Sari la conținut

CZ


ShereKhan
 Share

Postări Recomandate

asta o sa fac(cred ca este platina)..dar deocamdata,nu pot umbla la ea ca i am vopsit cadrul +motor..mersi

Salut,rateurile la motor sunt de 2 feluri ,in carburator sau in toba. Amandoua au doua motive: aprinderea si amestecul aer-benzina.Vezi ca este un subtopic la "comuniste" :totul despre carburatoare ,acolo vei gasi multe explicatii. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salutare tuturor, cred ca am dat iar de inca o problema , si as vrea macar niste sfaturi , sa stiu mai precis unde sa merg si care e sursa problemei mele, .. deci.. pe scurt.. am refacut instalatia electrica si ceva nu e in regula , am un scurt pe undeva, , cand pun contactu mi se incinta firul care vine de la plusul bateriei in contact si la fel e intampla si la bobina mi se topeste cablu care intra in bomina, di tind sa cred ca toata beleaua e din afurisitu' de contact , si bineinteles nici nu mai vine vorba sa ajunga curent in bujie, , astept ceva , un sfat de la voi, nu stiu, poate ati trecut si voi prin asta, oricum multumesc anticipat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, cred ca am dat iar de inca o problema , si as vrea macar niste sfaturi , sa stiu mai precis unde sa merg si care e sursa problemei mele, .. deci.. pe scurt.. am refacut instalatia electrica si ceva nu e in regula , am un scurt pe undeva, , cand pun contactu mi se incinta firul care vine de la plusul bateriei in contact si la fel e intampla si la bobina mi se topeste cablu care intra in bomina, di tind sa cred ca toata beleaua e din afurisitu' de contact , si bineinteles nici nu mai vine vorba sa ajunga curent in bujie, , astept ceva , un sfat de la voi, nu stiu, poate ati trecut si voi prin asta, oricum multumesc anticipat :lol:
Vezi unde iti este plusul de la dinam si pune plusul de la baterie la fel, cred ca dinamul are plusul pe masa in original.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult ca sigur ca are plusul la masa

eu am avut jawa de 125 si asa era. ca sa vezi daca are plusul la masa vezi ca pe dinam tre sa fie semnul de masa ala cu linii si langa el semnul plus. numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou!

 

Urmează câteva paragrafe de povestioară, dați un scroll down pentru lucruri mai importante.

 

N-am mai avut prilejul să postez pe forum în ultima vreme. Acum câteva săptămâni am cumpărat Jawa 353-ul (250 cmc) de care vă povesteam (
). Am stat toată după-amiaza aceleaÂşi zile ca să-i deblochez roata spate (prostul de mine nu s-a gândit să slăbească pur Âşi simplu pârghia frânei spate, ci m-am apucat să-i scot toată roata, că bănuiam rulmenții, pe care i-am găsit de altfel în stare foarte bună). Am terminat treaba chiar înainte să-nceapă o ploaie scurtă, dar adevărată, Âşi am tras motocicleta sub o copertină. Dilema era măricică: voiam să transport Jawra de la "MOL"-ul de pe Râmnicu Sărat până la mine acasă, în Tineretului. La dispoziție aveam Dacia Break, cu care ajunsesem până la locul faptei, o coardă pentru remorcare Âşi mult entuziasm.

 

Am apelat la un prieten care avea carnet de Âşofer de numai două luni de zile Âşi condusese numai Tico Âşi Matiz. Zic - bun! L-am cules de pe lângă magazinul Real Âşi l-am aÂşezat pe scaunul Âşoferului. În doi kilometri conducea de zici că era Âşofer de limuzină, zice "
bă, da' câta vaporu' de maÂşină ai Âşi tu
". Am tras Dacia lângă Jawă, am legat coarda de fundu' maÂşinii Âşi de cadrul (printre furci) motocicletei, m-am închinat pe vreo trei limbi Âşi-n vreo Âşapte religii Âşi, în privirile încremenite ale cartierului respectiv, am pornit cu viitorul înainte. În primii cinci metri mi-a trecut prin minte că nu aveam să supraviețuiesc nici măcar primei curbe sau intersecții: roata spate îmi fula ca naiba din cauza anvelopei deformate Âşi a ventilului tăiat, iar cordelina avea prostul obicei de a se bloca între furcă Âşi aripă, obligându-mă să merg oarecum în lateralul maÂşinii, Âşi nu de-a dreptul în spatele ei.

 

Luând curba pe Râmnicu Sărat Âşi uluit fiind că încă stăteam pe Âşa, am adunat în spatele nostru cea mai lungă Âşi mai docilă coadă de maÂşini, că nu m-a claxonat nici măcar unul! Frână aveam numai pe față (Âşi cam bleagă), dar am ajuns în cele din urmă la mine acasă Âşi m-am dat jos tremurând de încordare. Ne-am luat în brațe Âşi eu, Âşi prietena, Âşi amicul descurcăreț, făcând miÂştouri Âşi declarându-ne servicii Âşi amoruri eterne.

 

Bun, am transportat până la urmă fierul promițător la țară, făcut bucăți Âşi îndesat în Break. Acum stă pe o masă în mijlocul cu.rții, cu o prelată deasupra, să nu-l mai plouă.

