Sari la conținut

Intalnire Choppere Bucuresti


Lope
 Share

Postări Recomandate

dupa cum se arata soarele si bate vantul se pare ca eu o sa fiu la meci in bikers. probabil o sa ajung p-acolo pe la 8 seara.

 

@ cry cu spalatu`... mergea ca cizma si la mine dupa ce am spalat-o prima dat la jet de apa. dupa care a doua zi s-a uscat si a mers bine.

 

 

si ca e inceput de pagina noua... facem reclama:

 

Sambata 21 iunie, ora 11 , Calea 13 Septembrie in fata Academiei Romane - Intalnirea Chopperistilor din Bucuresti

 

Plecare pe Valea Doftanei la baraj, si lope a promis discutie despre mersul in grup!!! de cand il momesc... acum l-am prins! :D

Editat de Kawalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

se anunta cineva deseara la meci ?

Vin pe la ora 18:30...sper, dar nu stau pana la meci, ca am job hard maine. :blink: :D

Editat de OLD LARRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic: am o problema!

am spalat mobra iar acum merge in 3 pana pe la 6000 rpm si nu stiu cum sa scap de mersul asta intrerupt.

care a mai patit-o?

 

Mane dute la o vulcanizare scoate pipele (fisele) si sufla-le , sufla si in lacasul bujiilor sa nu fi ramas apa, nu-i o tragedie, dar sufla-le bine sa nu mai ramana apa acolo.

 

si lope a promis discutie despre mersul in grup!!! de cand il momesc... acum l-am prins! :D

 

Nu m-ai prins maestre, dar incep sa vina si cei mai vechi si vreau sa facem cateva schimbari la grup, stilul de mers, semnale. In aceasta ordine de idei vreau sa vorbim in vederea achizitionarii a 2 perechi de statii cu hands free. Oricum vorbim mai multe sambata cu toata lumea de fata.

Editat de Lope
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rollie sa tii locuri in fatza :kiss:

 

larry... pana la jobul hard de maine, e meciul hard de AZI :lol: cum poti sa nu stai sa-l injuri in gura mare pe mutu?... :D

 

ma plicti si dorm pe mine, abia astept sa se faca ora 5! sa ma trezesc si eu la viatza :blink:

 

Nu m-ai prins maestre, dar incep sa vina si cei mai vechi si vreau sa facem cateva schimbari la grup, stilul de mers, semnale. In aceasta ordine de idei vreau sa vorbim in vederea achizitionarii a 2 perechi de statii cu hands free. Oricum vorbim mai multe sambata cu toata lumea de fata.

 

ba te-am prins, ca pana acum vorbeam de unu singur despre chestii d-astea, si uite acum vad ca vii cu idei bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bate sau nu, echipa noastra ? ....indiferent de rezultatul meciului de azi..... http://www.chopperacademy.ro este vizibil deja ! :lol: :D :lol: :blink:

P.S. E DOAR PRIMA PAGINA...pana se pune la punct, castigam timp cu gasirea in motoarele de cautare :hug: :D :kiss:

Editat de OLD LARRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bate sau nu, echipa noastra ? ....indiferent de rezultatul meciului de azi..... http://www.chopperacademy.ro este vizibil deja ! :hug: :D :kiss: :blink:

 

 

BRAVO LARRY, SUPER. Nu sariti cu gura , momentan site-ul este in lucru, Larry la pus doar ca sa il ia motoarele de cautare si a vrut sa va arate o schita.

Inca 1 data BRAVO LARRY

:lol:

Editat de Lope
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba te-am prins, ca pana acum vorbeam de unu singur despre chestii d-astea, si uite acum vad ca vii cu idei bune!!

