Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 months later...

Un prieten isi vinde motocicleta.

https://m.olx.ro/d/oferta/honda-dominator-650-enduro-inmatriculata-IDfpXS4.html

Din punct de vedere estetic are defecte specifice varstei. Mecanic se prezinta bine. Noi am mers cu ea prin paduri si nu a facut mofturi. Actele sunt in regula.

Motivul vanzarii=dorinta de a trece la hardenduro.

Asta este motocicleta in speta:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 2/11/2022 at 11:17 AM, Radu888 said:

Salut, Are cineva se vanzare un crasbar pentru rd02 94, si eventual carena de sub sa pe partea dreapta? la a mea s-au rupt bolturile de fixare si nu stiu cum as putea improviza o reparatie!

 

Poti lipi cu fibra de sticla o placa de tabla care sa aiba sudat un bolt metalic similar cu cel de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Săptămâna trecută am cumpărat o Honda nx650 din 1990. Are mai multe probleme, dar am luat-o pt puțin de offroad, puțin sa repar la ea, etc. Momentan nu pornește și am depistat fisa bujiei care este rupta și când ating izolatia, pisca.
 

Ce nu sunt sigur este dacă fisa se face din cablu de genul și o lulea ngk?

image.thumb.png.6031a9c8357cbd464784f606283b26d0.png
 

image.thumb.png.a9bcb3e6db085e91af5f8f76658d9207.png

 

Aveti vreo recomandare de site de unde luați piese și sunteți multumiți?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, SRG said:

Ce nu sunt sigur este dacă fisa se face din cablu de genul și o lulea ngk?

 

Da, poti face din cablu si lulea NGK.

 

6 hours ago, SRG said:

Aveti vreo recomandare de site de unde luați piese și sunteți multumiți?

 

Eu cumpar in general piese de la https://www.romimoto-piese.ro/ro2/ , este dealer sau colaborator in Romania pentru www.motomike.eu si nu am avut probleme cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Motorul pe care îl pomeneam mai sus nu mai pornește. Am verificat siguranțele, contacte imperfecte, etc dar am găsit multe chestii horror. 
 

Prima chestie pe care nu o înțeleg este dacă acel simbol dreptunghiular ar indica un loc liber sau altceva. 
 

image.thumb.png.93f6b168469924427dec806ade7b3032.png
 

Un alt lucru cu care ma lupt este faptul ca multe fire sunt tăiate și câteva sunt lăsate in aer(de când am luat-o nu avea semnalizările și are un alt bord cu faruri led). 
 

Eu suspectez ca problema e de la releul de pornire, dar mai am de verificat. 
 

F5333298-499C-4306-A6EC-E53452713A02.thumb.jpeg.cb9708151fc807f59642f5ad7c370f6d.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca demarorul invarte motorul, atunci releul de pornire functioneaza.

La Dominator una din principalele probleme pentru care nu porneste sau porneste foarte greu e contactul de la cric.

Trebuie urmarit manunchiul de fire ce pleaca de la cric pana la mufa. Trebuie desfacuta mufa si facuta punte intre 2 fire, la mine parca era negru si verde, nu mai retin exact. 

Problema asta am auzit-o si la alte 2 Dominatoare.

 

La mine pornea din ce in ce mai greu, am desfacut CDI-ul si am refacut lipiturile, totodata am desfacut toate mufele ce aveau legatura cu aprinderea si contactul, am desfacut si curatat contactele de la intrerupatorul de kill switch dar tot pornea greu. Am masurat pe firele ce intrau in CDI si totul parea in regula dar tot pornea greu.

Dupa ce am facut acea punte la cric, porneste fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/27/2022 at 9:28 AM, emilian_rks said:

Daca demarorul invarte motorul, atunci releul de pornire functioneaza.

La Dominator una din principalele probleme pentru care nu porneste sau porneste foarte greu e contactul de la cric.

Trebuie urmarit manunchiul de fire ce pleaca de la cric pana la mufa. Trebuie desfacuta mufa si facuta punte intre 2 fire, la mine parca era negru si verde, nu mai retin exact. 

Problema asta am auzit-o si la alte 2 Dominatoare.

 

La mine pornea din ce in ce mai greu, am desfacut CDI-ul si am refacut lipiturile, totodata am desfacut toate mufele ce aveau legatura cu aprinderea si contactul, am desfacut si curatat contactele de la intrerupatorul de kill switch dar tot pornea greu. Am masurat pe firele ce intrau in CDI si totul parea in regula dar tot pornea greu.

Dupa ce am facut acea punte la cric, porneste fara probleme.

Multumesc pentru raspuns. Inca nu am apucat sa ma identific acele fire dar cand se va mai incalzi putin voi iesi afara sa le caut si sa vad daca se rezolva la fel. Daca inteleg bine, puntea despre care spui este echivalenta cu cric ridicat mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Folosind spray pentru pornit motor, am reușit sa pornesc motocicleta. Acum ca a început sa se încălzească, o sa reiau renovarea. Are cineva schema electrică la o calitate buna? Secțiunea 20 din manualul de reparații. Mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, emilian_rks said:

Schema,

NX650_Wring_Diagram.thumb.jpg.9900575fdf75eb6680272a9adcdfe011.jpg

 

 

Se pare ca forumul taie din rezolutie, daca vrei da-mi o adresa de mail sa ti-o trimit.