 

Suspectam pistonul să fie gripat în motor, însă - din fericire - cămaÂşa cilindrului arată bine, pistonul bine, numai segmenții uzați. Ambielajul are cea mai infimă urmă de joc în el, altminteri e bun. Desfăcând capacul ambreiajului, piesele arată curate, frumoase, fără uzuri. Piesa dințață a demarorului pare să fie, însă, sudată pe ax, ceea ce mă cam deranjează. Axul e cam obosit Âşi are o pedală de Hoinar pe post de schimbător.

 

Nu am reuÂşit să învârt volantul până n-am desfăcut capacul la dinam: cel care a umblat ultima oară acolo a uitat să mai pună Âşi garnitura dintre capace. În consecință, rotorul era gripat de rugină pe stator. Am reuÂşit să scot statorul, dar e varză, cu multe Âşuruburi blocate, cu piesa de ebonită spartă Âşi aÂşa mai departe. Releul de încărcare trebuie desfăcut, aÂşa că nu Âştiu dacă-l mai pot regla pe urmă. Nu cred să fie vreo bobină întreruptă pe nicăieri, dar statorul (mai puțin rotorul) este destul de deteriorat.

 

Urmează Âşi problemele/întrebările mele:

 

  1. De unde pot face rost de un dinam complet (stator bun, "valabil", pe 6 volți, că nu Âştiu dacă au fost Âşi pe 12V)? M-ar interesa Âşi un rotor. Preferabil Âşi platina de Jawa. Se potrivesc, totuÂşi, Âşi platine de la maÂşini?
  2. Îmi dau seama că rotorul e înfipt pe con. Am văzut într-un manual de reparație (link) dispozitivul-presă "S-48" pentru scoaterea rotorului (paginile 11 Âşi 32). Am făcut aÂşa ceva dintr-un Âşurub ascuțit la vârf cu polizorul, dar, înÂşurubându-l puternic, mi-e să nu-l rup Âşi să rămân cu el înfiletat acolo. Cum scoateți rotorul? Cu ce? Aveți o asemenea presă?
  3. Nu Âştiu cât o să mă înțeleg cu axul-demaror Âşi cu piesa dințată cu clichet sudată pe el. Are cineva axul Âşi piesa?
  4. M-ar interesa Âşi două roți (față-spate), dacă nu complete, măcar ele să fie bune, că ale mele sunt ruginite foarte rău. Mai mare daraua ca ocaua să le desfac, să le duc la nichelat Âşi pe urmă să le spițez la loc. Prea mulți bani, prea mult efort, rezultat îndoielnic Âşi nu Âştiu chiar Âşi-aÂşa câtă "carne" mai rămâne pe jante.
  5. O aripă spate aveți cumva de dat?

 

Vă rog să-mi răspundeți aici sau cu mesaj privat. Precizați Âşi un preț, ca să fim civilizați Âşi să nu stau ca prostul. Dacă aveți Âşi piese de donat, le primesc cu dragă inimă. Sunt student Âşi nu fac apel la sentimentalism, dar nici n-o duc grozav cu fondurile. Ascult bucuros orice sfaturi îmi puteți da.

 

Promit că am să revin cu poze, deocamdată am rămas fără acumulatori la camera foto. Singurele poze pe care le am pot fi găsite aici, când am postat prima dată despre motocicleta asta.

 

 

Cele bune Âşi vă mulțumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou!

 

Urmează câteva paragrafe de povestioară, dați un scroll down pentru lucruri mai importante.

 

N-am mai avut prilejul să postez pe forum în ultima vreme. Acum câteva săptămâni am cumpărat Jawa 353-ul (250 cmc) de care vă povesteam (
). Am stat toată după-amiaza aceleaÂşi zile ca să-i deblochez roata spate (prostul de mine nu s-a gândit să slăbească pur Âşi simplu pârghia frânei spate, ci m-am apucat să-i scot toată roata, că bănuiam rulmenții, pe care i-am găsit de altfel în stare foarte bună). Am terminat treaba chiar înainte să-nceapă o ploaie scurtă, dar adevărată, Âşi am tras motocicleta sub o copertină. Dilema era măricică: voiam să transport Jawra de la "MOL"-ul de pe Râmnicu Sărat până la mine acasă, în Tineretului. La dispoziție aveam Dacia Break, cu care ajunsesem până la locul faptei, o coardă pentru remorcare Âşi mult entuziasm.

 

Am apelat la un prieten care avea carnet de Âşofer de numai două luni de zile Âşi condusese numai Tico Âşi Matiz. Zic - bun! L-am cules de pe lângă magazinul Real Âşi l-am aÂşezat pe scaunul Âşoferului. În doi kilometri conducea de zici că era Âşofer de limuzină, zice "
bă, da' câta vaporu' de maÂşină ai Âşi tu
". Am tras Dacia lângă Jawă, am legat coarda de fundu' maÂşinii Âşi de cadrul (printre furci) motocicletei, m-am închinat pe vreo trei limbi Âşi-n vreo Âşapte religii Âşi, în privirile încremenite ale cartierului respectiv, am pornit cu viitorul înainte. În primii cinci metri mi-a trecut prin minte că nu aveam să supraviețuiesc nici măcar primei curbe sau intersecții: roata spate îmi fula ca naiba din cauza anvelopei deformate Âşi a ventilului tăiat, iar cordelina avea prostul obicei de a se bloca între furcă Âşi aripă, obligându-mă să merg oarecum în lateralul maÂşinii, Âşi nu de-a dreptul în spatele ei.