 

asta crezi tu, ca vorbeai de unul singur. lucrurile astea s-au discutat si pus in practica inainte sa vina "cei noi". numai ca grupul ii incita pe unii si ii inhiba pe altii. grupul va fi condus de riderii cu experienta si care stiu sa mearga in haita, nu doar de pe youtube. asta nu e o joaca. un grup prost condus si organizat e mai periculos decat sa mergi singur in slalom printre masini la 180 pe ora. ce am vazut ultima oara cand am fost cu voi prin bucuresti m-a facut sa ma iau cu mainile de cap. cei care au venit mai tarziu in grup nu ma stiu si poate voi deranja pe unii. dar... cei care nu-si cunosc inca motocicleta, care nu au MACAR 1000 de km in sa, se vor tine greu de grup. ori nu vor tine ritmul, ori vor simti sa arate ce mari motociclisti sunt ei. grupul trebuie sa-ti ofere protectie sporita si trebuie sa mergi de placere. insa responsabilitatea ta sporeste, trebuie sa mergi si pentru ceilalti.

 

am spus de la inceput ca discutiile serioase care ii privesc pe toti trebuie sa se poarte fata in fata, nu pe forum. dar decat chaturi simpatice mai bine mai scapam si cate ceva esenta pe aici. daca intra un nou venit pe topicul asta nu intelege nimic. asa apar tot felul de intrebari gen "cand va intalniti? ca vin si eu...". avem fiecare telefoanele celorlalti, avem pm-uri, avem mailuri, avem ym-uri...avem cateva intalniri oficiale si neoficiale pe saptamana sa vorbim si sa ne amuzam. hai sa scriem si IDEI aici...

 

Adrian

 

 

PS...acum am vazut... BRAVO LARRY!!! abia astept sa te acopar in bere. efortul tau si a celor care au muncit la treaba asta trebuie sa fie respectat. eu am fost doar cu datul din gura pana acum. :D

Editat de Vantul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari Larry!

 

Are dreptate Vantul. Eu unul stiu ca mai am de mers singurel pentru a-mi cunoaste mai bine motorul, mai ales dupa ultima patanie, si fireste pentru a mai exersa ceva chiar si prin poligon sau pe strazile mai putin circulate. Iar daca grupul va fi condus de motociclisti cu experienta si mult kilometri la activ, de aici si noi vom invata si fireste ne vor corecta din mers. Ieri parca Lope a spus ca el va inchide coloana, Vantul sa o conduca si poate se vor gasi si ceva oameni mai vechi care sa fie si prin coloana.

La ultima iesire, cand v-am condus pina la autostrada am ramas cu un grup de 4-5 motoare printre care si Mihai_prd si chiar mi-a placut mica plimbare si sfaturile primite pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta crezi tu, ca vorbeai de unul singur. lucrurile astea s-au discutat si pus in practica inainte sa vina "cei noi". numai ca grupul ii incita pe unii si ii inhiba pe altii. grupul va fi condus de riderii cu experienta si care stiu sa mearga in haita, nu doar de pe youtube. asta nu e o joaca. un grup prost condus si organizat e mai periculos decat sa mergi singur in slalom printre masini la 180 pe ora. ce am vazut ultima oara cand am fost cu voi prin bucuresti m-a facut sa ma iau cu mainile de cap. cei care au venit mai tarziu in grup nu ma stiu si poate voi deranja pe unii. dar... cei care nu-si cunosc inca motocicleta, care nu au MACAR 1000 de km in sa, se vor tine greu de grup. ori nu vor tine ritmul, ori vor simti sa arate ce mari motociclisti sunt ei. grupul trebuie sa-ti ofere protectie sporita si trebuie sa mergi de placere. insa responsabilitatea ta sporeste, trebuie sa mergi si pentru ceilalti.

 

am spus de la inceput ca discutiile serioase care ii privesc pe toti trebuie sa se poarte fata in fata, nu pe forum. dar decat chaturi simpatice mai bine mai scapam si cate ceva esenta pe aici. daca intra un nou venit pe topicul asta nu intelege nimic. asa apar tot felul de intrebari gen "cand va intalniti? ca vin si eu...". avem fiecare telefoanele celorlalti, avem pm-uri, avem mailuri, avem ym-uri...avem cateva intalniri oficiale si neoficiale pe saptamana sa vorbim si sa ne amuzam. hai sa scriem si IDEI aici...

