Sari la conținut

Detinatori de GPZ.


Ablenick
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

;) Am intrat si eu in clubul GPZ-istilor ? lol

 

Ma, am luat GPZ de 2 zile , am 700 Km deja, sunt multumit de el , imi consuma cam multisor (6 mi-a luat inafara) .... (ps : e de 500 Motoru') ..... e nervos, si imi e greu sa ma stapanesc sa nu ii dau ...... dar trebuie.....

 

Ce nu imi place deloc e ca imi zdrangane la fiecare damb ceva in fatza la carena... si mai nou si scartaie cateodata....

 

daca e o problema destul de generala , spuneti-mi va rog care este rezolvarea.... daca nu , ma voi bate singur cu capu' de pereti pana aimi dau seama ce tre sa ii fac.

Apropo, sunt din Brasov.... care mai e de pe aici ?

 

Sa auzim de bine! post-7933-1149443693_thumb.jpgpost-7933-1149443756_thumb.jpg

 

 

salut!!!

te-am vazut in bv.si io sper ca peste o luna sa intru in clubul GPZ-istilor.azi am facut primul pas spre motociclism, mi-am luat geaca cu protectii :cheers:

 

sper sa ne vedem cat mai curand pe drumurile patriei :bigstar:

 

numai bine!!!asfalt uscat!!!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatarea se face cu peria pentru mizeria grosiera, dupa care se da jos lantul, se inmoaie juma' de ora in kerosen sau ulei diesel (ulei, nu motorina !) si se curata bine, dupa care se atarna la uscat de o sarma si se instaleaza la loc cand e uscat. Ulterior se unge.
Am spalat lantul lui Kamisaki in weekend. Am cumparat un ulei pentru motoare diesel - "Elf Turbo Diesel 10W40". E bine sau nu ca am folosit acest ulei? Nici pana in ultimul moment nu eram sigur daca pot sau nu sa folosesc acest ulei pentru curatarea (spalarea) lantului. Peste tot se spunea despre folosirea kerosen-ului (pe care nu l-am gasit, dar nici nu l-am cautat prea tare) sau chiar a motorinei. Numai ca motorina, "zice ei", face rau pentru o-ring-uri. :banana: Asa ca m-am condus dupa manual, adica am folosit diesel oil.

 

Lantul s-a curatat binisor; am reusit sa vad si culoarea lui originala (aurie). :banana: Dupa ce l-am spalat (cu o periuta de vopsit parul, furata de la sora mea :banana: ) l-am sters cu o carpa uscata si l-am lasat vreo 10 min sa se usuce. Apoi l-am dat cu spray pentru lant.

 

Am citit undeva ca daca speli lantul cu ulei diesel, nu mai este nevoie sa-l dai cu spray. O fi adevarat? Teoretic uleiul are compozitia necesara ca sa protejeze lantul (il unge si il apara de apa), dar voi ce ziceti?

 

Asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am suport pentru top case la kawa meu, si vreau sa imi fac si suport lateral, are cineva , ca sa iau modelu ?

gpz-ul meu e din 95, am inteles ca sunt altfel prinderile la modelel mai vechi de 94

 

pot sa ma leg de suporturile pentru scaritele pasagerului? sau de prinderile de la tobe ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am strans lantul, singur! :D

Ma gandeam sa o duc pe Kamisaki la un mester, dar pana la urma am facut rost de chei (multumesc @Remyx :D ) si l-am strans singuri. A fost un pic mai dificil pana ne-am dat seama in care parte trebuie rotit surubul de strangere a lantului :cheers: , dar ne-am descurcat.

 

Acum se comporta mult mai bine la turatii mici (lantul avea un joc de 6-8 cm, daca nu mai mult! :P ) si demarajul parca este mai lin.

 

Un "side-effect" al strangerii lantului (multumesc manualului Clymer): am citit ca inainte de a fixa roata trebuie apasata frana, pentru a fixa tamburii. Citit si facut. La mine se auzea un scartait cand franam cu spatele si acum a disparut! Presupun ca tamburii nu erau centrati bine si prindeau "pe apucate".

