gabriell Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Multzam fain Switch-ule... Am, din cate imi amintesc, 15-45 si la 90la ora am undeva la 4200rpm. Inainte am avut 15/47 si la aceeasi viteza aveam 4000rpm fix. E drept ca acum e mai agil. Problema e ca am un consum de 4,5-5(functie de bagaj) la drum intins la 4200rpm. Cand trec de turatia asta incepe sa se simta o vibratie in plus iar consumul creste. Cand am mers pe autostrada cu 120 am avut un consum de 7...ceea ce nu-i placut...la buzunar.(mentionez ca nu am curatat inca carburatorul si nici jocul la supape nu-i facut(tzacane).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 intrebare . Roata fata are acelasi nr de spite ca si roata spate ? Roata fata este de 21 ? . de unde pot cumpara piese pt motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Salutare,de unde pot achizitiona si eu un lantz pt Domi,sau un chit. Si cam cat ar costa,,va multzumesc! I-am zis ca-i fac reclama pozitiva lui Dilly: www.dillypoint.ro, sapt. trecuta in 2 zile mi-a adus kitul DID 500 lei. 20 lei transport. 3-4 zile total a durat. recomandat de Sitch si Dominator72 Mesaj completat Switch Mesaj completat la mine oscila 10 min de la 30 km pana la 60 si tot asa tremura, pana a cazut de tot. nu e melcul la mine. e cablul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Am o problema si nu ii pot da de capat, sta dominatoru la relati foarte bine dar in sarcina incepe sa intrerupa si afuma foarte tare bujia, am verificat carburator fisa la bujie am schimbat bujia, am refacut jocul la supape distributia e la punct nu imi dau seama ce sa ii mai fac si gata. Daca ati mai patit asa cv is tare curios cum ati rezolvat-o. Va multumesc Am facut tot ce se putea face sa imi dau seama de cauza, cdi ii bun, bobina ii buna bujia noua, la fel face acu mi-am dat seama ca pana se incalzeste bine merge foarte bine, cum se incalzeste si tragi de gaz incepe sa intrerupa foarte tare te aruna peste coarne intra intr-un fel de frana pentru cateva momente dupa care isi da drumu si se intampla iar si iar, nu imi dau seama ce poate avea si ce ii pot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Vezi ca da Yuk niste sfaturi pe la pagina 408. Ai verificat? El cica a curatat carburatorul de mai multe ori pana sa dea de gunoi. Poate de la caldura se dilata si obtureaza mai mult vreun canal. Flansa aia dintre carb si cilindru ai verificat-o? Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Vezi ca da Yuk niste sfaturi pe la pagina 408. Ai verificat? El cica a curatat carburatorul de mai multe ori pana sa dea de gunoi. Poate de la caldura se dilata si obtureaza mai mult vreun canal. Flansa aia dintre carb si cilindru ai verificat-o? Zic si eu... Am verificat ce a spus Yuk flansa dintre carburator si cilindru e buna, nu mai am nici cea mai vaga idee ce i-as putea face sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Am facut tot ce se putea face sa imi dau seama de cauza, cdi ii bun, bobina ii buna bujia noua, la fel face acu mi-am dat seama ca pana se incalzeste bine merge foarte bine, cum se incalzeste si tragi de gaz incepe sa intrerupa foarte tare te aruna peste coarne intra intr-un fel de frana pentru cateva momente dupa care isi da drumu si se intampla iar si iar, nu imi dau seama ce poate avea si ce ii pot face. Ia incearca sa schimbi bobina cu una de pe un Domi care nu face probleme. Poate vei avea o surpiza (adica bobina sa-ti faca probleme). Altii au patit-o si pana cand si-au dat seama ca-i bobina... erau sa dea foc la motor si mai multe nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 nu vine nimeni prin munti in w.e? transalpina+transfagarasean /index.php?...p;#entry2563211 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Model 96 (de fapt 92-03), rezervor standard, 16L utilizabili. Capacitate fizica vreo 17.5L, daca il intorci invers cu dopul pus si il implii stutul de benzina. Daca ai ajuns sa pui 16L, ai mers PREA mult timp pe rezerva. Fa-i plinul mai des ca rugineste mai greu cand e plin cu benzina Pareri impartite. Ia 110 si vezi cum pica. Montezi fara sa nituiesti (se poate,da), intinzi cum trebe lantul (ca la carte) si vezi daca intinzatorul e spre bascula sau trecut de jumate. Daca e trebut de jumate ai ceva cam multe zale. Mai rade vo' doo'. Sau il lasi asa si mai scoti din ele dupa 10.000km cand se mai intinde oricum. Da' mai bine vb cu dilly ca stie el ce si cum. Mersi pt raspuns. Mesaj completat Apropo de jocul la supape . Cat trebuie sa fie ? 