sa simti. Te apleci si vezi ce reglezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Asta nu mi-a placut mie niciodata la Honda. Inghesuiala asta si greutatea/imposibilitatea de a umbla la carebelitoare-bujii fara sa te chinui sau fara sa desfaci juma' de motocicleta. La fosta mea Honda VT, bai frate ce chinuiala dracu sa ajungi la carburatoare, sa le reglezi, ce sa mai zic de scos si curatat ca dura montatul la loc cat de 3 ori demontanul+curatarea+reglarea, noroc ca nu trebuia facuta des (probabil asta e explicatia ca nu tre' sa umbli des in ele). La Honda CBR 600 F alta chinuiala, ca dracu puse carburatoarele, ca dracu accesul la bujii, iti vine sa ii dai foc. La Zuzuki, desi nu arata probabil la fel de bine e cam acelasi sistem de la IJ Planeta 5 & alte "clasice". Adica carburatoarele dispuse perpendicular pe cilindru si paralele cu carterul, foarte foarte aerisit, cu surub de reglaj dinspre exterior frumos, putin supradimensionate repele, russian tehnology Si vreau sa zic ca la DR-u din dotarea personala nu i-am desfacut niciodata carburatorul intr-un an de mers prin toate gaurile si bagate toate porcariile de benzine. F...utu-i in gura de galbejiti cum au facut ei la Honda toate stramte sa incapa doar manutele lor mici acolo si sa ii injure europeanu' de fiecare data cand tre' sa faca ceva. Repet, noroc ca macar nu trebuie facut des odata ce e facut bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Mda, nu-i cel mai comod. Insa bujia se da jos fara probleme, carbul se regleaza usor (dpmdv), de scos sau pus la loc te doare capu, iar umblatu la distributie (adicatelea pe dinauntru) e enervant. Comparativ cu alte motoare, e ok totusi. Iar tu vezi ca ai DR de 350 la care ai loc sa pui si-un tractor intre cadru si capac. Mesaj completat Oricum, decat Yamaha unde tre sa demontezi tot carenajul fatza cu tot cu bord si faruri ca sa schimbi un bec... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 stie cineva un Dominator de vanzare???... dar unul OK tehnic si estetic... tzipla, vreau sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) stie cineva un Dominator de vanzare???... dar unul OK tehnic si estetic... tzipla, vreau sa zic Da, stiu eu. Sa-l intreb pe baiat daca l-a dat sau daca mai vrea sa-l dea. Editat Aprilie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 al meu e de vanzare , vreau sa plec din tara vara asta si trebuie sa ma despart de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 al meu e de vanzare , vreau sa plec din tara vara asta si trebuie sa ma despart de el Abia ti-l luasesi man... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 al meu e de vanzare , vreau sa plec din tara vara asta si trebuie sa ma despart de el pai si dupa ce trece vara asta nu vii inapoi? ce are daca il pui "la iernat" peste vara? mai prinzi cateva zile/saptamani bune cand te intorci si apoi il ai la anul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 am nevoie de bani ca sa plec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 bafta atunci la vanzare si speram ca pe cand vii sa poti sa mai iei macar una :love: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 al meu e de vanzare , vreau sa plec din tara vara asta si trebuie sa ma despart de el cum sunt lantul, discurile, telescoapele, carena? Nu cred ca putem veni sa-l vedem weekend-ul asta, cred ca celelalt ... andr3i05 e interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Switch, stiu ca abia l-am luat si imi pare rau ca n-am apucat sa ma folosesc de el , abia daca am facut 1000 km, cei mai multi doar in oras. Yuk, am vorbit azi cu Andrei si il/va astept la test ride . NUmai bine va doresc la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 (editat) Pentru customizatorii de ghidoane, ieri am descoperit ca ghidonul standard la Dominator e foarte asemanator cu Henry/Reed Bend-ul folosit de marii producatori (Renthal, Pro-Taper). Diferenta consta in faptul ca la ghidoanele Honda, extremitatile sunt ceva mai putin trase inapoi. Diferenta e minora. Orice ghidon custom pe dimensiunile Henry - Reed e bun la noi fara ajustari de cabluri. EDIT: De unde iau si eu semnalizatoare pe LED in Bucuresti, preferabil cat mai curand? Editat Aprilie 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 EDIT: De unde iau si eu semnalizatoare pe LED in Bucuresti, preferabil cat mai curand? Musai semnalizatoare LED? Poti pune becuri LED in semnalele existente. Gasesti aici: http://www.totcedoresti.ro/anunt-796_ledur...ge_calitat.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 becuri cu LED poti gasi si pe la orice tunning shop, poate chiar la piese auto, eu am incercat pe masina (le-am primit) si sunt aproape ok, marele dezavantaj, dupa parerea mea este ca se vad greu, mai precis, la stop se vad doar din spate, daca te dai putin in lateral nu prea se vede, ma gandesc ca ajuta sa se vada din lateral mai ales la semnalizari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Nu are cineva un cric de domi modelul 88 ala cu papucu de cauciuc ca sa nu intre in noroi? cric din ala am io pe motor...dar laba de gasca aia de cauciuc s-a rupt cand am lasat motorul pe platoul de la sighisoara unde vroiau astia sa faca dracula park...a cazut in pamant moale ca io am uitat de el...femei multe la sighisoara si faine de te fac sa-ti rupi cricul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 cric din ala am io pe motor...dar laba de gasca aia de cauciuc s-a rupt cand am lasat motorul pe platoul de la sighisoara unde vroiau astia sa faca dracula park...a cazut in pamant moale ca io am uitat de el...femei multe la sighisoara si faine de te fac sa-ti rupi cricul... apai,,,,,mai bine cu cric si fara,,,,,,,laba, fie ea si de gasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.