tachemic82 Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 BTw.. ca tre sa dau comanda acum ptr "revizie" . care are moto ca al meu ? adika GPZ 500 s Tipul EX500Ae si Varianta EX 500 C F ca asta imi scrie mie in carte si nu stiu ce piese sa comand... anul este 1993. serios, need backup pls @!!! imi tebuie pentru filtrele de aer + ulei si maneta de ambreiaj. (este dinaia cu reglaj). pls can some1 help ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 stie careva daca merge un 120/70 /17 pe fata la gpz'u, si pe spate un 140-150 /x /17!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 stie careva daca merge un 120/70 /17 pe fata la gpz'u, si pe spate un 140-150 /x /17!? Da stiu eu nu merge ai gantele pe 16 nu pe 17, shi nu itzi intra pe latzime mai mare de 110 pe fatza shi 130 pe spate... incepe sa frece daca pui 140 pe spate... am facut un drum mai lung pe vreme rece si dupa un timp de rulare fara a folosii frana fata am observat ca maneta frana a mers ca in gol (nu chiar, ca a franat totusi, doar ca a creat presiune mai tarziu, spre finalul cursei - e reglat din distantier sa fie cat mai aproape de manson si cursa este astfel mai scurta) - si-a revenit imediat cand am mai tras odata de proba functionand normal - sa fie devina temperaturile scazute? Poate s-a mai discutat, voi ce benzen folositi? de regula bag Fb, dar am vb cu cineva care are cb500 si zice ca in manual scrie ca e recomandat pt cb'u benzen cu Pb. A incercat careva benzen cu cifra oct 98 sau super100 ? In mod normal ii pun premium, nu fara plumb... am incerct benzina de 100 anul trcut cand faceam Transfagarasheanul... am facut plinul in Fagarash shi apoi am mers pe trans. S-a simtzit diferentza in cuplul motor dezvoltat data fiind explozia mai puternica, dar nu te sfatuiesc sa folosesti zilnic... Tot asha am pus cand am mers la mare, megand pe autostrada cu 200+ cu n consum de 7,5 % deci poate ca renteaza shi aic, dar in rest nu cred ca ii face bine o explozie mai puternica decat aia pentru care a fost proiectat. Cu frana... schimba lichidul de frana ca e uzat (eventual uita-te shi la placutze) lichidul e dot4 shi costa 10 lei; il potzi lua de la orice benzinarie sau magazin auto. Bafta shi asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 am roti pe 17" ... e model '96 ..si da intra de 120/70 -17" pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ferodaktyl Postat Noiembrie 2, 2006 Share Postat Noiembrie 2, 2006 Care are idee unde as putea gasi un disc de frana pt. GPZ-ul meu din '93? Ca caut unu de o luna si nu am gasit nici pe Louis. Dimetrul exterior e de 280mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 stie careva daca se potriveste alternatorul de la un gpz din 98 pe unul din 93?i-au facut astia modificari in 94 dar nu stiu daca incat sa nu se potriveasca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Noiembrie 18, 2006 Share Postat Noiembrie 18, 2006 Stie cineva cum se curata filtrul de aer la un gpz 500 s din 94?trebuie reimpregnat cu ulei sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Nu, se sufla usor in sens invers curgerii aerului prin el, fara ulei. Desi la cat de ieftin e, nu-i mare cost sa-l schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Aha,ok,mersi. Eu l-am spalat cu detergent,l-am clatit si l-am pus la loc.Dar totusi mi se pare ca e prea "transparent" fata de cel de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Am mare nevoie de OALA CU MAGNETI pt un GPZ din '92,model S,cu un singur disc pe fata. Ma poate ajuta cineva? Daca aveti,sau stiti pe cineva care ar putea avea,dati-mi un PM,va rog. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ferodaktyl Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Am mare nevoie de OALA CU MAGNETI pt un GPZ din '92,model S,cu un singur disc pe fata. Ma poate ajuta cineva? Daca aveti,sau stiti pe cineva care ar putea avea,dati-mi un PM,va rog. Multumesc anticipat Da' ce s-a intamplat mai tata? Ca si mie mi-au cazut 2 magneti, i-am dat jos pe toti si i-am lipit pe aia 4 buni 2 cu 2 si merge belea acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 sa ma bag si eu in seama cu un gpz 550 sau nu se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 da cu GPz mai mare nu primiti?750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hussa Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Am nevoie de un far...pretty pleaseeeee.....E chioara saracutza .Am gasit shi pe ebay...dar sunt roman shi nu pot sa i-au .Cine shtie de unde pot sa cumpar un far?Un far vinde cineva...cate faru' , cat e faru', cat e faru'???Am inebunit cautand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soe Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Salut, Voi ce ulei puneti in GPZ? Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic. Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun... sal am si eu tot un GPZ 600 r ai cumva un manual de reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ultor Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 sal care a are/a avut topcase sau genti laterale pe GPZ? cum se comporta? se merge mai greu decat cu pasager? cat a costat?...si ce mai stiti despre acest subiect. vreau sa imi dotez monstruletul cu asa ceva...si as vrea sa stiu cat mai multe mc ps. acu' nu cred ca e mare diferenta de la un motor la altu...sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Cred ca e tirziu cind eu am gasit acest forum.Pentru mine ar fi util sa fie inca activ. Am cumparat si eu un Kawasaki GPZ 600 care ar trebui incaltat. Din pacate nu stiu unde se face comanda de cauciucuri. Poate stie cineva oadresa, un numar de telefon... si poate imi da cineva si mie citeva informatii despre motocicleta, ca nu stiu mai nimic despre ea. Motocicleta a avut 2 proprietari de la intrarea in tara iar ultimul nu stie nici el mare lucru...Asteptun mesaj pe <relufarcas> de pe yahoo. Este adresa mea de E-mail. Multumiri fratilor . Si... asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Nu ca m-as pricepe, dar incearca asta : pune frina de mina cind e data jos de pe cric si misca motocicleta inainte si inapoi. Daca se aude un zgomot si joaca ghidonul, atunci bataia pe fata este de la reglajul jocului rulmentilor de la furca fata. Ai grija sa nu ii stringi prea tare ca virajul se va lua secvential , iar la viteze mari poti intra in voblaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 (editat) Se apropie primavara cu pasi mari si ma pregatesc de "revizie". Cel mai important lucru (mi se pare) schimbul cauciucului fata, care este destul de uzat. Cel din spate pare "ok". Acum stau si ma gandesc: merita sa le schimb pe ambele in acelasi timp sau sa schimb fata si sa las spatele sa se mai toceasca? Mai vreau sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei, sa verific franele (placutele fata si tamburul) si cam atat. Imi scapa ceva? Demult vroiam sa intreb: cand trebuie facuta sincronizarea carburatoarelor? Cand am bagat-o pe Kamisaki la iernat mergea ok. Merita facuta sincronizarea sau nu e nevoie atata timp ca motorul merge bine? Inca o chestie: bujiile se schimba in functie de uzura sau de numarul de km? Iarasi ma gandesc ca trebuie sa aplic teoria "daca merge - nu umbla"? O fi bine? Later edit: Kamisaki e la mine din Octombrie 2005. De atunci nu am "umblat" la lichidul de frana. Cat de des trebuie schimbat (stiu ca nu-l pot completa, pentru ca se completeaza doar din aceeasi cutie din care a fost umplut sistemul original)? Indicatorul de pe ghidon arata ca am suficient lichid. Asfalt uscat! Editat Februarie 27, 2007 de declspec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Lichidul de frana se schimba la 2 ani.Se scurge tot lichidul din instalatie,apoi se completeaza cu lichid nou, se aeriseste temeinic. Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit de praf. Schimbul de bujii n-are ce sa dauneze,un set de bujii e cam 30 ron. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 ok, mi-a luat ceva timp cat am citit toate aceste 30 de pagini dar mi-a fost de folos...am invatat cate ceva de reglaje si alte nevoi... pai in cateva saptamani, maxim o luna o sa primesc din germania un gpz500s din '93. dar am si eu o intrebare, e normal sa nu aibe acel pinten de dedesubt? adica eu pe toate care le-am vazut aveau acel pinten din spatele rotii fata...iar acesta nu are si e din '93. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 (editat) dar am si eu o intrebare, e normal sa nu aibe acel pinten de dedesubt? adica eu pe toate care le-am vazut aveau acel pinten din spatele rotii fata...iar acesta nu are si e din '93. Daca te referi la "carenajul inferior" nici eu nu am vazut GPZ fara el (ea). Poate a fost lovita si l-au scos? Eu de multe ori am urcat/coborat pe/de pe trotuar si eram cat pe-aci sa-l ating (pintenul). Asa ca s-ar putea sa se fi intamplat la fel si cu motorul tau. Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit de praf. Corect! Se apropie primavara cu pasi mari si ma pregatesc de "revizie". Cel mai important lucru (mi se pare) schimbul cauciucului fata, care este destul de uzat. Cel din spate pare "ok". Acum stau si ma gandesc: merita sa le schimb pe ambele in acelasi timp sau sa schimb fata si sa las spatele sa se mai toceasca? Asfalt uscat! Editat Februarie 28, 2007 de declspec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 (editat) ms de raspuns. nu stiu cum se cheama...dar da acel carenaj inferior...lipseste. faza e ca are carenele schimbate si parbrizul. dar are ceva daca lipseste...adica dauneaza grav?! le: sunt singura fata de pe aici cu gpz?! Editat Martie 1, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Salut mi-am comandat si eu placute de frana de la ferodo si am primit urmatoarele modele fdb481p pt fata fdb314p pt spate dar cand m-am uitat la cele de pe motor ( de pe fata ) am constatat cu stupoare ca nu se potrivesc, astea sunt mult mai mari ( cel putin partea din exterior ) omu de la care le-am comandat mi-a zis ca astea sunt in catalog, si are dreptate, motoru meu fiind din 1995 as vrea daca aveti timp, cei cu gpz-uri din perioada 1994-1997, sa ne intalnim si sa ne aruncam o privire asupra motoarelor( franelor in special ), am inteles ca exista posibilitatea sa fi schimbat proprietarul anterior etrierele, nasol de mine .. la cele de pe spate nu m-am uitat oricum cele pentru fata - ferodo platinum fdb481p sunt de vanzare -> 2 seturi ( noi, in cutie, ne desfacute )= 130 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 vreau sa imi schimb filtru de aer si antigelul + aerisire instalatie racire , aveti idee cum se fac treburile astea ? si cum se desfac placutele de pe etriere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.