0.1mm - admisie si 0.12mm evacuare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Apropo de jocul la supape . Cat trebuie sa fie ? 0.1mm - admisie si 0.12mm evacuare ? Exact. Ai grija cum reglezi dreapta-fatza ca e cu jmecherie. Supapa aia e cu decompresor automat si face figuri o gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Exact. Ai grija cum reglezi dreapta-fatza ca e cu jmecherie. Supapa aia e cu decompresor automat si face figuri o gramada. In ce sens adica ce simptome are cand e reglata gresit ? Oricum abia am facut rost de tabla de inox de 0.12mm ca lera cu 0.12mm nu prea am gasit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Lera de 0.12 gasesti greu. Merge si dint-runa de 0.08 si una de 0.04. Ai grija ca tabla aia de inox sa aiba 0.12mm FIX. Cnad e reglat gresit tzacane de innebunesti. Zici ca e diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) offtopic... eu ieri am ajuns acasa 4960km cauciucul spate continental trail attack 21200km, mai mult decat suficient si m-am dat cot la cot cu cramponate, mers inclusiv 30km pe nisip pe plaja traseul a fost cam asa Iasi-muntele baisorii-padis-sibiu-transfagarasan-costinesti(nu a fost alegerea mea)-vadu-portita-istria-enisala(am campat pe undeva prin dobrogea si dimineata poc amortizorul)-fugit in bucuresti si schimbat amortizor+placute fata-targoviste-campulung-brasov-sibiu-brezoi-obarsia lotrului-petrosani-tg jiu- cheile sohodolului(mers prin munte nush cum naiba si intors inapoi in petrosani, daca nu ai gps mergi dupa ureche)-tg jiu-baia de arama-baile herculane-orsova- moldova noua-timisoara-lugoj-faget-deva-alba iulia- turda-cluj-baia mare-seini-negresti oas-sighetu marmatiei-viseu de sus-borsa-vatra dornei-bicaz-bicazu ardelean-dochia-piatra neamt-roman-targu frumos- iasi am sa pun pozele de la dominatoriada in curand subscriu la ce a spus switch legat de pinioane eu am 15/42 si da... creste consumul cu 0.7-1l in schimb in oras folosesc 1 2 3 si in afara 4 5... am si ceas de temp ulei si pot sa zic ca la drum lung temp la ulei e cu 15-20grade mai mica... si motorul toarce mai frumos... dar nu mai este atat de vanos Editat August 20, 2010 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 salutare azi am inceput sa desfac pe domi sa ajung la amortizor sa mai cobor un pic spatele...(vreo 2-3 cm) ca mi se pare prea sus si prea rigid. am avut surpriza ca surubul colierului uneia dintre tobe sa se rupa cand incercam sa il desfac; cu timpul pe care l-am pierdut incercand sa scot surubul de-acolo a inceput sa se insereze, si cum eram la vreo 15 km de casa m-am apucat sa montez la loc fara... maine il rezolv cumva. ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi numai bine mihai. ps: @ domi72 - asteptam POZE! pps: @toata lumea - faceti cumva sa ii dai lui domi72 pozele sa poata sa le urce pe un server sa avem cu totii acces la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi urca motoru pe o capra pe ceva, in asa fel incat amortizorul sa fie complet decompresat, apoi daca nu ai cheie speciala pentru piulitele de la amortizor bati usor cu un ciocan intr-un don in floarea superioara pana o desfaci cat ai nevoie apoi pe cea inferioara si la sfarsit o strangi pe cea superioara. este esential ca amortizorul sa fie decompresat(roata spate complet in aer, bascula libera) altfel iti strici florile la cat bati in ele... implicit filetul. pune motoru pe cricul lui si baga un cric de dacie in partea opusa la pinten si ridici motorul pe o parte... sau pui o caramida lata sfanta sub motor Mesaj completat http://picasaweb.google.com/rzvn87/DominatoriadaConcediu2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 http://picasaweb.google.com/rzvn87/DominatoriadaConcediu2010 Domnule, tot respectul pentru tura superba. Intentionez sa merg si eu pana la Portita. Intrebarea mea e cum ati reusit sa treceti motoarele de macaraua aceea de pe pod? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 salutare azi am inceput sa desfac pe domi sa ajung la amortizor sa mai cobor un pic spatele...(vreo 2-3 cm) ca mi se pare prea sus si prea rigid. am avut surpriza ca surubul colierului uneia dintre tobe sa se rupa cand incercam sa il desfac; cu timpul pe care l-am pierdut incercand sa scot surubul de-acolo a inceput sa se insereze, si cum eram la vreo 15 km de casa m-am apucat sa montez la loc fara... maine il rezolv cumva. ce vreau sa intreb e cum ati reusit sa defaceti piulitele alea de pe amortizor? eu am incercat sa lovesc o surubelnita cu un ciocan, cu o dalta sa rotesc de ele incat sa se desfaca si nu vrea... dati-mi si mie idei. mersi numai bine mihai. ps: @ domi72 - asteptam POZE! pps: @toata lumea - faceti cumva sa ii dai lui domi72 pozele sa poata sa le urce pe un server sa avem cu totii acces la ele Domi 72 nu se prea stie cu PC-ul. Ai si tu putina rabdare . Faine turele si pozele tale mai Purice. Apropos, ce aparat ai? Nikkon ? Ca nu mai retin ca aveam numai pinioane si lanturi in cap cand iti faceam poza acolo sus in deal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 @gabriell eu trageam cu o funie de carligu de la macara intr-o parte si Horatiu incaleca podu incet incet , team work @dodomotox multumesc, aparatul e o panarama de compacta fujifilm s5700... nu am mai avut bani de nikon... urmeaza sa imi iau cand o sa am bani un d5000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 @gabriell eu trageam cu o funie de carligu de la macara intr-o parte si Horatiu incaleca podu incet incet , team work Pe cuvant daca-mi dau seama. Intr-o parte vad lacul iar in alta o balustrada.Pe mijloc.. macaraua... Distanta intre macara si balustrada e mica si separata de sina aia... Ma uit la poza asta.... http://picasaweb.google.com/rzvn87/Dominat...614225241514514 si nu-mi dau seama de loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 ahh, macaraua aia o impingi inainte si treci motoru pe malul din stanga pe bucatica aia de pamant, pe urma o impingi macaraua inapoi si trecu cu motoru pe sine si continui la urmatoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Bine-ai venit, plimbaretule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 merci mult. Chiar ma intrebam cum naiba de v-ati strecurat cu motoarele prin spatiul ala... Acum am inteles. Inca o data mersi si felicitari pt plimbarea excelenta. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 baietii, voua va vobleaza ghidonul cand nu tineti mainile pe el? la mine cateodata foarte brutal si cateodata deloc...dar parca in ultimul timp nu mai pot lua mainile de pe ghidon...vobleaza rau de tot. care ar fi cauzele principale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Salutare! am iesit si eu la drum lung prima oara cu Dominatoru' si simt un tangaj la viteze de peste 60km/h si am observat ca si anvelopele sunt uzate "ca dintii de fierastrau" (urmeaza sa le schimb sezonul viitor oricum) - aveti idee care poate fi cauza? eu suspectez amortizorul PS sunt incepator si e posibil ca lipsa de experienta sa isi spuna cuvantul - a mers cu ea un amic si a zis ca nu simte nimic !?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 baietii, voua va vobleaza ghidonul cand nu tineti mainile pe el? la mine cateodata foarte brutal si cateodata deloc...dar parca in ultimul timp nu mai pot lua mainile de pe ghidon...vobleaza rau de tot. care ar fi cauzele principale? rulmenti jug uzati sau prea larg jocul, poate mai trebuie stransi presiune mica in pneu cauciuc/janta stramba nu ai acelasi nivel de ulei in telescoape, poate unul e mai scurs, sau ai uzura inegala... agata in principiu daca e la viteza mica e de la jug... parerea mea la viteza mare e de la pneu si ulei imbatranit in telescoape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.