Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am mare nevoie de OALA CU MAGNETI pt un GPZ din '92,model S,cu un singur disc pe fata.

Ma poate ajuta cineva? Daca aveti,sau stiti pe cineva care ar putea avea,dati-mi un PM,va rog.

 

Multumesc anticipat

 

 

Da' ce s-a intamplat mai tata?

Ca si mie mi-au cazut 2 magneti, i-am dat jos pe toti si i-am lipit pe aia 4 buni 2 cu 2 si merge belea acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am nevoie de un far...pretty pleaseeeee.....E chioara saracutza :baldy:.Am gasit shi pe ebay...dar sunt roman shi nu pot sa i-au :grinbandit: .Cine shtie de unde pot sa cumpar un far?Un far vinde cineva...cate faru' , cat e faru', cat e faru'???Am inebunit cautand :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Voi ce ulei puneti in GPZ?

 

Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic.

Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul :scratch:

 

O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun...

sal am si eu tot un GPZ 600 r ai cumva un manual de reparatie

post-15743-1171739706_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

care a are/a avut topcase sau genti laterale pe GPZ? cum se comporta? se merge mai greu decat cu pasager?

cat a costat?...si ce mai stiti despre acest subiect.

 

vreau sa imi dotez monstruletul cu asa ceva...si as vrea sa stiu cat mai multe

mc

 

ps. acu' nu cred ca e mare diferenta de la un motor la altu...sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e tirziu cind eu am gasit acest forum.Pentru mine ar fi util sa fie inca activ. Am cumparat si eu un Kawasaki GPZ 600 care ar trebui incaltat. Din pacate nu stiu unde se face comanda de cauciucuri. Poate stie cineva oadresa, un numar de telefon... si poate imi da cineva si mie citeva informatii despre motocicleta, ca nu stiu mai nimic despre ea. Motocicleta a avut 2 proprietari de la intrarea in tara iar ultimul nu stie nici el mare lucru...Asteptun mesaj pe <relufarcas> de pe yahoo. Este adresa mea de E-mail. Multumiri fratilor . Si... asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca m-as pricepe, dar incearca asta : pune frina de mina cind e data jos de pe cric si misca motocicleta inainte si inapoi. Daca se aude un zgomot si joaca ghidonul, atunci bataia pe fata este de la reglajul jocului rulmentilor de la furca fata. Ai grija sa nu ii stringi prea tare ca virajul se va lua secvential , iar la viteze mari poti intra in voblaj.

post-10294-1172435283_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apropie primavara cu pasi mari si ma pregatesc de "revizie". Cel mai important lucru (mi se pare) schimbul cauciucului fata, care este destul de uzat. Cel din spate pare "ok". Acum stau si ma gandesc: merita sa le schimb pe ambele in acelasi timp sau sa schimb fata si sa las spatele sa se mai toceasca?

 

Mai vreau sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei, sa verific franele (placutele fata si tamburul) si cam atat. Imi scapa ceva?

 

Demult vroiam sa intreb: cand trebuie facuta sincronizarea carburatoarelor? Cand am bagat-o pe Kamisaki la iernat mergea ok. Merita facuta sincronizarea sau nu e nevoie atata timp ca motorul merge bine?

Inca o chestie: bujiile se schimba in functie de uzura sau de numarul de km? Iarasi ma gandesc ca trebuie sa aplic teoria "daca merge - nu umbla"? O fi bine?

 

Later edit: Kamisaki e la mine din Octombrie 2005. De atunci nu am "umblat" la lichidul de frana. Cat de des trebuie schimbat (stiu ca nu-l pot completa, pentru ca se completeaza doar din aceeasi cutie din care a fost umplut sistemul original)? Indicatorul de pe ghidon arata ca am suficient lichid.

 

Asfalt uscat! :banana:

Editat de declspec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul de frana se schimba la 2 ani.Se scurge tot lichidul din instalatie,apoi se completeaza cu lichid nou, se aeriseste temeinic.

Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit de praf.

Schimbul de bujii n-are ce sa dauneze,un set de bujii e cam 30 ron.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mi-a luat ceva timp cat am citit toate aceste 30 de pagini :banana: dar mi-a fost de folos...am invatat cate ceva de reglaje si alte nevoi...

pai in cateva saptamani, maxim o luna o sa primesc din germania un gpz500s din '93.

dar am si eu o intrebare, e normal sa nu aibe acel pinten de dedesubt? adica eu pe toate care le-am vazut aveau acel pinten din spatele rotii fata...iar acesta nu are si e din '93.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar am si eu o intrebare, e normal sa nu aibe acel pinten de dedesubt? adica eu pe toate care le-am vazut aveau acel pinten din spatele rotii fata...iar acesta nu are si e din '93.
Daca te referi la "carenajul inferior" :banana: nici eu nu am vazut GPZ fara el (ea). Poate a fost lovita si l-au scos? Eu de multe ori am urcat/coborat pe/de pe trotuar si eram cat pe-aci sa-l ating (pintenul). Asa ca s-ar putea sa se fi intamplat la fel si cu motorul tau.

