Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

:ok: BTw.. ca tre sa dau comanda acum ptr "revizie" . care are moto ca al meu ? adika GPZ 500 s Tipul EX500Ae si Varianta EX 500 C F ca asta imi scrie mie in carte si nu stiu ce piese sa comand... anul este 1993. :P

 

serios, need backup pls @!!! imi tebuie pentru filtrele de aer + ulei si maneta de ambreiaj. (este dinaia cu reglaj). pls can some1 help ?? :) :) :) :moto: :moto: :angry: :hug: :P :eek: -_- :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie careva daca merge un 120/70 /17 pe fata la gpz'u, si pe spate un 140-150 /x /17!?

 

Da stiu eu nu merge ai gantele pe 16 nu pe 17, shi nu itzi intra pe latzime mai mare de 110 pe fatza shi 130 pe spate... incepe sa frece daca pui 140 pe spate...

 

am facut un drum mai lung pe vreme rece si dupa un timp de rulare fara a folosii frana fata am observat ca maneta frana a mers ca in gol (nu chiar, ca a franat totusi, doar ca a creat presiune mai tarziu, spre finalul cursei - e reglat din distantier sa fie cat mai aproape de manson si cursa este astfel mai scurta) - si-a revenit imediat cand am mai tras odata de proba functionand normal - sa fie devina temperaturile scazute? Poate s-a mai discutat, voi ce benzen folositi? de regula bag Fb, dar am vb cu cineva care are cb500 si zice ca in manual scrie ca e recomandat pt cb'u benzen cu Pb. A incercat careva benzen cu cifra oct 98 sau super100 ?

 

In mod normal ii pun premium, nu fara plumb... am incerct benzina de 100 anul trcut cand faceam Transfagarasheanul... am facut plinul in Fagarash shi apoi am mers pe trans. S-a simtzit diferentza in cuplul motor dezvoltat data fiind explozia mai puternica, dar nu te sfatuiesc sa folosesti zilnic...

Tot asha am pus cand am mers la mare, megand pe autostrada cu 200+ cu n consum de 7,5 % deci poate ca renteaza shi aic, dar in rest nu cred ca ii face bine o explozie mai puternica decat aia pentru care a fost proiectat.

 

Cu frana... schimba lichidul de frana ca e uzat (eventual uita-te shi la placutze) lichidul e dot4 shi costa 10 lei; il potzi lua de la orice benzinarie sau magazin auto.

 

Bafta shi asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am mare nevoie de OALA CU MAGNETI pt un GPZ din '92,model S,cu un singur disc pe fata.

Ma poate ajuta cineva? Daca aveti,sau stiti pe cineva care ar putea avea,dati-mi un PM,va rog.

 

Multumesc anticipat

 

 

Da' ce s-a intamplat mai tata?

Ca si mie mi-au cazut 2 magneti, i-am dat jos pe toti si i-am lipit pe aia 4 buni 2 cu 2 si merge belea acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Am nevoie de un far...pretty pleaseeeee.....E chioara saracutza :baldy:.Am gasit shi pe ebay...dar sunt roman shi nu pot sa i-au :grinbandit: .Cine shtie de unde pot sa cumpar un far?Un far vinde cineva...cate faru' , cat e faru', cat e faru'???Am inebunit cautand :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Voi ce ulei puneti in GPZ?

 

Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic.

Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul :scratch:

 

O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun...

sal am si eu tot un GPZ 600 r ai cumva un manual de reparatie

post-15743-1171739706_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

care a are/a avut topcase sau genti laterale pe GPZ? cum se comporta? se merge mai greu decat cu pasager?

cat a costat?...si ce mai stiti despre acest subiect.

 

vreau sa imi dotez monstruletul cu asa ceva...si as vrea sa stiu cat mai multe

mc

 

ps. acu' nu cred ca e mare diferenta de la un motor la altu...sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e tirziu cind eu am gasit acest forum.Pentru mine ar fi util sa fie inca activ. Am cumparat si eu un Kawasaki GPZ 600 care ar trebui incaltat. Din pacate nu stiu unde se face comanda de cauciucuri. Poate stie cineva oadresa, un numar de telefon... si poate imi da cineva si mie citeva informatii despre motocicleta, ca nu stiu mai nimic despre ea. Motocicleta a avut 2 proprietari de la intrarea in tara iar ultimul nu stie nici el mare lucru...Asteptun mesaj pe <relufarcas> de pe yahoo. Este adresa mea de E-mail. Multumiri fratilor . Si... asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca m-as pricepe, dar incearca asta : pune frina de mina cind e data jos de pe cric si misca motocicleta inainte si inapoi. Daca se aude un zgomot si joaca ghidonul, atunci bataia pe fata este de la reglajul jocului rulmentilor de la furca fata. Ai grija sa nu ii stringi prea tare ca virajul se va lua secvential , iar la viteze mari poti intra in voblaj.

post-10294-1172435283_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apropie primavara cu pasi mari si ma pregatesc de "revizie". Cel mai important lucru (mi se pare) schimbul cauciucului fata, care este destul de uzat. Cel din spate pare "ok". Acum stau si ma gandesc: merita sa le schimb pe ambele in acelasi timp sau sa schimb fata si sa las spatele sa se mai toceasca?

