mexykanu Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salut, Cumpar Honda NX650 Dominator , an fabricatie minim 1996. Ma intereseaza strict modele de la 1996 in sus. Numarul meu de telefon este 0741 095 483. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 (editat) Salutare dominatoristi !!! Hop si eu pe aici !!! Mi-am luat Dominator... mai exact: anul trecut in septembrie intr-un moment de inspiratie m-am hotarat sa-mi iau motocicleta. Zis si facut ! Intr-o luna mi-am luat permisul iar dupa inca 3 zile motocicleta: o honda dominator din 99 cu vreo 39000 de km. Toata iarna am bibilit-o: i-am schimbat filtrele, uleiul, kitul de lant, cauciucurile cu Anakee3, axul cu came (cel vechi era uzat si tacanea); vopsit pe unde era cazul, pus handguarduri, gresat pe unde era cazul, inmatriculat, ITP, .. cumparat costum, casca AFX 41 (zgomotoasa ca naiba dupa 90 km/ora) .etc... cheltuit toate economiile inclusiv banii pe care nu-i aveam. Saptamana trecuta,avand un pic de timp liber, inarmat cu un spray de lant si echipat cu top and side-caseuri, mi-am luat inima in dinti si singur-singurel am pornit spre Sinaia cu gandul sa ajung cu motorul pe Transbucegi pana la Sfinxul dar dupa Sighisoara a inceput ploaia... torentiala...pe sosea era covor de apa. Crezand ca e doar un nor si avand incredere in cauciucuri, am fortat si-am incercat sa ies de sub frontul de ploaie. Ti-ai gasit ! Intr-un peco, un tip ce venea din Bucuresti, mi-a spus ca pe tot drumul de acolo pana aici - ploua . Bun, zic. Mi-am mai luat o haina pe dedesupt si strangand din dinti de frig si umezeala... hai la drum. Bineinteles ca pe curbele din padurea Bogatii am derapat si-a fost cat pe ce sa ies in decor, dar motocicleta m-a iertat si parca o mana nevazuta m-a indreptat inapoi pe sosea. A fost momentul in care am devenit mai precaut si-am stat cuminte in coloana, nemaiavand curajul sa depasesc. Pe parcurs am intalnit vreo 4 masini iesite in decor... Am mers asa pana in Brasov unde ploaia torentiala si canalizarea infundata a format balti adanci de peste jumatate de metru, dar Domi nu le-a bagat in seama... M-am cazat in Predeal, unde receptionera mi-a vazut numarul de CJ si-a inceput sa-si faca cruci ca nu sunt normal la cap, ca pe vremea asta imi arde de motor... Mi-a dat repede cheia si m-a trimis la dus. Am fost surprins cand am scos mana din manusa de piele si am vazut ca pielea mea era neagra. Toata vopseaua din pielea manusii era pe palmele mele. Am lasat urma de apa dupa mine pana la etajul 2; asa eram de ud, dar bucuria si mandria de a merge cu motorul, era mai mare ! A doua zi n-a mai plouat, si-am profitat sa ung lantul si plec mai departe pe Transbucegi. Dupa Sinaia se face dreapta spre Targoviste iar dupa 6 km e un indicator dreapta spre Dichiu. Drumul,oficial e inchis dar se poate merge si e asfaltat pana la vreo 500 m de cabana Piatra Arsa (un loc fain in rezervatia de jnepeni), apoi e drum de pamant cu gropi si pietre. De-acolo m-am intors si-am coborat la Padina prin dreapta lacului Bolboci (asfaltat mai putin cu vreo 6 km.) unde mi-am tras sufletul, am facut ceva poze... pestera Ialomitei e in renovare si nu s-a putut vizita. M-am intors la Predeal si-am hotarat sa ajung la cabana 3 Brazi unde m-am intalnit cu ceva prieteni la o bere. Urmatoarea zi, am montat GPS-ul pe motor si-am am plecat spre Bucuresti, unde ma asteptau niste prieteni, sa mergem impreuna la Buzau. Viteza inafara 120-130 km/ora si Dominatorul inca mai avea suflet. Am ajuns la Buzau dar soarta a facut sa ne intoarcem in noaptea aia, inapoi in capitala de unde dupa un somn de cateva ore si inca un uns de lant, m-am intors la Cluj prin valea Oltului. Singura oprire a fost la Mc'Donalds Sibiu pentru a ma racori si verifica uleiul. Am ajuns cu bine la Cluj, obozit, plin de praf si muste zdrobite pe viziera castii, haine