 

Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit de praf.
Corect! :P

 

Se apropie primavara cu pasi mari si ma pregatesc de "revizie". Cel mai important lucru (mi se pare) schimbul cauciucului fata, care este destul de uzat. Cel din spate pare "ok". Acum stau si ma gandesc: merita sa le schimb pe ambele in acelasi timp sau sa schimb fata si sa las spatele sa se mai toceasca?
:ok:

 

Asfalt uscat! :baldy:

Editat de declspec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de raspuns.

nu stiu cum se cheama...dar da acel carenaj inferior...lipseste.

faza e ca are carenele schimbate si parbrizul.

dar are ceva daca lipseste...adica dauneaza grav?! :banana:

 

le: sunt singura fata de pe aici cu gpz?!

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Primiti membrii noi?

EX-4 din 95 (se incadreaza in GPZ, din cate stiu), achizitionat acu 3 saptamani.

Si revin cu o intrebare: cauciucuri?

Ca sa raspund celui care intreba prin februarie de cauciuc pe acest forum, nu-i mai stiu numele, eu am facut rost de cauciuc spate, 130/70/17 cu H de la depozituldeanvelope.ro, mi-l aduc la sfarsitul lunii, 185 ron. Si e Continental.

Dar la cauciucul fata am probleme, ca 110/70/17 54h e cam greu de gasit la preturi modice, numai suparari la 4-5 milioane. Stie cineva ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet?

 

ms

 

ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98

ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet?

 

ms

Codul de produs este de la kit-ul de lant REGINA. Dupa cum vezi si din poza de pe site, are pinioanele incluse (lant + pinion fata si spate).

Incearca sa folosesti Google Language Tools pentru a traduce site-ul din germana in engleza (daca te ajuta). Uite un link catre site-ul tradus:

www.louis.de - tradus de google

 

ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98

ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil)

Parca am vazut pe undeva manualul pentru modelul "post 93". Daca il gasesc o sa postez un link aici.

 

MANUAL KAWASAKI GPZ 500 S (EX500) - 1987-1993 (ENGLISH)

Kawasaki EX500 - GPZ500S 1987-1993 ServiceManual (EN).pdf

 

Am facut si OCR (recunoasterea textului din PDF) si am salvat un DOC, dar nu am apucat sa il redactez. Dupa ce arunc o privire prin documentul obtinut o sa postez un link.

NOTA: Documentul este util atunci cand vrei sa cauti dupa un anumit cuvant cheie (clutch sau brake pad, de exemplu).

 

Asfalt uscat. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mc

am incercat si cu Language Tools, dar pb e ca acolo spune ceva de "chain lock". despre asta nu prea stiu....trebuie sa cumpar si asa ceva?

sunt incepator...nu aruncati cu pietre :baldy: ( iar asta nu e IJ)

 

mc pt link...cred ca nu e mare diferenta fata de "post 93", nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rost de filtru de ulei (CHAMPION F302) si ulei MOTUL 15W-50. Initial (conform specificatiilor din manual) am vrut sa-mi iau 10W-40, dar conform recomandarilor vanzatorului si a unui mecanic, m-am decis la 15W-50. Sper sa nu fi gresit ca am ales acest tip de ulei. Voi ce ziceti?

 

Asfalt uscat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal banuiesc ca dintre atatia GePeZisti:D ma poate ajuta se pe mine cineva...am un wakasaki gpz 500 s din 2002 ,vreo 29 de mii de km zilele trecute am avut sa zic asa o mica mare problema:( mi s`a oprit motorul in mers...:peace: prima impresie am zis ca nu mai am gaz si tre sa trec pe rezervor dar nu a fost deloc asa ....totul era ok in rzervor am dat sa pornesc si constat ca nu o mai lua ,ba mai rau facea urat ca si cum ar merge intr`un piston dar de pornit neam,nimic....ce ma gadesc eu hai sa o bag in viteza 1 si sa incerc sa o pornesc impinsa(va dati seama ca nu am reusit ) am dat din nou la automat si spre surprinderea mea a pornit dar se auzea o bataie,o mare vibratie sa zic asa in partea stanga a motorului si anume in dereptul capacului..am zis ce naiba sa fac sunt la 30 de km de casa ce sa fac nu am pe cine sa chem :D si sa plec asa...zic eu ca dupa cativa km ce am mers in viteza a 4 a cu vreo 60 de km/h si`a dat dreumul sa zic asa nu se mai auzea aceea bataie dar totutsi simt ca ceva nu e in ordine si parca mai imi vibreaza ceva cum nu trebuie... :cheers:

Ma poate ajuta cineva cu un sfat,cu vreo ideee daca ati sti ce are? daca as putea sa ii fac eu ceva?sau daca vi s`a intamplat si voua, sau sa o duc direct la doctor :moto: aaaa si mai vreau sa mentionez ca debia am schimbat uleiul...(banuieesc ca nu din cauza asta e problema) pt ca figura asta a mai facut`o odata inainte !!

Va multumesc si sper sa ma ajutati ! :bounce:

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...