cojo Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 baieti si fete, caut un electrician moto in Bucuresti. mi s-a ars ceva la scuter (Kymco) si merge panarama rau, cred ca e ori releul de incarcare ori infasurarea de la alternator da trebuie masurate si vazut despre ce e vorba. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Dragii mosului, eu trebuie sa ma despart de scumpul meu Domi. Am investit mult in el si acum, cand e perfect, trebuie sa il dau. Dar asta e, viata de rezident dornic de emigrare spre tari mai... "insorite" http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=321638 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 baieti si fete, caut un electrician moto in Bucuresti. mi s-a ars ceva la scuter (Kymco) si merge panarama rau, cred ca e ori releul de incarcare ori infasurarea de la alternator da trebuie masurate si vazut despre ce e vorba. multumesc mai drifter,,,,,,,,, lasa-l incolo de kymco!!!!!!!!!!!!!! o ai pe domi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 mai drifter,,,,,,,,,lasa-l incolo de kymco!!!!!!!!!!!!!! o ai pe domi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pai la domi ii spune kimco pentru ca el e obijnuit cu alea grele de touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Salutare,de unde pot achizitiona si eu un lantz pt Domi,sau un chit. Si cam cat ar costa,,va multzumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Salutare,de unde pot achizitiona si eu un lantz pt Domi,sau un chit. Si cam cat ar costa,,va multzumesc! Asta am gasit eu la Motodiscount cred ca sunt D.I.D: pt model 1996 este recomandat pinion 15/46 si lant 108 520VM -433ron 4-5zile sau lant pinion 15/46 EK 520SRX 112ZALE(trebuie scos 4zale) 450ron pe stoc Poti sa vb cu el pe mess : motodiscount@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Cam aceleasi preturi ca la dilly. Prima generatie (88-91, rezervor 13L si semnalizatoare externe carenajului): 15-45 A doua generatie (92-94, rezervor 16L si semnalizatoare integrate in carene): 15-47 A treia generatie (95-03, rezervor 16L, capete de tobe si jenti argintii si semnale externe): 15-46 Incearca si la dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Cam aceleasi preturi ca la dilly. Prima generatie (88-91, rezervor 13L si semnalizatoare externe carenajului): 15-45 A doua generatie (92-94, rezervor 16L si semnalizatoare integrate in carene): 15-47 A treia generatie (95-03, rezervor 16L, capete de tobe si jenti argintii si semnale externe): 15-46 Incearca si la dillypoint.ro Lantul cate zale trebuie sa aiba ? Am intalnit pareri diferite adica ori 110 ori 108 . Ma refer la modelul din 96 . Rezervorul are 16 litri cu tot cu rezerva ? Eu am bagat in al meu 17l . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) Lantul cate zale trebuie sa aiba ? Am intalnit pareri diferite adica ori 110 ori 108 . Ma refer la modelul din 96 . Rezervorul are 16 litri cu tot cu rezerva ? Eu am bagat in al meu 17l . Model 96 (de fapt 92-03), rezervor standard, 16L utilizabili. Capacitate fizica vreo 17.5L, daca il intorci invers cu dopul pus si il implii stutul de benzina. Daca ai ajuns sa pui 16L, ai mers PREA mult timp pe rezerva. Fa-i plinul mai des ca rugineste mai greu cand e plin cu benzina Pareri impartite. Ia 110 si vezi cum pica. Montezi fara sa nituiesti (se poate,da), intinzi cum trebe lantul (ca la carte) si vezi daca intinzatorul e spre bascula sau trecut de jumate. Daca e trebut de jumate ai ceva cam multe zale. Mai rade vo' doo'. Sau il lasi asa si mai scoti din ele dupa 10.000km cand se mai intinde oricum. Da' mai bine vb cu dilly ca stie el ce si cum. Editat August 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Eu mi-am luat baterie de la Caranda de pe soseaua Garii Catelu, marca Storm cu 130ron, asta pt cei interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 vad ca toate combinatiile astea de pinioane si foi sunt de 15 cu ceva...