Sari la conținut

Motociclismo No 12


marque
 Share

Postări Recomandate

De luni, 07.04., Motociclismo No 12 este pe piata! Tips: atentie mare la turism! Pozele care nu se incarca, pot fi totusi vazute daca se clicuieste pe ele. Sport la citit si la dat! :(

 

post-7121-1207296289_thumb.jpg

Viața pe două roți

 

8 Poșta redacției

10 Știri

post-7121-1207294474_thumb.jpg

14 Interviu: Ciprian Cosma Âşi Ioana Dragomirescu, „Degustătorii de orizonturi”.

 

post-7121-1207296135_thumb.jpg

18 Portret: Dani Oțil, Antena 1

post-7121-1207294622_thumb.jpg

20 SMAEB 2008

post-7121-1207294645_thumb.jpg

 

24 Tutorial: Urban Riding

post-7121-1207294687_thumb.jpg

 

28 Prezentare : ATVRom

 

 

Teste

32 BMW F800 GS

post-7121-1207294762_thumb.jpg

40 Triumph Speed Triple

post-7121-1207295033_thumb.jpg

44 Yamaha YZF 125

post-7121-1207295178_thumb.jpg

48 Ducati 1098R

post-7121-1207295200_thumb.jpg

54 MV Agusta F4RR

post-7121-1207295337_thumb.jpg

60 Comparativ: Suzuki Hayabusa vs. Kawasaki ZZR 1400

post-7121-1207295386_thumb.jpg

70 Yamaha WR250R

post-7121-1207295405_thumb.jpg

76 KTM 690 Enduro & KTM 690 SMC

post-7121-1207295433_thumb.jpg

82 ATV: Polaris 800

post-7121-1207295467_thumb.jpg

86 Scuter: Loncin LX50QT

post-7121-1207295593_thumb.jpg

Moto Special

 

90 Pictorial: Bianca Âşi MV Agusta Brutale 910 R

post-7121-1207295694_thumb.jpg

96 Custom: Choppers Life Sibiu

post-7121-1207295715_thumb.jpg

 

Echipamente și accesorii

 

100 Selecția Motociclismo

 

Sport

 

102 Moto GP: Qatar

post-7121-1207295755_thumb.jpg

104 Superbike: Phillip Island

post-7121-1207295780_thumb.jpg

106 RedBull 1000Trails

post-7121-1207295815_thumb.jpg

 

 

Tehnica

 

108 Pregătirea motocicletei pentru sezon

post-7121-1207295859_thumb.jpg

 

Turism

 

112 România – Nepal pe Africa Twin, partea I

post-7121-1207295908_thumb.jpg

 

Epocă

 

116 Istoria Harley-Davidson

post-7121-1207295934_thumb.jpg

 

Second hand

 

 

120 Ghid Second Hand: Honda VFR 800

post-7121-1207295973_thumb.jpg

124 Anunțuri moto SH

Editat de marque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si din ce vad in numarul asta si din celelalte de pana acum parerea mea este ca sunt prezentate prea multe moto italiene, mai ales unele foarte rare si scumpe (pentru noi). O fi ca revista are origine italiana dar parca e prea mult pt nr. de moto italiene de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 japoneze - Yamaha YZF R125, Hayabusa, ZZR 1400, Yamaha WR

3 italiene - Ducati 1098R, MV Agusta F4 si Mv Agusta Brutale

2 nemtesti - BMW-ul de la tutorial si Cover Story

2 austriece - KTM 690 Enduro si 690 SMC

2 americanesti - 1 Harley Custom Made in Romania si Istoria Harley

1 englezeasca - Speed Triple

daca punem Turismul (Africa Twin), Tehnica (Fazer) si SH-ul (Honda VFR) mai ies inca 3 japoneze, deci avem un total de 7 joponeze fata de 3 italienesti.

 

nick28 - tie cate ti-au iesit la numaratoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai stiu. n-am gasit nici un articol pentru care sa pastrez revista in casa.

- interviul cu maestrul nu spune nimic

- interesant poate istoria Buell

- calatoria lu' Gigel cu scuterul abia daca merita amintita

- despre MotoGP numai chestii generale care sunt pe net. mai multe aflam de la comentatori daca urmarim o cursa de la inceput la sfarsit.

- hayabusa de manelisti m-a trimis la buda sa bohrasc.

- B-King si Samoila ... fara sare si piper

- ATV ... e vehicul de manelisti si nu are ce sa caute intr-o revista k lumea

- scrieti despre FZ1 cand mai e un pic si se schimba modelul

- bimota db7 n-o sa apara pe nici un circuit si nici nu cred sa o vedem live vreodata in romania.... deci nu ma intereseaza.

