Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curu ala se gaseste ca accesoriu aftermarket?

 

de regula e bonus cand iei mobra sau poate sa intervina pe parcurs, in functie de imbracaminte, stilul de mers prin oras, si daca iesi seara prin "centru" :( ; sau poate il aveai pe stoc dinainte sa iei mobra, dar inca nu ai apucat sa il montezi cum trebuie pe sa (asta e cazul meu) :P

numa de-as face si eu carburatorul asta si poate la vara ne si vedem :)

Mesaj completat

uite am tot vrut sa intreb, am citit o gramada in manual cum sa reglez carburatorul, in principiu am priceput, dar ultima parte m-a dat gata :D

deci dupa ce incalzesc motorul, reglez ralantiul din surubul de ralanti, apoi invart "pilot screw" orar/anti-orar pana gasesc o turatie cat mai mare.... apoi iar reglez ralanti-ul, apoi iar invart de surubul PILOT in sens orar pana scade turatia cu aprox 100 rpm iar apoi il desurubez cu " 1 - 1/2 " ture; ce inseamna acest 1 - 1/2 ?? eu am cautat evident cu google, si da e 1 minus 1/2 deci 0.5, dar atunci in manual de ce nu au zis zis doar 1/2? ... ma poate lamuri cineva?:-s

 

multumesc anticipat :P

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Juma de tura inseamna. Daca nu ma insel, antiorar inseamna bogat si orar inseamna sarac. Te intereseaza sa il reglezi usor bogat; daca merge sarac se incinge mai tare si asta e ultima chestie pe care o vrei la un motor racit cu aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Juma de tura inseamna. Daca nu ma insel, antiorar inseamna bogat si orar inseamna sarac. Te intereseaza sa il reglezi usor bogat; daca merge sarac se incinge mai tare si asta e ultima chestie pe care o vrei la un motor racit cu aer.

 

da am citit si despre asta, dar cred ca reglajul ca la carte e ok

multumesc ca m-ai lamurit:) oricum daca o sa am dubii o sa mai intreb si daca mi se va parea ca nu va fi ok o sa merg la cineva care se ocupa de asta

acum doar sa ajunga membrana aia :P :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglajul la carb e foarte orientativ. te intereseaza si cum trage, ce culoare are bujia, cum revine din ture (daca face ca un 2T ai amestec sarac), cum accelereaza (daca se poticneste/ineaca ai amestec prea bogat)... e o adevarata arta bibilitul carburatorului.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ales la cum e pus surubu' ala acolo... :)

Bai, daca scoti recipientu ala de decantare (paharul ala negru cu 3 furtune), poti sa reglezi surubu cu un cap lat de surubelnita modulara. Alternativ, poti folosi o lamela metalica scurta. Oricum merge destul de usor surubul ala. Numai ca trebe facuta la cald treaba, iar acolo in zona frige - e bine sa ai manusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea as scoate recipientul de decantare, motorul va merge pe urma cu el legat. "bitul" de surubelnita modulara e bun dar nu prea iti dai seama cat invartesti cu el, un sfert, o optime de tura, mergi cam la orb. o surubelnita cu un angrenaj conic la 90 grade cu transmisie 1 la 1 e super, dar nu prea merita investitia (150 ron).

 

alta varianta ar fi slabirea colierului de pe tubul de admisie de cauciuc si rotirea usoara a carbului. asta a fost aplicata in final la mine.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu mi-a placut mie niciodata la Honda. Inghesuiala asta si greutatea/imposibilitatea de a umbla la carebelitoare-bujii fara sa te chinui sau fara sa desfaci juma' de motocicleta.

La fosta mea Honda VT, bai frate ce chinuiala dracu sa ajungi la carburatoare, sa le reglezi, ce sa mai zic de scos si curatat ca dura montatul la loc cat de 3 ori demontanul+curatarea+reglarea, noroc ca nu trebuia facuta des (probabil asta e explicatia :D :) ca nu tre' sa umbli des in ele). La Honda CBR 600 F alta chinuiala, ca dracu puse carburatoarele, ca dracu accesul la bujii, iti vine sa ii dai foc. :P

La Zuzuki, desi nu arata probabil la fel de bine e cam acelasi sistem de la IJ Planeta 5 & alte "clasice". Adica carburatoarele dispuse perpendicular pe cilindru si paralele cu carterul, foarte foarte aerisit, cu surub de reglaj dinspre exterior frumos, putin supradimensionate repele, russian tehnology :( Si vreau sa zic ca la DR-u din dotarea personala nu i-am desfacut niciodata carburatorul intr-un an de mers prin toate gaurile si bagate toate porcariile de benzine.