(45, 47..) A pus careva sau se poate pune pinion de 17 sau 18(sau cati or fi) ? Ma gandesc ca la drum lung as putea schimba foarte usor pinionul in locul foii....pt a obtine o viteza mai mare la aceleasi turatii, iar cand am forestier sau alte minunatii.. sa bag repede pinionul mic. Asa.. Inca un sfat va rog. Vreau sa schimb rulmentii pe fata pt ca m-a luat de cap suieratul la ultimii 3400km facuti. Intrebarea este : Se schimba usor? Imi trebuie ceva scule spacile? Ar trebui sa stiu ceva anume? Si inca o belea... Cred ca am ramas fara melc... Simptomele au fost urmatoarele: Nu imi mai afisa viteza corecta plus ca acul avea o oscilatie ritmica... toate astea pana cand nu a mai indicat nimic. O fi melcul? O fi cablul?... Inca nu am timp sa ma holbez pe acolo dar cred ca duminica ma apuc de scormonit: schimbat cauciucuri, rulmenti, ulei, filtru... melc... Pt schimbat cauciucuri... trebuiesc musai echilibrate? Eu am pe jenti niste greutati lipite.. Si ultima chestie. Si-a facut careva la parbriz un deflector(sau cum s-o numi)? Adica bucatica aia mica pusa peste parbriz...sus. Am remarcat ca tot curentul ala nenorocit de-mi vine fix in casca, de parca stau cu capul in tunelul aerodinamic, dispare cand imit deflectorul acela cu mana... Multumesc pt ajutor. Am intrebat toate astea ca sa-mi fac o idee de ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) vad ca toate combinatiile astea de pinioane si foi sunt de 15 cu ceva...(45, 47..) A pus careva sau se poate pune pinion de 17 sau 18(sau cati or fi) ? Ma gandesc ca la drum lung as putea schimba foarte usor pinionul in locul foii....pt a obtine o viteza mai mare la aceleasi turatii, iar cand am forestier sau alte minunatii.. sa bag repede pinionul mic. Sa nu incerci. Eu m-am dat cu 15-43 in loc de 15-46. Echivalent cu a trece de la 15-46 la 16-46. Motorul a devenit instant mai lenes iar vitezele nu se mai inchegau. Adica trebuia sa urci mult in ture inainte sa schimbi viteza ca sa nu dea in gat treapta superioara. Tutatia minima (la care motorul merge rotund) a crescut semnificativ, vreo 500rpm in toate vitezele. Ce-i drept, la 4800rpm aveam 125km/h reali. Practic doar treapta a 5a are de beneficiat in sensul ca motorul nu lucreaza la fel de greu la viteze mari. In schimb per total mi s-a parut un jeg ordinar toata povestea cu lungirea raportului. Ca sa nu mai vorbesc k mi-a crescut cu 0.5-1l la suta consumul. Recomand pentru oras un 14-45/46, pentru cine se da. Daca vrei si drum intins, lasa-l cum e. Asa.. Inca un sfat va rog. Vreau sa schimb rulmentii pe fata pt ca m-a luat de cap suieratul la ultimii 3400km facuti. Intrebarea este : Se schimba usor? Imi trebuie ceva scule spacile? Ar trebui sa stiu ceva anume? Simplu de facut, doar de o surubelnita cu cap lat ai nevoie. Eventual si un ciocan. E indicat sa schimbi si simeringurile de acolo. Si inca o belea... Cred ca am ramas fara melc... Simptomele au fost urmatoarele: Nu imi mai afisa viteza corecta plus ca acul avea o oscilatie ritmica... toate astea pana cand nu a mai indicat nimic. O fi melcul? O fi cablul?... Inca nu am timp sa ma holbez pe acolo dar cred ca duminica ma apuc de scormonit: schimbat cauciucuri, rulmenti, ulei, filtru... melc... Clar melcul. 