si motor, dar foarte mandru si fericit ca am parcurs asa distanta si-am devenit motociclist... A fost ca un fel de botez in noua pasiune. :-))) » Post actualizat in 08 Jul 2015 18:36 CDI Honda Dominator '99 Azi mi-am luat botezul si in cazaturi... mai exact: venind de la spalat Dominatorul, un logan de HD pierdut in spatiu, a schimbat banda fara sa se asigure si m-a aruncat in lateral cu totul. Multumesc, baietilor cu motoare care au oprit si m-au ajutat! Respect !!! Problema e ca Domi dupa ce initial a pornit... s-a oprit motorul in vreo 500 m si n-a mai pornit nici cu slujbe.... Abea dupa ce [-am testat cu un CDI de pe alt Domi a pornit. Acum, am nevoie de un CDI second sau pe cineva din Cluj care repara asa ceva. Ma poate ajuta cineva, macar cu vreo informatie? Editat Iulie 8, 2015 de kristyanson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 (editat) Salutare dominatoristi !!! Hop si eu pe aici !!! Mi-am luat Dominator... mai exact: anul trecut in septembrie intr-un moment de inspiratie m-am hotarat sa-mi iau motocicleta. Zis si facut ! Intr-o luna mi-am luat permisul iar dupa inca 3 zile motocicleta: o honda dominator din 99 cu vreo 39000 de km. Toata iarna am bibilit-o: i-am schimbat filtrele, uleiul, kitul de lant, cauciucurile cu Anakee3, axul cu came (cel vechi era uzat si tacanea); vopsit pe unde era cazul, pus handguarduri, gresat pe unde era cazul, inmatriculat, ITP, .. cumparat costum, casca AFX 41 (zgomotoasa ca naiba dupa 90 km/ora) .etc... cheltuit toate economiile inclusiv banii pe care nu-i aveam. Saptamana trecuta,avand un pic de timp liber, inarmat cu un spray de lant si echipat cu top and side-caseuri, mi-am luat inima in dinti si singur-singurel am pornit spre Sinaia cu gandul sa ajung cu motorul pe Transbucegi pana la Sfinxul dar dupa Sighisoara a inceput ploaia... torentiala...pe sosea era covor de apa. Crezand ca e doar un nor si avand incredere in cauciucuri, am fortat si-am incercat sa ies de sub frontul de ploaie. Ti-ai gasit ! Intr-un peco, un tip ce venea din Bucuresti, mi-a spus ca pe tot drumul de acolo pana aici - ploua . Bun, zic. Mi-am mai luat o haina pe dedesupt si strangand din dinti de frig si umezeala... hai la drum. Bineinteles ca pe curbele din padurea Bogatii am derapat si-a fost cat pe ce sa ies in decor, dar motocicleta m-a iertat si parca o mana nevazuta m-a indreptat inapoi pe sosea. A fost momentul in care am devenit mai precaut si-am stat cuminte in coloana, nemaiavand curajul sa depasesc. Pe parcurs am intalnit vreo 4 masini iesite in decor... Am mers asa pana in Brasov unde ploaia torentiala si canalizarea infundata a format balti adanci de peste jumatate de metru, dar Domi nu le-a bagat in seama... M-am cazat in Predeal, unde receptionera mi-a vazut numarul de CJ si-a inceput sa-si faca cruci ca nu sunt normal la cap, ca pe vremea asta imi arde de motor... Mi-a dat repede cheia si m-a trimis la dus. Am fost surprins cand am scos mana din manusa de piele si am vazut ca pielea mea era neagra. Toata vopseaua din pielea manusii era pe palmele mele. Am lasat urma de apa dupa mine pana la etajul 2; asa eram de ud, dar bucuria si mandria de a merge cu motorul, era mai mare ! A doua zi n-a mai plouat, si-am profitat sa ung lantul si plec mai departe pe Transbucegi. Dupa Sinaia se face dreapta spre Targoviste iar dupa 6 km e un indicator dreapta spre Dichiu. Drumul,oficial e inchis dar se poate merge si e asfaltat pana la vreo 500 m de cabana Piatra Arsa (un loc fain in rezervatia de jnepeni), apoi e drum de pamant cu gropi si pietre. De-acolo m-am intors si-am coborat la Padina prin dreapta lacului Bolboci (asfaltat mai putin cu vreo 6 km.) unde mi-am tras sufletul, am facut ceva poze... pestera Ialomitei e in renovare si nu s-a putut vizita. M-am intors la Predeal si-am hotarat sa ajung la cabana 3 Brazi