 

Luând curba pe Râmnicu Sărat Âşi uluit fiind că încă stăteam pe Âşa, am adunat în spatele nostru cea mai lungă Âşi mai docilă coadă de maÂşini, că nu m-a claxonat nici măcar unul! Frână aveam numai pe față (Âşi cam bleagă), dar am ajuns în cele din urmă la mine acasă Âşi m-am dat jos tremurând de încordare. Ne-am luat în brațe Âşi eu, Âşi prietena, Âşi amicul descurcăreț, făcând miÂştouri Âşi declarându-ne servicii Âşi amoruri eterne.

 

Bun, am transportat până la urmă fierul promițător la țară, făcut bucăți Âşi îndesat în Break. Acum stă pe o masă în mijlocul cu.rții, cu o prelată deasupra, să nu-l mai plouă.

 

Suspectam pistonul să fie gripat în motor, însă - din fericire - cămaÂşa cilindrului arată bine, pistonul bine, numai segmenții uzați. Ambielajul are cea mai infimă urmă de joc în el, altminteri e bun. Desfăcând capacul ambreiajului, piesele arată curate, frumoase, fără uzuri. Piesa dințață a demarorului pare să fie, însă, sudată pe ax, ceea ce mă cam deranjează. Axul e cam obosit Âşi are o pedală de Hoinar pe post de schimbător.

 

Nu am reuÂşit să învârt volantul până n-am desfăcut capacul la dinam: cel care a umblat ultima oară acolo a uitat să mai pună Âşi garnitura dintre capace. În consecință, rotorul era gripat de rugină pe stator. Am reuÂşit să scot statorul, dar e varză, cu multe Âşuruburi blocate, cu piesa de ebonită spartă Âşi aÂşa mai departe. Releul de încărcare trebuie desfăcut, aÂşa că nu Âştiu dacă-l mai pot regla pe urmă. Nu cred să fie vreo bobină întreruptă pe nicăieri, dar statorul (mai puțin rotorul) este destul de deteriorat.

 

Urmează Âşi problemele/întrebările mele:

 

  1. De unde pot face rost de un dinam complet (stator bun, "valabil", pe 6 volți, că nu Âştiu dacă au fost Âşi pe 12V)? M-ar interesa Âşi un rotor. Preferabil Âşi platina de Jawa. Se potrivesc, totuÂşi, Âşi platine de la maÂşini?
  2. Îmi dau seama că rotorul e înfipt pe con. Am văzut într-un manual de reparație (link) dispozitivul-presă "S-48" pentru scoaterea rotorului (paginile 11 Âşi 32). Am făcut aÂşa ceva dintr-un Âşurub ascuțit la vârf cu polizorul, dar, înÂşurubându-l puternic, mi-e să nu-l rup Âşi să rămân cu el înfiletat acolo. Cum scoateți rotorul? Cu ce? Aveți o asemenea presă?
  3. Nu Âştiu cât o să mă înțeleg cu axul-demaror Âşi cu piesa dințată cu clichet sudată pe el. Are cineva axul Âşi piesa?
  4. M-ar interesa Âşi două roți (față-spate), dacă nu complete, măcar ele să fie bune, că ale mele sunt ruginite foarte rău. Mai mare daraua ca ocaua să le desfac, să le duc la nichelat Âşi pe urmă să le spițez la loc. Prea mulți bani, prea mult efort, rezultat îndoielnic Âşi nu Âştiu chiar Âşi-aÂşa câtă "carne" mai rămâne pe jante.
  5. O aripă spate aveți cumva de dat?

 

Vă rog să-mi răspundeți aici sau cu mesaj privat. Precizați Âşi un preț, ca să fim civilizați Âşi să nu stau ca prostul. Dacă aveți Âşi piese de donat, le primesc cu dragă inimă. Sunt student Âşi nu fac apel la sentimentalism, dar nici n-o duc grozav cu fondurile. Ascult bucuros orice sfaturi îmi puteți da.

 

Promit că am să revin cu poze, deocamdată am rămas fără acumulatori la camera foto. Singurele poze pe care le am pot fi găsite aici, când am postat prima dată despre motocicleta asta.

 

 

Cele bune Âşi vă mulțumesc anticipat!

rotorul se scoate cu un surub M8 mai lung insurubat pe mijlocul rotorului.strange pana cand opune rezistenta[semn ca a ajuns sa se sprijine pe conul ambielajului]apoi trebuie sa imobilizezi cumva ambielajul[sa nu se poata roti]si cu o cheie tubulara[ca sa nu scape cumva]strangi mai departe surubul pana se desprinde rotorul.daca acesta e ruginit pe con s-ar putea sa se desfaca putin mai greu insa daca fortezi[eventual cu un pistol pneumatic,dar mai simplu cu un ciocan]se va desprinde sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou!

 

Urmează câteva paragrafe de povestioară, dați un scroll down pentru lucruri mai importante.

