Ravenitza Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Acu chiar ca tre sa il bag in service...Am un cui in cauciucul de pe spate, a inceput sa imi moara mai des, se incalzeste motorul in draci si ramane asa...Fi'ar el de noroc Editat Aprilie 8, 2009 de ravenitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Man, nu merge infipta nici cu ciocanu Nu stiu de ce - asta e. Pana la urma tot mi-a folosit la ceva. De nervi, am luat ciocanul sus-amintit si am dat in pedala veche pana a ajuns la o forma cat de cat apropiata de cea de la tine. Probabil o sa crape la prima cazatura dar sper sa nu fie cazul pana imi fac mobra.Cine n-a facut schimbatorul J in mijlocul pustietatii nu stie ca se poate indrepta la scarita dreapta . O sa tina schimbatorul daca e la primele 5 indreptari. De intrat probabil nu a intrat ca era prea strinsa. trebuia sa cracanezi nitel falcutele. Eu mi-am pilit fanta aia si la cea de pe motor si la cea de rezerva. Aia nedesfacuta e inca intreaga.in w/e a mers smecheria asta cu benzina. a mers 1-2 secunde, la vreo 2500 rpm. azi nu a mai mers. a dat toata benzina pe tobe, nearsa, desi bujia da scanteie langa motor. devine horror honda asta Sa incerci si sa te asiguri ca iti da scinteie si cind e in camera de ardere. Sa nu ai probleme cu cablul sau cu fisa ce intra pe bujie. Si la mine facea ceva ghidusenii cind ma chinuiam sa o pornesc dupa iarna.Acu chiar ca tre sa il bag in service...Am un cui in cauciucul de pe spate, a inceput sa imi moara mai des, se incalzeste motorul in draci si ramane asa...Fi'ar el de noroc Verifica intai cablajele (asa ochionometric), mai arunca un ochi la filtru de aer. Sa ma vezi pe mine ce am demontat in drum carenele si eram la un pas sa dau jos rezervorul cind am sesizat ca se desfacuse mufa de la contact (simptome: NU MERGEA NIMIC). Asta dupa ce asteptasem sa se deschida la magazin ca sa-mi iau siguranta principala care se prajise din senin. Plecam la Vidraru cu ditamai gasca si a mers splendid un kilometru pina la primul bancomat si de acolo nu a mai miscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Sa incerci si sa te asiguri ca iti da scinteie si cind e in camera de ardere. Sa nu ai probleme cu cablul sau cu fisa ce intra pe bujie. Si la mine facea ceva ghidusenii cind ma chinuiam sa o pornesc dupa iarna. am incercat si cu mai putina benzina (25-40ml), si cu curent tras zdavan de la masina prin fire de Cu cu fi-ul de 2mm. nu vrea si pace. scanteia in camera de ardere nu stiu daca da... am chinuit fisa in mai multe pozitii si nu pare sa fie intrerupta pe nicaieri. chiar asa. ce fel de fisa imi trebuie? sa fie 10035350 de la louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Ma speriati cu atatea probleme. Eu abia astept maine sa ii pun maine numerele si vad ce vad... Totusi ma bazez in continuare ca Domi ii o motocicleta fiabila si care nu o sa ma lase in pustiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Ma speriati cu atatea probleme. Eu abia astept maine sa ii pun maine numerele si vad ce vad...Totusi ma bazez in continuare ca Domi ii o motocicleta fiabila si care nu o sa ma lase in pustiu. pai, in principiu, nu e bine sa o pui la iernat. asta e ce pot eu sa iti recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Mama ce exprimare am avut, nu mai vorbesc la telefon cand postez pe forum. Corect: "Eu abia astept sa pun maine numerele si sa vad cum merge..." A mea nu o fost la iernat. Eu in 27 decembrie dadeam o tura de incercare sa vad daca merita cumparata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Ce iernat, enduro nu ierneaza. Se strica daca ierneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 intrebare: are careva sau stie careva pe cineva care are la vanzare un crash bar de DOMI sau un parbriz inalt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) intrebare: are careva sau stie careva pe cineva care are la vanzare un crash bar de DOMI sau un parbriz inalt ? Parbriz inalt au cu 2 milioane la Automobile Bavaria parca. Ma rog, vreo 43e. Vine pe comanda in 7-10 zile. Crash bar pe e-bay sau artizanal. Sa