unde m-am intalnit cu ceva prieteni la o bere. Urmatoarea zi, am montat GPS-ul pe motor si-am am plecat spre Bucuresti, unde ma asteptau niste prieteni, sa mergem impreuna la Buzau. Viteza inafara 120-130 km/ora si Dominatorul inca mai avea suflet. Am ajuns la Buzau dar soarta a facut sa ne intoarcem in noaptea aia, inapoi in capitala de unde dupa un somn de cateva ore si inca un uns de lant, m-am intors la Cluj prin valea Oltului. Singura oprire a fost la Mc'Donalds Sibiu pentru a ma racori si verifica uleiul. Am ajuns cu bine la Cluj, obozit, plin de praf si muste zdrobite pe viziera castii, haine si motor, dar foarte mandru si fericit ca am parcurs asa distanta si-am devenit motociclist... A fost ca un fel de botez in noua pasiune. :-))) » Post actualizat in 08 Jul 2015 18:36 CDI Honda Dominator '99 Azi mi-am luat botezul si in cazaturi... mai exact: venind de la spalat Dominatorul, un logan de HD pierdut in spatiu, a schimbat banda fara sa se asigure si m-a aruncat in lateral cu totul. Multumesc, baietilor cu motoare care au oprit si m-au ajutat! Respect !!! Problema e ca Domi dupa ce initial a pornit... s-a oprit motorul in vreo 500 m si n-a mai pornit nici cu slujbe.... Abea dupa ce [-am testat cu un CDI de pe alt Domi a pornit. Acum, am nevoie de un CDI second sau pe cineva din Cluj care repara asa ceva. Ma poate ajuta cineva, macar cu vreo informatie? Felicitari pentru achizitie si prima tura completata, desi domi ca majoritatea monocilindricelor e mai mult un motor de teren decat de touring. Dar pentru inceput e perfect pentru ca permite o deplasare comoda la 80-100km/h si e total nepasator la categoria de drum. Nu iti recomand sa incerci reparatia cdi-ului pentru ca sansele de recidiva sunt foarte mari, electronica este prima afectata de trecerea timpului. Eu iti recomand sa comanzi de la cehi un cdi universal pentru motoare monocilindrice. Asta daca nu stie cineva vre-un produs facut special pt domi. Ideea e sa ai cdi nou, altfel cine stie pe unde ramaii cu motorul! http://www.ignitech.cz/en/vyrobky/dccdi/dccdi.htm Reparatii se pot incerca prin taierea carcasei si curatarea rasinii epoxidice, apoi gasirea lipiturii reci (daca asta e problema) cauta undeva pe acest topic, este descrisa metoda. Dar e laborioasa si cu rezultate incerte. Eu sunt inginer electronist cu vechi state de serviciu nu am desfacut pana acum, pot incerca s-o desfac dar fara vre-o garantie ca o pot repara sigur. » Post actualizat in 09 Jul 2015 07:15 Am mai citit prin forum, se pare ca tipii astia de la Ignitech pot sa-ti incarce in eprom curba de avans de la domi, adica sa-ti faca CDI-ul dedicat, trebuie sa iei legatura cu ei si sa-i intrebi. Editat Iulie 9, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Salutare dominatoristi !!! Hop si eu pe aici !!! Mi-am luat Dominator... mai exact: anul trecut in septembrie intr-un moment de inspiratie m-am hotarat sa-mi iau motocicleta. Zis si facut ! Intr-o luna mi-am luat permisul iar dupa inca 3 zile motocicleta: o honda dominator din 99 cu vreo 39000 de km. Toata iarna am bibilit-o: i-am schimbat filtrele, uleiul, kitul de lant, cauciucurile cu Anakee3, axul cu came (cel vechi era uzat si tacanea); vopsit pe unde era cazul, pus handguarduri, gresat pe unde era cazul, inmatriculat, ITP, .. cumparat costum, casca AFX 41 (zgomotoasa ca naiba dupa 90 km/ora) .etc... cheltuit toate economiile inclusiv banii pe care nu-i aveam. Saptamana trecuta,avand un pic de timp liber, inarmat cu un spray de lant si echipat cu top and side-caseuri, mi-am luat inima in dinti si singur-singurel am pornit spre Sinaia cu gandul sa ajung cu motorul pe Transbucegi pana la Sfinxul dar dupa Sighisoara a inceput ploaia... torentiala...pe sosea era covor de apa. Crezand ca e doar un nor si avand incredere in cauciucuri, am fortat si-am incercat sa ies de sub