AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 5 minutes ago, switch said: Nu e de compresie iar bujia daca e noua si nu e altceva decat trebuie... nu prea are cum sa fie de acolo. Am inteles. Sa vad acum daca gasesc pana maine un CDI pentru proba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 @AlexAB, eu am motorul in curs de desfacere pentru o segmentare. Daca se potriveste CDI-ul ai putea sa vii sa il iei pe al meu si sa testezi. Al meu e din '94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Voi realizati ca mobra lui @AlexAB e la mecanic/in service si diagnosticarea se incearca pe forum??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Hahah e adevarat john si stiu unde bati Incerc si eu sa-i ajut pe oameni s-o repare.. nu e vina lor ca face mofturi cazanul meu de 28 de ani. bursy, mersi frumos de tot - vad ce fac maine si iau legatura cu tine, iti dau un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Acum 3 ore, AlexAB a spus: Si mai ales ca am atatea piese noi sau curatate pe ea, releu de incarcare nou, flansa admisie noua, carburator curatat, supape reglate, circuit electric verificat, etrier fata cu garnituri si pistoane noi, placute frana noi, uleiul schimbat, filtre noi, baterie noua, am pana si saua noua :))) Poate la una din operatiuni s-a strecurat o greseala sau piesa neconforma , asta daca zici ca inainte de iernat, functiona totul perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Nu cred că e vorba de greșeală, a mers bine după toate schimburile de piese noi.. Momentan ma gândesc dacă mai are rost sa investesc în ea, in ultimele 2 săptămâni am cheltuit 1800 lei si m-am plimbat doar 300m cat sa constat ca tot așa merge. Mai adaug cei 1000 lei din noiembrie pentru celelalte piese noi si deja am depășit jumătate din valoarea mobrei.. De la 21 Noiembrie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Adică sa pun banii la soseta pentru bătrânețe in loc sa-i dau pe motocicleta, nu? :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 optica asta de genul 'reparatia face mult din pretul masinii' nu e corecta sunt masini vechi care neintretinute pot fi date si cadou,asta inseamna ca trebuie platit 1 leu la mecanic sau pe piese? munca trebuie platita corect,la masini vechi e mai multa munca decit la modele mai uzuale,iar obrazul subtire .... trebuie doar mecanic experimentat si rabdare din partea clientului pina la urma o masina/motocicleta veche dar intretinuta foarte bine poate valora mult mai mult ca una noua am vazut in Roma multe Fiaturi 500/600 din anii 1960 ce parca erau scoase din cutie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Februarie 28, 2019 Share Postat Februarie 28, 2019 Am realizat de la început ca motociclismul costă dar eu speram ca de banii cheltuiți sa ma si plimb, intelegi? :)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Martie 5, 2019 Share Postat Martie 5, 2019 Of. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 (editat) Cadrul, plasticele, carcasa filtru aer, flansa, carb - toate au 27. Motorul cu accesorii are 22 de ani (motor etc.). Etrierii la fel; discul fatza si cu radiatorul de ulei nu, alea sunt 2010-2011. La fel si conductele de ulei ale radiatorului si conducta de frana (cel putin cea de pe fatza). Cam asta stiu/imi aduc aminte eu. Daca sapi prin thread vei gasi informatii detaliate Problema e ca plasticele si firele (ca sa nu mai zicem de electonica veche) toate sunt dincolo de durata de viata asteptata (10-15 ani). Al dracu de fiabile oricum o dai. Vad ca ai deja pe lista: - CDI (schimbat pan la urma?) - releu - etrieri - flansa Din amintiri, simeringurile de supape sunt ok, garnitura capacului de chiulasa e ok, furtunele de frana sunt Ok. Amortizoarele fatza parca le servisase stulewa acu vreo doi-trei ani. Ar mai fi: - membrana carb + curatat carb - verificat pompe frana fata-spate (prin 2011 n-a fost nevoie sa umblu) - distributie + pantina + intinzator (vezi si tu daca s-a facut, la mine nu era cazul acu