 

N-am mai avut prilejul să postez pe forum în ultima vreme. Acum câteva săptămâni am cumpărat Jawa 353-ul (250 cmc) de care vă povesteam (
). Am stat toată după-amiaza aceleaÂşi zile ca să-i deblochez roata spate (prostul de mine nu s-a gândit să slăbească pur Âşi simplu pârghia frânei spate, ci m-am apucat să-i scot toată roata, că bănuiam rulmenții, pe care i-am găsit de altfel în stare foarte bună). Am terminat treaba chiar înainte să-nceapă o ploaie scurtă, dar adevărată, Âşi am tras motocicleta sub o copertină. Dilema era măricică: voiam să transport Jawra de la "MOL"-ul de pe Râmnicu Sărat până la mine acasă, în Tineretului. La dispoziție aveam Dacia Break, cu care ajunsesem până la locul faptei, o coardă pentru remorcare Âşi mult entuziasm.

 

Am apelat la un prieten care avea carnet de Âşofer de numai două luni de zile Âşi condusese numai Tico Âşi Matiz. Zic - bun! L-am cules de pe lângă magazinul Real Âşi l-am aÂşezat pe scaunul Âşoferului. În doi kilometri conducea de zici că era Âşofer de limuzină, zice "
bă, da' câta vaporu' de maÂşină ai Âşi tu
". Am tras Dacia lângă Jawă, am legat coarda de fundu' maÂşinii Âşi de cadrul (printre furci) motocicletei, m-am închinat pe vreo trei limbi Âşi-n vreo Âşapte religii Âşi, în privirile încremenite ale cartierului respectiv, am pornit cu viitorul înainte. În primii cinci metri mi-a trecut prin minte că nu aveam să supraviețuiesc nici măcar primei curbe sau intersecții: roata spate îmi fula ca naiba din cauza anvelopei deformate Âşi a ventilului tăiat, iar cordelina avea prostul obicei de a se bloca între furcă Âşi aripă, obligându-mă să merg oarecum în lateralul maÂşinii, Âşi nu de-a dreptul în spatele ei.

 

Luând curba pe Râmnicu Sărat Âşi uluit fiind că încă stăteam pe Âşa, am adunat în spatele nostru cea mai lungă Âşi mai docilă coadă de maÂşini, că nu m-a claxonat nici măcar unul! Frână aveam numai pe față (Âşi cam bleagă), dar am ajuns în cele din urmă la mine acasă Âşi m-am dat jos tremurând de încordare. Ne-am luat în brațe Âşi eu, Âşi prietena, Âşi amicul descurcăreț, făcând miÂştouri Âşi declarându-ne servicii Âşi amoruri eterne.

 

Bun, am transportat până la urmă fierul promițător la țară, făcut bucăți Âşi îndesat în Break. Acum stă pe o masă în mijlocul cu.rții, cu o prelată deasupra, să nu-l mai plouă.

 

Suspectam pistonul să fie gripat în motor, însă - din fericire - cămaÂşa cilindrului arată bine, pistonul bine, numai segmenții uzați. Ambielajul are cea mai infimă urmă de joc în el, altminteri e bun. Desfăcând capacul ambreiajului, piesele arată curate, frumoase, fără uzuri. Piesa dințață a demarorului pare să fie, însă, sudată pe ax, ceea ce mă cam deranjează. Axul e cam obosit Âşi are o pedală de Hoinar pe post de schimbător.

 

Nu am reuÂşit să învârt volantul până n-am desfăcut capacul la dinam: cel care a umblat ultima oară acolo a uitat să mai pună Âşi garnitura dintre capace. În consecință, rotorul era gripat de rugină pe stator. Am reuÂşit să scot statorul, dar e varză, cu multe Âşuruburi blocate, cu piesa de ebonită spartă Âşi aÂşa mai departe. Releul de încărcare trebuie desfăcut, aÂşa că nu Âştiu dacă-l mai pot regla pe urmă. Nu cred să fie vreo bobină întreruptă pe nicăieri, dar statorul (mai puțin rotorul) este destul de deteriorat.

 

Urmează Âşi problemele/întrebările mele:

 

  1. De unde pot face rost de un dinam complet (stator bun, "valabil", pe 6 volți, că nu Âştiu dacă au fost Âşi pe 12V)? M-ar interesa Âşi un rotor. Preferabil Âşi platina de Jawa. Se potrivesc, totuÂşi, Âşi platine de la maÂşini?
  2. Îmi dau seama că rotorul e înfipt pe con. Am văzut într-un manual de reparație (link) dispozitivul-presă "S-48" pentru scoaterea rotorului (paginile 11 Âşi 32). Am făcut aÂşa ceva dintr-un Âşurub ascuțit la vârf cu polizorul, dar, înÂşurubându-l puternic, mi-e să nu-l rup Âşi să rămân cu el înfiletat acolo. Cum scoateți rotorul? Cu ce? Aveți o asemenea presă?
  3. Nu Âştiu cât o să mă înțeleg cu axul-demaror Âşi cu piesa dințată cu clichet sudată pe el. Are cineva axul Âşi piesa?
  4. M-ar interesa Âşi două roți (față-spate), dacă nu complete, măcar ele să fie bune, că ale mele sunt ruginite foarte rău. Mai mare daraua ca ocaua să le desfac, să le duc la nichelat Âşi pe urmă să le spițez la loc. Prea mulți bani, prea mult efort, rezultat îndoielnic Âşi nu Âştiu chiar Âşi-aÂşa câtă "carne" mai rămâne pe jante.
  5. O aripă spate aveți cumva de dat?

