switch Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Apropo, motocicleta pe care o vinde Alex a fost a mea :bere: Asadar: DOMI DE VANZARE: /index.php?/topic/749565-honda-nx650-dominator/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 Salutare, Intrebare de la un proaspat posesor de Domi. Porneste greu la rece, am patit sa ma chinui vreo 2-3 minute sa o pornesc, indiferent in ce pozitie puneam soclul. Electromotorul invarte, totul pare ok, bujia are maxim 2 luni deci ma gandesc ca e posibil sa nu traga benzina. Dupa ceva cautari pe net, am vazut ca multi spuneau sa scurgi putina benzina din carburator (desfaci putin surubul de scurgere) cu robinetul pe OFF, sa traga benzina noua din rezervor la pornire. Am facut asta de curand, lasat sa curga vreo 30-40ml, dupa care motorul a pornit brici. Are cineva idee care ar fi cauza? Trebuie facut vreun reglaj la carburator ceva? Sau asta trebuie facut de fiecare data cand motorul n-a fost pornit de cateva zile ? (ma gandesc ca nu, totusi..) P.S.: La cald (dupa 5-10 min de mers), motorul reporneste foarte usor. Multam! Am avut aceeași problemă și rezolvam la fel, puneam benzină nouă. Monocilindricele pornesc de felul lor mai greu, pentru că au decompresor, în cazul domi automat. Astfel pornesc cu compresie minimă și fracțiunile volatile din benzină contează foarte mult ca să pornească primele aprinderi. Dar verifică și scînteia, trebuie să aibă cam 1,5 cm și să fie alb-albăstruie, nu roșie. Mie mi s-a părut bizar că fără pipă era mult mai zdravănă scînteia și am descoperit că în mod incredibil rezistența din pipă lipsea din fabricație (am tăiat pipa că e turnată). După ce am pus o rezistență a pornit mult mai ușor, la primul bumb, cel mult al doilea, fără să mai înlocuiesc benzina din camera de nivel. Dar tot mi-am păstrat năravul să închid benzina și abia după un minut motorul, ca să am la pornire benzină proaspătă. Vezi, verifică și jocul la supape să nu fie cumva 0 și pune și alt CDI de probă să nu fie de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 5, 2017 Share Postat Octombrie 5, 2017 (editat) Mai e o solutie. Dupa ce a stat o vreme, inainte de pornire se "agita" motorul. Eu ma suiam pe el si - tinand strans frana fata - pompam de doua ori furca. Apoi titand motorul drept trageam socul "unde stiam eu" (nu la capat) si dadeam la automat. La sfert. Am trecut o iarna cu o baterie practic moarta... si la mine daca nu pornea din a doua trebuia sa mi-l pornesc cu curent de la masina. De chestia asta am scapat cand am curatat carburatoul calumea. Totodata am reglat si jocul cablului de soc - era total in craci. Oricum dupa ce te inveti cu motocicleta, o poti porni si fara soc - eu am stat un an de zile cu socul pe bara... pentru ca schimbasem suportul stanga si cablul nu mai avea loc. Editat Octombrie 5, 2017 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Noiembrie 3, 2017 Share Postat Noiembrie 3, 2017 Sa Dominator 1996-2001 https://www.olx.ro/i2/oferta/sa-honda-nx650-dominator-1996-2001-ID7VVKW.html?ref%5B0%5D%5Bpath%5D%5B0%5D=117483237&ref%5B0%5D%5Bajax%5D=1&ref%5B0%5D%5Baction%5D=myaccount&ref%5B0%5D%5Bmethod%5D=details Valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 Mda, cel mai probabil e de alimentare. Scanteie are, baterie are. Ma invat eu cu ea.. Multam de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 10, 2018 Share Postat Februarie 10, 2018 Salutare colegi și La mulți ani, că văd că e primul post pe 2018. Anul trecut la domi al meu (pe care-l folosesc exclusiv în teren) devenise deranjant un pocnet care se auzea din zona suspensiei spate. Am bănuit că fie telescopul, fie oasele, fie bascula. După ce am dat jos totul jos cu destulă chinuială pentru că șurubul de sus de la telescop nu iese decât dacă forțez inuman air-boxul să meargă mai în spate, ei bine m-am crucit! Pentru că dintre toate elementele figurate în schema explodată eu nu am decât axul, apărătorile de praf (dust seal) rulmenții cu ace, side collar și cam atît. Un nenorocit (că nu pot să-i spun altfel ) a demontat bascula și apoi a remontat-o „economic” adică fără miezul interior al rulmenților (collar) Motiv pentru care acele rulmenților au mușcat practic din ax (o să vedeți poze ce n-ați văzut), apărătoarele