Remyx Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Chibrit, chiar la iesirea de sub podul Constantza, in dreptul santierului, eu pe sina de tramvai, in dreapta mea o donshoara cu un matiz. Ud pe jos si ceva noroi din santier. Saracutza, a observat o groapa si a virat brusc stanga. Am incercat sa evit sa ma infig in portiera ei, am luat sina si am muscat asfaltul. Rezultat: Eu : coapsa invinetita, genunchiul umflat si ma doare de mor. Si plin de noroi pe pantaloni. Honditza: Oglinda sparta, maneta abreiaj rupta, carena usor zgariata. Don'shoara cu matizul a avut insa bunul simt sa opreasca (tinand cont ca nu am atins-o putea sa plece linistita) si sa vina pana la mine, care ma retrasesem pe partea dreapta a drumului sa evaluez pagubele. Prima reactia a don'shoarei au fost "Iarta-ma, nu te-am vazut" Daca nu era femei probabil ca ii umflam okii in momentu ala De politie nici nu putea fi vorba, ca nu a existat coliziune cu matizul, asa ca paguba este a mea. In concluzie, am comis-o si eu la doar 9 zile dupa ce mi-am luat permisul. Noi sa fim sanatosi !!! PS : Si acu intrebare : de unde cumpar si eu oglinda si maneta de ambreiaj ? La oglinda as prefera sa schimb doar sticla de la oglinda, insa nu cred ca pot sa pun una "de geamgerie" ca la masina cand am facut asta am sesizat ca aia originala era nitzel mai speciala (efect de departare) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 www.louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Bine ca nu esti mai grav... Shi eu mai am durerea la picior de miercuri dar asta este ... Bafta la reparatii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Mai 13, 2005 Admin Share Postat Mai 13, 2005 Ce sa-i faci, confirmi statisticile Ai invatat ceva: in conditii "neideale" de asfalt, iti lasi loc de manevra. Manetzica + oglinda de la Louis, toata afacerea aprox 25-30 euro probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rontz Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 bine ca ai scapat doar cu o vanataie... fierul se repara, bani sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Bine ca ai scapat cu atat, se putea mult mai rau. In plus ti-ai facut botezul Intreba cineva pe aici de ce nu se poarta protectiile pentru genunchi ... poate daca aveai asa ceva iti era mai bine acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 sanatate maxima! Ai mai descoperit ceva: soferii incearca sa ocoleasca gropile/denivelarile. Destul de logic, nu;) Eu stau in Pajura si trec frecvent pe acolo. Aia e una din zonele din Bucuresti cele mai nasoale pentru motociciclisti. Soseaua e varza, liniile de tramvai sunt ridicate deasupra asfaltului si e tot timpul nisip. O veselie! Watch out! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 nu aveai nici un motiv sa-i umfli ochiul, ce cautai pe sina de tramvai? trebuie sa intelegi ca atunci cand faci d-astea iti asumi un oarecare risc. ia-ti masuri de prevenire. in rest sanatate ca boala vine singura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 in zona aia esti obligat sa urci pe sine @Remyx99 mi s epare mie sau mergeai in unghiul mort ????? altfel la viteza aia aveai timp sa eviti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Daca gagica a virat stanga luand fata lui Remyx99 inseamna ca nu se afla in unghiul mort. Despre faza cu umflatul ochilor demonstreaza inca o data ca e bine sa nu opresti la un accident nici cand esti implicat dar mite cand nu esti,sau sa opresti cand esti bine antrenat si bazat pe tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Mai 13, 2005 Autor Share Postat Mai 13, 2005 in zona aia esti obligat sa urci pe sine@Remyx99 mi s epare mie sau mergeai in unghiul mort ????? altfel la viteza aia aveai timp sa eviti Cand a fata cu matizul virat stanga eu eram cu roata din fata FIX in dreptul usii ei. Cred ca in locul meu putea fi la fel de bine si o masina, si ea tot ar fi tras de volan. Din fata nu venea nimic asa ca am vrut sa evit din instinct, deh, reactie de sofer , insa cand am incalecat sina uda (care e peste nivelul asfaltului) am pierdut controlul si am cazut. Ar fi interesant