te astepti sa te duca undeva la 5-10 milioane. In other news... Merge dominatorul. Cu pedala indreptata la baros, montata cat de sus posibil, cu prinderi de ghidon invartite pe acolo intre ele, e chiar ok. Ah si consumul meu mixt de cca 6.6l la suta de km. In continuare se asteapta evaluarea de la asigurari pentru o reparatie decenta. Editat Aprilie 8, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Am si eu o curiozitate: cam cati km faceti cu un plin? Cel mai mult ma intereseaza extra urban in limitele legale de viteza pentru ca la urban Clujul nu se compara cu Bucurestiul sau alte orase. Ar fi un punct de reper ca sa stiu sa nu ma bag prea departe de o benzinarie pana nu ii fac consumul la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Am si eu o curiozitate: cam cati km faceti cu un plin? Cel mai mult ma intereseaza extra urban in limitele legale de viteza pentru ca la urban Clujul nu se compara cu Bucurestiul sau alte orase.Ar fi un punct de reper ca sa stiu sa nu ma bag prea departe de o benzinarie pana nu ii fac consumul la a mea. Extraurban daca nu o innebunesti consuma pana in 5%. Mixt la ture moderate 6%. Verifica prima data daca nu e infundata rezerva. Cand pui pe rezeva mai merge vreo 50 de km. Aprinderea in sine cam cat papa din astia 180? ...saue vreun circuit independent? Da, este un circuit separat. Aprinderea in sine cam cat papa din astia 180? ...saue vreun circuit independent? Da, este un circuit separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Extraurban daca nu o innebunesti consuma pana in 5%. Mixt la ture moderate 6%. Verifica prima data daca nu e infundata rezerva. Cand pui pe rezeva mai merge vreo 50 de km. Ii pe rezerva momentan si merge ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Tocmai ce am dat prima tura cu Domi'ul. Scurta ce ii drept pt ca trebuie sa schimb uleiul da merge super bine si chiar imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 A pornit si mobra lu nea harciogu Chinuita, ce-i drept, dar a luat-o. Presimt ca al lui domi este foarte foarte pretentios la pornire, cel putin pana nu i se curata carbu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 A pornit si mobra lu nea harciogu Chinuita, ce-i drept, dar a luat-o. Presimt ca al lui domi este foarte foarte pretentios la pornire, cel putin pana nu i se curata carbu' Cu CDI-ul tau sau doar cu chinul vostru conjugat? (nu... "conjugal" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Tocmai ce am dat prima tura cu Domi'ul. Scurta ce ii drept pt ca trebuie sa schimb uleiul da merge super bine si chiar imi place. Nu inteleg ce te asteptai? Un Domi nu poate sa mearga decat SUPER! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Nu inteleg ce te asteptai? Un Domi nu poate sa mearga decat SUPER! Asa este! Pe de alta parte: INFORMATIE UTILA! Astazi mi-am facut si eu polita RCA cu suma de... 163 LEI pentru... 1 AN. Dupa ce am alergat pe la vreo doua banci (care nu incheiau in agentiile respective polite) si un broker de asigurari (la care era inchis), am apelat la www.rcaieftin.ro Ca rezultat, in maxim 90 minute am avut polita acasa! Astfel: va recomand cu incredere! De pe site-ul lor am inteles ca livreaza si in alte localitati decat Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Cine merge miine la Salonul de Motocilete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) mda. domi a pornit. se pare ca e ceva in neregula cu contactele de la ambreiaj, neutru sau cric. pentru ca dupa o impingere, doua inainte si inapoi cu mobra in viteza.... a luat-o la prima cheie. oricum multumuri lui dorian (se pare ca he's got the "magic touch"). am dat o tura in cartier fara rca, dupa ce a plecat, ca sa nu ma vada. la rcaieftin vad ca nu poti lua asigurari ieftine (otp si bt asigurari) daca le spui ca ai 25 de ani. sebi, tu ai pus varsta? se pare ca varsta ideala pt tariful mic e in jur de 35-40 de ani. si creste la 50... muahahaha Editat Aprilie 10, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 la rcaieftin vad ca nu poti lua asigurari ieftine (otp si bt asigurari) daca