Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

La 20.11.2018 la 20:50, AlexAB a spus:

Hahah, pai asta e la alt service :)) N-am eu noroc.. Au zis ca au reusit sa desfaca pe acolo si ca "fisa e complet iesita din bobina, e legata cu o sarma ceva in spirala". Au zis ca o rezolva. Dar ma rog, eu am incredere in oameni. Pana la urma.. se rezolva.

Mulțumesc pentru sugestii. 

Bateria nouă. Fișă la bujie nouă. Bujie nouă. Mort releul de încărcare 😥

Prin urmare, cumpăr releu de încărcare.. 

Sarma aia legata peste fisha era pe vremuri senzorul de la turometru :)

Vezi sa nu iti zica dupa releu ca "e mort CDI-ul", iar la final sa constate ca la ultima verificare ala care facuse supapele nu stia cum se fac la domi si le reglase d'am pixu. Happened before.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, switch said:

Sarma aia legata peste fisha era pe vremuri senzorul de la turometru 

A pus-o la loc, tot în 10 spire, merge ok turometrul. Mersi fain! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

EDIT (switch): Au fost donate.

 

 

Salut,

 

Donez urmatoarele piese de Honda NX650 RD08:

  • Ax roata spate, complet
  • Aripa fata alba
  • Aripa spate alba, fara suport numar
  • Cablu soc complet
  • Valva soc carburator
  • Instalatie electrica completa
  • Senzor pompa frana spate
  • Pompa frana spate
  • Scarita pasager / spate stanga
  • Scarita pasager / spate dreapta
  • Suport scarita pasager / spate stanga
  • Suport etrier frana spate
  • Patina lant bascula
  • Protectie disc frana roata spate
  • Geam semnal fata
  • Geam semnal spate 

Piesele se dau ca si pachet.

Se pot ridica din Bucuresti, zona Obor sau pot fi expediate prin curier rapid, caz in care persoana interesata suporta costul transportului.

 

Contact: .

 

Multumesc.

Editat de switch
La cerere.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.02.2019 la 7:47, mexykanu a spus:

Salut,

 

Donez (...)

 

Multumesc.

 

Piesele au plecat catre un utilizator al forumului. Rog un moderator sa stearga aceasta postare.

Editat de switch
la cerere
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari, am nevoie de ajutor cu mobra, daca a mai avut cineva experienta cu problema asta.

 

In noiembrie a primit baterie noua, bujie noua, fisa noua apoi a intrat la iernat in garaj incalzit, mergea impecabil înainte de asta (carburatorul a fost golit inainte de iernat).

 

Acum in primavara a primit si o flansa noua de admisie pentru ca cea veche era fisurata.

S-a facut schimbul de ulei, filtru ulei si filtru aer.

A fost verificat circuitul electric, a fost curatat carburatorul, si s-au reglat supapele, garniturile sunt ok. 

A primit bezina proaspata.

S-a încercat și cu altă baterie. 

Motorul ar fi trebuit sa mearga ca uns. 

 

Problema persista:

Dupa ce se incalzeste in mers la relanti, pierde putere/da sa se opreasca. Trebuie strans ambreiajul si dozat acceleratia ca sa nu se opreasca in acele momente.

In ture (accelerat in a 2a) la fel, are pierderi momentare de putere in timpul acceleratiei.

La mers la relanti in viteza 1 la fel, motorul da sa se opreasca sau se opreste. 

Da rateuri pe teava cand inainte nu dadea deloc.

 

Aveti idei ce ar mai putea fi verificat sau ce ar putea cauza comportamentul asta?

Multumesc ( @switch?) 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu cred sa fie atat de simplu. Socul functioneaza normal. Daca ar ramane cuplat de ce ar scadea turatiile?

Ne-am jucat si cu reglajul la relanti, si problema tot persista.

 

Pe la noi a cam venit primavara sa stii.. din pacate :( . Bai cat ma oftic , mai ales ca mergea atat de bine inainte de iarna.

