arcgotic Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Salut lume! merge dominatoru de rupe! mai am nevoie de mufe tata pentru semnalele din fata, care intra in mufele mama din instalatia electrica de la mama ei din japonia. Am cautat mufe dinalea pe la Hornbach si magazine de scutere si moto si nu gasesc, stiti cumva in Bucuresti unde as gasi asa mufe? Pt RD02. Asfalt uscat! sau macadam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) Poti vorbi sa iti faci un radiator la comanda aici: http://www.ipeximradiatoare.ro/contact Iar schema ratiatorului Jagg o gasesti aici: https://picasaweb.google.com/lh/photo/DUxtpB8WlHZ4wVyQKOUfc_iDdhfOlRbvKi-ZmGTGqWQ?feat=directlink Doua probleme: 1. cum il montezi pe cadru 2. cum il protejezi de pietre Ambele pot fi rezolvate discutand cu GSMark pe forumul ADVRider (vezi linkul meu de mai sus). Nu e nevoie de scuturi termice decat daca il montezi aiurea Arpopo, voi aveti idee daca un astfel de radiator ajuta la ceva? Si asta vorbind la modul cel mai serios. Eu unul NU stiu daca MERITA. Mersi foarte mult pt informatiile astea . De stiut sigur nu stiu nici eu, dar din cate am citit pe adw, si nu numai, s-ar parea ca merita. Avantajele ar fi mai multe: reduce (chiar daca putin) temperatura de functionare a motorului; in el intra o cantitate suplimentara de ulei, deci pe un interval intre schimburi ar fi mai mult ulei "proaspat" pt motor; nu lasa uleiul sa se altereze atat de repede intrucat il raceste imediat (aici depinde cum e montat). Aici intervine si nedumerirea mea: Spuneai de scuturi termice... te referi la "routerul" din oferta de pe adw? Eu ma gandisem la un fel de schimbator automat, dar e complicat. Tu cum l-ai montat? Pe traseul de revenire de la motor spre cadru? Salut lume! merge dominatoru de rupe! mai am nevoie de mufe tata pentru semnalele din fata, care intra in mufele mama din instalatia electrica de la mama ei din japonia. Am cautat mufe dinalea pe la Hornbach si magazine de scutere si moto si nu gasesc, stiti cumva in Bucuresti unde as gasi asa mufe? Pt RD02. Asfalt uscat! sau macadam.. Mufe dinalea gasesti la magazine specializate in componente electrice si electronice gen http://www.vitacom.ro/ sau poti sa comanzi de pe http://www.louis.de/ eventual impreuna cu alte produse (daca iti mai trebuie si altceva) Ma bucur ca merge dominatorul tau Editat Iunie 8, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Aici intervine si nedumerirea mea: Spuneai de scuturi termice... te referi la "routerul" din oferta de pe adw? Eu ma gandisem la un fel de schimbator automat, dar e complicat. Tu cum l-ai montat? Pe traseul de revenire de la motor spre cadru? Eu faceam referire la ce zisesei tu mai devreme... in fine. Montarea cu kitu lui GSMark de pe AdvRider se face intercaland cooler-ul pe retur, inainte de rezervor. E cam singurul loc unde il poti monta fara griji. Tot ce inseamna cooler de ulei, aftermarket sau OEM, la motoarele Honda RVFC (XL, XR, NX, SLR, FX, FMX) se monteaza acolo. Deci, eu zic k e ok. Ceea ce ma refer e daca intr-adevar, la motoru cuminte de domi, conteaza un astfel de cooler sau e mai mult frectie la picior de lemn (vezi ulei full sintetic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 EDIT: Se vede ca n-am dormit azi-noapte . Scutul termic.... eu am zis ca as vrea sa montez radiatorul undeva desaupra galeriilor de evacuare. Si din cauza aia m-am gandit sa stopez o parte din caldura radiata spre radiator (schimbatorul de caldura) folosind un deflector de genul cum este cel menit sa nu te arzi la piciorul drept. De dispozitivul ala cu care alegi daca sa treaca uleiul prin radiator sau "pe direct" ce zici? Merita asa ceva? Sau se poate evita? Scuze daca ma exprim greoi.... Sesiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Stai man linistit Deci un by-pass din ala... se merita. Dar e complicaciune mare. Raportul utilitate/complexitate e... tinde la zero: deci prea complex pt utilitate. Ah, daca il cumperi deja facut... da, ok, dar e relativ scump pt ce face. Mai ales unu automat (practic termostat cu bypass pt ulei - exista la unele modele moto). Deasupra galeriilor nu poti monta mai nimic (din cauza furcilor). Singurul loc unde mai ai loc de radiator e intre juguri. XR400 are asa ceva. Atentie insa, nu e compatibil cu subcadrul fatza de la domi Per total existenta, nu prea ai