jdemii de ani) - lantul de transmisie + patina aferenta - posibil amortizoarele de soc din butucul rotii spate (desi alea nu am auzit sa nu isi faca treaba chiar si dupa 25 de ani, e bine sa te uiti sa nu fie chiselita) - amortizoru spate - de asta nu stiu nimic (la mine nu a fost cu probleme) E motocicleta veche, clar bagi macar jumate din banii pe ea direct in reparatii si reconditionari (sau iti bagi picioarele in ea de mobra si mergi pana crapa - ar fi pacat dar multi fac asta). Parerea mea e ca dupa ce bagi atatia bani intr-o motocicleta, nu merita sa o vinzi doar ca sa iei alta sa bagi la fel de multi bani in ea. Doar sa o vinzi si sa iei ceva nou. Daca s-a facut segmentare (sau am citit aiurea?), era bine sa se schimbe si toate arcurile de supape, inclusiv cele din cama decompresorului automat. Ieftine si dupa 20 de ani iti garantez ca nu mai fac la fel de bine treaba. Editat Martie 8, 2019 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 Hey switch, mulțumesc mult pentru background și cantitatea se informații. Apreciez că ai stat să scrii atât de mult, rămân dator. Nu i-am făcut segmentare, doar mentenanță și reparațiile care au crezut băieții din service ca vor duce la remedierea problemei. Săptămâna viitoare il duc in alt service pentru că in continuare îmi țin mobra degeaba, s-au apucat de alta între timp. Sper să fie mai pricepuți băieții dincolo si s-o repare. Daca ar găsi buba si ar zice ca ma costa încă 10 mil as repara-o mâine. In rest am plătit oricât a fost necesar ca să meargă excelent și in condiții de siguranță, nu am pus nimic second-hand pe ea. Faza care ma oftica e ca nu înțeleg cum a dat-o peste cap atât de tare o iarnă in garaj, când in tot sezonul trecut in 13000 km a funcționat ireproșabil. Posibil sa fie CDIul dar greu cu specialiști care să-mi confirme. Momentan m-am interesat și o să vad în weekend un G650 Xchallenge, iar Domi daca e reparat ajunge la vânzare, dacă nu la dezmembrat. Sa ne auzim cu bine și poate la o tură prin natura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 Ce zici tu acolo sună ori a scânteie nașpa dar mai mult a carburație dereglată. Cine te-a-nvățat să scoți benzina din carburator peste iarnă? Mi-e că s-au uscat gomele prin el. Ești sigur că s-a curățat bine? E treabă destul de minuțioasă și chiar un firicel de praf poate pune probleme mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Martie 12, 2019 Share Postat Martie 12, 2019 (editat) Legat de benzina scoasă din carburator peste iarnă, e sfat dat de vreo 10 ori in cele 300 de pagini :)). Au verificat gumele din carburator și nu erau uscate/crăpate. Acum nu știu sa spun cât de bine a fost curățat.. Ma gândesc că bine și cu interesul de a-l repara, dar personal nu am cum să verific și nici nu mai vreau sa investesc in el. In continuare sunt ofticat că a mers excelent tot anul în pana mea, nici un sughiț până a fost scos de la iernat. Oricum, am bătut palma pentru un Xchallenge, îl iau sâmbătă. O sa ma decid după ce fac cu Domi, ma bate gândul sa îl pun la vânzare așa cum e acum, daca isi găsește stăpân la 700 euro (sau pe-acolo) dornic de șurubărit. Editat Martie 12, 2019 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Martie 23, 2019 Share Postat Martie 23, 2019 Dorin? Este adevărat ce mi-ai scris pe mesenger? Andreizalau, Purice, Swich, . E adevărat? Se pare că da. Dominator72 ne-a părăsit. Drum bun prietene drag. Este creat un grup pe mesenger de către Ileana Szerzo pentru a ajuta familia și pentru cei ce l-au cunoscut și au mers in "Dominatoriade". Scuze daca este of-topic domnilor moderatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 25, 2019 Share Postat Martie 25, 2019 La 23.03.2019 la 22:52, dsorinmihail a spus: Dominator72 ne-a părăsit. Sa iti dea Dumnezeu sanatate Sorine, ca eu habar nu aveam... da-mi un PM cand apuci. @AlexAB - e CDI, care cauzeaza scanteie slaba. CDI-ul nu l-a schimbat nici dracu si are apropae 30 de ani. PLM, o fi japonez da CAT SA TINA. E vreo 175euro