 

Adrian

 

 

PS...acum am vazut... BRAVO LARRY!!! abia astept sa te acopar in bere. efortul tau si a celor care au muncit la treaba asta trebuie sa fie respectat. eu am fost doar cu datul din gura pana acum. :kiss:

MULTUMESC, ca de obicei ai pus "punctul pe i" :blink: e o placere sa calatorim cu tine, sincer eu ma simt in siguranta cind te stiu pe tine, pe Lope si hakan prin preajma ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îmi mai permiteți o părere, că tot spuneați că tre' să fie unu mereu Gică Contra (poate o da Âşi Contra gol, ca tot e la moda meciul).

După o plimbare super cu un grup ok, tre să arătăm Âşi părțile negative, altfel o să dăm cât de poponeataând cu ochii Âşi pe la topicurile de accidente.

Câteva concluzii pe care le-am tras după plimbarea de sâmbătă, iar cu riscul de a supăra din nou, nu cred că voi mai merge cu grupul vostru următoarele 3-4 plimbări mai lungi, cel puțin până nu se "sudează" relația:

- conducătorul grupului alterna viteza într-o mare veselie, fără să țină cont de capacitățile de cemecei ce se regăseaua, viteza cu care pot merge începătorii sau motoarele mai slabe.

- organizarea grupului lasă de dorit, dar asta nu e vina cuiva anume, este vina tuturor până nu ne dăm seama ce hp Âşi cmc avem sub kur.

- mulți dintre cei din grup s-au arătat mai cocoÂşi decât alții, nepăstrând formația Âşi depăÂşind într-o veselie, probabil s-o fi inventat motogp pt cruisere.

- depăÂşirea maÂşinilor de către unii motocicliÂşti se făcea total haotic, fără să se asigure dacă din spate vine altă motocicletă, Âşi ceea ce a fost mai deranjant e că cei care se găseau pe dreapta benzii depăÂşeau pe cei din stânga lor, tăindu-le pur Âşi simplu fața. Aiurea total.

- după ce erau depăÂşite maÂşinile Âşi se reintra apoi pe banda 1, se frâna, astfel că noi cei care veneam din spate frânam aiurea la rândul nostru, de ajungeau maÂşinile sau camioanele cu cu botul în spatele nostru.

Toate astea le-am observat stând la coada grupului, dar după 15-20 de km am trecut la mijloc, că mă apucaseră dracii deja. În spatele meu, la kmijlocului grupului, au stat Mircea Enescu Âşi Cry, iar diferența în privința stilului de mers a fost imensă, Âştiau oamenii mersu.

A, Âşi încă ceva, multe miÂşcări în cadrul grupului de pe dr pe stânga--dacă ai intrat în grup pe dreapta, pe dreapta rămâi, chiar dacă în fața ta sunt 3 inÂşi (în Âşir indian) pe stânga Âşi nici unul pe dreapta. Derutezi enorm omul din spate cu mersul tău sinuos Âşi trecerile de pe dreapta pe stânga, că aÂşa ți se pare ție că e bine.

 

Ca o concluzie: Hai România!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îmi mai permiteți o părere, că tot spuneați că tre' să fie unu mereu Gică Contra (poate o da Âşi Contra gol, ca tot e la moda meciul).

După o plimbare super cu un grup ok, tre să arătăm Âşi părțile negative, altfel o să dăm cât de poponeataând cu ochii Âşi pe la topicurile de accidente.

Câteva concluzii pe care le-am tras după plimbarea de sâmbătă, iar cu riscul de a supăra din nou, nu cred că voi mai merge cu grupul vostru următoarele 3-4 plimbări mai lungi, cel puțin până nu se "sudează" relația:

- conducătorul grupului alterna viteza într-o mare veselie, fără să țină cont de capacitățile de cemecei ce se regăseaua, viteza cu care pot merge începătorii sau motoarele mai slabe.

- organizarea grupului lasă de dorit, dar asta nu e vina cuiva anume, este vina tuturor până nu ne dăm seama ce hp Âşi cmc avem sub kur.

- mulți dintre cei din grup s-au arătat mai cocoÂşi decât alții, nepăstrând formația Âşi depăÂşind într-o veselie, probabil s-o fi inventat motogp pt cruisere.