- despre AMR... sa zicem ca e ok ca se scrie.

- articolul despre Duke 690 sa zicem ca ma intereseaza pt ca e o categorie de interes pt mine.

 

Crede-ma ca am numere din trecut la care inca ma intorc sa citesc dar asta mi-a setat asteptarile sus si de fapt nu am invatat nimic din el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arguing with the readers is not good for the business asa ca numim asta comunicare: :burnout:

 

in primul rand mersi pentru feedback! gandindu-ma in subiectivismul meu, cam asta ar fi parerea mea de cititor:

 

interviul cu maestrul mi se pare misto, pentru ca e o poveste acolo si un om care are multe de spus. nu l-am cunosc personal pe "maestru" dar am citit cu placere interviul.

 

gigel cu scuterul, mda, nu e foarte excitant, dar cred ca am compensat numarul asta din plin :cheers:

 

motoGP nu am timp niciodata sa ma uit duminica si personal as baga mai putin spatiu. dar aici probabil vitezistii au o alta parere. oricum, mie mie mi-a placut layoutul.

 

la hayabusa chiar nu sunt de acord. chiar nu e o chestie de manelisti si am incercat sa spun asta in articol. e o hayabusa...intelectuala! facuta de hank young! sixties, sixties...

 

hmmm la b king si antoanela nu stiu ce sa spun,m-ai bagat in ceata.

 

fazer gt e o noutate iar despre raritati precum db7 e o discutie mare, daca merita bagate sau nu. unii spun ca tine, ca nu o se vezi pe strada, nu merita bagate altii sunt de parere ca tocmai pentru ca sunt chestii aparte merita scris despre ele. oricum, celelalte motoare, o sa le vezi sigur pe strada, cum e stelvio, despre care toata lumea vorbea la smaeb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai stiu. n-am gasit nici un articol pentru care sa pastrez revista in casa.

- interviul cu maestrul nu spune nimic

- interesant poate istoria Buell

- calatoria lu' Gigel cu scuterul abia daca merita amintita

- despre MotoGP numai chestii generale care sunt pe net. mai multe aflam de la comentatori daca urmarim o cursa de la inceput la sfarsit.

- hayabusa de manelisti m-a trimis la buda sa bohrasc.

- B-King si Samoila ... fara sare si piper

- ATV ... e vehicul de manelisti si nu are ce sa caute intr-o revista k lumea

- scrieti despre FZ1 cand mai e un pic si se schimba modelul

- bimota db7 n-o sa apara pe nici un circuit si nici nu cred sa o vedem live vreodata in romania.... deci nu ma intereseaza.

- despre AMR... sa zicem ca e ok ca se scrie.

- articolul despre Duke 690 sa zicem ca ma intereseaza pt ca e o categorie de interes pt mine.

 

Crede-ma ca am numere din trecut la care inca ma intorc sa citesc dar asta mi-a setat asteptarile sus si de fapt nu am invatat nimic din el.

 

 

 

ATV-ul este perceput ca vehicul de manelisti, dar este departe de asta, in esenta lui. Faptul ca o gramada de cocalari il folosesc in mod neadecvat (si chiar periculos) pe strada nu inseamna ca este cocalaro-mobil. La fel cum nu numai interlopii burtosi au Mercedes, nu numai fitosii de Magheru in slapi se dau pe vitezane si nu numai minoritarii ciorditori merg pe scuter, nu numai manelistii cu freza deosebita folosesc ATV-uri. Aceste vehicule pot fi foarte distractive in conditiile potrivite, sunt mult mai greu de condus decat par si sunt oarecum inrudite cu motocicletele, deci de ce sa nu scriem despre asa ceva in revista?

In plus, americanii au o vorba: "Don't knock it 'til you've tried it!". :burnout:

Multumim pentru critici si pentru ca ne cititi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu cu nerabdare comparatia intre Busa si ZZR. Spre deosebire de alte teste care le-au diferentiat doar la mustata, in testul asta Busa iese cu 10 cai la roata mai puternica!

 

Eu nu mai stiu ce se mai zic, alteori le deosebeai numai la zecimala,acum in testul asta iese diferenta de 10 cai,enorm!Tot net-ul zice ca sunt aproape la fel.

 

Desi in articol scrie ca s-a testat modelul care a fost imbunatatit in 2008 diagrama de putere si cuplu este foarte diferita de alte teste de pe net, unde abia puteai distinge care pe care. Plus cu modelul 2008 Kawasaki a umblat la butoane si a modificat exact curba de cuplu la ture joase, la voi in articol apare de parca ati testat ZZR1400-2007, ala avea asa diferenta fata de Busa in ture joase.

