lucescuciprian Postat Noiembrie 22, 2006 Share Postat Noiembrie 22, 2006 Aha,ok,mersi. Eu l-am spalat cu detergent,l-am clatit si l-am pus la loc.Dar totusi mi se pare ca e prea "transparent" fata de cel de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_eu Postat Decembrie 2, 2006 Share Postat Decembrie 2, 2006 Am mare nevoie de OALA CU MAGNETI pt un GPZ din '92,model S,cu un singur disc pe fata. Ma poate ajuta cineva? Daca aveti,sau stiti pe cineva care ar putea avea,dati-mi un PM,va rog. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ferodaktyl Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 Am mare nevoie de OALA CU MAGNETI pt un GPZ din '92,model S,cu un singur disc pe fata. Ma poate ajuta cineva? Daca aveti,sau stiti pe cineva care ar putea avea,dati-mi un PM,va rog. Multumesc anticipat Da' ce s-a intamplat mai tata? Ca si mie mi-au cazut 2 magneti, i-am dat jos pe toti si i-am lipit pe aia 4 buni 2 cu 2 si merge belea acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 sa ma bag si eu in seama cu un gpz 550 sau nu se pune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 da cu GPz mai mare nu primiti?750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hussa Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Am nevoie de un far...pretty pleaseeeee.....E chioara saracutza .Am gasit shi pe ebay...dar sunt roman shi nu pot sa i-au .Cine shtie de unde pot sa cumpar un far?Un far vinde cineva...cate faru' , cat e faru', cat e faru'???Am inebunit cautand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soe Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Salut, Voi ce ulei puneti in GPZ? Eu am un GPZ600R, si am pus motul 5100 sintetic. Problema e ca acum, in relanti, nu imi mai decupleaza complet ambreiajul O sa cumpar un ulei mineral sa il schimb, dar nu prea stiu ce sa pun... sal am si eu tot un GPZ 600 r ai cumva un manual de reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ultor Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 sal care a are/a avut topcase sau genti laterale pe GPZ? cum se comporta? se merge mai greu decat cu pasager? cat a costat?...si ce mai stiti despre acest subiect. vreau sa imi dotez monstruletul cu asa ceva...si as vrea sa stiu cat mai multe mc ps. acu' nu cred ca e mare diferenta de la un motor la altu...sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Cred ca e tirziu cind eu am gasit acest forum.Pentru mine ar fi util sa fie inca activ. Am cumparat si eu un Kawasaki GPZ 600 care ar trebui incaltat. Din pacate nu stiu unde se face comanda de cauciucuri. Poate stie cineva oadresa, un numar de telefon... si poate imi da cineva si mie citeva informatii despre motocicleta, ca nu stiu mai nimic despre ea. Motocicleta a avut 2 proprietari de la intrarea in tara iar ultimul nu stie nici el mare lucru...Asteptun mesaj pe <relufarcas> de pe yahoo. Este adresa mea de E-mail. Multumiri fratilor . Si... asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Nu ca m-as pricepe, dar incearca asta : pune frina de mina cind e data jos de pe cric si misca motocicleta inainte si inapoi. Daca se aude un zgomot si joaca ghidonul, atunci bataia pe fata este de la reglajul jocului rulmentilor de la furca fata. Ai grija sa nu ii stringi prea tare ca virajul se va lua secvential , iar la viteze mari poti intra in voblaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 (editat) Se apropie primavara cu pasi mari si ma pregatesc de "revizie". Cel mai important lucru (mi se pare) schimbul cauciucului fata, care este destul de uzat. Cel din spate pare "ok". Acum stau si ma gandesc: merita sa le schimb pe ambele in acelasi timp sau sa schimb fata si sa las spatele sa se mai toceasca? Mai vreau sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei, sa verific franele (placutele fata si tamburul) si cam atat. Imi scapa ceva? Demult vroiam sa intreb: cand trebuie facuta sincronizarea carburatoarelor? Cand am bagat-o pe Kamisaki la iernat mergea ok. Merita facuta sincronizarea sau nu e nevoie atata