- depăÂşirea maÂşinilor de către unii motocicliÂşti se făcea total haotic, fără să se asigure dacă din spate vine altă motocicletă, Âşi ceea ce a fost mai deranjant e că cei care se găseau pe dreapta benzii depăÂşeau pe cei din stânga lor, tăindu-le pur Âşi simplu fața. Aiurea total.

- după ce erau depăÂşite maÂşinile Âşi se reintra apoi pe banda 1, se frâna, astfel că noi cei care veneam din spate frânam aiurea la rândul nostru, de ajungeau maÂşinile sau camioanele cu cu botul în spatele nostru.

Toate astea le-am observat stând la coada grupului, dar după 15-20 de km am trecut la mijloc, că mă apucaseră dracii deja. În spatele meu, la kmijlocului grupului, au stat Mircea Enescu Âşi Cry, iar diferența în privința stilului de mers a fost imensă, Âştiau oamenii mersu.

A, Âşi încă ceva, multe miÂşcări în cadrul grupului de pe dr pe stânga--dacă ai intrat în grup pe dreapta, pe dreapta rămâi, chiar dacă în fața ta sunt 3 inÂşi (în Âşir indian) pe stânga Âşi nici unul pe dreapta. Derutezi enorm omul din spate cu mersul tău sinuos Âşi trecerile de pe dreapta pe stânga, că aÂşa ți se pare ție că e bine.

 

Ca o concluzie: Hai România!!!

 

:blink: De obicei cand se intalnesc mai multi motociclisti si formeaza o coloana ad-hoc se intampla asta. F bine spus,punctual si la obiect. Am mers si eu la Targoviste cu un grup format din motociclisti care initial si-au asumat vit de croaziera...100 kmh,dupa care au disparut lasandu-l pe Choperica singur in spate desi el mergea in limita stabilita :kiss: La mare am fost cu 2 prieteni JJ si Ravenitza si totul a mers struna,de...ne cunosteam bine... :D Asfalt uscat si prietenie inainte de toate :lol:

Editat de turbogixxer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- conducătorul grupului alterna viteza într-o mare veselie, fără să țină cont de capacitățile de cemecei ce se regăseaua, viteza cu care pot merge începătorii sau motoarele mai slabe.

- mulți dintre cei din grup s-au arătat mai cocoÂşi decât alții, nepăstrând formația Âşi depăÂşind într-o veselie, probabil s-o fi inventat motogp pt cruisere.

- depăÂşirea maÂşinilor de către unii motocicliÂşti se făcea total haotic, fără să se asigure dacă din spate vine altă motocicletă, Âşi ceea ce a fost mai deranjant e că cei care se găseau pe dreapta benzii depăÂşeau pe cei din stânga lor, tăindu-le pur Âşi simplu fața. Aiurea total.

- după ce erau depăÂşite maÂşinile Âşi se reintra apoi pe banda 1, se frâna, astfel că noi cei care veneam din spate frânam aiurea la rândul nostru, de ajungeau maÂşinile sau camioanele cu cu botul în spatele nostru.

A, Âşi încă ceva, multe miÂşcări în cadrul grupului de pe dr pe stânga--dacă ai intrat în grup pe dreapta, pe dreapta rămâi, chiar dacă în fața ta sunt 3 inÂşi (în Âşir indian) pe stânga Âşi nici unul pe dreapta. Derutezi enorm omul din spate cu mersul tău sinuos Âşi trecerile de pe dreapta pe stânga, că aÂşa ți se pare ție că e bine.

 

Sunt partial de acord: intr-adevar, se modifica vizibil viteza, dar nu pot spune daca accelera cel din fata sau apareau spatii mari intre noi pe care unii incercau sa le reduca rapid.

Eu nu am vazut depasiri deranjante, mie mi s-a parut ca s-a mers destul de compact.(incercati sa mergeti cu 3 vitezane care te depasesc cu 200km/h si pe stanga si pe dreapta,sa vezi atunci haos :D )

O problema apare totusi la depasiri:cei din fata reduc viteza prea repede dupa repliere si la un moment dat , un camion a franat in spatele nostru.

