rechinulalb Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 Ai ar fi lukru fain... nu mai schimbi uleiul... doar completezi )))))) Nu conteaza cat mananca daca nu da cu fum alb. De nou poate sa manance 150 de ml la 1000 de km. Media este de 300 - 400ml la 100 de km din cate am vazut eu la monocilindrele astea 650 de enduro care au intre 35 - 60.000 de km in varii conditii de drum (sau langa drum ).Poate sa consume pana la 1L la mia de km vorba cuiva care a scris mai sus, n-are nici pe dreaq ca se unge puternic in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 7, 2008 Share Postat Iulie 7, 2008 noua problema.............daca citesti AXO help me intrerupe in ture mari adica in a 2 a jumatate a plajei de ture pana la 3500 merge bine ..porneste bine ca e facut motorul suspectez cdi-ul filtrul aer nou bujii schimbate ma gandesc si la fisa de la bujie dar nu am avut cum s-o schimb ca n-am alta la loc care puteti dati cu diagnosticele cu respect............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 8, 2008 Share Postat Iulie 8, 2008 noua problema.............daca citesti AXO help meintrerupe in ture mari adica in a 2 a jumatate a plajei de ture pana la 3500 merge bine ..porneste bine ca e facut motorul suspectez cdi-ul filtrul aer nou bujii schimbate ma gandesc si la fisa de la bujie dar nu am avut cum s-o schimb ca n-am alta la loc care puteti dati cu diagnosticele cu respect............ Deci porneste super-bine si peste 3500 da rateuri / intrerupe. Da cumva si cu fumalau negru? (ar fi normal). Un prieten a avut exact problema asta. Am schimbat fisa de la bujie, am curatat carburatorul si tot nimic. Si noi suspectam CDI-ul. A dus-o pana la urma la service (Moto Kaore) si a doua zi l-au chemat aia sa si-o ia. el: "Ce a fost si cat ma costa?" ei: "100 RON, a fost din carburatie" el: "pai si ce anume din carburatie" ei: "pai ce mai conteaza...?" Un dialog de genul asta. Omul a fost multumit ca a "scapat" cu 100 RON si a plecat. Intr-adevar a mers foarte bine dup-aia. Acu' aia daca n-au dat detalii, ma tot gandesc, o fi avut vreun fir ceva si n-au vrut sa zica ca sa ia banu' gros. Si au facut-o si repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 am gasit buba era unul din firele de la bobina surubul nu era strans bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Cumpar jenti (sau roti) Dominator (nx650) in stare buna sau foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) Cumpar jenti (sau roti) Dominator (nx650)in stare buna sau foarte buna ...si eu caut niste tobe s-h, dar nu am gasit nimic. In alta ordine de idei: cum se schimba dom'le maneta de frana? Am dat jos ansamblul de maneta ce e format din 2 bucati articulate printru-o bucsa de bronz prinsa fest in cele doua componente de aluminiu - acestea doua trebuie depresate cu menghina, bucata de teaca cu fi-ul mai mare ca bucsa si surubul cu fi-ul egal aproximativ cu bucsa din partea cealalta? Cum se scoate surubul de reglare al jocului manetei? si inca o intrebare: dominator rd08, '96, foaie de 45 - e normal sa aiba 3500 rpm la 80km/h, ~4200rpm la 100km/h intr-a 5a? Editat Iulie 13, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Salutare tuturor!Cine ma poate ajuta cu asa ceva?http://www.stardesign.at/eins/logos_l1dom.htm.Ma intereseaza L1Dom/99Go.Multumesc!Si o intrebare:Ce sa-i fac la ambreiaj pentru ca prinde foarte sus si cand bag in viteza se aude un zgomotul acela de cuplare a pinioanelor se aude destul de tare.Sunt nou in domeniu si orice sfat ma ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 ...si eu caut niste tobe s-h, dar nu am gasit nimic. In alta ordine de idei: cum se schimba dom'le maneta de frana? Am dat jos ansamblul de maneta ce e format din 2 bucati articulate printru-o bucsa de bronz prinsa fest in cele doua componente de aluminiu - acestea doua trebuie depresate cu menghina, bucata de teaca cu fi-ul mai mare ca bucsa si surubul cu fi-ul egal aproximativ cu bucsa din partea cealalta? Cum se scoate surubul de reglare al jocului manetei? si inca o intrebare: dominator rd08, '96, foaie de 45 - e normal sa aiba 3500 rpm la 80km/h, ~4200rpm la 100km/h intr-a 5a? salut, Al meu e rd02, nu am numarat dintii dar cam aceiasi turatie o are la 100Km/h. Sunt ceva kituri de lant parca pe louis poate gasesti ceva sa mai scada turatia. Totusi e un cilindru, nu e ca si Transalp-ul de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) salut, Al meu e rd02, nu am numarat dintii dar cam aceiasi turatie o are la 100Km/h. Sunt ceva kituri de lant parca pe louis poate gasesti ceva sa mai scada turatia. Totusi e