timp ca motorul merge bine? Inca o chestie: bujiile se schimba in functie de uzura sau de numarul de km? Iarasi ma gandesc ca trebuie sa aplic teoria "daca merge - nu umbla"? O fi bine? Later edit: Kamisaki e la mine din Octombrie 2005. De atunci nu am "umblat" la lichidul de frana. Cat de des trebuie schimbat (stiu ca nu-l pot completa, pentru ca se completeaza doar din aceeasi cutie din care a fost umplut sistemul original)? Indicatorul de pe ghidon arata ca am suficient lichid. Asfalt uscat! Editat Februarie 27, 2007 de declspec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 Lichidul de frana se schimba la 2 ani.Se scurge tot lichidul din instalatie,apoi se completeaza cu lichid nou, se aeriseste temeinic. Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit de praf. Schimbul de bujii n-are ce sa dauneze,un set de bujii e cam 30 ron. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 ok, mi-a luat ceva timp cat am citit toate aceste 30 de pagini dar mi-a fost de folos...am invatat cate ceva de reglaje si alte nevoi... pai in cateva saptamani, maxim o luna o sa primesc din germania un gpz500s din '93. dar am si eu o intrebare, e normal sa nu aibe acel pinten de dedesubt? adica eu pe toate care le-am vazut aveau acel pinten din spatele rotii fata...iar acesta nu are si e din '93. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 (editat) dar am si eu o intrebare, e normal sa nu aibe acel pinten de dedesubt? adica eu pe toate care le-am vazut aveau acel pinten din spatele rotii fata...iar acesta nu are si e din '93. Daca te referi la "carenajul inferior" nici eu nu am vazut GPZ fara el (ea). Poate a fost lovita si l-au scos? Eu de multe ori am urcat/coborat pe/de pe trotuar si eram cat pe-aci sa-l ating (pintenul). Asa ca s-ar putea sa se fi intamplat la fel si cu motorul tau. Verifica si filtrul de aer sa nu fie imbacsit de praf. Corect! Se apropie primavara cu pasi mari si ma pregatesc de "revizie". Cel mai important lucru (mi se pare) schimbul cauciucului fata, care este destul de uzat. Cel din spate pare "ok". Acum stau si ma gandesc: merita sa le schimb pe ambele in acelasi timp sau sa schimb fata si sa las spatele sa se mai toceasca? Asfalt uscat! Editat Februarie 28, 2007 de declspec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 (editat) ms de raspuns. nu stiu cum se cheama...dar da acel carenaj inferior...lipseste. faza e ca are carenele schimbate si parbrizul. dar are ceva daca lipseste...adica dauneaza grav?! le: sunt singura fata de pe aici cu gpz?! Editat Martie 1, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ferodaktyl Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 ms de raspuns. nu stiu cum se cheama...dar da acel carenaj inferior...lipseste. si la mine lipseste, e primu lucru care l-am dat jos, si e mai bine fara el, mareste garda la sol (desi am lovit tobele de cateva ori...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misfit 1-5 Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 (editat) de GPZ sunt si eu indragostit, mi se pare motocicleta cu care ash fi total pe aceeasi lungime de unda! :baldy: Editat Martie 21, 2007 de Blade Of Soul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Primiti membrii noi? EX-4 din 95 (se incadreaza in GPZ, din cate stiu), achizitionat acu 3 saptamani. Si revin cu o intrebare: cauciucuri? Ca sa raspund celui care intreba prin februarie de cauciuc pe acest forum, nu-i mai stiu numele, eu am facut rost de cauciuc spate, 130/70/17 cu H de la depozituldeanvelope.ro, mi-l aduc la sfarsitul lunii, 185 ron. Si e Continental. Dar la cauciucul fata am probleme, ca 110/70/17 54h e cam greu de gasit la preturi modice, numai suparari la 4-5 milioane. Stie cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tachemic82 Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 dau monstru' super motor ingrijit si in stare impecabila:D vreau Transalp ! asa ca repejor:D /index.php?...mp;#entry661653 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ultor Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 