frontul de ploaie. Ti-ai gasit ! Intr-un peco, un tip ce venea din Bucuresti, mi-a spus ca pe tot drumul de acolo pana aici - ploua . Bun, zic. Mi-am mai luat o haina pe dedesupt si strangand din dinti de frig si umezeala... hai la drum. Bineinteles ca pe curbele din padurea Bogatii am derapat si-a fost cat pe ce sa ies in decor, dar motocicleta m-a iertat si parca o mana nevazuta m-a indreptat inapoi pe sosea. A fost momentul in care am devenit mai precaut si-am stat cuminte in coloana, nemaiavand curajul sa depasesc. Pe parcurs am intalnit vreo 4 masini iesite in decor... Am mers asa pana in Brasov unde ploaia torentiala si canalizarea infundata a format balti adanci de peste jumatate de metru, dar Domi nu le-a bagat in seama... M-am cazat in Predeal, unde receptionera mi-a vazut numarul de CJ si-a inceput sa-si faca cruci ca nu sunt normal la cap, ca pe vremea asta imi arde de motor... Mi-a dat repede cheia si m-a trimis la dus. Am fost surprins cand am scos mana din manusa de piele si am vazut ca pielea mea era neagra. Toata vopseaua din pielea manusii era pe palmele mele. Am lasat urma de apa dupa mine pana la etajul 2; asa eram de ud, dar bucuria si mandria de a merge cu motorul, era mai mare ! A doua zi n-a mai plouat, si-am profitat sa ung lantul si plec mai departe pe Transbucegi. Dupa Sinaia se face dreapta spre Targoviste iar dupa 6 km e un indicator dreapta spre Dichiu. Drumul,oficial e inchis dar se poate merge si e asfaltat pana la vreo 500 m de cabana Piatra Arsa (un loc fain in rezervatia de jnepeni), apoi e drum de pamant cu gropi si pietre. De-acolo m-am intors si-am coborat la Padina prin dreapta lacului Bolboci (asfaltat mai putin cu vreo 6 km.) unde mi-am tras sufletul, am facut ceva poze... pestera Ialomitei e in renovare si nu s-a putut vizita. M-am intors la Predeal si-am hotarat sa ajung la cabana 3 Brazi unde m-am intalnit cu ceva prieteni la o bere.Urmatoarea zi, am montat GPS-ul pe motor si-am am plecat spre Bucuresti, unde ma asteptau niste prieteni, sa mergem impreuna la Buzau. Viteza inafara 120-130 km/ora si Dominatorul inca mai avea suflet. Am ajuns la Buzau dar soarta a facut sa ne intoarcem in noaptea aia, inapoi in capitala de unde dupa un somn de cateva ore si inca un uns de lant, m-am intors la Cluj prin valea Oltului. Singura oprire a fost la Mc'Donalds Sibiu pentru a ma racori si verifica uleiul. Am ajuns cu bine la Cluj, obozit, plin de praf si muste zdrobite pe viziera castii, haine si motor, dar foarte mandru si fericit ca am parcurs asa distanta si-am devenit motociclist... A fost ca un fel de botez in noua pasiune. :-)))» Post actualizat in 08 Jul 2015 18:36 CDI Honda Dominator '99 Azi mi-am luat botezul si in cazaturi... mai exact: venind de la spalat Dominatorul, un logan de HD pierdut in spatiu, a schimbat banda fara sa se asigure si m-a aruncat in lateral cu totul. Multumesc, baietilor cu motoare care au oprit si m-au ajutat! Respect !!! Problema e ca Domi dupa ce initial a pornit... s-a oprit motorul in vreo 500 m si n-a mai pornit nici cu slujbe.... Abea dupa ce [-am testat cu un CDI de pe alt Domi a pornit. Acum, am nevoie de un CDI second sau pe cineva din Cluj care repara asa ceva. Ma poate ajuta cineva, macar cu vreo informatie? Salut.te pot ajuta eu cu reparatul. Am reparat doua si merg si in zoua de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 mezutu l-o reparat si pa al meu...si inca mere bine merci...apeleaza cu incredere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Salut lume! Am un XL600, practic e cam acelasi motor. Ati folosit uleiuri sintetice Amsoil 10w40? Aveti o parere despre el? Tine vara ok la caldura? Acum am bagat Motul 7100 10w40 sintetic, si imi place. Sa vedem si cat tine... Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Monocilindru racit cu aer vs bicilindru racit cu apa. Practic e cam acelasi motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 XL600LMF, motor 591cmc ca pe XL600R, mono. aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Aaaa, ala.... Atunci da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Mexicanu are Cdi-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 eu am platit mexicanului pt un cdi nou, cat am dat cu o luna inainte pe unul second, care a mers fix o luna afacere buna, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) K » Post actualizat in 15 Jul 2015 02:50 Este corect ce spune andreizalau. La pagină 381 sunt componentele unui cdi. Sebastian, scuze dar am citit prea târziu postul și timpul este prea scurt pentru a putea da o mâna de ajutor. Scuze. Editat Iulie 15, 2015 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Bai andrei,exprimarea ta e cam ambigua,vrei sa spui ca cdi-ul lui mexicanu este bun,nuu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 fuckere, depinde cum citesti,,,,,, dar, hai sa precizez: cdi-ul mexican e bun ase-i bine? P.S. Bai = nea , Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Pai asa e ok,bai=nea,da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Mi-am luat alta motocicleta si in curand, in maxim o luna, voi dezmembra Honda Dominator 1996. In cazul in care sunteti interesati, va pot comunica preturi prin mesaj privat si daca va convin, se pot rezerva piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Alerta de cric central! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Ha! Nu cred că-l dă p-ăla ... aia era poza în care se laudă cu cea nouă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Atat cricul central cat si toba sunt omologate in Germania pentru Honda NX650, indiferent de anul de fabricatie. » Post actualizat in 17 Jul 2015 11:36Ha! Nu cred că-l dă p-ăla ... aia era poza în care se laudă cu cea nouă Poza contine motocicleta mai noua. Momentan nu am in vedere sa vand cricul central, nu pare sa afecteze foarte mult garda la sol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 Multumesc prieteni pentru mesaje, sfaturi si implicare. Pentru mine, un incepator in ale motocicletelor, este inca o lectie de camaraderie si promit ca ma voi comporta ca atare... Respect all who ride! ...cat despre cdi, am decis sa iau unul nou concomitent cu incercarea de a-l repara pe cel vechi... Asfalt uscat si cat mai multi km. fara evenimente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 Vand Honda Dominator mx 650 cu kick start . Daca nu se vinde pana in 01.08, atunci se dezmembreaza. pret 2000lei tot detalii 0751223726 Robi » Post actualizat in 30 Jul 2015 04:42Se Dezmembreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 (editat) Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci Probleme posibile: - Presiune joasa in anvelope - Filtru de aer murdar - Furtun rezervor-carburator uzat, pierde benzina - Tub emulsor uzat - Cui de dozaj uzat - Joc tacheti mare Cand impingi motocicleta, ea merge infranat sau usor ? Editat August 14, 2015 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci verifica furtunul ala subtire care iese din carburatuor si merge jos, in fata rotii din spate am avut aceeasi pb si furtunul ala era infundat cu niste noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) Salutare, Am o intrebare legata de consum, stiu ca s-a mai discutat... am ajuns la de 7.5% in oras (doar oras), viteza 1 - 3 maxim, ceea ce mi se pare cam mult... Ce parere aveti, la voi tot asa e ? merci E normal pentru mers la munca pe domi in Bucuresti. Un 6.5 ar fi normal daca nu prinzi cozi si apuci sa si mergi normal, insa daca stai toata dimineata/seara sa crosetezi 15 minute masini (si asta e tot drumu), cu siguranta iti va bea 7-8 la suta de km. Editat August 17, 2015 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.