un cilindru, nu e ca si Transalp-ul de exemplu. nu trebuie sa ii numeri dintii, apare numarul lor stantat pe foaie. Am uitat ceva. Pinioanele stock sunt cu 15 dinti la toate.RD 02 vine cu foaie de 47 de dinti, RD 08 cu 45 dinti, insa se gasesc foi 'custom' de la 42 la 48 de dinti. La RD 02 scrie in talon viteza maxima 155 km/h. Pe bord arata 160 la blana, asta cu foaia standard de 47. Mi-am pus de curand o foaie de 44, dar nu ca sa merg cu 200, ci ca sa schimb mai rar vitezele prin oras. Totusi, Domi este un monocilindru racit cu aer pentru enduro, nu pentru viteza. Nu se recomanda turatii mari. Plus ca la 140 imi falfaie capu'. Pentru viteze mari exista, ati ghicit, motocicletele de viteza. Totusi, daca un Domi, indiferent de model, nu prinde mai mult de 130, ceva nu e-n regula. eu nu voiam super viteze dar mi s-a parut cam turat pentru touring la 100-110km/h. inca o data un up: stie cineva cum se schimba maneta de frana? o sa ajung pana la urma un mecanic dar credeam ca asa ceva poate fi facut si de un novice intr-ale mecanicii. Editat Iulie 16, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 maneta de la frana se schimba foarte usor, (daca ai alta ) , ii prins numa intr-un surub , surubul e destul de lung si trece si prin protectia aceea de vant , desfaci ala si iese maneta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) maneta de la frana se schimba foarte usor, (daca ai alta ) , ii prins numa intr-un surub , surubul e destul de lung si trece si prin protectia aceea de vant , desfaci ala si iese maneta . ai schimbato-o tu? sau stii cum e in general la motociclete? la rd08 meu maneta de frana e formata din 2 bucati (dupa cum am explicat si inainte) articulate printr-un tub de alama, la care se regleaza jocul liber printr-un surub. cand am comandat maneta de frana de pe louis.de mi-a fost trimisa doar bucata care cuprinde maneta propriu-zisa, nu si bucata care apasa ca atare pe pistonul pompei de frana. ma rog... o rezolv eu cumva merge si cu ciotul de acum(a), dar arata intr-un mare stil prinsa cu banda adeziva argintie Editat Iulie 18, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 19, 2008 Share Postat Iulie 19, 2008 scuze , nu am vazut ca ai RD08 uite iti vand eu o maneta de frana dar are atasata si motoreta DOminator de vanzare . detalii aici ---> /index.php?showtopic=242217 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 20, 2008 Share Postat Iulie 20, 2008 spor la vanzare... si vorba 'ceea: la mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Help, Am o problema la Domi, sper sa nu fie prea grava, asa ca va cer si voua parerea. Cand vreau sa il pornesc face doar un click sub sit si nimic la electromotor, macar sa incerce sa invarta. Bateria e ok, pentru ca am far, claxon si apoi banuiesc ca tot ar incerca sa invarta putin. L-am pornit impins, apoi am reusit la buton. Am crezut ca am scapat, insa la o a doua incercare a crapat, din nou acelasi click. Aveti vreo idee...ce pot sa-i fac, e necesar sa caut un service, sau pot sa il fac eu? Chestia e ca nu m-am bagat in el, pentru ca nu stiu de ce sa ma apuc. Salutare si drumuri uscate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 ia fiecare fir ,incepand de la baterie , e ceva corodat , curata fiecare fir la capete si trebuie sa mearga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Help, Am o problema la Domi, sper sa nu fie prea grava, asa ca va cer si voua parerea. Cand vreau sa il pornesc face doar un click sub sit si nimic la electromotor, macar sa incerce sa invarta. Bateria e ok, pentru ca am far, claxon si apoi banuiesc ca tot ar incerca sa invarta putin. L-am pornit impins, apoi am reusit la buton. Am crezut ca am scapat, insa la o a doua incercare a crapat, din nou acelasi click. Aveti vreo idee...ce pot sa-i fac, e necesar sa caut un service, sau pot sa il fac eu? Chestia e ca nu m-am bagat in el, pentru ca nu stiu de ce sa ma apuc. Salutare si drumuri uscate! Totusi verifica cu alta baterie. Tensiunea (12v) poate fi ok dar amperajul ?? In cazul amperajului slabit functioneaza far,claxon etc. dar nu are destula putere pentru a invatii electromotorul. Parerea mea. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Help, Am o problema la Domi, sper sa nu fie prea grava, asa ca va cer si voua parerea. Cand vreau sa il pornesc face doar un click sub sit si nimic la electromotor, macar sa incerce sa invarta. Bateria e ok, pentru ca am far, claxon si apoi banuiesc ca tot ar incerca sa invarta putin. L-am pornit impins, apoi am reusit la buton. Am crezut ca am scapat, insa la o a doua incercare a crapat, din nou acelasi click. Aveti vreo idee...ce pot sa-i fac, e necesar sa caut un service, sau pot sa il fac eu? Chestia e ca nu m-am bagat in el, pentru ca nu stiu de ce sa ma apuc. Salutare si drumuri uscate! Asa cum spuneau si ceilalti, e semn ca pe undeva e un contact imperfect. E posibil sa fie ceva oxid pe la borne, dar verifica si cuplarile electrice de la electromotor. Ai putea testa daca bateria nu e prea slaba, luand curent de la o alta sau de la o masina. Daca tot nu vrea, e posibil sa fie vreun defect la electromotor. In principiu si astea sunt minore, dar cel mai bine ar fi sa-l dai jos si sa-l duci la un atelier de eletrica auto. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat August 9, 2008 Share Postat August 9, 2008 Help, Am o problema la Domi, sper sa nu fie prea grava, asa ca va cer si voua parerea. Cand vreau sa il pornesc face doar un click sub sit si nimic la electromotor, macar sa incerce sa invarta. Bateria e ok, pentru ca am far, claxon si apoi banuiesc ca tot ar incerca sa invarta putin. L-am pornit impins, apoi am reusit la buton. Am crezut ca am scapat, insa la o a doua incercare a crapat, din nou acelasi click. Aveti vreo idee...ce pot sa-i fac, e necesar sa caut un service, sau pot sa il fac eu? Chestia e ca nu m-am bagat in el, pentru ca nu stiu de ce sa ma apuc. Salutare si drumuri uscate! clickul ala este de la releul de pornire ai curent slab in baterie ca sa te convingi ia cu cablurile de la alta baterie buna si o sa vezi ca dispare clickul nu forta mult daca e curent slab pt ca poate ceda releul schimba bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 clickul ala este de la releul de pornireai curent slab in baterie ca sa te convingi ia cu cablurile de la alta baterie buna si o sa vezi ca dispare clickul nu forta mult daca e curent slab pt ca poate ceda releul schimba bateria Nu e din baterie...am luat curent de la alta baterie si tot degeaba . Intr-adevar a mea este prea slaba, dar tot nu vrea sa porneasca, dinnou acelasi click enervant. Banuiesc ceva la releu...dar o sa verific si electromotorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Daca luati curent de la alta baterie, aveti grija ca firele sa fie groase(si de preferabil cat mai scurte), in caz ca sunt subtiri, pe ele cade o tensiune destul de mare si nu ajunga suficienta tensiune la electromotor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_Dumitrescu Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 De la baterie zic si eu ca el... La motor nu am avut problema asta, dar la masina asta e semn clar de amperaj prea mic. Cumpleaza bendix-ul (click-ul), dar nu are forta. Vezi ca s-ar putea sa ai si ceva consumatori pe circuit daca spui ca merge la starter dupa o scurta perioada de functionare. In plus, daca e asa, inseamna ca nu ai probleme la releul de incarcare (cel putin asa cred). Toate bune, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Ati mai desfacut careva etrierul fatza (la mine e model Brembo) si sa aveti probleme cu filetele din suportul de etrier la re-montare? Mi se pare cam varza aluminiul ala deci nu ma mir ca s-au dus naibii filetele. Are cineva din intamplare un suport de etrier de vanzare? Pentru '96 si dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Ati mai desfacut careva etrierul fatza (la mine e model Brembo) si sa aveti probleme cu filetele din suportul de etrier la re-montare?Mi se pare cam varza aluminiul ala deci nu ma mir ca s-au dus naibii filetele. Are cineva din intamplare un suport de etrier de vanzare? Pentru '96 si dupa. am patit eu la etrierul spate am mers la strugar si mi-a refiletat si mi-a dat alt surub. daca te intereseaza: Ion Goia str popa tatu 92 (piata matache) tel - frima: 3167554 mobil: 0721214912 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Celor dintre voi care s-au gandit sa participe la Pro Biker's Party in perioada 22-24.08.2008 la Snagov (dar si celor care inca nu s-au hotarat), tin sa va spun ca la parada motocicletelor care va avea loc pe 23 august se va transmite mesajul "Respect in trafic", cu ajutorul vestelor reflectorizante inscriptionate cu mesajul respectiv, distribuite celor care vor participa. Mai multe detalii aici Campania "Respect in trafic" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Care suruburi la etrierul spate? Ala nu sta pe o sina si e tinut de axul rotii? am patit eu la etrierul spateam mers la strugar si mi-a refiletat si mi-a dat alt surub. daca te intereseaza: Ion Goia str popa tatu 92 (piata matache) tel - frima: 3167554 mobil: 0721214912 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.