 

Vă rog să-mi răspundeți aici sau cu mesaj privat. Precizați Âşi un preț, ca să fim civilizați Âşi să nu stau ca prostul. Dacă aveți Âşi piese de donat, le primesc cu dragă inimă. Sunt student Âşi nu fac apel la sentimentalism, dar nici n-o duc grozav cu fondurile. Ascult bucuros orice sfaturi îmi puteți da.

 

Promit că am să revin cu poze, deocamdată am rămas fără acumulatori la camera foto. Singurele poze pe care le am pot fi găsite aici, când am postat prima dată despre motocicleta asta.

 

 

Cele bune Âşi vă mulțumesc anticipat!

pt piese de cz si nu numai ma poti cauta pe nr 0727196351

bafta in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut domnilor! am si eu mare nevoie de un segemt de cz 175. macar unul am eu 2 si imi mai trebuie unul pentru un motor poate sa fie si uzat dar sa mai duca cat de cat.platesc nu moca!!macar 1 normal ar trebui 2 sau toti 3 dar 1 ca nu am deloc.cz 175 deala vechi din 60 58 in diametru parca...sau si daca e mai mare putin il mai pilesc eu!va salut si va multumesc daca puteti sa ma ajutati careva rog pm pentru ca nu fregventez aceste rubrici!numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Va salut domnilor! am si eu mare nevoie de un segemt de cz 175. macar unul am eu 2 si imi mai trebuie unul pentru un motor poate sa fie si uzat dar sa mai duca cat de cat.platesc nu moca!!macar 1 normal ar trebui 2 sau toti 3 dar 1 ca nu am deloc.cz 175 deala vechi din 60 58 in diametru parca...sau si daca e mai mare putin il mai pilesc eu!va salut si va multumesc daca puteti sa ma ajutati careva rog pm pentru ca nu fregventez aceste rubrici!numai bine!!

 

 

daca vrei iti vand un CZ 175 din `60 parca, complet functional ...dar daca nu vrei ,eu stiam ca mai am segmenti de rezerva ,ma voi uita..:ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!

Mesaj completat

va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!rog pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!

Mesaj completat

va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!rog pm

Daca pui o poza ma uit ca nu cunosc javrele

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea sa va arat ce am putut sa fac dintr-un cz 175 din '61 si vreau niste parteri sincere, .. a meritat efortul, sau doar mi-am batut joc de ea,multam

Deoarece inclin spre enduro,imi place.Dar sa ii tai suportul pentru esapament si sa ii schimbi tablele de pe lateral.

Sigur arata mult mai bine decat multe "ciopare" aparute pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!

Mesaj completat

va salut domnilor.am si eu nevoie de un mecanism deala de actioneaza ambreiaju la cz 175. partea aia de vine peste pinionul de atac... e o chestie cu o parghie. am nevoie de o prostie deaia.daca ma puteti ajuta platesc nu moca!!rog pm

am eu acel mecanism,60 ron neg,segmenti nu mai am,am cautat.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

mi-am cumparat un stator, rotor si naopilitana de minsk

mi-am facut o flansapost-26135-1253437255_thumb.jpg

si am montat rotorul si statorul si am legat firele la napolitana ca si in scema acesta a carei nume este voschod_schem.jpg post-26135-1253438928_thumb.jpg

dar nu imi da scanteie

in manualul de minsk este urmatorul desenpost-26135-1253440054.jpg

vad ca exista diferenta intre a lega un stator de napolitana la voshod fata de cel de mink

Schema_Electrica_Voshodpost-26135-1253442564_thumb.jpg schema_minsk.jpgpost-26135-1253442437_thumb.jpgAprindere_electronica_de_Minsk post-26135-1253442741_thumb.jpg

la scema de la minsk nu se inteleg literele de pe napolitana

statorul e cu o singura bobina pentru aprindere

napoilitana mea e neagra si corespunde ca intrari si iesiri cu cea din acest desen voschod_schem.jpgpost-26135-1253438928_thumb.jpg doar ca la o iesire in loc de 02 este trecut 03, eu la intrare am legat toate cele patru fire cu sunt ele in acest desen dar la iesire am legat numai M si K

am mai gasit detalii de adaptare magnetou si aici http://www.motorlife.ro/motociclete/simson...ptare_dinam.htm

am vazut ca la iesire trebuie legate firele altfel decat in schema care am incercat eu

"Etapa 8

Distibiurea curentului de la iesirile regulatorului se face in felul urmator:

- de la cele doua iesiri notate ?02? se obtine curent electric pentru lumini.

- de la iesirea notata ?K? se obtine curent pentru claxon.

- De la iesirea notata ?M? se duce un cablu mai gros ce se leaga printr-un surub la cadru.

Daca magnetoul este folosit numai pentru obtinerea curentului electric pentru lumini, cele prezentate mai sus sunt suficiente?