unul nou nout, cu SH-uri POATE merge, poate nu. Incearca sa-l dai intreg ca e pacat de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackays Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Salutare. Sunt nou posesor de Domi 650 de anul trecut din august, babă din 88' deși în acte este trecut 90'. Am reușit până de curând să citesc acest topic in întregime și țin să vă mulțumesc tuturor deoarece am reușit cu ajutorul vostru și a sfaturilor oferite de-a lungul timpului să mai învăț ( să îmi amintesc) una alta despre acest motor. Mici probleme estetice și veșnica problemă cu oprirea motorului la relantiu sunt singurele defecte ale doamnei. După ce am verificat tot ce am putut, am descoperit din întâmplare după ce am dat jos și curățat ( stricat ) carburatorul faptul că mufa ce leagă cablul de șoc la carburator nu mai etanșează bine,filetul era tocit și de aici problema. Am scos mufa și am obturat gaura cu degetul iar motorul a început brusc să meargă rotund,fără rateuri și opriri. S-a rezolvat cu un carburator nou și mufă făcută de către un meșter bun la strung din alamă. Pot spune că am altă motoretă,a crescut puterea,motorul merge rotund și este foarte liniar la accelerație,nici acum nu îmi vine să cred cat de bine poate să meargă. Așadar vă recomand tuturor să verificați acest lucru când apare problema cu opritul motorului la relantiu. Câteva poze cu bătrâna doamnă și fufa buclucașă Să avem parte de vreme bună și cât mai mulți kilometri fără probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 Arata bine; sa te plimbe! O poza din partea opusa, se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackays Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 La 11.05.2019 la 0:15, switch a spus: Arata bine; sa te plimbe! O poza din partea opusa, se poate? Mulțumesc ,doamne ajută numai că momentan a început să facă figuri una alta pe la ea. Și că tot veni vorba,crezi că reușesc să te scot cândva la un pahar să te mai întreb cate ceva? Cu pozele sper sa nu uit astăzi când plec spre muncă dar sigur voi face După băița de astăzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 (editat) Soare sa fie :bere: Ai model 89 Cele 90-91 nu mai au kick iar cele 88 au frana spate pe tambur. Editat Mai 14, 2019 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackays Postat Mai 14, 2019 Share Postat Mai 14, 2019 Acum 31 minute, switch a spus: Soare sa fie :bere: Ai model 89 Mulțumesc pentru info. In acte este trecuta 90' însă după îndelungi căutări am găsit seria fiind model 88' pentru germania. Sper sa reușesc să pun deoparte ceva bani și să o bag puțin în reparații că a început să gonească țânțarii din jur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 Las si eu asta aici https://www.dominator650.it/le-moto/i-modelli-di-dominator/tabella-foto In carte cei de la RAR scriu si prosti (la mine e trecut ca am rezervor de 18L, real find de 13L si la modelu RD08 de 16L). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frentzi Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Salutare tuturor, vreun dominator prin constanta gasesc si eu? Am luat unul recent si vreau sa fac cateva comparatii Daca e cineva prin c-ta lasati tlf va rog Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoonWalker Postat Iulie 16, 2019 Share Postat Iulie 16, 2019 Salutare. Va deranjez si eu cu o intrebare. As vrea sa cumpar un Dominator din 92, iar cel pe care l-am gasit este limitat din pacate la 25 kw (34 cp) in loc de 33 kw (45 cp). Din cate stiu, motorul este acelasi. Stie cineva de unde provine limitarea aceasta si cum se poate scoate? Va multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Iulie 19, 2019 Share Postat Iulie 19, 2019 Pe hornet , am gasit cate o saiba cu gaura destul de micuta , pe fiecare admisie , imediat dupa carburator , pe post de limitare (facuta profi la o firma din cluj , limitare ce a ajuns la 400€ cu omologare si acte ) deci , ai putea cauta acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.