Si mai ales ca am atatea piese noi sau curatate pe ea, releu de incarcare nou, flansa admisie noua, carburator curatat, supape reglate, circuit electric verificat, etrier fata cu garnituri si pistoane noi, placute frana noi, uleiul schimbat, filtre noi, baterie noua,  am pana si saua noua :))) 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, AlexAB a spus:

Din pacate nu cred sa fie atat de simplu. Socul functioneaza normal. Daca ar ramane cuplat de ce ar scadea turatiile?

Ne-am jucat si cu reglajul la relanti, si problema tot persista.

Pe la noi a cam venit primavara sa stii.. din pacate :( .

 

Mai verifica flansa aia, poate ceva nu e bine la ea si trage aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miroase a aprindere dusa cu pluta.

 

Vezi CDI. CDIul tau e din 1991, ca si instalatia electrica [daca nu cumva l-a schimbat @stulewa intre timp]. Instalatia de pe cadrul original de 96 nu "pusca" la pozitia releului pe cadru de motor 1991.

 

CDI-ul de 96 nu se potriveste (alte fire); se poate adapta, dar la vremea respectiva aveam 3 CDIuri pe mana. Daca ai de la cine sa iei un CDI sa vezi daca face la fel...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, petre81. said:

 

Mai verifica flansa aia, poate ceva nu e bine la ea si trage aer fals.

Multumesc, i-am rugat sa mai verifice o data si flansa.

9 minutes ago, switch said:

Daca ai de la cine sa iei un CDI sa vezi daca face la fel...

Mersi switch, o sa incerce maine treaba cu CDI-ul, se mai uita o data si la bujie si cred ca o sa faca si un test de compresie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, switch said:

Nu e de compresie iar bujia daca e noua si nu e altceva decat trebuie... nu prea are cum sa fie de acolo.

Am inteles.

Sa vad acum daca gasesc pana maine un CDI pentru proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahah e adevarat john si stiu unde bati :D Incerc si eu sa-i ajut pe oameni s-o repare.. nu e vina lor ca face mofturi cazanul meu de 28 de ani.

 

bursy, mersi frumos de tot - vad ce fac maine si iau legatura cu tine, iti dau un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, AlexAB a spus:

Si mai ales ca am atatea piese noi sau curatate pe ea, releu de incarcare nou, flansa admisie noua, carburator curatat, supape reglate, circuit electric verificat, etrier fata cu garnituri si pistoane noi, placute frana noi, uleiul schimbat, filtre noi, baterie noua,  am pana si saua noua :))) 

Poate la una din operatiuni s-a strecurat o greseala sau piesa neconforma , asta daca zici ca inainte de iernat, functiona totul perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că e vorba de greșeală, a mers bine după toate schimburile de piese noi..

 

Momentan ma gândesc dacă mai are rost sa investesc în ea, in ultimele 2 săptămâni am cheltuit 1800 lei si m-am plimbat doar 300m cat sa constat ca tot așa merge. Mai adaug cei 1000 lei din noiembrie pentru celelalte piese noi si deja am depășit jumătate din valoarea mobrei.. 

De la 21 Noiembrie:

 

Screenshot_20190228_192644.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

optica asta de genul 'reparatia face mult din pretul masinii' nu e corecta

sunt masini vechi care neintretinute pot fi date si cadou,asta inseamna ca trebuie platit 1 leu la mecanic sau pe piese?

munca trebuie platita corect,la masini vechi e mai multa munca decit la modele mai uzuale,iar obrazul subtire ....

trebuie doar mecanic experimentat si rabdare din partea clientului

pina la urma o masina/motocicleta veche dar intretinuta foarte bine poate valora mult mai mult ca una noua

am vazut in Roma multe Fiaturi 500/600 din anii 1960 ce parca erau scoase din cutie..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul, plasticele, carcasa filtru aer, flansa, carb - toate au 27. Motorul cu accesorii are 22 de ani (motor etc.). Etrierii la fel; discul fatza si cu radiatorul de ulei nu, alea sunt 2010-2011. La fel si conductele de ulei ale radiatorului si conducta de frana (cel putin cea de pe fatza). Cam asta stiu/imi aduc aminte eu. Daca sapi prin thread vei gasi informatii detaliate ;)

 

 

Problema e ca plasticele si firele (ca sa nu mai zicem de electonica veche) toate sunt dincolo de durata de viata asteptata (10-15 ani). Al dracu de fiabile oricum o dai.