Oricum sunt chestii de `reglaj`, nu de fond si nu am decat cuvinte de lauda pentru voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă îmi mai permiteți o părere, că tot spuneați că tre' să fie unu mereu Gică Contra (poate o da Âşi Contra gol, ca tot e la moda meciul).

După o plimbare super cu un grup ok, tre să arătăm Âşi părțile negative, altfel o să dăm cât de poponeataând cu ochii Âşi pe la topicurile de accidente.

Câteva concluzii pe care le-am tras după plimbarea de sâmbătă, iar cu riscul de a supăra din nou, nu cred că voi mai merge cu grupul vostru următoarele 3-4 plimbări mai lungi, cel puțin până nu se "sudează" relația:

- conducătorul grupului alterna viteza într-o mare veselie, fără să țină cont de capacitățile de cemecei ce se regăseaua, viteza cu care pot merge începătorii sau motoarele mai slabe.

- organizarea grupului lasă de dorit, dar asta nu e vina cuiva anume, este vina tuturor până nu ne dăm seama ce hp Âşi cmc avem sub kur.

- mulți dintre cei din grup s-au arătat mai cocoÂşi decât alții, nepăstrând formația Âşi depăÂşind într-o veselie, probabil s-o fi inventat motogp pt cruisere.

- depăÂşirea maÂşinilor de către unii motocicliÂşti se făcea total haotic, fără să se asigure dacă din spate vine altă motocicletă, Âşi ceea ce a fost mai deranjant e că cei care se găseau pe dreapta benzii depăÂşeau pe cei din stânga lor, tăindu-le pur Âşi simplu fața. Aiurea total.

- după ce erau depăÂşite maÂşinile Âşi se reintra apoi pe banda 1, se frâna, astfel că noi cei care veneam din spate frânam aiurea la rândul nostru, de ajungeau maÂşinile sau camioanele cu cu botul în spatele nostru.

Toate astea le-am observat stând la coada grupului, dar după 15-20 de km am trecut la mijloc, că mă apucaseră dracii deja. În spatele meu, la kmijlocului grupului, au stat Mircea Enescu Âşi Cry, iar diferența în privința stilului de mers a fost imensă, Âştiau oamenii mersu.

A, Âşi încă ceva, multe miÂşcări în cadrul grupului de pe dr pe stânga--dacă ai intrat în grup pe dreapta, pe dreapta rămâi, chiar dacă în fața ta sunt 3 inÂşi (în Âşir indian) pe stânga Âşi nici unul pe dreapta. Derutezi enorm omul din spate cu mersul tău sinuos Âşi trecerile de pe dreapta pe stânga, că aÂşa ți se pare ție că e bine.

 

Ca o concluzie: Hai România!!!

 

 

dom` mihai, asta vroiam sa discutam fata in fata cu grupul, dar ai apucat tu sa graiesti inainte. ai dreptate cu tot ce spui. pana acum am incercat sa fim diplomati. nu am vrut sa se simta cineva jignit. inceputul e mai greu si nu toti au capacitatea sa-si insuseasca o critica constructiva. apoi unii cred ca POT, mai ales pentru ca nu i-a lovit asfaltul pana acum. numai ca grupul a devenit prea mare sa mai fie acceptate asemenea scapari. imaginati-va cum ar fi ca un incepator care nu stie sa franeze sa loveasca un coleg de drum. in grup ai libertatea limitata de a celuilalt. cine vrea sa fie cocos sa plece singur, sa se racoreasca. sunt multi incepatori. apoi, la fiecare intalnire apar oameni noi, de obicei tot incepatori. sunt toti asteptati sa se alature grupului, dar trebuie sa fie constienti de anumite limite. mai bine sa se simta cineva jignit, decat sa simta altcineva asfaltul. discutam cand ne vedem. pana atunci, cine nu a vazut clipul despre mersul in grup, sa-l studieze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sincer eu m-am cam atacat la unele fraze citite.

in special cele care simt ca sunt directionate catre mine si care nu prea sunt adevarate.

