Sari la conținut

moshulik
 Share

Postări Recomandate

Am fost ieri cu masina la ITP, de cand s-au bagat camere video nu am vazut in viata mea o asa verificare la sange (in 20 de ani de sofat): verificat cauciucuri cu sublerul, presiunea in roti, faza scurta la aparat, directie, gaze motor, lumini toate (la mine era ars cel de frana central), frana fata, spate si cea de mana, serie motor si caroserie, etc

Deci se pare ca are un efect modificarile legislative impuse, sper sa nu fie doar un foc de paie

 

PS: la moto am facut itp-ul inainte de a intra noile normative, si cum m-am asteptat, a fost mai simplu

Editat de danytm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 978
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in afara de cauciucuri cu sublerul si presiune am vazut toate astea facute mereu.

Dar sa o ridice pe elavator (sau cum se numeste) si sa se verifice pe sub ea, joc rulmenti la roti, sa nu curga lichid de frana, cate itp-uri faceaua asa ceva?

Editat de danytm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi ar place ca din mașinile actuale de pe străzi, jumătate sa dispară. Doar conserve și cazane văd in toate direcțiile. Sper sa rămână așa de acum itp ul, sa fie și mai drastic. Ori ai mașina, ori nu! Dacă ai circuli, dacă nu, nu! Scurt!

Iar mașinile mai vechi de 10 ani sa fie gâdilat și in cwr, ori e, ori nu e. La casat cu toate boilerele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am facut RAR-ul la Nissan-ul adus din Germania am fost la Calarasi. Asta acuma 1 luna. Verificare ca la carte. Mai putin sublerul la anvelope :).

Oamenii si-au facut treaba cum trebuie. Acuma nu stiu cum se petrece lucrarea cand vine un localnic, un var, un cumnat, un prieten al primarului etc ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sa o ridice pe elavator (sau cum se numeste) si sa se verifice pe sub ea, joc rulmenti la roti, sa nu curga lichid de frana, cate itp-uri faceaua asa ceva?

 

Toate la care am fost eu. Unde ai facut ITP-ul pana acum????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu cum draqu primesc unele ateliere autorizatie de linie ITP. Banuiesc ca este specificat clar la RAR ce echipamente trebuie sa ai ca sa fi autorizat, iar treaba cu elevatorul si bagat ranga la pivoti si bucse ma indoiesc ca figureaza pe lista :).

 

Trageau paltourile de rotile de la Nisssan de am zis ca se darama ceva la masina.

 

Inainte sa o duc la RAR am fost cu masina la AMAT in Pitesti sa vad daca va trece verificare, si linia ITP de acolo are inclusiv verificarea amortizoarelor (am verificat amortizoarele pentru sufletul meu). La RAR nu au fost verificate amortizoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce Nissan vorbești? GTR ma gândesc...ca prea, prea îl pomenești...

 

De unde ma GTR, userul Silver Arow e un amarat in comparatie cu tine care esti valoro$$ si bengo$$ si ai numai X5-uri. Are si el ca tot omul un Nissan Xtrail...

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nissan GTR .... masina de fitze. Cand mi-oi lua o masina sport nu va fi GTR sau Porsche ca tot ma indrept spre varsta critica. Cum spune @petre81 nu am valoare, ce sa fac.

 

Cand o sa iau va fi un Datsun 280Z. Doar sa ma tine buzunarul :crack:

 

Daca nu o stii, uite cum arata:


post-89376-0-01327500-1527683809_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi ar place ca din mașinile actuale de pe străzi, jumătate sa dispară. Doar conserve și cazane văd in toate direcțiile. Sper sa rămână așa de acum itp ul, sa fie și mai drastic. Ori ai mașina, ori nu! Dacă ai circuli, dacă nu, nu! Scurt!

Iar mașinile mai vechi de 10 ani sa fie gâdilat și in cwr, ori e, ori nu e. La casat cu toate boilerele!

 

:laugh:

 

Nu erai tu ala cu cazane multe diesel? Cate dintre ele trec noxele?

 

Si sunt curios in general, ce procent din masinile (mici) diesel care circula pe strazi, trec noxele pe bune?

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne, a ieșit inteligenta pe forum! Am 3 dieselu URI acasă, toate trei in stare ca și noua și mai exact:

1. BMW 520d e60 LCI m47

2. BMW 740d f01

3. Opel Insignia sport tourer 2.0 cdti

 

Și încă doua benzinare mici, care, unul după altul le vand cât de cu.rând! Primele doua rămân la mine mult și bine, al treilea nu prea mult. Istețule, nu doar la gaze ies perfect, ci la orice capitol. Stai jos!