alea de praf (dust seal) s-au cam belit și ele, la fel și dopurile alea (side collar) că stătea axul proptit practic în ele și mă gândesc că și bascula mea se mișca cam în voia ei și a drumului și a tracțiunii lanțului (eu credeam că așa-i domi mai instabil) și mai sensibil la întinderea lanțului. Ce să-i faci, așa-i cu mașinăriile astea istorice cu mai mulți proprietari. Dar nici mie nu-mi vine să cred că am mers așa 5 sezoane fără să mă prind că ceva e grav în neregulă! Noah, ideea e acum ce naiba mă fac ? Pentru că set de rulmenți am găsit pe wemoto http://www.wemoto.com/bikes/honda/nx_650_j_dominator_rd02/88/picture/swinging_arm_pivot_bearing_kit_slinky_glide/, dar fără („side collar”) și deasemenea fără miezul central (collar). Are careva piesele respective, sau se găsesc pe undeva? Eventual se potrivesc de la altceva? Sau le poate confecționa careva? Ar mai fi o întrebare. Cum scot cele două bucșe laterale (side collar)și cum scot rulmenții ? Apropo rulmenții ăia cu ace nu se găsesc în țară? Are careva specificațiile lor? Merci fain! » Post actualizat in 11 Feb 2018 15:35Work in progress! Oasele sunt în regulă, o singură articulație „uscată” pe care am gresat-o deja și la care voi schimba simeringurile. Rulmenții de la furcă sunt dați afară. Culmea e că unul cu tot regimul inuman la care a fost supus ar mai merge, îl voi folosi ca model mâine când caut la reprezentanța SKF. Continui să aștept vești din țară pentru cămașa interioară a rulmenților. Imposibil să n-o aibă careva, doar să fie de dat. Cu cei doi care tocmai dezasamblează dominatoare pe olx am vorbit. Unul n-o mai are, celălalt mi-a răspuns în 2 peri. Ofer prețul corect ! Până la urmă am găsit destule oferte de bascule ieftine și complete prin Europa, dacă nu reacționează nimeni, asta va fi soluția. Urc pozele rulmenților. Mâine merg să văd dacă sunt în oferta skf. Rulmenții ies afară relativ ușor. Atenție se reazămă fiecare pe un umăr în țeava furcii, așa că nu se pot bate decât din interior către exterior. Primul e mai greu de scos pentru că țeava cu care se bate afară, trebuie să treacă prin interiorul celuilalt. Se caută o bucată de țeavă potrivită și ca lungime, se încălzește la un capăt cât permite flacăra aragazului și se călește în ulei. Dacă rulmentul iese greu, se încălzește cu lampa de butan în zona lui furca. Articulații basculĂŁ.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Am un articol care sunt sigur ca o sa va placa. Este vorba de un ghid cu un traseu prin Romania de peste 3000 de km.Detalii si precomenzi aici: https://goo.gl/TofAzV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Ok, caz închis. După cîteva țepe, a venit până la urmă piesa căutată, impecabilă și la un preț decent, astfel încât n-am mai fost nevoit să aștept străinătatea. Rulmenți se găsesc la SKF cu 3 euro/buc, nu prețurile nerușinate (10X) cerute pe site-uri pentru OEM-uri. Bun, cei care se mai lovesc de problema asta (lipsă sau distrusă cămașă interioară rulmenți) mai au o variantă de rezolvare în caz că n-o găsesc, variantă pe care era s-o adopt și eu. Respectiv rulmenții SKF pot fi cumpărați cu cămăși interioare cu tot (5 euro/buc) . Problema e că alea (practic niște bolțuri) au diametrul interior de 17 și nu de 14,5 precum exteriorul axului original și trebuie bucșate cu diferența. Deasemenea trebuie montată o țeavă între ele în stilul cum e între rulmenții de la roți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 10, 2018 Share Postat Martie 10, 2018 Salutare la toata lumea.M-am apucat si eu iarna asta de o revizie generala la dominator.Vopsit cadru,gresat rulmenti...etc. Am desfacut si motorul unde culmea,nu am gasit cine stie ce uzura. Intreb aici inainte sa dau comanda de la magazin. Are cineva comandati si nefolositi niste sementi noi si un bolt piston? As vrea sa le schimb ca au trecut de cota service.Motorul nu consuma ulei,mergea foarte bine dar totusi i-as schimba. » Post actualizat in 21 Mar 2018 19:59Incepe sa prinda forma » Post actualizat in 08 Apr 2018 12:21Salutare lume.Am gasit pe un site CDI-uri la pret extraordinar de decent.Oare sut bune de ceva?A mai folosit pe dominator cineva modele din