 

Vad ca ai deja pe lista:

- CDI (schimbat pan la urma?)

- releu

- etrieri

- flansa

Din amintiri, simeringurile de supape sunt ok, garnitura capacului de chiulasa e ok, furtunele de frana sunt Ok. Amortizoarele fatza parca le servisase stulewa acu vreo doi-trei ani.

 

Ar mai fi:

- membrana carb + curatat carb

- verificat pompe frana fata-spate (prin 2011 n-a fost nevoie sa umblu)

- distributie + pantina + intinzator (vezi si tu daca s-a facut, la mine nu era cazul acu jdemii de ani)

- lantul de transmisie + patina aferenta

- posibil amortizoarele de soc din butucul rotii spate (desi alea nu am auzit sa nu isi faca treaba chiar si dupa 25 de ani, e bine sa te uiti sa nu fie chiselita)

- amortizoru spate - de asta nu stiu nimic (la mine nu a fost cu probleme)

 

E motocicleta veche, clar bagi macar jumate din banii pe ea direct in reparatii si reconditionari (sau iti bagi picioarele in ea de mobra si mergi pana crapa - ar fi pacat dar multi fac asta). Parerea mea e ca dupa ce bagi atatia bani intr-o motocicleta, nu merita sa o vinzi doar ca sa iei alta sa bagi la fel de multi bani in ea. Doar sa o vinzi si sa iei ceva nou.

 

Daca s-a facut segmentare (sau am citit aiurea?), era bine sa se schimbe si toate arcurile de supape, inclusiv cele din cama decompresorului automat. Ieftine si dupa 20 de ani iti garantez ca nu mai fac la fel de bine treaba.

 

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hey switch, mulțumesc mult pentru background și cantitatea se informații. Apreciez că ai stat să scrii atât de mult, rămân dator. 

 

Nu i-am făcut segmentare, doar mentenanță și reparațiile care au crezut băieții din service ca vor duce la remedierea problemei. 

 

Săptămâna viitoare il duc in alt service pentru că in continuare îmi țin mobra degeaba, s-au apucat de alta între timp. Sper să fie mai pricepuți băieții dincolo si s-o repare. 

 

Daca ar găsi buba si ar zice ca ma costa încă 10 mil as repara-o mâine. In rest am plătit oricât a fost necesar ca să meargă excelent și in condiții de siguranță, nu am pus nimic second-hand pe ea. 

 

Faza care ma oftica e ca nu înțeleg cum a dat-o peste cap atât de tare o iarnă in garaj, când in tot sezonul trecut in 13000 km a funcționat ireproșabil. Posibil sa fie CDIul dar greu cu specialiști care să-mi confirme. 

 

Momentan m-am interesat și o să vad în weekend un G650 Xchallenge, iar Domi daca e reparat ajunge la vânzare, dacă nu la dezmembrat. 

 

Sa ne auzim cu bine și poate la o tură prin natura. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zici tu acolo sună ori a scânteie nașpa dar mai mult a carburație dereglată. Cine te-a-nvățat să scoți benzina din carburator peste iarnă? Mi-e că s-au uscat gomele prin el. Ești sigur că s-a curățat bine? E treabă destul de minuțioasă și chiar un firicel de praf poate pune probleme mari. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de benzina scoasă din carburator peste iarnă, e sfat dat de vreo 10 ori in cele 300 de pagini :)).

Au verificat gumele din carburator și nu erau uscate/crăpate. Acum nu știu sa spun cât de bine a fost curățat.. Ma gândesc că bine și cu interesul de a-l repara, dar personal nu am cum să verific și nici nu mai vreau sa investesc in el. In continuare sunt ofticat că a mers excelent tot anul în pana mea, nici un sughiț până a fost scos de la iernat. 

 

Oricum, am bătut palma pentru un Xchallenge, îl iau sâmbătă. O sa ma decid după ce fac cu Domi, ma bate gândul sa îl pun la vânzare așa cum e acum, daca isi găsește stăpân la 700 euro (sau pe-acolo) dornic de șurubărit. 

Editat de AlexAB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...