Multumesc frumos Emi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Buna dimineața, 

 

ma poate ajuta cineva cu 2-3 poze in care sa se vadă contactul frânei de picior și arcul care face pedala de frana sa revină? La mine lipsesc complet și vreau sa m asigur ca voi cumpara ce trebuie. 
 

De asemenea, a cumpărat cineva tobe finale pt motocicleta asta? Unde ați găsit? Cele pe care le am acum au fost sudate și ras sudate. As vrea ceva nou in ideea in care cele din dezmembrări mi se par scumpe și nu foarte departe de ale mele calitativ. Doar partea finala imi trebuie. 
 

multumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, patrick1 said:

image.thumb.png.5cd02dc7a88214b4395b1849644214fc.png

 

image.thumb.png.947fbf96a0960770f10e38df4ac88511.png

Contact de scuter / frâna de picior.

Mulțumesc pentru răspuns. Deși înțeleg oarecum poza și cum vin acele arcuri, pe motocicleta mea lipsesc niște chestii. Voiam sa vad unde se prind suportul pentru contact și arcurile de cadru. 

 

4A273BCD-CA2C-4F84-A1DC-40BF55A38ACA.thumb.jpeg.7a3a2c1caddaf64b728cbfb63191110e.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Legat de CDI, am descoperit ca se poate folosi CDI de scuter Kymco Agility 50cmc 4T, modelul de CDI cu curent continuu (DC CDI). Are acelasi avans la aprindere (28 grade la 4000 ture), acelasi model de mufa dar difera doi pini. Macar in caz de urgenta si tot este o varianta de luat in seama, o sa cumpar un CDI, costa 50-60 lei si o sa probez. Astfel pot sa tin oricand dupa mine de rezerva un CDI si o bobina de inductie de scuter si daca ma lasa in drum am cu ce sa rezolv problema.

 

Am reusit sa cumpar doua tobe originale la pretul de 500 lei, abia astept sa le montez. Astfel, am prins "curaj" sa sper ca voi aduce dihania la aspectul de fabrica, imi mai trebuie carene fata si far dar momentan stau prost cu banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
2 minutes ago, emilian_rks said:

Da, 350 lungime cu 41 sus, 55 jos. Eu am luat la al meu asta:

https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10202270000/article/162726/

Dar vezi sunt mai groase la partea de "acordeon" - adica au diametrul mai mare decat alea originale.

 Original:

PICT9306.thumb.jpg.4c0b69fb640be2d2da80f41f874b3461.jpg

 

 

Burduf Polisport:

IMG_20200909_182909.thumb.jpg.eb93eb4113169ba792d34e40013f7ded.jpg

multumesc pt raspuns. faina motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/6/2020 at 10:37 PM, AlexAB said:

Sau poți monta la loc Vapor-ul digital, care ținea minte și viteza maxima atinsa :)). 

Glumesc. 

 

On 7/8/2020 at 10:02 AM, switch said:

El vrea Japoneza pur-sange, nu barca electronica :P

 

Ref la kilometraju normal, defectul "uzual" e ca se mananca pinionul de plastic. Suna rezonabil partea cu lubrifierea, atat pentru pinion cat si pentru cablu. Stiu ca ultima mea incercare a fost sa lubrifiez cablul de kilometraj cu ceva ulei de mecanica fina (din cauza la la incercarea dinainte WD40 nu prea a facut mare lucru). A mers relativ putin timp. Ce-i drept nu am lubrifiat si in bord, doar melcul si cablul.

 

Dupa aproape doi ani am reusit sa fac vitezometrul sa mearga, probabil ca nu-l faceam nici acum dar expira ITP-ul si nu pot sa ma prezint cu acelasi numar de km. I-am dat si kilometrajul inainte cu 10.000km ca sa para ca a functionat, nu am facut poza dar am cumparat si cablu, au stat aproape doi ani in garaj.

 

pinion.thumb.jpg.6482e8ab9894fc0ae39521a0c2abe034.jpg

 

Am studiat un pic angrenajul si raman la parerea ca trebuie o intretinere periodica facuta la el respectiv curatarea si gresarea angrenajului. Probabil ca o revizie o data pe an sau o data la 10.000km e ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Acum doua luni am cumparat doua tobe de Dominator, au costat 500 lei dar avand in vedere faptul ca erau in stare buna si nu prea se mai gasesc nu am ezitat si le-am cumparat. Am avut un pic de munca pentru a le monta dar a meritat. Sunetul e un pic mai placut fata de toba de Hornet pe care o adaptasem in locul chinezariei cu care era echipat Dominatorul cand l-am cumparat si pot sa spun chiar ca motorul merge ceva mai bine, trage mai bine dupa 100km/h. Diferenta nu este mare si nici nu este efectul placebo, e clar ca merge un pic mai bine cu tobele originale iar acest lucru confirma un lucru pe care l-am sustinut mereu si anume ca tobele originale sunt cele mai bune. Tobele sport sau alte adaptari daca nu sunt facute de firme consacrate si special pentru modelul pentru care cumperi nu fac mare branza pe motocicleta.