 

Nu mai stiu ce sa mai cred despre testele astea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit si eu cu nerabdare comparatia intre Busa si ZZR. Spre deosebire de alte teste care le-au diferentiat doar la mustata, in testul asta Busa iese cu 10 cai la roata mai puternica!

 

Eu nu mai stiu ce se mai zic, alteori le deosebeai numai la zecimala,acum in testul asta iese diferenta de 10 cai,enorm!Tot net-ul zice ca sunt aproape la fel.

 

Desi in articol scrie ca s-a testat modelul care a fost imbunatatit in 2008 diagrama de putere si cuplu este foarte diferita de alte teste de pe net, unde abia puteai distinge care pe care. Plus cu modelul 2008 Kawasaki a umblat la butoane si a modificat exact curba de cuplu la ture joase, la voi in articol apare de parca ati testat ZZR1400-2007, ala avea asa diferenta fata de Busa in ture joase.

 

Nu mai stiu ce sa mai cred despre testele astea....

 

 

Pot aparea diferente destul de mari de la un exemplar la altul, care tin de foarte multi factori, de la cat este de bine rodat motorul, la temperatura si presiunea atmosferica la care s-a facut proba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATV-ul este perceput ca vehicul de manelisti, dar este departe de asta, in esenta lui. Faptul ca o gramada de cocalari il folosesc in mod neadecvat (si chiar periculos) pe strada nu inseamna ca este cocalaro-mobil. La fel cum nu numai interlopii burtosi au Mercedes, nu numai fitosii de Magheru in slapi se dau pe vitezane si nu numai minoritarii ciorditori merg pe scuter, nu numai manelistii cu freza deosebita folosesc ATV-uri. Aceste vehicule pot fi foarte distractive in conditiile potrivite, sunt mult mai greu de condus decat par si sunt oarecum inrudite cu motocicletele, deci de ce sa nu scriem despre asa ceva in revista?

In plus, americanii au o vorba: "Don't knock it 'til you've tried it!". :hug:

Multumim pentru critici si pentru ca ne cititi!

 

Total de acord!...mi-a placut denumirea "cocalaro-mobil" :cheers: ! Senzatiile de pe un ATV au ceva special. Acuma ca domnul Jmen se plimba prin oras fara vreo protectie la corp, afisandu-si bling-bling-urile, si fara casca, pentru a-l bate soarele in chelie si ceafa lata....well...asta e partea a doua.

@ cbr-ica...urca-te pe un ATV, fa cateva ture pe plaja sau prin padure si impartaseste-ne parerea de dupa! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers pe atv. dar comparat cu o mobra enduro e fix cum ai bea cola diluata cu apa. multa apa. mi-as lua ATV... poate d-ala racing cu suspensii independente si poewr k lumea. dinli si chinezarii... poate cand o sa ma retrag la casa de la tzara peste 25 de ani... + o remork sa am cu ce sa car perele si prunele de facut tzuica clandestin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor cand folositi cuvinte/expresii englezesti puneti in paranteza si traducerea, ca sa inteleaga tot omul ce spuneti. Ne-am intors la furculision si fripturision, dar in varianta moderna si vad ca metoda este agreata si de cei ce publica articole intr-o revista ce se vrea citita de ROMANI.Altfel revista mi se pare de departe cea mai buna in domeniu si pot spune ca le citesc din scoarta in scoarta pe toate trei. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma enerveaza ATV -urile in oras de mor si sincer le-as interzice. Dar...in teren mi se par dificil de pilotat, mai dificil chiar decat un enduro. Imi plac pentru ca iti cer o implicare fizica totala, ceea ce e exact ce trebuie din parte unei masinarii.

 

Cat despre englezisme, stiu ca mi-au scapat cateva, incerc sa le evit, dar parca unele lucruri suna mai bine in engleza. Daca gresesc, va rog sa ma corectati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stau in ilfov si mi-am facut abonament, ce intarziere are fata de cei care o primesc in bucuresti? pentru ca unui prieten i-a venit revista de o saptamana si mie inca nu :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
daca stau in ilfov si mi-am facut abonament, ce intarziere are fata de cei care o primesc in bucuresti? pentru ca unui prieten i-a venit revista de o saptamana si mie inca nu :moto:

 

 

sorry de intarzierea raspunsului.

 

revistele se depun la oficiul postal de care apartinem toate, in aceeasi zi, cu adresa abonatului scrisa mare si clar. din pacate, de aici incolo nu mai stim ce se intampla. unora le ajunge mai repde, altora mai greu, unora chiar deloc. :) ceva se pierde pe drumul dintre oficiul postal unde le-am depus si adresa abonatului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...