salutare am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet? ms ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98 ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 salutare am probleme cu lantul si as vrea sa-l schimb. am gasit pe louis un kit de lant REGINA (codul 10041695 ), la reducere vreo 70 euro. e bun de ceva? eu nu prea inteleg ce scriu aia acolo...dar mai trebuie sa mai cumpar ceva pe langa...sau e kit complet? ms Codul de produs este de la kit-ul de lant REGINA. Dupa cum vezi si din poza de pe site, are pinioanele incluse (lant + pinion fata si spate). Incearca sa folosesti Google Language Tools pentru a traduce site-ul din germana in engleza (daca te ajuta). Uite un link catre site-ul tradus: www.louis.de - tradus de google ps: am o Kawa GPZ 500 S, an '98 ps2: are cineva manuale de reparatie/intretinere pt GPZ? (am ceva pt modelele pana in 93, dar in germana...deci inutil) Parca am vazut pe undeva manualul pentru modelul "post 93". Daca il gasesc o sa postez un link aici. MANUAL KAWASAKI GPZ 500 S (EX500) - 1987-1993 (ENGLISH) Kawasaki EX500 - GPZ500S 1987-1993 ServiceManual (EN).pdf Am facut si OCR (recunoasterea textului din PDF) si am salvat un DOC, dar nu am apucat sa il redactez. Dupa ce arunc o privire prin documentul obtinut o sa postez un link. NOTA: Documentul este util atunci cand vrei sa cauti dupa un anumit cuvant cheie (clutch sau brake pad, de exemplu). Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ultor Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 mc am incercat si cu Language Tools, dar pb e ca acolo spune ceva de "chain lock". despre asta nu prea stiu....trebuie sa cumpar si asa ceva? sunt incepator...nu aruncati cu pietre ( iar asta nu e IJ) mc pt link...cred ca nu e mare diferenta fata de "post 93", nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
declspec Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Am facut rost de filtru de ulei (CHAMPION F302) si ulei MOTUL 15W-50. Initial (conform specificatiilor din manual) am vrut sa-mi iau 10W-40, dar conform recomandarilor vanzatorului si a unui mecanic, m-am decis la 15W-50. Sper sa nu fi gresit ca am ales acest tip de ulei. Voi ce ziceti? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 E bun si ce ai luat tu. Eu ca sa impac si capra si varza,am sa iau la schimbul urmator ulei 10W50. Apropo,stie cineva unde gasesc urgent(2-3 zile) semeringuri de ulei si de praf pt GPZ-ul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 (editat) Sal banuiesc ca dintre atatia GePeZisti:D ma poate ajuta se pe mine cineva...am un wakasaki gpz 500 s din 2002 ,vreo 29 de mii de km zilele trecute am avut sa zic asa o mica mare problema:( mi s`a oprit motorul in mers... prima impresie am zis ca nu mai am gaz si tre sa trec pe rezervor dar nu a fost deloc asa ....totul era ok in rzervor am dat sa pornesc si constat ca nu o mai lua ,ba mai rau facea urat ca si cum ar merge intr`un piston dar de pornit neam,nimic....ce ma gadesc eu hai sa o bag in viteza 1 si sa incerc sa o pornesc impinsa(va dati seama ca nu am reusit ) am dat din nou la automat si spre surprinderea mea a pornit dar se auzea o bataie,o mare vibratie sa zic asa in partea stanga a motorului si anume in dereptul capacului..am zis ce naiba sa fac sunt la 30 de km de casa ce sa fac nu am pe cine sa chem si sa plec asa...zic eu ca dupa cativa km ce am mers in viteza a 4 a cu vreo 60 de km/h si`a dat dreumul sa zic asa nu se mai auzea aceea bataie dar totutsi simt ca ceva nu e in ordine si parca mai imi vibreaza ceva cum nu trebuie... Ma poate ajuta cineva cu un sfat,cu vreo ideee daca ati sti ce are? daca as putea sa ii fac eu ceva?sau daca vi s`a intamplat si voua, sau sa o duc direct la doctor aaaa si mai vreau sa mentionez ca debia am schimbat uleiul...(banuieesc ca nu din cauza asta e problema) pt ca figura asta a mai facut`o odata inainte !! Va multumesc si sper sa ma ajutati ! Editat Aprilie 7, 2007 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.