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne, a ieșit inteligenta pe forum! Am 3 dieselu URI acasă, toate trei in stare ca și noua și mai exact:

1. BMW 520d e60 LCI m47

2. BMW 740d f01

3. Opel Insignia sport tourer 2.0 cdti

 

Și încă doua benzinare mici, care, unul după altul le vand cât de cu.rând! Primele doua rămân la mine mult și bine, al treilea nu prea mult. Istețule, nu doar la gaze ies perfect, ci la orice capitol. Stai jos!

 

Valoarea mea, valoarea mea, tzac, tzac...

 

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne, a ieșit inteligenta pe forum! Am 3 dieselu URI acasă, toate trei in stare ca și noua și mai exact:

1. BMW 520d e60 LCI m47

2. BMW 740d f01

3. Opel Insignia sport tourer 2.0 cdti

Și încă doua benzinare mici, care, unul după altul le vand cât de cu.rând! Primele doua rămân la mine mult și bine, al treilea nu prea mult. Istețule, nu doar la gaze ies perfect, ci la orice capitol. Stai jos!

Aproape ca ai cate una pt fiecare zi a saptamanii. Care e logica a 5 masini? Tot timpul m-a interesat sa aflu chestia asta dar nu am prieteni cu mai mult de doua masini per cuplu, deci nu am avut pe cine intreba.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele doua nu circula zi de zi, doar ocazional și in concedii. A 3 a circula cam peste tot. Celelalte doua pe benzina, adică un golf 6 și un polo 9n, prin oraș, atunci când sunt in oras, iarna in special. Cu una eu, cu una soția. Cum ziceam, curând le dau viteza la ambele, la polo in special. Si, vor rămâne 4.

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele doua nu circula zi de zi, doar ocazional și in concedii.

 

Da-mi contul tau sa-ti trimit 100 de lei sa bagi si tu niste motorina in ele. De fapt si ceilalti de pe forum ar putea sa sara in ajutorul tau si sa faca o donatie pentru tine ca la cate masini sigur ai nevoie de ceva ca$caval ca sa le pui in miscare.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu mă încurc uneori: am făcut revizia la mașină? Dacă da, când? La motor țin evidența într-o agendă, la mașină în caietul de service, pe care de cel puțin un an nu l-am mai atins. Să am mai multe agregate, îmi trebuie contabil pentru ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa iau va fi un Datsun 280Z. Doar sa ma tine buzunarul :crack:

 

La jafonezele din epoca aia daca opresti radio auzi cum o mananca rugina... :crack: Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi ajung smsurile cu tot felul de oferte, de la garaje in Bv la epilare, mai tre' sa primesc si de la rar... Nu mai gasesc alt mod de a sifona bani si cumpara aplicatie de sms?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ferește! Ce probleme aveți! Ahahahahaha

Se descurca lumea fără bătăi de cap cu flote de 1500-2000 camioane/tir URI...iar voi nu sunteți in stare sa țineți o evidentă amărâtă la o sărăcie de mașina sau un motor? Tipic românesc, evident!

Și aici clar ca nu ma refer la un amărât de itp. Faceți un calcul, dacă aveți habar despre ce e vorba, ce înseamnă sa întreții un camion (anvelope,filtre, uleiuri, acumulatori, consumabile de toate felurile) și vi se pare ca 5 mașini mici e wow de ținut in evidentă.....bahahahahahahahaha

Amărâți mai sunteți ma, unii dintre voi rău de tot! Iar sărăcia ăla de îmi da mie 100 lei de motorina, mai bine își plătește un curs de a învață mersul pe jos!

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ferește! Ce probleme aveți! Ahahahahaha

Se descurca lumea fără bătăi de cap cu flote de 1500-2000 camioane/tir URI...iar voi nu sunteți in stare sa țineți o evidentă amărâtă la o sărăcie de mașina sau un motor? Tipic românesc, evident!

Și aici clar ca nu ma refer la un amărât de itp. Faceți un calcul, dacă aveți habar despre ce e vorba, ce înseamnă sa întreții un camion (anvelope,filtre, uleiuri, acumulatori, consumabile de toate felurile) și vi se pare ca 5 mașini mici e wow de ținut in evidentă.....bahahahahahahahaha

Amărâți mai sunteți ma, unii dintre voi rău de tot! Iar sărăcia ăla de îmi da mie 100 lei de motorina, mai bine își plătește un curs de a învață mersul pe jos!

 

Mai Laberman, din vasta mea experienta iti pot spune ca numai oamenii cu un caracter slab se lauda cu averile lor. Oamenii educati si inteligenti se lauda numai cu realizarile lor profesionale, pentru ca asta defineste cu adevarat un om. Practic intre tine si Nelson Mondialu nu e nici o diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...