130ron unu nou. Daca a crapat odata va mai crapa si a doua oara - nu mi-e clar de ce dar asa se intampla. Orice ai face, ai grija sa pui la loc simeringul si sa cureti bine angrenajul de ramasitele de melc. Noul melc trebe pus cu ceva vaselina. Eu unul am calculat ca la 3 melci schimbati iti pui bord electronic. Mai avantajos si are si ceas de temperatura. Pt schimbat cauciucuri... trebuiesc musai echilibrate? Eu am pe jenti niste greutati lipite.. Nope. Ale mele neechuilibrate (si puse de vreo 12-13k km) ruleaza bine-mersi la 130-140 cu bagaj lateral. Editat August 19, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Multzam fain Switch-ule... Am, din cate imi amintesc, 15-45 si la 90la ora am undeva la 4200rpm. Inainte am avut 15/47 si la aceeasi viteza aveam 4000rpm fix. E drept ca acum e mai agil. Problema e ca am un consum de 4,5-5(functie de bagaj) la drum intins la 4200rpm. Cand trec de turatia asta incepe sa se simta o vibratie in plus iar consumul creste. Cand am mers pe autostrada cu 120 am avut un consum de 7...ceea ce nu-i placut...la buzunar.(mentionez ca nu am curatat inca carburatorul si nici jocul la supape nu-i facut(tzacane).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 intrebare . Roata fata are acelasi nr de spite ca si roata spate ? Roata fata este de 21 ? . de unde pot cumpara piese pt motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Salutare,de unde pot achizitiona si eu un lantz pt Domi,sau un chit. Si cam cat ar costa,,va multzumesc! I-am zis ca-i fac reclama pozitiva lui Dilly: www.dillypoint.ro, sapt. trecuta in 2 zile mi-a adus kitul DID 500 lei. 20 lei transport. 3-4 zile total a durat. recomandat de Sitch si Dominator72 Mesaj completat Switch Mesaj completat la mine oscila 10 min de la 30 km pana la 60 si tot asa tremura, pana a cazut de tot. nu e melcul la mine. e cablul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Am o problema si nu ii pot da de capat, sta dominatoru la relati foarte bine dar in sarcina incepe sa intrerupa si afuma foarte tare bujia, am verificat carburator fisa la bujie am schimbat bujia, am refacut jocul la supape distributia e la punct nu imi dau seama ce sa ii mai fac si gata. Daca ati mai patit asa cv is tare curios cum ati rezolvat-o. Va multumesc Am facut tot ce se putea face sa imi dau seama de cauza, cdi ii bun, bobina ii buna bujia noua, la fel face acu mi-am dat seama ca pana se incalzeste bine merge foarte bine, cum se incalzeste si tragi de gaz incepe sa intrerupa foarte tare te aruna peste coarne intra intr-un fel de frana pentru cateva momente dupa care isi da drumu si se intampla iar si iar, nu imi dau seama ce poate avea si ce ii pot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Vezi ca da Yuk niste sfaturi pe la pagina 408. Ai verificat? El cica a curatat carburatorul de mai multe ori pana sa dea de gunoi. Poate de la caldura se dilata si obtureaza mai mult vreun canal. Flansa aia dintre carb si cilindru ai verificat-o? Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Vezi ca da Yuk niste sfaturi pe la pagina 408. Ai verificat? El cica a curatat carburatorul de mai multe ori pana sa dea de gunoi. Poate de la caldura se dilata si obtureaza mai mult vreun canal. Flansa aia dintre carb si cilindru ai verificat-o? Zic si eu... Am verificat ce a spus Yuk flansa dintre carburator si cilindru e buna, nu mai am nici cea mai vaga idee ce i-as putea face sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Am facut tot ce se putea face sa imi dau seama de cauza, cdi ii bun, bobina ii buna bujia noua, la fel face acu mi-am dat seama ca pana se incalzeste bine merge foarte bine, cum se incalzeste si tragi de