 

Eu cand am cumparat motocicleta avea o toba chinezeasca si a trebuit sa pun toba de Hornet ca sa pot face identificarea la RAR pentru CIV, la acel moment nu am gasit sa cumpar tobe originale de Dominator.

 

20220813_175352.thumb.jpg.7856f837117591af29289382281f84ff.jpg              20220813_175358.thumb.jpg.e903664c16306b224094691e3ebaf428.jpg

 

 

Acum nu mai am nevoie de toba de esapament de Hornet si o vand daca are cineva nevoie, pret 200 lei. O vand completa cu suporti si coliere si nu necesita nicio modificare sau adaptare pentru a fi montata. Are avantajul ca este mai usor de montat fata de cele originale de Dominator si poti trece ITP sau RAR cu ea pt ca este originala de Honda si este originala cu stante pe ea. Cand m-am prezentat la RAR cu aceasta toba de esapament Dinicutu nu a comentat nimic dupa ce ma respinsese cu toba chinezeasca, s-a uitat la inscriptiile de pe ea si a zis ca e in regula.

 

20220813_214307.thumb.jpg.2e66b223f487cd2f2a9a7c1918ce7968.jpg       

 

 

 

  20200916_182838_resized.jpg.30c3c378ce10118901c4b0e829ed5bbb.thumb.jpg.46667b7d29223d2c051d9b0ee94fccf3.jpg   20200627_185849.jpg.58230c7405d34e5b6386b723dc929c44.thumb.jpg.f2445d1de4cc0469fc783511cb49ce29.jpg   20200710_202530.jpg.fce3fcc6e5e6d2652c56308ec0b35cef.thumb.jpg.f9980751dbdeb2a8edfab810d1119f04.jpg

 

 

 

 

 

In alta ordine de idei as cam vrea sa vand motocicleta motivul fiind faptul ca as cheltui prea multi bani si manopera proprie pentru o aduce intr-un stadiu care sa satisfaca idealul despre cum vreau sa arate un Dominator, adica asa:

 

NX_650_N_P_R_Dominator_RD02_91-94_3.thumb.jpg.570dcc51b6843d6f72bf1b4e2600911a.jpg            Practic ar fi mai ieftin sa cumpar una exact asa cum este cea din imagine, undeva intre 2500-3500 euro.

 

Pretul ar fi de 850 euro sau 4500 lei nenegociabil. Eu am cumparat-o defecta cu 700 euro dar am schimbat kit-ul de lant si pinioane (463 lei), i-am cumparat si montat bord original cu cablu de kilometraj nou si pinion nou (300lei), cand am facut actele am fost nevoit sa schimb cartea de identitate (cca 2-300 lei), schimbat amortizor spate 300lei, am cumparat si montat tobe originale 500lei, baterie noua marca Exide cumparata anul acesta (175 lei), ITP valabil pana in iulie 2024, am comandat deja placute frana fata (TRW 145 lei) pt ca trebuie schimbate si acestea. Are un consum de ulei care nu stiu daca este normal  @switch, la un mers normal consuma 2-300ml la 1000km dar daca este solicitata cum a fost recent pe Transalpina, Transfagarasan si zona Brasovului cu bagaje pe ea a consumat 500ml la 1000km. Consumul variaza foarte mult in functie de stilul de mers/solicitari si temperatura exterioara din ce am observat. Mai am handguard-uri si vechiul kilometraj electronic marca Vapor. Inainte sa cumpar motocicleta proprietarul a schimbat galeria de la carburator (este noua).

 

Am parcurs cu motocicleta in jur de 5000km de cand am cumparat-o numarul de km parcursi de mine  fiind estimati si nu reali deoarece abia anul acesta am avut timp sa montez cablul si pinionul de kilometraj. Este departe de a fi o motocicleta perfecta mai ales dpdv vedere estetic dar este functionala 100%, acte la zi (se vinde numai cu fiscal) si nu este o gioarsa care sa te lase in drum cand ti-e lumea mai draga. Se poate  vedea in Bucuresti/Sector 1 sau Mogosoaia, telefon 0736128764.

 

O sa pun si niste poze actualizate in zilele urmatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 5/29/2022 at 8:59 PM, mobiletron said:

am prins "curaj" sa sper ca voi aduce dihania la aspectul de fabrica, imi mai trebuie carene fata si far

vazusem asta si zilele astea am gasit farul de la NX650-ul meu prin garaj (l-am dat bucati) si ma gandeam ca gaseam o varianta de schimb cu farul ala de 990 :D, dar am vazut acuma ca e scoasa toata motocicleta la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...