?D? (chirilic) este pentru aprindere. ?D? poate fi folosit ca sursa de semnal pentru turometru electronic ce foloseste impulsuri la fiecare tura a motorului si este alimentat separat cu curent de 12 V. Iesirea notata ?01? este si ea pentru aprindere."

scrie ca 01 este tot pentru aprindere dar unde se leaga

dintre aceste desene care potriveste la ce am eu?

sau care ar fi problema de nu am scanteie

Editat de sharky_the1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca iti iexplic eu cum se leaga napolitana aia. Pe motorlife scrie lucruri halucinante.

La intrare vine asa:

 

la 3: curentul pt aprindere (cel de la bobina cu fir subtire din interiorul magnetoului)

la 02: vine curentul pt lumini nestabilizat. vine de la bobinele groase de pe stator

la D(caciula): semnal scanteie. este unul dintre firele de la senzorul de pe capacul magnetoului celalalt vine legat la masa

la M: aici se leaga practic 3 fire unite. capatul ramas de la bobina pt curent de aprindere, capatul ramas de la senzor si capatul ramas de la curentul pt lumini

 

La iesire:

 

la D(caciula): se leaga contactul. daca se pune la masa aceasta iesire, motorul se opreste

la M: legi pe cadru (poti lega si cea de la intrare, sunt identice)

la K: legi plusul de la bobina de inductie (minusul pe cadru)

la 02 si 03: curent alternativ pt lumini

la 01: curent continuu, pt releu de semnal care merge doar in curent continuu

 

Daca faci asa, vine scanteia!

Editat de Mikulaish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca iti iexplic eu cum se leaga napolitana aia. Pe motorlife scrie lucruri halucinante.

La intrare vine asa:

 

la 3: curentul pt aprindere (cel de la bobina cu fir subtire din interiorul magnetoului)

la 02: vine curentul pt lumini nestabilizat. vine de la bobinele groase de pe stator

la D(caciula): semnal scanteie. este unul dintre firele de la senzorul de pe capacul magnetoului celalalt vine legat la masa

la M: aici se leaga practic 3 fire unite. capatul ramas de la bobina pt curent de aprindere, capatul ramas de la senzor si capatul ramas de la curentul pt lumini

 

La iesire:

 

la D(caciula): se leaga contactul. daca se pune la masa aceasta iesire, motorul se opreste

la M: legi pe cadru (poti lega si cea de la intrare, sunt identice)

la K: legi plusul de la bobina de inductie (minusul pe cadru)

la 02 si 03: curent alternativ pt lumini

la 01: curent continuu, pt releu de semnal care merge doar in curent continuu

 

Daca faci asa, vine scanteia!

 

multumesc foarte mult

mai am o intrebare deci 01 nu este pentru claxon?

si daca vreau sa pun un releu si sa ii pun semnalizari se poate? (inital vreau scanteie si lumini)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc foarte mult

mai am o intrebare deci 01 nu este pentru claxon?

si daca vreau sa pun un releu si sa ii pun semnalizari se poate? (inital vreau scanteie si lumini)

01 e curent continuu. Eu nu am reusit sa fac un claxon sa functioneze nici pe 02 nici pe 01. Releu de semnal daca pui de dacie, tre pe curent continuu (01), dar originalul de Minsk e cu bimetal si merge si pe alternativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare piese noi CZ 175 sport model 477. Tel. 0742326879 [attachment = 536721: DSC00467.JPG] [attachment = 536722: DSC00470.JPG] [attachment = 536723: DSC00473.JPG] [attachment = 536724: DSC00477.JPG] [attachment = 536725: DSC00479.JPG] [attachment = 536726 : DSC00482.JPG] [attachment = 536727: DSC00483.JPG] [attachment = 536729: DSC00487.JPG] [attachment = 536730: DSC00489.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536733: DSC00494.JPG] [attachment = 536734: DSC00496.JPG] [attachment = 536735: DSC00497.JPG] [attachment = 536736: DSC00498.JPG] [attachment = 536737: DSC00499.JPG] [attachment = 536738: DSC00501.JPG] [attachment = 536739: DSC00502.JPG] [attachment = 536740: DSC00503.JPG] [attachment = 536741: DSC00505.JPG] [attachment = 536742: DSC00507.JPG] [attachment = 536743: DSC00508.JPG] [ attachment = 536744: DSC00509.JPG] [attachment = 536745: DSC00510.JPG] [attachment = 536746: DSC00514.JPG] [attachment = 536747: DSC00515.JPG] [attachment = 536748: DSC00517.JPG] [attachment = 536749: DSC00519 . JPG] [attachment = 536750: DSC00523.JPG] [attachment = 536751: DSC00524.JPG] [attachment = 536752: DSC00525.JPG] [attachment = 536753: DSC00526.JPG] [attachment = 536754: DSC00527.JPG]

