andreizalau Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 imi pare rau ca nu am reusit sa vin la intalnire anu trecut,,,,dar, o sa ma dau peste cap sa nu lipsesc anul asta chit ca ma rade in cap nevasta si apoi, cu vulcanii,,,,,,daca tancurile merg prin nisipu din Irak,,,,,,io cred ca domi-urile s-or descurca prin Padis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 imi pare rau ca nu am reusit sa vin la intalnire anu trecut,,,,dar, o sa ma dau peste cap sa nu lipsesc anul astachit ca ma rade in cap nevasta si apoi, cu vulcanii,,,,,,daca tancurile merg prin nisipu din Irak,,,,,,io cred ca domi-urile s-or descurca prin Padis sa fi sigur ca se descurca... intrebarea e: ne descurcam noi cu ele? sa anuntati si in topicul asta cand deschideti topic separat pt intalnire:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 (editat) Ca bine zici tu de Apuseni! Mai ales voi, cei care sunteti din zona (Oradea, Zalau, Cluj Napoca etc), sper ca nu veti lipsi la cea de-a doua intalnire oficiala a "Dominatorilor" din 2010, care va avea loc in Apuseni! Detalii in curand! Abia astept detaliile alea... Editat Aprilie 24, 2010 de cturturica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Abia astept detaliile alea... Uite, pentru ca ati insistat voi atat, am mai consumat un litru de vin in ultimele 3 ore si mi-am pus mintea, imaginea si amintirile la contributie si rezulta urmatorul anunt oficial: A doua intalnire oficiala a posesorilor Honda Dominator Versiunea scurta: 30 iulie - 1 august 2010 Versiunea completa: 30 iulie - 6 august 2010 Locul desfasurarii: Muntii Apuseni P.S. Sunteti bineveniti toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naminator2003 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Salutare! Stie cineva cat de complicat este sa scot/curat/repar/ung cablul de soc? Chiar si cand socul e inchis, adica manetuta e sus, tot pare ca inca e un pic activ. Pe la 4...5000 de ture, mai ales in a 2-a, nu acceleraza deloc liniar, ci in hopuri, se ingatuie daca o tin turata acolo.. e foarte nasol... Cam ce i-as putea face? Va multumesc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Salutare! Stie cineva cat de complicat este sa scot/curat/repar/ung cablul de soc? Chiar si cand socul e inchis, adica manetuta e sus, tot pare ca inca e un pic activ. Pe la 4...5000 de ture, mai ales in a 2-a, nu acceleraza deloc liniar, ci in hopuri, se ingatuie daca o tin turata acolo.. e foarte nasol... Cam ce i-as putea face? Va multumesc..... nu e foarte complicat. trebuie sa scoti decantorul de ulei (ala negru din stanga, sub robinetul de benzina) si cred ca ai acces la cablu de soc. il desfaci cu grija din carburator si apoi cred ca il poti trage spre ghidon. la tine e posibil sa fie murdar carburatorul, sau sa ai vreo membrana dusa (si la mine e tot asa) cel mai bine e sa te uiti tu cu atentie si sa il desfaci iar apoi sa il pui la loc asa cum a fost/ cum trebuie Mesaj completat Vand Casca IXS HX 269 /index.php?...=0#entry2398557 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naminator2003 Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Pana la urma s-a rezolvat fara, am strans mai bine surubul de la maneta.... probabil vibra si misca de cablu .... Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 se dezmembreaza un dominator 92 bun al unui amic de al nostru. spuneti cu voce tare ,care cum vreti. sistem frana fata e la mine. contact e pe cale de plecare. la altele nu ma pricep deocamdata. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 pe principiul "o maslina, un martini, ceva" intreb si eu: nu lasi si matale niste preturi,o poza, niste date de contact [e-mail, telefon, adresa]?? si revin cu obsesia mea: tobele, cu cat da tobele si cat sunt de goale? se dezmembreaza un dominator 92 bun al unui amic de al nostru. spuneti cu voce tare ,care cum vreti. sistem frana fata e la mine. contact e pe cale de plecare. la altele nu ma pricep deocamdata. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 E model 92, tu ai model 96. Te risti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) se dezmembreaza un dominator 92 bun al unui amic de al nostru. spuneti cu voce tare ,care cum vreti. sistem frana fata e la mine. contact e pe cale de plecare. la altele nu ma pricep deocamdata.bafta aparatori de maini? Editat Aprilie 26, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 si revin cu obsesia mea: tobele, cu cat da tobele si cat sunt de goale? Lasa ma tobele asa. Ti s-a facut de "golanii"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salutare tuturor, Am si eu o intrebare : parbrizul de Domi pana in 95 se potriveste si la cele din 97? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Salutare tuturor, Am si eu o intrebare : parbrizul de Domi pana in 95 se potriveste si la cele din 97? Nu prea cred. O sa pot sa iti spun sigur saptmana asta -- o sa il incerc pe al meu (pt model 96-03) la un prieten (cu carenaj 92-94). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 dominator 92 de dezmembrat marian 0721269731 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu prea cred. O sa pot sa iti spun sigur saptmana asta -- o sa il incerc pe al meu (pt model 96-03) la un prieten (cu carenaj 92-94). Astept cu nerabdare. Cu nu am gasit nici unul SH o sa imi comand de la dilly unul dupa ce aflu daca se potriveste si la mine. (el are numai pentru modele pana in 95 iar al meu e 97). Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 dominator 92 de dezmembrat marian 0721269731 Te corectez: AN 1994 (carene cu semnale incluse). @Switch: baga-te pt carene spate! @Harciogu: Tobele sunt "operate" si se aud bestial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) M-am bagat eu deja, la pachet cu scaritele, tobele si carenele Zilele astea ai vreme sa stai la un pahar de vorba? Editat Aprilie 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Salutare tuturor, Am si eu o intrebare : parbrizul de Domi pana in 95 se potriveste si la cele din 97? nu cred ca se poate pune. la domi meu din 97 (varianta cu frane brembo) nici nu prea ai cum sa il prinzi decat daca dai gauri sau il lipesti deasupra farului. Editat Aprilie 26, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 nu cred ca se poate pune. la domi meu din 97 (varianta cu frane brembo) nici nu prea ai cum sa il prinzi decat daca dai gauri sau il lipesti deasupra farului. Pai se monteaza gaurind carena fatza. Intrebarea e in ce masura se pupa forma carenajului 92-94 cu forma carenajului 96. Suspectez ca merge pentru ca am vazut un model 95 cu parbriz FOARTE asemanator cu cel pe care il am eu (pt model 96). Chiar mergea mai bine pe ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 @ switch - m-am tot uitat la semnatura ta, vreau sa intreb: cum e cu pinioanele astea pe spate? cel "original" (normal) cati dinti are? si cu cat ar putea sa fie mai mic fara sa afecteze foarte mult (deranjant) demarajul? aaaaaaaaa si... lantul se scurteaza in cazul in care pui pinion mai mic? (cu presa de lant? ca la mountainbike? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Pai am doua foi, coroane sau pinioane spate - cum vrei sa le zici - de vanzare. De ce? Prima, cea de 46, era pe motor cand l-am cumparat (s-h). Din ce mi-a zis baiatu, avea cam 6-7000km la care am pus eu vreo 2500-3000. Arata foarte bine; cred ca e OEM. A doua, de 45, am pus-o eu cand am schimbat chitul iarna trecuta. Am facut sa zic 8-9000km cu ea. Asta e murdara ca nu am catadiscit sa o spal. E JP sau JT. Nu mai stiu ce firma. Acu am facut rost de-un 43. Ceva mai lungi vitezele. Nu sunt foarte sigur daca imi place sau nu inca. Foaia asta e aproape noua (1000-2000km). Mno, ce naiba fac io cu trei foi de lantz? Vand una si pastrez doua! Daca schimbi raportul putintel, nu se va simti mare diferenta. Daca incepi cu foaie de la 45 si sari la 50 s-ar putea sa te dai pe-o roata fara sa vrei. Daca treci de la 45 la 40 o sa ai impresia ca nu trage motorul. Foaia asta are 45-47 dinti, in functie de anul de frabricatie. Dreacu stie. La un lant nou, mai lung cu doua zale si pinioane standard... in loc sa stea la extrema dinspre fatza, sta la jumate (e vb de gradatiile de la capatul basculei). Daca nu schimbi cu multi dinti foaia, ajunge un ajustaj de lant. Editat Aprilie 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 am priceput! mersi deocamdata imi pastrez fondurile pt 1 mai, apoi pt RAR si apoi mai vedem, mda si imi trebuie o casca full ca de... cu asta de cross la 100-110 km/h nu e cea mai placuta experienta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Daca schimbi raportul putintel, nu se va simti mare diferenta. Daca incepi cu foaie de la 45 si sari la 50 s-ar putea sa te dai pe-o roata fara sa vrei. Daca treci de la 45 la 40 o sa ai impresia ca nu trage motorul. Foaia asta are 45-47 dinti, in functie de anul de frabricatie. Dreacu stie. Eu am la spate 47 de dinti( vreau sa zic la Domi, sa nu se inteleaga gresit ). Eu zic ca e OK. Pe drumuri f rele si cu pante pronuntate poti merge in vit 1 fara sa patinezi ambreiajul si prin localitati cu 60 km/h in vit a-4-a, la o turatie suficienta ca sa ai un cuplu rezonabil. Am o intrebare, oare de ce nu participi la Herculania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Ma sponsorizeaza cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.