 

Mai vreau sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei, sa verific franele (placutele fata si tamburul) si cam atat. Imi scapa ceva?

 

Demult vroiam sa intreb: cand trebuie facuta sincronizarea carburatoarelor? Cand am bagat-o pe Kamisaki la iernat mergea ok. Merita facuta sincronizarea sau nu e nevoie atata timp ca motorul merge bine?

Inca o chestie: bujiile se schimba in functie de uzura sau de numarul de km? Iarasi ma gandesc ca trebuie sa aplic teoria "daca merge - nu umbla"? O fi bine?

 

Later edit: Kamisaki e la mine din Octombrie 2005. De atunci nu am "umblat" la lichidul de frana. Cat de des trebuie schimbat (stiu ca nu-l pot completa, pentru ca se completeaza doar din aceeasi cutie din care a fost umplut sistemul original)? Indicatorul de pe ghidon arata ca am suficient lichid.

 

Asfalt uscat! :banana:

Editat de declspec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul de frana se schimba la 2 ani.Se scurge tot lichidul din instalatie,apoi se completeaza cu lichid nou, se aeriseste temeinic.

Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit de praf.

Schimbul de bujii n-are ce sa dauneze,un set de bujii e cam 30 ron.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mi-a luat ceva timp cat am citit toate aceste 30 de pagini :banana: dar mi-a fost de folos...am invatat cate ceva de reglaje si alte nevoi...

pai in cateva saptamani, maxim o luna o sa primesc din germania un gpz500s din '93.

dar am si eu o intrebare, e normal sa nu aibe acel pinten de dedesubt? adica eu pe toate care le-am vazut aveau acel pinten din spatele rotii fata...iar acesta nu are si e din '93.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar am si eu o intrebare, e normal sa nu aibe acel pinten de dedesubt? adica eu pe toate care le-am vazut aveau acel pinten din spatele rotii fata...iar acesta nu are si e din '93.
Daca te referi la "carenajul inferior" :banana: nici eu nu am vazut GPZ fara el (ea). Poate a fost lovita si l-au scos? Eu de multe ori am urcat/coborat pe/de pe trotuar si eram cat pe-aci sa-l ating (pintenul). Asa ca s-ar putea sa se fi intamplat la fel si cu motorul tau.

 

Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit de praf.
Corect! :P

 

Se apropie primavara cu pasi mari si ma pregatesc de "revizie". Cel mai important lucru (mi se pare) schimbul cauciucului fata, care este destul de uzat. Cel din spate pare "ok". Acum stau si ma gandesc: merita sa le schimb pe ambele in acelasi timp sau sa schimb fata si sa las spatele sa se mai toceasca?
:ok:

 

Asfalt uscat! :baldy:

Editat de declspec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de raspuns.

nu stiu cum se cheama...dar da acel carenaj inferior...lipseste.

faza e ca are carenele schimbate si parbrizul.

dar are ceva daca lipseste...adica dauneaza grav?! :banana:

 

le: sunt singura fata de pe aici cu gpz?!

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut

mi-am comandat si eu placute de frana de la ferodo si am primit urmatoarele modele

fdb481p pt fata

fdb314p pt spate

dar cand m-am uitat la cele de pe motor ( de pe fata ) am constatat cu stupoare ca nu se potrivesc, astea sunt mult mai mari ( cel putin partea din exterior )

omu de la care le-am comandat mi-a zis ca astea sunt in catalog, si are dreptate, motoru meu fiind din 1995

as vrea daca aveti timp, cei cu gpz-uri din perioada 1994-1997, sa ne intalnim si sa ne aruncam o privire asupra motoarelor( franelor in special ), am inteles ca exista posibilitatea sa fi schimbat proprietarul anterior etrierele, nasol de mine .. :crack:

la cele de pe spate nu m-am uitat

 

oricum cele pentru fata - ferodo platinum fdb481p sunt de vanzare -> 2 seturi ( noi, in cutie, ne desfacute )= 130 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...