Mesaj completat

Precizari: Complet Bord, Carburator, Bobina inductie 6v, incarcare Releu 6V, semnalizare Releu 6V, 6v complet Dinam, Buson rezervor si robinet benzina, spate foaie, de departe, cu cilindru patut, 6V Claxon, cilindru si chiuloasa, cu segmenti piston si ambielaj Cota 0, cabluri (kilometraj, fata Frana, ambreiaj, acceleratie), cutie viteza completa, lampi spate (lampile semnalizare nu mai sunt), carcasa Tractiune Lant, Lant (Favorit) si Tractiune pana, coarne cu comenzi, complet ambreiaj, toba esapament si patut, viteze pedala - pornire, anvelope325 si 350 / 16 si camere de aer, butuci fata - spate cu rulmenti, furca fata, Carena până în prezent, toate de CZ 175 Sport model 477. Unele din piese se potrivesc si la Jawa sau Cz 175 din modelele 1965. Mentionez ca piesele noi soare. Printre piese sunt si un rezervor de benzina Jawa model 1965, scarite fata spate si de Mobra, aripa fata Mobra, anvelopa aparat de fotografiat si de aer Mobra. Cilindrul si ambielajul sunt pentru Jawa 175 model de anii 1965. Mai multe detalii la tel.0742326879

Mesaj completat

Precizari: Bord complet, carburator, bobina inductie 6v, releu incarcare 6v, releu semnalizare 6v, dinam complet 6v, buson rezervor si robinet benzina, foaie spate, far, cilindru cu cot, claxon 6v, cilindru si chiuloasa, ambielaj cu piston si segmenti cota 0, cabluri( kilometraj , frana fata, ambreiaj,acceleratie ), cutie viteza completa, lampi spate ( lampile semnalizare nu mai sunt), carcasa lant tractiune, lant (Favorit) si pinion tractiune, coarne cu comenzi, ambreiaj complet, toba esapament si cot, pedala viteze - pornire, anvelope325 si 350 /16 si camere de aer, butuci fata - spate cu rulmenti, furca fata,carena far , toate de CZ 175 Sport model 477. Unele din piese se potrivesc si la Jawa sau Cz 175 modelele din 1965. Mentionez ca piesele sun noi. Printre piese sunt si un rezervor de benzina Jawa model 1965, scarite fata si spate de Mobra, aripa fata Mobra, anvelopa si camera de aer Mobra. Cilindrul si ambielajul sunt pentru Jawa 175 model anii 1965. Mai multe detalii la tel.0742326879

Mesaj completat

Nu am timp sa stau pe net. Va rog sa ma contactati la tel. 0742326879 pentru precizari asupra pieselor si a pretului acestora. Multumesc.

post-52351-1254690574_thumb.jpg

post-52351-1254690601_thumb.jpg

post-52351-1254690615_thumb.jpg

post-52351-1254690627_thumb.jpg

post-52351-1254690645_thumb.jpg

post-52351-1254690674_thumb.jpg

post-52351-1254690693_thumb.jpg

post-52351-1254690720_thumb.jpg

post-52351-1254690790_thumb.jpg

post-52351-1254690852_thumb.jpg

post-52351-1254690883_thumb.jpg

post-52351-1254690927_thumb.jpg

post-52351-1254690949_thumb.jpg

post-52351-1254690959_thumb.jpg

post-52351-1254691009_thumb.jpg

post-52351-1254691045_thumb.jpg

post-52351-1254691076_thumb.jpg

post-52351-1254691084_thumb.jpg

post-52351-1254691090_thumb.jpg

post-52351-1254691112_thumb.jpg

post-52351-1254691120_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Hai ca iti iexplic eu cum se leaga napolitana aia. Pe motorlife scrie lucruri halucinante.

La intrare vine asa:

 

la 3: curentul pt aprindere (cel de la bobina cu fir subtire din interiorul magnetoului)

la 02: vine curentul pt lumini nestabilizat. vine de la bobinele groase de pe stator

la D(caciula): semnal scanteie. este unul dintre firele de la senzorul de pe capacul magnetoului celalalt vine legat la masa

la M: aici se leaga practic 3 fire unite. capatul ramas de la bobina pt curent de aprindere, capatul ramas de la senzor si capatul ramas de la curentul pt lumini

 

La iesire:

 

la D(caciula): se leaga contactul. daca se pune la masa aceasta iesire, motorul se opreste

la M: legi pe cadru (poti lega si cea de la intrare, sunt identice)

la K: legi plusul de la bobina de inductie (minusul pe cadru)

la 02 si 03: curent alternativ pt lumini

la 01: curent continuu, pt releu de semnal care merge doar in curent continuu

 

Daca faci asa, vine scanteia!

 

multumesc pentru informatile oferite

am modificat o schema de mai sus pentru a arata exact cum trebuie legat mangnetoul de minsk cu o bobina interioara pentru aprindere la aceasta napolitana

post-26135-1255640145_thumb.jpgpost-26135-1255640154_thumb.jpgpost-26135-1255640175_thumb.jpgpost-26135-1255640184_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare piese noi CZ 175 sport model 477. Tel. 0742326879 [attachment = 536721: DSC00467.JPG] [attachment = 536722: DSC00470.JPG] [attachment = 536723: DSC00473.JPG] [attachment = 536724: DSC00477.JPG] [attachment = 536725: DSC00479.JPG] [attachment = 536726 : DSC00482.JPG] [attachment = 536727: DSC00483.JPG] [attachment = 536729: DSC00487.JPG] [attachment = 536730: DSC00489.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536733: DSC00494.JPG] [attachment = 536734: DSC00496.JPG] [attachment = 536735: DSC00497.JPG] [attachment = 536736: DSC00498.JPG] [attachment = 536737: DSC00499.JPG] [attachment = 536738: DSC00501.JPG] [attachment = 536739: DSC00502.JPG] [attachment = 536740: DSC00503.JPG] [attachment = 536741: DSC00505.JPG] [attachment = 536742: DSC00507.JPG] [attachment = 536743: DSC00508.JPG] [ attachment = 536744: DSC00509.JPG] [attachment = 536745: DSC00510.JPG] [attachment = 536746: DSC00514.JPG] [attachment = 536747: DSC00515.JPG] [attachment = 536748: DSC00517.JPG] [attachment = 536749: DSC00519 . JPG] [attachment = 536750: DSC00523.JPG] [attachment = 536751: DSC00524.JPG] [attachment = 536752: DSC00525.JPG] [attachment = 536753: DSC00526.JPG]