 

P.S.: @sebigansca - ai reusit sa speli lantul? Cum a iesit?

 

Asfalt uscat! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spalat lantul lui Kamisaki in weekend. Am cumparat un ulei pentru motoare diesel - "Elf Turbo Diesel 10W40". E bine sau nu ca am folosit acest ulei? Nici pana in ultimul moment nu eram sigur daca pot sau nu sa folosesc acest ulei pentru curatarea (spalarea) lantului. Peste tot se spunea despre folosirea kerosen-ului (pe care nu l-am gasit, dar nici nu l-am cautat prea tare) sau chiar a motorinei. Numai ca motorina, "zice ei", face rau pentru o-ring-uri. :cheers: Asa ca m-am condus dupa manual, adica am folosit diesel oil.

 

Lantul s-a curatat binisor; am reusit sa vad si culoarea lui originala (aurie). :D Dupa ce l-am spalat (cu o periuta de vopsit parul, furata de la sora mea :P ) l-am sters cu o carpa uscata si l-am lasat vreo 10 min sa se usuce. Apoi l-am dat cu spray pentru lant.

 

Am citit undeva ca daca speli lantul cu ulei diesel, nu mai este nevoie sa-l dai cu spray. O fi adevarat? Teoretic uleiul are compozitia necesara ca sa protejeze lantul (il unge si il apara de apa), dar voi ce ziceti?

 

Asfalt uscat! B)

 

Se pare ca ai procedat corect.

 

Citez din manual:

 

Lubrication

A lubrication of the chain is necessary when the chain is dry as well as after travels in the rain or on wet roads. A heavy oil e.g. SAE90 is prefer due to the better adhesion to a lighter oil.

• lay on the oil laterally on the roles, so that it penetrates to the roles and members. Lay oil likewise on on the O-rings. Wipe off the surplus oil.

• clean and lubricate a dirty chain with petroleum or diesel oil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

P.S.: @sebigansca - ai reusit sa speli lantul? Cum a iesit?

 

 

l-am spalat azi, nu a iesit chiar oglinda fiindca n-am avut rabdarea necesara, dar oricum s-a spalat bine, l-am spalat cu o perie de dinti oral-b , si cred ca era cam scurta, data viitoare o sa caut alta firma :cheers: ,

10x, ne vedem pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

:rolleyes: Am si eu nevoie de o mica lamurire. In fata sub ghidon sunt firele pt semnale si mai sunt 2 fire albastre (cel putin la mine), si-mi atarna. Le-am strans eu un pic. Care ar fi rolul lor.

 

Multam mult.

Asfalt uscat (numai ca aku e kam ud :bounce: , ploua )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

sunt nou nout pe aici,poate ma primiti si pe mine...

mi-am luat kawasaki gpz 500 s anu' trecut, am dormit toata iarna cu ea la cap (la propriu).acum mi-am luat permisul,a venit vara si am deja vreo 3000 km facuti cu ea.

e o placere....

dar deja apar problemele:tobe sparte (le-am sudat si ma unge la suflet cum se aude), am rupt o semnalizare fata (am cazut ca prostu' cu ea) si nu prea gasesc. stiti vreun shop moto serios?

 

ps. pe unde va mai intalniti si la ce ore (in bucuresti)

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

sunt nou nout pe aici,poate ma primiti si pe mine...

mi-am luat kawasaki gpz 500 s anu' trecut, am dormit toata iarna cu ea la cap (la propriu).acum mi-am luat permisul,a venit vara si am deja vreo 3000 km facuti cu ea.

e o placere....

dar deja apar problemele:tobe sparte (le-am sudat si ma unge la suflet cum se aude), am rupt o semnalizare fata (am cazut ca prostu' cu ea) si nu prea gasesc. stiti vreun shop moto serios?