 

Domnule Vantu, eu am ratat 2 iesiri, am fost la toate celelalte, asa ca probabil ca dumneavoastra sunteti vechi, ca data de intrare in grupul nostru, insa nu cred ca aveti mai multe plimbari ca mine cu acest grup. Si daca kilometri sunt importanti, am peste 11.000 de kilometri pe doua rotzi si sute de mii pe 4 (de la 18 ani) Iar de vorbit despre mersul in grup sincer nu am vrut sa stric voia si buna dispozitie la intalniri si drumuri deschizand subiectul acesta. Sa nu se simta lumea ca li se impune ceva. Din cauza asta am incercat de cateva ori sa deschid subiectul aici pe forum unde parerea mea e ca toti pot sa citeasca fiind scris si ramanand pentru toti ochii. Daca credeti ca veti putea capta 100% urechile a 20-30 de oameni intr-o discutie live la intalniri, chiar va admir si va rog sa o faceti, ar fi util. In ceea ce ma priveste am incercat sa ma fac util si am condus impreuna cu lope toate iesirile grupului nostru asa cum am putut mai bine. Am facut o singura greseala de directie in Bucuresti mi-am cerut scuze pentru ea, in rest cred ca mi-am dat tot interesul si am depus tot efortul sa imi pese de tot grupul nu numai de mine. Probabil ca data viitoare voi renunta la efortul acesta si voi sta la urma grupului. Va rog cei "vechi" pashiti in fatza si chinuiti-va sa conduceti grupul care nu este sudat. Reusiti mai bine decat mine si lope, perfect jos palaria.

 

Domnule Mihai, va contrazic vehement intr-un singur punct: conducatorul grupului alterna viteza intr-o mare veselie. Intamplator am fost conducatorul grupului in iesirea asta mai mult decat de obicei, si va spun SIGUR ca viteza a fost al dracu` de constanta pentru primele cel putin 4-5 motociclete. Rog cei care au stat in spatele meu sa ma contrazica daca nu a fost asa. Stiu ca au fost dificultati la depasiri, insa din partea conducatorului de coloana si a celor din imediata vecinatate, viteza era crescuta cu 10-15 km/h la fiecare depasire, pentru a creea loc pentru cei din spate. Lope a pendulat fatza-spate si probabil el poate spune mai multe despre mijlocul si sfarsitul coloanei.

 

Deci de sambata asta nu ma veti mai vedea conducand grupul pentru ca se pare ca nu-s capabil si bunul simtz ma face sa urmez pe cei vechi.

 

O zi buna va urez si scuze ca am inceput discutia asta pe forum cand se pare ca acceptul general e ca ar trebui vorbita intre 4 ochi (desi nu s-a facut deloc pana acum, dar cine stie poate ca-s nou si nu stiu ce s-a vorbit in trecut). Mea culpa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca am continuat subiectul si daca mi-a iesit din tastatura ceva care sa deranjeze.

Vorba lui Kawalin, poate ca sunt nou si prea dornic sa invat cat mai multe si in scurt timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt incepator... cioparist convins :D 8000 de km in 6 luni... cat mi-a permis timpul liber... m-am tot gandit sa vin si eu cu voi... ezitarile au aparut si mai pregnante dupa o excursie bucuresti cheia alaturi de ceva vitezane in care s-a mers aiurea rau (singura mea experiente de "grup"). imi place mult sa merg singur, dar cateodata as vrea si in grup... sincer, tot cititnd ceea ce scrieti, va spun ca ma voi alatura grupului atunci cand va exista un leader clar. unul singur care sa decida si ale carui reguli de drum sa fie respectate... pana atunci voi urmari ca si pana acum ce se scrie aici,.,, si astept sa vin si eu cu voi :blink: asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa vad astfel de discutii tocmai cand ma pregateam sa ma alatur grupului. Va urmaresc chiar de la infiintare si numai faptul ca am fost detasat 2 luni din Bucuresti m-a impiedicat sa fiu alaturi de voi la intalniri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place sa cred ca s-a vrut o discutie constructiva, nu un repros asa ca nu o mai luati asa personal (@Kawalin)

Chiar nu sunt probleme mari cu deplasarea in grup, doar ca s-a marit numarul de motoare si e normal sa fie anumite reglaje de facut. Iar daca numarul v-a creste in continuare, ar trebui sa va ganditi la impartirea in 2 grupuri, fiind astfel mai usor de depasit de catre auto si mai usor de compactat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura intrebare va pun si ganditi-va bine la raspuns.