sa facem o harta/lista cu zonele periculoase din bucuresti si descrierea lor. Eu as avea pt lista asta : Calea Giulesti, zona Cimitirului Bellu, intersectia Viilor cu soseaua Progresului (Trafic greu), etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 sa opresti cand esti bine antrenat si bazat pe tine Superadevarat Cand te dai jos la bataie trebuie sa te astepti la orice - o bata, un spray, un pumn tzapan, trei prieteni rugbysti din masina din spate ... Am vazut o gramada de nervosi care au evaluat prost raportul de fortze si nu stiau pe unde sa mai fuga. Bucurestenii sunt foarte nervosi. Numai cati au vrut sa ma certe pe mine ... eu am tico, sunt ochelarist ... aparent o victima. In picioare insa se schimba putin datele problemei ... 1.90, 100 kg ... mers la sala . Insa eu nu ma dau niciodata jos la bataie. E OK sa te aperi, insa risti prea mult provocand scandalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Remyx99@: poate gresesc,dar eu sunt de parere ca absolut orice zona din lumea asta poate deveni in orice moment o zona periculoasa,si mai ales in Romania unde acum este totul OK, astfalt super si in urmatoarele 2 minute apare ori un prost care nu se asigura sau mai stiu eu ce face,ori vreo echipa de baieti cu picamare care mai repara nu stiu ce teava.Asa ca in trafic ochii mari cat cepele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 (editat) Ionut73@: De ce tocmai rugbysti? Editat Mai 13, 2005 de Catallin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Sunt curios... chiar NU trece nici o saptamana fara sa apara la rubrica "Accidente" cate un topic nou??? Pe bune, de cand a inceput sezonul, apar aici trei-patru topicuri noi... si asta e de rau pt motociclisti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Mai 13, 2005 Autor Share Postat Mai 13, 2005 Superadevarat Cand te dai jos la bataie trebuie sa te astepti la orice - o bata, un spray, un pumn tzapan, trei prieteni rugbysti din masina din spate ... Am vazut o gramada de nervosi care au evaluat prost raportul de fortze si nu stiau pe unde sa mai fuga. Bucurestenii sunt foarte nervosi. Numai cati au vrut sa ma certe pe mine ... eu am tico, sunt ochelarist ... aparent o victima. In picioare insa se schimba putin datele problemei ... 1.90, 100 kg ... mers la sala . Insa eu nu ma dau niciodata jos la bataie. E OK sa te aperi, insa risti prea mult provocand scandalul. Mai baieti, terminati cu prostiile ! Eu nu sunt genul care bate oamenii pe strada. Atunci eram asa de furios incat as fi putut invinetii ochii cuiva. Insa ca sa fac asta, mai era nevoie de o mica provocare. O impertinentza din partea celui vinovat sau ceva de genul asta. Daca am reusit sa ma abtin si nici macar nu am injurat de fatza cu fata aia ... Dealtfel, singura data cand am batut pe cineva "in trafic" a fost cand unul a dat cu scuterul peste sotia si micutzul meu de cateva luni, in timp ce mergea cu viteza PE TROTUAR iar sotia iesea din curte linistita cu copilul in brate. Cand am realizat ca putea sa imi omoare copilul nu m-am mai controlat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Asa se caleste fierul... mai pe jos, mai invinetind un ochi... Oricum, invatare de minte, cum ai zis si tu: Soferii ocolesc gropile, nu motociclistii Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 treci bre si pe la doctor cu picioru ala Sorinake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oana. Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 casca okii si poarta protectii la picioare ( tot din experienta iti spun si eu , ca si acum mai am probleme cu genunchiul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knightrider Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Bine ca a fost doar atit, putea sa fie tramvai sau o basculanta in spate si atunci era chiar nasol! Acest accident e unul din cele fara anticipare, mai multa atentie. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Leoncio Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Eu am cazut acum fo' 4 ani la iesirea de sub pod in partea cealalta, spre Bucurestii Noi tot pe sina de tramvai. Cazut cu genunchi pe sina, genunchi umflat, durere majora. Ai avut botezul. Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Acest accident e unul din cele fara anticipare Scuza-ma ca te contrazic, e unul dintre cele ce pot fi anticipate foarte usor; nu-ti trebuie multa cunoastere ca sa te astepti la manevre de evitare laterala pe drumurile noastre, din cauza gropilor din carosabil sau a manevrelor haotice a celor din jur; si nu va mai luati aiurea de soferi ca isi protejeaza fierul ocolind gropile, si in cazul motociclistilor primul impuls dupa tavaleala e sa vezi ce face mobra, imaginati-va ca si altii incearca sa aiba grija de troscoleta pe care a dat o caruta de bani strinsi cu greu. Si da, motociclistul a fost pozitionat exact in unghiul mort al oglinzii laterale a Matizului si asta o spun in deplina cunoastere a ce se vede din Matiz. Chiar alaltaieri am evitat cu greu sa tavalesc un scuterist pe Stefan cel Mare; sper ca circumstantele intimplarii mele sint de ajutor, sa va povestesc: Stefan cel Mare, ora 11:00, sensul dinspre Dorobanti catre IGP, in fata Stadionului Dinamo; trafic aglomerat, dar se mergea destul de bine pe sensul meu; in fata stadionului e acel refugiu de tramvai, combinat cu straduta laterala dinainte de intersectie pe care o folosesc multi pentru suntarea semaforului pentru virajul la dreapta; eram incadrat stinga-dreapta/fata-spate de masini. In fata statuii lui Patzaichin, nu stiu din ce motiv masina din partea dreapta-fata a facut o mica manevra spre stinga si a frinat; cu ochii la el, am inceput sa evit usurel spre stinga, moment in care am auzit un susur in stinga si peste o fractiune de secunda am vazut cu coada ochiului PE GEAM carena frontala a unui scuter care se strecura intre mine si masina din stinga, moment in care am frinat usor si am intrerupt eschiva la stinga; cu citeva secunde inainte verificasem instinctiv oglinda stinga, apoi atentia mi-a fost atrasa de ce se intimpla in dreapta, asa ca am fost surprins total de aparitia scuterului, eu am avut oglinzile "curate" tot timpul, nu am vazut NIMIC in oglinda, probabil scuteristul a parcurs tot unghiul meu mort din stinga cit timp eu eram atent in dreapta. Nu e nimeni superman sa poata supraveghea in acelasi timp ce e in fata, spate, stinga si dreapta in acelasi timp, pur si simplu nu e fiziologic posibil; iar unghiul mort nu e o poveste, e o realitate de care trebuie tinut seama, la masinile cu oglinzi laterale simple (nu din cele cu 2 suprafete) incepe de la 5-10m din spatele masinii pina in dreptul oglinzii, in lateral (vizibilitatea prin oglinda din interior e si ea sever limitata spre lateral de ancadramentul lunetei si montantii C) Anticipatia vine cu kilometri parcursi, pina nu te prinzi cum vine chestiunea e bine sa stai in banca ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Flex scuza-ma si tu pe mine ca te contrazic.Gropile si alte ostacole se ocolesc, nu zic nu, dar nu prin manevre bruste si fara asigurare in prealabil.Iar la faza cu unghiul mort(asta e in general dreapta ca in stanga daca vezi bine in spatiu, in momentul cand cineva iti intra in punctul mort al oglinzii il vezi cu coada ochiului dupa cum bine ai spus) asta inseamna ca exista spatiu lateral suficient intre tine si cel ce te depaseste, asa ca daca nu bruschezi directia are timp sa te evite chiar el sau macar sa te avertizeze.Eu cred ca Remyx a facut alta gresala: acolo e drum ingustat din cauza lucrarilor(daca nu confund locul) si el nu avea voie sa depaseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Gropile si alte ostacole se ocolesc, nu zic nu, dar nu prin manevre bruste si fara asigurare in prealabil. Caz ideal in care ai timp si spatiu pentru asta. In Bucuresti, unde geografia se schimba de la zi la alta si unde fiecare metru si secunda conteaza, nu prea vad posibilitatea de a aplica strict teoria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Mai 13, 2005 Share Postat Mai 13, 2005 Las', bre, macar stii ca ti-ai pierdut virginitatea. Mare grija la liniile de tramvai (in special ude) pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.