alternative. Am cautat si eu La cum e montat acum (vezi advrider, pozele lui gsmark), nu sunt probleme cu proximitatea evacuarilor. Radiatoru ala mai mult raceste decat sa se incalzeasca de la tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Asa hai sa ma bag si eu putin in discutie am gasit si eu un radiator pentru domi, e destul de scump 169E + taxe postale las linku cu traducerea sitului ABP-Racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Coolere de firma? Pai pe varianta asta, daca vrei preturi bune, cumpara de la GSMark de pe advrider kitul complet (radiator, kit montare, furtune). E cea mai avantajoasa oferta (mi se pare ca vine 220 dolari cu totul, ceea ce e cam cat un simplu cooler aici). Daca iti convine un radiator simplu, no-name, care face acelasi lucru, vorbeste la Brasov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Radiatorul e facut din aluminiu sau cupru? Oare daca folosesc teava de cupru pot fi probleme? (Stiu ca la instalatiile de apa cupru cu aluminiu nu se prea inteleg - formeaza ceva gaze parca). Ca tocmai mi-a venit ideea ca as putea sa fac o spirala din teava de cupru, pe care sa o protejez cu ceva si sa treaca uleiul prin ea. Care va pricepeti la chimie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Daca iti convine un radiator simplu, no-name, care face acelasi lucru, vorbeste la Brasov Tu ai luat unul de la ei gata facut? sau ai comandat unul cu specificatiile din poza ce ai pus-o pe picassa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 phreak_or ce vrei sa sti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 phreak_or ce vrei sa sti Ce probleme apar daca in aceeasi instalatie folosesc si cupru si aluminiu? Va trece ulei prin ea. Nu stiu daca va fi in contact direct aluminiu cu cupru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) Radiatorul e facut din aluminiu sau cupru? Oare daca folosesc teava de cupru pot fi probleme? (Stiu ca la instalatiile de apa cupru cu aluminiu nu se prea inteleg - formeaza ceva gaze parca). Ca tocmai mi-a venit ideea ca as putea sa fac o spirala din teava de cupru, pe care sa o protejez cu ceva si sa treaca uleiul prin ea. Care va pricepeti la chimie? Radiatorul e din aluminiu, ca tot restu chestiilor neplastice de pe acolo... Nu iti recomand asa improvizatii. Bagi ulei mai scump si gata Ca fapt divers, Al + Cu + apa (antigel) = bad. Asta stiu sigur. Tu ai luat unul de la ei gata facut? sau ai comandat unul cu specificatiile din poza ce ai pus-o pe picassa? Le dai specificatiile si se descurca. Editat Iunie 9, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cat timp nu trece apa prin ele nu sunt probleme. La calorifere reactii oricum se produc intre Cu si Al dar sa stii ca in interiorul caloriferului de Al mai exista si nipluri de otel iar in instalatia de Cu mai exista si fitinguri de bronz. Deci o reactie intre un electrolit (apa din instalatie mai mult sau mai putin pura) si 4 metale. Sa sti ca se poate produce curent electric infingand un electrod de Cu si unul din Al intr-o lamaie. Si cum uleiu nu e electrolit nu vad sa fie probleme. Cum a zis si switch, nu iti recomand asa improvizatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Mai baieti, imi creste inima cand vad cate pregatiri puneti voi la cale pentru motoretele voastre. Eu promit ca nu o sa fac nimic in plus in afara de programul de intretinere standard, care imi asigura un regim de functionare multumitor, indiferent de conditiile de exploatare (astfalt fierbinte + trafic de Bucuresti, in afara localitatii, sus pe munte la izvor etc). In alta ordine de idei, cu atatea pregatiri la activ, care dintre voi participa la Dominatoriada care va avea loc in perioada 17-19 iunie 2011 in Muntii Cindrel? Mai multe detalii despre Dominatoriada 2011 gasiti aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Radiatorul e din aluminiu, ca tot restu chestiilor neplastice de pe acolo... Nu iti recomand asa improvizatii. Bagi ulei mai scump si gata Ca fapt divers, Al + Cu + apa (antigel) = bad. Asta stiu sigur. Le dai specificatiile si se descurca. Decat ulei mai scump parca mai bine schimb uleiul tot la 1500 km M-am mai uitat la pozele lui GSMark si am o intrebare: Cand schimbi uleiul, cum iese uleiul uzat din radiator (si furtune)? Racordurile sunt ambele in sus... Cat timp nu trece apa prin ele nu sunt probleme. La