Mesaj completat

Precizari: Bord complet, carburator, bobina inductie 6v, releu incarcare 6v, releu semnalizare 6v, dinam complet 6v, buson rezervor si robinet benzina, foaie spate, far, cilindru cu cot, claxon 6v, cilindru si chiuloasa, ambielaj cu piston si segmenti cota 0, cabluri( kilometraj , frana fata, ambreiaj,acceleratie ), cutie viteza completa, lampi spate ( lampile semnalizare nu mai sunt), carcasa lant tractiune, lant (Favorit) si pinion tractiune, coarne cu comenzi, ambreiaj complet, toba esapament si cot, pedala viteze - pornire, anvelope325 si 350 /16 si camere de aer, butuci fata - spate cu rulmenti, furca fata,carena far , toate de CZ 175 Sport model 477. Unele din piese se potrivesc si la Jawa sau Cz 175 modelele din 1965. Mentionez ca piesele sun noi. Printre piese sunt si un rezervor de benzina Jawa model 1965, scarite fata si spate de Mobra, aripa fata Mobra, anvelopa si camera de aer Mobra. Cilindrul si ambielajul sunt pentru Jawa 175 model anii 1965. Mai multe detalii la tel.0742326879

Mesaj completat

Nu am timp sa stau pe net. Va rog sa ma contactati la tel. 0742326879 pentru precizari asupra pieselor si a pretului acestora. Multumesc.

 

Mesaj completat

De vanzare piese noi CZ 175 sport model 477. Tel. 0742326879 [attachment = 536721: DSC00467.JPG] [attachment = 536722: DSC00470.JPG] [attachment = 536723: DSC00473.JPG] [attachment = 536724: DSC00477.JPG] [attachment = 536725: DSC00479.JPG] [attachment = 536726 : DSC00482.JPG] [attachment = 536727: DSC00483.JPG] [attachment = 536729: DSC00487.JPG] [attachment = 536730: DSC00489.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536732: DSC00492.JPG] [attachment = 536733: DSC00494.JPG] [attachment = 536734: DSC00496.JPG] [attachment = 536735: DSC00497.JPG] [attachment = 536736: DSC00498.JPG] [attachment = 536737: DSC00499.JPG] [attachment = 536738: DSC00501.JPG] [attachment = 536739: DSC00502.JPG] [attachment = 536740: DSC00503.JPG] [attachment = 536741: DSC00505.JPG] [attachment = 536742: DSC00507.JPG] [attachment = 536743: DSC00508.JPG] [ attachment = 536744: DSC00509.JPG] [attachment = 536745: DSC00510.JPG] [attachment = 536746: DSC00514.JPG] [attachment = 536747: DSC00515.JPG] [attachment = 536748: DSC00517.JPG] [attachment = 536749: DSC00519 . JPG] [attachment = 536750: DSC00523.JPG] [attachment = 536751: DSC00524.JPG] [attachment = 536752: DSC00525.JPG] [attachment = 536753: DSC00526.JPG] [attachment = 536754: DSC00527.JPG]

 

Mesaj completat

Precizari: Bord complet, carburator, bobina inductie 6v, releu incarcare 6v, releu semnalizare 6v, dinam complet 6v, buson rezervor si robinet benzina, foaie spate, far, cilindru cu cot, claxon 6v, cilindru si chiuloasa, ambielaj cu piston si segmenti cota 0, cabluri( kilometraj , frana fata, ambreiaj,acceleratie ), cutie viteza completa, lampi spate ( lampile semnalizare nu mai sunt), carcasa lant tractiune, lant (Favorit) si pinion tractiune, coarne cu comenzi, ambreiaj complet, toba esapament si cot, pedala viteze - pornire, anvelope325 si 350 /16 si camere de aer, butuci fata - spate cu rulmenti, furca fata,carena far , toate de CZ 175 Sport model 477. Unele din piese se potrivesc si la Jawa sau Cz 175 modelele din 1965. Mentionez ca piesele sun noi. Printre piese sunt si un rezervor de benzina Jawa model 1965, scarite fata si spate de Mobra, aripa fata Mobra, anvelopa si camera de aer Mobra. Cilindrul si ambielajul sunt pentru Jawa 175 model anii 1965. Mai multe detalii la tel.0742326879

Mesaj completat

Nu am timp sa stau pe net. Va rog sa ma contactati la tel. 0742326879 pentru precizari asupra pieselor si a pretului acestora. Multumesc.

 

Mesaj completat

Mesaj completat

S-au vandut farul,cablurile, lampa spate pozitie, anveope 350/16.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...