F...utu-i in gura de galbejiti cum au facut ei la Honda toate stramte sa incapa doar manutele lor mici acolo si sa ii injure europeanu' de fiecare data cand tre' sa faca ceva. Repet, noroc ca macar nu trebuie facut des odata ce e facut bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, nu-i cel mai comod. Insa bujia se da jos fara probleme, carbul se regleaza usor (dpmdv), de scos sau pus la loc te doare capu, iar umblatu la distributie (adicatelea pe dinauntru) e enervant. Comparativ cu alte motoare, e ok totusi.

 

Iar tu vezi ca ai DR de 350 la care ai loc sa pui si-un tractor intre cadru si capac.

Mesaj completat

Oricum, decat Yamaha unde tre sa demontezi tot carenajul fatza cu tot cu bord si faruri ca sa schimbi un bec...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva un Dominator de vanzare???... dar unul OK tehnic si estetic... tzipla, vreau sa zic :)

Da, stiu eu. Sa-l intreb pe baiat daca l-a dat sau daca mai vrea sa-l dea.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e de vanzare , vreau sa plec din tara vara asta :love: si trebuie sa ma despart de el :love:

 

pai si dupa ce trece vara asta nu vii inapoi? ce are daca il pui "la iernat" peste vara? mai prinzi cateva zile/saptamani bune cand te intorci si apoi il ai la anul... :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e de vanzare , vreau sa plec din tara vara asta :love: si trebuie sa ma despart de el :love:

cum sunt lantul, discurile, telescoapele, carena?

Nu cred ca putem veni sa-l vedem weekend-ul asta, cred ca celelalt ... andr3i05 e interesat :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switch, stiu ca abia l-am luat si imi pare rau ca n-am apucat sa ma folosesc de el , abia daca am facut 1000 km, cei mai multi doar in oras.

Yuk, am vorbit azi cu Andrei si il/va astept la test ride .

NUmai bine va doresc la toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru customizatorii de ghidoane, ieri am descoperit ca ghidonul standard la Dominator e foarte asemanator cu Henry/Reed Bend-ul folosit de marii producatori (Renthal, Pro-Taper). Diferenta consta in faptul ca la ghidoanele Honda, extremitatile sunt ceva mai putin trase inapoi. Diferenta e minora. Orice ghidon custom pe dimensiunile Henry - Reed e bun la noi fara ajustari de cabluri.

 

EDIT: De unde iau si eu semnalizatoare pe LED in Bucuresti, preferabil cat mai curand?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becuri cu LED poti gasi si pe la orice tunning shop, poate chiar la piese auto, eu am incercat pe masina (le-am primit) si sunt aproape ok, marele dezavantaj, dupa parerea mea este ca se vad greu, mai precis, la stop se vad doar din spate, daca te dai putin in lateral nu prea se vede, ma gandesc ca ajuta sa se vada din lateral mai ales la semnalizari....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are cineva un cric de domi modelul 88 ala cu papucu de cauciuc ca sa nu intre in noroi?

 

cric din ala am io pe motor...dar laba de gasca aia de cauciuc s-a rupt cand am lasat motorul pe platoul de la sighisoara unde vroiau astia sa faca dracula park...a cazut in pamant moale ca io am uitat de el...femei multe la sighisoara si faine de te fac sa-ti rupi cricul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cric din ala am io pe motor...dar laba de gasca aia de cauciuc s-a rupt cand am lasat motorul pe platoul de la sighisoara unde vroiau astia sa faca dracula park...a cazut in pamant moale ca io am uitat de el...femei multe la sighisoara si faine de te fac sa-ti rupi cricul...

apai,,,,,mai bine cu cric si fara,,,,,,,laba, fie ea si de gasca :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...