astea? https://www.zipy.ro/p/ali/aftermarket-cdi-unit-for-honda-dominator-xr650l-nx650-nx-xr-650-nx500-30410-mn9-000-30410-mn9-790-30410-mn9-791-motorcycle-m041/32700901861/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Aprilie 18, 2018 Share Postat Aprilie 18, 2018 Salutare! Are cineva o roata fata buna pentru Dominator pe argintiu si o vinde ? A mea arata bine la exterior dar cand am vrut sa o centrez, m-am cutremurat... Pana fac rost, stau pe bara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Cine mai e cu Domi de prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Un stop spate are careva? PM va rog, intru rar aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 » Post actualizat in 08 Apr 2018 12:21 Salutare lume.Am gasit pe un site CDI-uri la pret extraordinar de decent.Oare sut bune de ceva?A mai folosit pe dominator cineva modele din astea? https://www.zipy.ro/p/ali/aftermarket-cdi-unit-for-honda-dominator-xr650l-nx650-nx-xr-650-nx500-30410-mn9-000-30410-mn9-790-30410-mn9-791-motorcycle-m041/32700901861/ Posibil sa fie CDI de scuter, vad ca la exterior sunt identice. Daca functioneaza ar trebui sa fie destul de bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristyanson Postat Aprilie 24, 2018 Share Postat Aprilie 24, 2018 Un CDI vechi s-ar putea sa te tina inca o saptamana si-apoi sa moara si sa plangi dupa bani. Problema lor e din cauza uzurii pieselor, a vibratiilor, temperaturilor, imbatranirii, etc. Sfatul meu e sa iti cumperi unul nou, exact pentru modelul tau de Domi. Vezi ca e diferenta intre Rd 02 si 08... Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
l_francisc Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 Salutare la toata lumea.M-am apucat si eu iarna asta de o revizie generala la dominator.Vopsit cadru,gresat rulmenti...etc. Am desfacut si motorul unde culmea,nu am gasit cine stie ce uzura. Intreb aici inainte sa dau comanda de la magazin. Are cineva comandati si nefolositi niste sementi noi si un bolt piston? As vrea sa le schimb ca au trecut de cota service.Motorul nu consuma ulei,mergea foarte bine dar totusi i-as schimba. » Post actualizat in 21 Mar 2018 19:59 Incepe sa prinda forma » Post actualizat in 08 Apr 2018 12:21 Salutare lume.Am gasit pe un site CDI-uri la pret extraordinar de decent.Oare sut bune de ceva?A mai folosit pe dominator cineva modele din astea? https://www.zipy.ro/p/ali/aftermarket-cdi-unit-for-honda-dominator-xr650l-nx650-nx-xr-650-nx500-30410-mn9-000-30410-mn9-790-30410-mn9-791-motorcycle-m041/32700901861/ Hello, Eu mi-am refacut CDI-ul si a fost mai simplu decat mi-am imaginat. Deci am curatat foarte bine capacul acela de silicon, l-am dus la un electronist priceput si mi-a refacut vreo 9 lipituri care erau fisurate de la caldura si vibratii, de atunci au trecut vreo 4 ani si merge excelent. » Post actualizat in 17 May 2018 11:32 Buna dragi motociclisti ! Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că: -bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina. -am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am. -am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte. -am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic. -numai cu bujia scoasă motorul învârte normal. Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific? Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti? » Post actualizat in 17 May 2018 11:33 Buna dragi motociclisti ! Am o Honda Dominator nx650 din 1992 si am o problema mai veche, dar din lipsa de bani si de timp nu prea am mai rezolvat problema mea. Când dau la cheie nu se "învârte" motorul ca și cum pistonul ar fi blocat sau as avea o problemă cu compresia. Menționez că: -bateria este 100% bună, testată de nenumărate ori, cu 3 baterii diferite noi si bateria la masina. -am schimbat electromotorul și am încercat să o pornesc pe direct, adică să elimin problemele electrice, tot nu se învârte deci nu este ceva pe partea electrică, scanteie am. -am încercat sa ii dau spray de pornire dar nimic, pentru că motorul nu învârte. -am setat evacuarea și admisia la supape insa nimic. -numai cu bujia scoasă motorul învârte normal. Ce credeți că ar putea fi sau ce sa mai verific? Din cate m-am informat si prin eliminarea poblmemelor am ajuns la concluzia ca ar putea fi o supapa indoita sau decompresorul defect, ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
