Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am schimbat placutele de frana pe spate, si am hotarat sa scot si pistonasele din etrier sa le curat(nu era cazul). normal ca sa scurs si lichidul de frana.am pus la loc, am incercat sa aerisesc, insa din pahar(rezervor)nu a scazut deloc sau prea putin, am incercat sa fac asta cu motorul pornit si cred c-am dat de dracu

acum mi-a dat eroare in bord, frana pe spate nu am si cred ca mi-a slabit si fata. BELEA...!cred ca tre sa fac aerisirea toata...

daca cineva se pricepe sa-mi lase si nr de tel sa discutam mai in detaliu

vreun dvd decriptat?

bagashmiash!

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-ai cam facut de lucru!!!

Trebuie sa aerisesti si unitatea de ABS, care este sub rezervor, e destul de complicat de facut daca nu ai pompa din aia care trage lichidul din instalatie.

Cred ca cel mai indicat ar fi sa te duci la reprezentanta cea mai apropiata, nu o sa te coste asa mult, pentru ei nu e mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred c-am dat de dracu

acum mi-a dat eroare in bord, frana pe spate nu am si cred ca mi-a slabit si fata. BELEA...!cred ca tre sa fac aerisirea toata...

daca cineva se pricepe sa-mi lase si nr de tel sa discutam mai in detaliu

vreun dvd decriptat?

 

Cu franele nu prea e de joaca iar cu ABS-ul e deja mai complicat. Si eu te-as sfatui, mai ales in situatia de fata, sa mergi la o reprezentata, chiar daca nu e cea mai ieftina varianta (ma refer la modul in care o duci acolo) ca cel mai avantajos era sa faci asta de la inceput.

 

Eu cred ca in ziua de azi nu mai e asa usor sa faci totul singur, cu atata electronica, sisteme etc.

 

Pt un sfat ia tehnic ia legatura cu Daniel, @marele_alb.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

destul de scump sa rigidizezi ghidonul.......

in sfarsit

daca ai banii MERITA orice e pt siguranta ta si a jucariei iubite

 

anvelope si uzura

0 - 13683 km cu anakee 1

13687 - 27700 km spate tourance exp

13687 - 38180 km fata tourance exp

38180 - 45154 km tourance normal

45154 - 56000 km anakee II si inca mai le tin pana schimb cu tourance exp

interval sept 2007 - mai 2009

 

toate anvelopele schimbate au fost luate cat mai noi posibil adica max un an de la tata stantata pe ele

chiar tourance exp nu aveau mai mult de 4 luni de la fabricatie

 

nu au fost trase decat 90 % stradal

10% pamant batatorit, drum forestier, piatra concasata

 

nu au ajuns la limita lor de expoatare

 

si imi faceam un calcul la consumabile

pentru 100000 km cu o singura motocicleta

 

revizii 10000 km 10 x 200 euro 2000 euro

anvelope la 12000 km 8 per x 260 2000 euro

gaz la un consum mediu de 7 % si 1 euro pe litru 7000 euro

 

deci la un motor de 14000 euro fara tva

la 100000 km bagi 11000 euro

 

atentie

fara piese de schimb, acesorii, etc

 

UAU

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersic baieti dar cred c-am sa vad bucurestiul . mi-am tras programare joi la bavaria, mai vad si eu capitala ca mi-e tare dor de ea(sanchi). multe-am facut, dar la asta m-am taiat total si nu am chef sa-mi fac nervi(plus ca nu am cele necesare).

ajung cu "pelicanul" pe roti ca fatza n-a cazut(ma ref la frana)

 

apropo de "pelican": cred ca am vreo 3-4 oameni care mi-au poreclit-o asa,

s-apoi daca-i asa, asa sa-i ramana numele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersic baieti dar cred c-am sa vad bucurestiul . mi-am tras programare joi la bavaria, mai vad si eu capitala ca mi-e tare dor de ea(sanchi). multe-am facut, dar la asta m-am taiat total si nu am chef sa-mi fac nervi(plus ca nu am cele necesare).

ajung cu "pelicanul" pe roti ca fatza n-a cazut(ma ref la frana)

 

apropo de "pelican": cred ca am vreo 3-4 oameni care mi-au poreclit-o asa,

s-apoi daca-i asa, asa sa-i ramana numele

 

 

deci vom aveam moldoveni in bucuresti

baieti ridicati sarmele miercurii seara

 

bem bere sau te si intorci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci vom aveam moldoveni in bucuresti

baieti ridicati sarmele miercurii seara

 

bem bere sau te si intorci?

 

o bere sau un vin destept[aduc eu]...vin miercuri seara si plec joi dupa ce termin treaba, oricum , pe seara. poate ne vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

site careva daca se potrivesc rotile de 1100/1150 gs pe 1200 gs ?!? - doar daca a mai probat , pentru ca la vanzare le vad recomandate doar pentru 1100 si 1150 gs - si le-am gasit la pret bun dar daca nu sunt bune degeaba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spatele cu siguranta nu se potriveste din cauza FD-ului diferit si a prinderii cu 4 prezoane in loc de 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Dar si mai interesant mi se pare faptul ca primul GS s-a vandut in vreo 15.000 exemplare (R 80 G/S), urmatorul stiu ca n-a trecut de 25.000 (R 100 GS), R 1100 GS s-a vandut in 42.000 + 2500 R 850 GS. Deci 1150u' si 1200-le au vandut impreuna ~400.000 exemplare. 50.000 pe an. Wow! Mai mult decat R 1100-le in 6 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe.

 

 

 

stai linistit ca tu ai

deci ai scapat de astea cu defect :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

pentru 100000 km cu o singura motocicleta

 

revizii 10000 km 10 x 200 euro 2000 euro

anvelope la 12000 km 8 per x 260 2000 euro

gaz la un consum mediu de 7 % si 1 euro pe litru 7000 euro

 

deci la un motor de 14000 euro fara tva

la 100000 km bagi 11000 euro

 

atentie

fara piese de schimb, acesorii, etc

 

UAU

 

 

 

 

There are some things money can't buy

For everything else, there's Master Card.

adica un fel de :

 

Bucuria "copilului" tau ....NEPRETUITA !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La atatea motoare vandute (mai ales 1200-le) .. e jenant faptul ca inca mai ies din fabrica cu defecte de fabricatie si ajungi cu ele in service destul de repede. Controlul calitatii nu prea e unde ar trebui sa fe.

 

 

pleaca ma' nene d'aici cu junghiu tau !

:P

 

acu' pe serioaselea, nu e nimic jenant, e o afacere ! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's alive! It's ALIVE! Me bike is back!

 

Magnetii statorului mucificati. 3.5 mil stator nou (de Opel), 1 mil manopera. Me happy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...