gaz incepe sa intrerupa foarte tare te aruna peste coarne intra intr-un fel de frana pentru cateva momente dupa care isi da drumu si se intampla iar si iar, nu imi dau seama ce poate avea si ce ii pot face. Ia incearca sa schimbi bobina cu una de pe un Domi care nu face probleme. Poate vei avea o surpiza (adica bobina sa-ti faca probleme). Altii au patit-o si pana cand si-au dat seama ca-i bobina... erau sa dea foc la motor si mai multe nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 nu vine nimeni prin munti in w.e? transalpina+transfagarasean /index.php?...p;#entry2563211 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Model 96 (de fapt 92-03), rezervor standard, 16L utilizabili. Capacitate fizica vreo 17.5L, daca il intorci invers cu dopul pus si il implii stutul de benzina. Daca ai ajuns sa pui 16L, ai mers PREA mult timp pe rezerva. Fa-i plinul mai des ca rugineste mai greu cand e plin cu benzina Pareri impartite. Ia 110 si vezi cum pica. Montezi fara sa nituiesti (se poate,da), intinzi cum trebe lantul (ca la carte) si vezi daca intinzatorul e spre bascula sau trecut de jumate. Daca e trebut de jumate ai ceva cam multe zale. Mai rade vo' doo'. Sau il lasi asa si mai scoti din ele dupa 10.000km cand se mai intinde oricum. Da' mai bine vb cu dilly ca stie el ce si cum. Mersi pt raspuns. Mesaj completat Apropo de jocul la supape . Cat trebuie sa fie ? 0.1mm - admisie si 0.12mm evacuare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Apropo de jocul la supape . Cat trebuie sa fie ? 0.1mm - admisie si 0.12mm evacuare ? Exact. Ai grija cum reglezi dreapta-fatza ca e cu jmecherie. Supapa aia e cu decompresor automat si face figuri o gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Exact. Ai grija cum reglezi dreapta-fatza ca e cu jmecherie. Supapa aia e cu decompresor automat si face figuri o gramada. In ce sens adica ce simptome are cand e reglata gresit ? Oricum abia am facut rost de tabla de inox de 0.12mm ca lera cu 0.12mm nu prea am gasit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Lera de 0.12 gasesti greu. Merge si dint-runa de 0.08 si una de 0.04. Ai grija ca tabla aia de inox sa aiba 0.12mm FIX. Cnad e reglat gresit tzacane de innebunesti. Zici ca e diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) offtopic... eu ieri am ajuns acasa 4960km cauciucul spate continental trail attack 21200km, mai mult decat suficient si m-am dat cot la cot cu cramponate, mers inclusiv 30km pe nisip pe plaja traseul a fost cam asa Iasi-muntele baisorii-padis-sibiu-transfagarasan-costinesti(nu a fost alegerea mea)-vadu-portita-istria-enisala(am campat pe undeva prin dobrogea si dimineata poc amortizorul)-fugit in bucuresti si schimbat amortizor+placute fata-targoviste-campulung-brasov-sibiu-brezoi-obarsia lotrului-petrosani-tg jiu- cheile sohodolului(mers prin munte nush cum naiba si intors inapoi in petrosani, daca nu ai gps mergi dupa ureche)-tg jiu-baia de arama-baile herculane-orsova- moldova noua-timisoara-lugoj-faget-deva-alba iulia- turda-cluj-baia mare-seini-negresti oas-sighetu marmatiei-viseu de sus-borsa-vatra dornei-bicaz-bicazu ardelean-dochia-piatra neamt-roman-targu frumos- iasi am sa pun pozele de la dominatoriada in curand subscriu la ce a spus switch legat de pinioane eu am 15/42 si da... creste consumul cu 0.7-1l in schimb in oras folosesc 1 2 3 si in afara 4 5... am si ceas de temp ulei si pot sa zic ca la drum lung temp la ulei e cu 15-20grade mai mica... si motorul toarce mai frumos... dar nu mai este atat de vanos Editat August 20, 2010 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.