 

Cine ar trebui sa initieze schimbarea unei benzi pentru o depasire? Primul sau ultimul din coloana? Si de ce? :D

 

Un mic sfat: cand sunt mai mult de 10 moto la drum e preferabil ca respectiva coloana sa se imparta in subdiviziuni de 4-5 moto cu o mica distanta intre ele. asta pana va veti obisnui fiecare cu stilul de mers. Asha nu va veti jena reciproc si nici nu veti deranja eventualii participanti in trafic. Stiu ca e frumos sa vezi o ditamai coloana de motociclete, dar nu e deloc ushor sa tii plutonul organizat. toate cele bune!

 

P.S. Mihai ai dreptate, dar ei au circumstante atenuante. Chiar daca unii au poate peste 10.000 km facuti, nu au insaexperienta la mersul in grup. Se vor suda, deci rabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura intrebare va pun si ganditi-va bine la raspuns.

 

Cine ar trebui sa initieze schimbarea unei benzi pentru o depasire? Primul sau ultimul din coloana? Si de ce? :D

 

Un mic sfat: cand sunt mai mult de 10 moto la drum e preferabil ca respectiva coloana sa se imparta in subdiviziuni de 4-5 moto cu o mica distanta intre ele. asta pana va veti obisnui fiecare cu stilul de mers. Asha nu va veti jena reciproc si nici nu veti deranja eventualii participanti in trafic. Stiu ca e frumos sa vezi o ditamai coloana de motociclete, dar nu e deloc ushor sa tii plutonul organizat. toate cele bune!

 

P.S. Mihai ai dreptate, dar ei au circumstante atenuante. Chiar daca unii au poate peste 10.000 km facuti, nu au insaexperienta la mersul in grup. Se vor suda, deci rabdare.

Ultimul intra primu' in depasire...si astfel creeaza culoarul necesar celorlalti :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma trisorule, ce sufli!? intrebarea era valabila pt cei cu putina experienta, nu pt mataluta :blink:

 

Ultimul intra primu' in depasire...si astfel creeaza culoarul necesar celorlalti :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura intrebare va pun si ganditi-va bine la raspuns.

 

Cine ar trebui sa initieze schimbarea unei benzi pentru o depasire? Primul sau ultimul din coloana? Si de ce? :D

 

Un mic sfat: cand sunt mai mult de 10 moto la drum e preferabil ca respectiva coloana sa se imparta in subdiviziuni de 4-5 moto cu o mica distanta intre ele. asta pana va veti obisnui fiecare cu stilul de mers. Asha nu va veti jena reciproc si nici nu veti deranja eventualii participanti in trafic. Stiu ca e frumos sa vezi o ditamai coloana de motociclete, dar nu e deloc ushor sa tii plutonul organizat. toate cele bune!

 

P.S. Mihai ai dreptate, dar ei au circumstante atenuante. Chiar daca unii au poate peste 10.000 km facuti, nu au insaexperienta la mersul in grup. Se vor suda, deci rabdare.

 

primul anuntza prin semnale si ultimul trece primul pe banda de depasire. ultimul trebuie sa faca primul "pas" pe cealalta banda. asta e foarte foarte mult ingreunata cand sunt 30 de motociclete. din cauza asta DA, e utila impartirea grupului mare in grupuri mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

well, pai puneti-o in aplicare. totodata, tot ultimul este cel dupa care se da ritmul calatoriei in cazul in care moto sunt apropiate ca cmcei si putere. cu timul va veti intra in mana. toti am fost asha la inceput ca doar nu ne-am nascut cu V-ul intre picioare :D

 

primul anuntza prin semnale si ultimul trece primul pe banda de depasire. ultimul trebuie sa faca primul "pas" pe cealalta banda. asta e foarte foarte mult ingreunata cand sunt 30 de motociclete. din cauza asta DA, e utila impartirea grupului mare in grupuri mai mici.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...