Tzestos Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Eu am pus de la motor din 98 si nu potriveste de nici o culoare este cam greu de crezut ca au reluat fabricarea rotoarelor modei 90 care nu erau reusite( nu era motorul din 89?) Srabatori fericite Nu ma chinui sa conving lumea cu ce am facut. Ideea e ca a mers fara nici o problema Sarbatori fericite si tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Nu ma chinui sa conving lumea cu ce am facut. Ideea e ca a mers fara nici o problema Sarbatori fericite si tie. I-mi spune careva ce capacitate are bateria de pe gpz 500 s? Cati v si cati ah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 I-mi spune careva ce capacitate are bateria de pe gpz 500 s? Cati v si cati ah? 12v si 14A, cel putin asa are bateria mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Are cineva la dezmembrat un gpz500 ? Caut de la bendix piesa aflata intre generator si pinionul lantului primar. Se numeste clutch assy one way si are codul 13193 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baciu Alin Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Salut am si eu nevoie de ajutorul unui motociclist sa ma imprumute cu un cdi pt un kawasaki gpz 500s anul 1995 doar sa verific daca imi da scanteie. deoarece nu imi da deloc scanteie si cred ca cauza este acest cdi.sau cineva care il poate masura sa vada daca este functionabil. eu sunt din Pascani jud Iasi iar prin zona nu are cine ma ajuta. Daca stiti pe cineva care are kawasaki gpz 500s as dori nr de tel pt a-l contacta. Va multumesc frumos ast raspunsul vostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 am refacut toata bucsaraia de la bratul suspensiei spate ,din poliamida si sper sa tina,avand in vedere ca lucrarea m-a costat....o bere (traiasca prietenii). rezultatul : am scapat de voblaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 am refacut toata bucsaraia de la bratul suspensiei spate ,din poliamida si sper sa tina,avand in vedere ca lucrarea m-a costat....o bere (traiasca prietenii). rezultatul : am scapat de voblaj. poi dau si eu doua beri atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 poi dau si eu doua beri atunci deci si a ta vobleaza ,greu cu distanta si m-a tinut cu mobra desfacuta doua saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 deci si a ta vobleaza ,greu cu distanta si m-a tinut cu mobra desfacuta doua saptamani. Des intalnit la gpz-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Mi-or mai ramas si mie 2 piese (stator cu cablaje si senzor de turatie) + capac alternator (stator+rotor) (este vorba de capacu din partea stanga)! Pret 200 lei fix! Cine este interesat poate sa-mi trimita un mesaj privat si acolo primeste numar de telefon la care pot fi contactat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
termita Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 O alta intrebare: dupa ce am fost cu GPZ la o spalatorie si a dat cu jet pe ea, am constatat ca nu se mai invarte demarorul. Pun contactul, butonul rosu e pe pozitia pornit, se aprind becurile in bord, apas butonul de pornire si se aude un clic in releul de pornire. Problema ar fi de la releu sau ar putea sa fie din alta parte, gen demaror? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Contact imperfect la baterie sau la demaror! Poate fi si bateria slaba daca face doar click sau o intrat apa in contactu de la semighidon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tralfast Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 O alta intrebare: dupa ce am fost cu GPZ la o spalatorie si a dat cu jet pe ea, am constatat ca nu se mai invarte demarorul. Pun contactul, butonul rosu e pe pozitia pornit, se aprind becurile in bord, apas butonul de pornire si se aude un clic in releul de pornire. Problema ar fi de la releu sau ar putea sa fie din alta parte, gen demaror? Multam! Cred ca este releul, la mine vin des cu problema asta in general cu scutere, si la început mă pacaleam pentru ca releul se aude ca si cum ar cupla dar defapt el nu mai cupleaza Poți face o proba cu un fir gros atingi cele doua suruburi mari de pe releu, dacă porneste demarorul atunci sigur e releul, dacă nu porneste demarorul atunci alta este cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maa Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Cumpar motor de GPZ 500S din 92. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) Vand radiator complet pentru gpz 500 s.Merge la anii 87-93 si dupa;are adaptor. Pret 350lei.Se dau maruntisurile si separat. Editat Iunie 20, 2012 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Mi-or mai ramas si mie 2 piese (stator cu cablaje si senzor de turatie) + capac alternator (stator+rotor) (este vorba de capacu din partea stanga)! Pret 150 lei fix! Cine este interesat poate sa-mi trimita un mesaj privat si acolo primeste numar de telefon la care pot fi contactat! Editat Iunie 24, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Iulie 7, 2012 Share Postat Iulie 7, 2012 da` nu are nimeni un kit de lant mai ieftinache??? ) si o baterie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Cumpar motor de GPZ 500S din 92. Am eu unul lipsa rotor alternator Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaa Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salutare, Sunt fericitul posesor al unui GPZ de o lună. Are cineva un manual in engleză? Eu am unul în germană, dar nu înțeleg nimic din el. Vreau să aflu la ce presiune să umflu anvelopele. Este vorba de modelul din 94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salutare, Sunt fericitul posesor al unui GPZ de o lună. Are cineva un manual in engleză? Eu am unul în germană, dar nu înțeleg nimic din el. Vreau să aflu la ce presiune să umflu anvelopele. Este vorba de modelul din 94. la modelul '91 fata 100/90-16 28-32 psi spate 120/90-16 32-36 psi tu ai gume pe 17 dar nu cred ca difera prea mult. daca manualul este in germana ,caute la inceput, "vorn" inseamna fata si "hinten" spate,iti vei da seama cand vei vedea dimensiunile pneurilor.alaturi va da si presiunea. bafta! sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente nedorite ,cati mai multi km!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 electromotorul de gpz 500 s an 92...cati carbuni are? ca am vandut la un coleg motociclist...si cica i-am trimis piesa gresita..ca are numai 2 carbuni si lui i trebe 4 m-am uitat si pe cmsnl.com....si acolo apare cu 2.... pareri,opinii,sugestii va rog.Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 (editat) Salutare, Sunt fericitul posesor al unui GPZ de o lună. Are cineva un manual in engleză? Eu am unul în germană, dar nu înţeleg nimic din el. Vreau să aflu la ce presiune să umflu anvelopele. Este vorba de modelul din 94. Salut. Sa il stapanesti sanatos, si sa nu ai evenimente.. Ai link-ul asta cu manuale de reparatie: http://www.manualedereparatie.info/categorii/kawasaki.html Al meu e din 1992 si am descarcat pt EX 500'/GPZ 500S, insa e pt cele fabricate pana in 1993. In principiu, electrica, mecanica sunt aceleasi ca la al tau. Bafta. electromotorul de gpz 500 s an 92...cati carbuni are? ca am vandut la un coleg motociclist...si cica i-am trimis piesa gresita..ca are numai 2 carbuni si lui i trebe 4 m-am uitat si pe cmsnl.com....si acolo apare cu 2.... pareri,opinii,sugestii va rog.Ms. Salut. Sincer, nu a fost nevoie niciodata sa desfac unul, dar ti-am facut o poza dupa schema din manualul de reparatii, unde se vede clar ca sunt doar 2 carbuni.. Sper ca iti este de folos. Editat Iulie 28, 2012 de eugen_77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) Am si eu o intrebare . La comenzile din stanga ... mai exact la maneta de ambreiaj e un canal in care e un timburus . Stie cineva ce face timburusul ala? Editat Iulie 29, 2012 de Adrian13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Am si eu o intrebare . La comenzile din stanga ... mai exact la maneta de ambreiaj e un canal in care e un timburus . Stie cineva ce face timburusul ala? Salut. Banuiesc ca te referi la contactul cu 3 fire care vine pe maneta. Rolul lui este sa iti impiedice pornirea, nu stiu exact cum, dar este inseriat cu contactul de la crick-ul lateral, cu releul de pornire si cu sonda de NEUTRAL. Un lucru e sigur, am patit-o fara sa vreau, daca ii scoti contactul ala de la maneta de ambreiaj nu iti cupleaza releul de pornire. Mai exact, fara acel contact, nu iti porneste decat daca scoti si mufa de la crick-ul lateral. Este de fapt un sistem de protectie, sa nu incerci sa dai la automat cu cutia de viteze cuplata. Adica fara asta, ai fi putut sa te trezesti ca iti pleaca motoreta singura, daca ai fi uitat-o in viteza cand dai la automat. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian13 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Deci de ce zic eu e ca un betisor de 3 mm grosime si cam 1 cm lungimecare se afla intr-un canal . Acel betisor iese in afara (probabil are un arc) atungi cand trag de maneta de ambreiaj . Se poate vedea daca tragi de maneta de ambreiaj si te uiti sub ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.