le spui ca ai 25 de ani. sebi, tu ai pus varsta? se pare ca varsta ideala pt tariful mic e in jur de 35-40 de ani. si creste la 50... muahahaha Ai PM! P.S.: bine ca ai pornit jivina, poate ne dam in weekend, soft desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 mda. domi a pornit. se pare ca e ceva in neregula cu contactele de la ambreiaj, neutru sau cric. pentru ca dupa o impingere, doua inainte si inapoi cu mobra in viteza.... a luat-o la prima cheie. oricum multumuri lui dorian (se pare ca he's got the "magic touch"). am dat o tura in cartier fara rca, dupa ce a plecat, ca sa nu ma vada. la rcaieftin vad ca nu poti lua asigurari ieftine (otp si bt asigurari) daca le spui ca ai 25 de ani. sebi, tu ai pus varsta? se pare ca varsta ideala pt tariful mic e in jur de 35-40 de ani. si creste la 50... muahahaha Da, am pus si varsta... Deh, la mosnegi merge mai 'eftin, taica! .... Da' halatu', cat era halatu'?? Referitor la Domi al tau, nu m-as fi gandit la o astfel de pana de contact, dar nici ca-mi inchipuiam ca poate fi ceva grav. Dar daca stau bine sa ma gandesc, atunci cand ai motocicleta intr-o treapta de viteza, cu cricul lasat, nici macar nu se invarte (eletromotorul) - ca metoda de protectie. In fond, e singura metoda de protectie viabila, ca daca ti-ar taia scanteia, te-ar "ajuta" doar sa inceci motorul... Asa ca inca ma mai gandesc daca are vreo legatura cu senzorul de la cric sau cel de neutru. De fapt, daca ti se aprinde becurile martor de la bord (pentru cric si neutru), e clar ca si contactele sunt ok (sunt inseriate cu "receptorii" care comanda sau nu protectia la pornire a motorului). Asa ca stau si ma intreb: Switch oare face a doua facultate la... seminarul teologic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Asa ca stau si ma intreb: Switch oare face a doua facultate la... seminarul teologic? Daca acolo te invata cum sa injuri de tot calendarul bisericesc de la 1 ianuarie pana la 31 decembrie, zau ca ma bag ...trasni-i-ar sfantu Vasile cu preasfaantu ierarh Silvestru cu pestera lor cu cruce cu tot. Aham, de unde si pana unde io la seminaru teologic!? Revenind... nu stiu esa fi fost de la vreun senzor. Cert e ca dupa ce i-am invartit motorul 'manual' de doua ori, a pornit shpitzat, ca Oltcitu pe vremuri. Era zapacit rau relantiul iar socul ala am impresia ca nu merge cum trebe. Ramane de vazut ce va zice maine sau cand l-o mai incerca tanarul nostru doctor Apropo, bateria era TUN, nene. Invartea de ziceai k rupe chiloasa nu alta. Editat Aprilie 10, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) uau. merge vaca ca nebuna. stiu ca si consuma pe masura... dar asta e. pana intra in service facut rca pe 6 luni. de pe 12 sunt in legalitate curatat si uns lantul. mai foloseste cineva metoda asta? ... si o poza cu trusa de unelte (cu bunavointa lui Dorian ) Editat Aprilie 10, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 curatat si uns lantul. mai foloseste cineva metoda asta? Eu am stativ d-ala smecher de la Madhead insa e cam inalt motiv pentru care il ridic cu un cric hidraulic. Am folosit si eu metoda insa dupa ce am ajuns odata la munca si a fost nevoie sa-mi sprijin motorul de gard ca se dusese urechea de la cric, folosesc cit mai putin cricul ca al doilea punct de sprijin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) ... si o poza cu trusa de unelte (cu bunavointa lui Dorian ) Ce se vede in poza: Cheie dubla de 12-13 Cheie dubla de 10-11 Cheie inelara de 10 Cheie inelara de 8 (sunt pe undeva si din astea) Cheie de 13 subtire (se poate folosi parghia) Cheie inelara (?) de 17 Cheie inelara (?) de 24 (se poate folosi cu parghie) Cheie de bujie Mini-patent Parghie Imbus de 5 Imbus de 8 Din toate astea, originale sunt numai inelarele mari, parghia, patentul si cheia de bujie. Ce lipseste: Cheie de 14 subtire (sa mearga cu parghia) Surubelnita mecanica cu un cap cruce si un cap lat Imbus mare (10? 12?) pentru suportul scaritei spate Sarma 2-3 sigurante Cativa soricei de plastic Editat Aprilie 10, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.