on-off Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Salutare la Dominatori . Dupa 11 ani de inactivitate moto (2 accidente serioase m-au facut sa nu mi-l doresc si pe al 3-lea), am reinceput aventurile moto, pe un Domi RD02 din '91. Am sa povestesc ce ture am mai facut cu el, dar momentan am nevoie de un mic ajutor de la voi. Am schimbat cadrul, mutand totul de pe un cadru pe celalalt. Totul ok, in afara de conductele de ulei (tur si retur), care nu mai etanseaza la legatura cu cadrul. Am schimbat inclusiv stuturile din cadru, (le-am pus pe cele pe pe vechiul cadru) dar tot degeaba. Am vorbit pentru bercluit terminatiile conductelor, dar nu are nimeni la mine in targ bacuri asa mari pentru teava respectiva. Daca exista cumva o asemenea discutie in acest topic destul de stufos, as aprecia un link. Daca v-ati lovit de problema asta, care e relativ minora, dar deranjanta (se pierde ulei, in afara de ce se consuma la mersul motorului), poate aveti o sugestie. La randul meu, tot ce ma pot recompensa este consultanta gratuita "fara numar" pe parte de barci - sunt adminul unui forum pe tematica. Va salut cu respect si sper intr-o idee care sa ma ajute sa scap de "incontinenta" uleioasa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 (editat) Daca tot ai inlocuit stuturile nu ar merge confectionate unele la strung, cu buza sau filet pt mufe de tip "racing" care se gasesc pe la furnizorii cursarilor? Sparco, Oreca, Sandtler, toate cataloagele de motorsport (auto) au sectiuni cu fitingaraie si furtune pt ulei, combustibil, frane, poti construi ce traseu doresti. Mentionez ca nu cunosc sistemul de la Domi, vag pe cel de Pegaso, dar poate te ajuta ce am sugerat. Editat Iulie 17, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
on-off Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Multumesc @John17. M-am gandit si la solutia asta, sa sertizez capetele dinspre motor cu cate o teava noua, cu alt sistem de fixare si etansare la cadru. Eventual; schimbat toata linia, si pastrat doar racordurile dinspre motor. E o tema de casa, sper sa rezolv totusi repede, sa prind cat mai mult din sezon. Multumesc inca o data, ma apuc inclusiv de cautat la furnizorii de care mi-ai spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Gasesti dealeri ai lor si in Ro, sparco shop.ro (o fi intr-un cuvant, cu linie intre cele 2, nu mai stiu), Racing Nick (sper ca mai e in biznis desi fondatorul nu mai este printre noi) avea pe stoc chestii din astea. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 www.olson.ro face furtune de frână racing, au diverse fitinguri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
on-off Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Va multumesc pentru informatii. Urmeaza sa gasesc solutia, sa o aplic, dupa care pun povestea pe forum. Salutari de la un etern pasionat de 1 cilindru si 650 cmc (644 mai exact ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Salutare lume.Dupa 3 saptamani si 5800 de km facuti prin europa o spita de la roata fata s-a gandit ca i-a ajuns. Gasesc la voi o spita pntru roata fata sau stie cineva de unde pot cumpara una? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 27, 2018 Share Postat Iulie 27, 2018 (editat) Salut! Ma bate un gand sa adaug cateva lucruri Honditei mele, printre care un crashbar si handguards. Apoi daca se gasesc lovele si o retapitare de sa, poate o alta toba cu zgomot mai interesant si niste K60 Scouturi. Sunt multe modele de handguards de la Acerbis, dar nu prea stiu ce sa aleg.. Orice recomandari de handguards sau oameni care se ocupa de crashbars (de preferat din Bucuresti) sunt binevenite. Multumesc! Editat Iulie 27, 2018 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 27, 2018 Share Postat Iulie 27, 2018 De ce sa pui crashbars pe motorul asta? E destul de usor cat sa nu se nenoroceasca. Carshbars sunt grele, o sa iti para rau dupa ce le pui.. Pune niste Handguards calumea si lasa motoru asa, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 27, 2018 Share Postat Iulie 27, 2018 Alex, poți lua legătura cu Bogdan Harea, iese lucrătură faină. Și ieși mai bine decât să repari carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.