 

ps. pe unde va mai intalniti si la ce ore (in bucuresti)

 

asfalt uscat!

 

Mai baga si tu detalii, cat ai dat pe ea, din ce an e, cati km la bord.

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fericiti posesori de GPZ,va invidiez! Am o intrebare: cat de greu se scoate limitarea de putere si in ce consta? Ma tot uit pe mobile.de si vad GPZ-uri super,dar limitate.Ma bate gandul sa-mi iau,dar sa-i pot scoate limitarea...Help!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fericiti posesori de GPZ,va invidiez! Am o intrebare: cat de greu se scoate limitarea de putere si in ce consta? Ma tot uit pe mobile.de si vad GPZ-uri super,dar limitate.Ma bate gandul sa-mi iau,dar sa-i pot scoate limitarea...Help!

 

Dak vrei putere mai multa de ce nu cauti sa-ti iei ceva mai mare???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dak vrei putere mai multa de ce nu cauti sa-ti iei ceva mai mare???

Tu bagi post-uri numa la plezneala? De ce sa ia alta mai mare cand poate sa o delimiteze p-asta si sa aiba aproape dublu putere?

 

@gothmog: nu e greu de scos. Un mecanic bun stie ce sa faca. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gothmog: nu e greu de scos. Un mecanic bun stie ce sa faca. :rolleyes:

Multumesc.M-am exprimat gresit,intrebarea exacta era:dak stie cineva ca limitarea e numai din jicloarele de la carburatoare(are 2,dak nu ma insel),sau e ceva mai compex.Jicloare se gasesc,dar dak e ceva mai complex s-ar putea sa ma coste mai mult,asta e problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:banana: Am si eu nevoie de o mica lamurire. In fata sub ghidon sunt firele pt semnale si mai sunt 2 fire albastre (cel putin la mine), si-mi atarna. Le-am strans eu un pic. Care ar fi rolul lor.

 

Daca te incalzeste cu ceva, atarna si la mine, dar n-am observat sa fie ceva nefunctional din cauza lor :smoke:

 

dar deja apar problemele:tobe sparte (le-am sudat si ma unge la suflet cum se aude), am rupt o semnalizare fata (am cazut ca prostu' cu ea) si nu prea gasesc. stiti vreun shop moto serios?

 

Louis, cod produs 10033362, aduce Paula's Bikershop sau vezi la "vanzari / piese", aduc multi de la Louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee cum se poate scoate toata benzina din rezervor?

 

altfel spus ... cum se goleste rezervorul?

 

presupun ca il demontezi si il rastorni sau tragi benzina pe acolo pe unde curge cand se alimenteaza motorul!

s-ar putea sa aiba vreo supapa asa ca incerci sa bagi aer pe la buson!

e doar o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....gata, a sosit si i-si face treaba cu brio! de aproape o saptamana nu ne lasam unul pe altul in pace, drept urmare am parcurs pana la ora actuala mai bine de 1300 km! Desii are o parte din caluti plecati in salbaticie ne descurcam f. bine si cu cei 34 ramasi acasa. Am inceput sa am dupa o lunga pauza, dimineti foarte matinale (fara desteptator), in care primul lucru era sa-mi trag o pereche de pantaloni pe mine, iar al doi-lea era sa dau o cheie la motor - cafeaua nici nu se compara cu ce trezire i-ti poate oferii un mic animalut care toarce sub tine :cheers:; Specimenul face parte din familia kawasaki, genul gpz500s descoperit de catre nemti in 1996, avand o usoare tulburare a carburatiei pt. ca, calutii sa fie mai usor de imblanzit. A suferit usoare traumatisme stanga/dreapta (noroc cu crashbar'ul instalat - nu se vede decat o usoara urma pe evacuarea dreapta) in rest e ca in prima zii (exceptand consumabilele :burnout: ) A intrat in tara la 203xx km iar in prezent am numarat impreuna pana la 216xx km ... si inca numaram :D

post-1186-1154036802_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...