calorifere reactii oricum se produc intre Cu si Al dar sa stii ca in interiorul caloriferului de Al mai exista si nipluri de otel iar in instalatia de Cu mai exista si fitinguri de bronz. Deci o reactie intre un electrolit (apa din instalatie mai mult sau mai putin pura) si 4 metale. Sa sti ca se poate produce curent electric infingand un electrod de Cu si unul din Al intr-o lamaie. Si cum uleiu nu e electrolit nu vad sa fie probleme. Cum a zis si switch, nu iti recomand asa improvizatii. Mersi de raspuns Stiam de faza cu lamaia, si de altfel cam cu orice alt fruct, leguma, tubercul etc(dar nu la fel de eficient). Probabil ca tot radiator va fi. Am facut un mic calcul si nu merita improvizat pt ca ma costa mult fitting-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Nu iese. Asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 caut oglinda de stanga pentru RD02, daca aveti careva dezmembrata sau stiti unde s-ar gasi noua de cumparat... Cum e cu Dominatoriada? Am citit topicul ala dar nu am inteles mare lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cum e cu Dominatoriada? Am citit topicul ala dar nu am inteles mare lucru... Uite, pe scurt, cum e cu Dominatoriada: Vineri, 17 iunie 2011, intalnire la ora 15:00 in parcarea din fata hipermarket-ului Real din Sibiu, 30 min o bere la kaufland, luam una alta ce mai trebe, apoi un traseu de asfalt 10 km , inca 10 off, inca vreo 15 asfalt, apoi vreo 25 off, apoi vreo 35 asfalt, 10 offf campam. sambata pe la 11 urcam de pe v frumoasei pe drum off de masina 20 km, apoi off road unde nu merge cu masina, nu se ia in km pt ca sunt putini, dar suntem pe creasta spre 2244 m, ajungem in pacul natural la lacul Iezerul Mare, apoi coboram pe partea mai lina aproape de unde am campat si ne apucam iar de povesti si una alta. Iar duminica vedem noi unde merem ca io numa acasa nu ma duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Ma poate ajuta cineva cu un arc de la filtrul de ulei? Este vorba de un SLR, dar banuiesc ca este identic cu cel de la Domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 4,5eur (<20 lei) pe OEM. Ce-ai facut cu al tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Uite, pe scurt, cum e cu Dominatoriada: tare as veni si eu cu voi, sa vad daca mai gasesc pe cineva din zona... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 tare as veni si eu cu voi, sa vad daca mai gasesc pe cineva din zona... Nu te baza pe cineva din zona... Gandeste-te ca, de exemplu, AndreiZalau vine singur din... Zalau! Hai, nu mai sta pe ganduri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Ce sa fac.... sunt singurul student dominatorist . Tare as veni si eu . Intrebare (poate stupida): Cu ce e mai bine sa curat lantul (de transmisie)? Benzina sau motorina? Cum vad eu lucrurile: Benzina: + curata bine, se usuca repede; - s-ar putea sa strice O-ringurile Motorina: + curata bine, nu ataca O-ringurile; - nu se usuca, si deci nu adera spray-ul de uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Ce sa fac.... sunt singurul student dominatorist . Tare as veni si eu . Intrebare (poate stupida): Cu ce e mai bine sa curat lantul (de transmisie)? Benzina sau motorina? Cum vad eu lucrurile: Benzina: + curata bine, se usuca repede; - s-ar putea sa strice O-ringurile Motorina: + curata bine, nu ataca O-ringurile; - nu se usuca, si deci nu adera spray-ul de uns. motorina, apoi cureti cu apa si carpa apoi lasi sa se usuce si dai cu spray sau ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Ce sa fac.... sunt singurul student dominatorist . Tare as veni si eu . Intrebare (poate stupida): Cu ce e mai bine sa curat lantul (de transmisie)? Benzina sau motorina? Cum vad eu lucrurile: Benzina: + curata bine, se usuca repede; - s-ar putea sa strice O-ringurile Motorina: + curata bine, nu ataca O-ringurile; - nu se usuca, si deci nu adera spray-ul de uns. lantu asa uscat cum e te duci pe un drum prafuit ii dai blana cat sa se lipeasca prafu de lant, ajungi acasa si il stergi doar cu o carpa uscata dupa ce ai terminat de sters ungi usor fiecare element in parte cu ulei de transmisie pt camioane Valvolina T120 ce am scris mai sus e valabil doar daca lantul tau e uns cu ulei, daca folosesti spray cu teflon de care se lipeste praf nisip pamant s.a.m.d il cureti cu motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.