KHK Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Cine vine la intalnirea de la Garmisch? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 linxule ma simt si prost ca ai pierdut atata timp. practic ma interesa daca e vroe diferenta pe care eu sa n-o vad intre auto-moto. la aia de-o avui de viteza am inteles, era vorba in plus de cutie spalata de acelasi ulei, dar la beemer nu vedeam personal nici o diferenta moto - masina. mi s-a confirmat. acum o sa-mi aleg singur uleiul. prima cerinta, full-synthetic, a doua, sa fie un ulei care-l gasesc pe toate drumurile, un castrol cred c-ar fi okay, si cu gama de vascozitate, cat mai mare, tind la un 10-50, dar accept si un 15-50 si chiar 10-40. la transmisie o sa pun acelasi ulei si in spate si la cutie, 75-120, lichidul de frana, dot4. mai poluez nitel cu uleiul. am gasit la cora, care e interesat, mobil1, 10-60, full acuma, nu stiu unde sa caut de transmisie ca la cora aveau doar un mineral prapadit 80-90. omv, nu prea are nimic (am cautat la 2 benzinarii). ceva idei? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 23, 2012 Admin Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Nu poluezi nimic, este o placere sa ne ajutam..intr-o transmisie de boxer care implineste curand 200 ani de cind a fost proiectat poti pune linistit 80w90 mineral sau 75w90 sintetic, daca vrei sa prapadesti banii. Succes. Editat Mai 23, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 23, 2012 Autor Share Postat Mai 23, 2012 mai poluez nitel cu uleiul. am gasit la cora, care e interesat, mobil1, 10-60, full acuma, nu stiu unde sa caut de transmisie ca la cora aveau doar un mineral prapadit 80-90. omv, nu prea are nimic (am lcautat la 2 benzinarii). ceva idei? mersi am o singura intrebare de ce atat chin cu uleiul asta?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 23, 2012 Admin Share Postat Mai 23, 2012 de ce atat chin cu uleiul asta?????? Mi-ai luat vorba din gura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 de ce atat chin cu uleiul asta?????? Oamenii cand nu au probleme fabrica ei unele, sa nu se plictiseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 cand zic idei, sugestii, ma refer la magazine de la care sa cumpar. vreau un full sintetic pentru cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 cand zic idei, sugestii, ma refer la magazine de la care sa cumpar. vreau un full sintetic pentru cutie. 75W-90 pentru cutie (sintetic) ar trebui sa-l gasesti destul de usor, pe la magazinele cu piese sau chiar si pe la hipermarket-uri. Daca vrei Total Transmission SynFE 75W-90 da-mi un PM/tel... aduc asa ceva si e vreo 40 de ron /1L. (Nu-mi iau warn pentru asta, nu? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 80w90 Castrol NEAPARAT GL5 gasesti la orice magazin de piese auto cu o suprafata mai mare de 30 mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Desi bantui de ceva vreme prin anglia,irlanda si scotia, ce motoare credeti ca am vazut de cele mai multe ori? Intrebare retorica O gramada de BMW'uri (GS,LT,RS toate neamurile).M a asteptam sa predomine Triumph'ul dar am vazut foarte putine exemplare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate). A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsync.com/pf/D7881463_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit. Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/ Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 (editat) Am comandat un set de pinioane ............adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. .............. Eu nu prea stiu unde folosesc motorul... Lasa-le nea' Dane asa cum sunt . De banii aia mai bagam o tura_doua. Eu n-am timp sa ma bucur de motor asa cum l-a facut ma-sa bavareza,..d'apai sa mai bag bani si in tunning,.... Apa,paie si bataie. Editat Mai 28, 2012 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Nu e neaparat vorba de tunning. Daca cauti pe google grafice cu dyno la 1100/1150/1200, vezi ca, cuplu maxim e undeva la 5500 rpm. eu unul ma duc destul de sportiv cu el si nu ajung la turatia aia nici in depasiri. Treaba e ca mesterii de la BMW, cand au conceput mobrele astea, au facut cuplul sa fie nici prea sus nici prea jos. Si atunci, cum tu nu tii mobra la 5500 rpm, pinioanele astea iti translateaza varful ala cu 800-1000 rpm, adica exact acolo unde ai nevoie de el. Pana la urma, daca stai sa te gandesti cat economisesti cu benzina, in un sezon iti scoti banii pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 28, 2012 Admin Share Postat Mai 28, 2012 La nea' Iulica nu-i bai cu gazul, el se alimenteaza de la tava care-i trece prin fundul curtii.. O dat un cep in conducta cu un robinet si-o gatat treaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate). A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsync.com/pf/D7881463_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit. Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/ Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. sincer, ceea ce face fabrica pentru mine e sfant. stiu cum se naste si se dezvolta un motor, un vehicul.., o modificare poate insemna un lant de neplaceri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Poate ca, dar daca atatia zic ca is super multumiti de treaba asta, si mai ales ca inteleg perfect ce fac pinioanele astea si ce beneficii au, abia astept sa le montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Poate ca, dar daca atatia zic ca is super multumiti de treaba asta, si mai ales ca inteleg perfect ce fac pinioanele astea si ce beneficii au, abia astept sa le montez io te invidiez pentru timp si spatiu. cred ca eram la fel ca tine in locul tau..., asa ca.. nu asculta la ce zic io tot timpul, privesc activitatea din alt unghi. vroiam sa te intreb ceva despre 1150 la rezervor, dar ma mut pe subiectul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 eu unul ma duc destul de sportiv cu el si nu ajung la turatia aia nici in depasiri. Adevarul ca si io o blanesc sportiv prin oras, iar la 50 de km / h sunt in a 5-a. (*ironic) Acuma, fara sa fiu ironic, io cand folosesc expresia''conduc sportiv'' ma gandesc la situatiile cand ajung frecvent la 100 km/h dar nu vede motorul treapta a 3-a de viteza. Unu, doi, blana, frana, unu, doi, blana, si cand e necesar urmatoarea treapta. Si asta , implicit, inseamna 7000-8000 ture lejer. In rest..cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Salutare, Vremea ploioasa din zilele trecute ma facea sa ma plictisesc cumplit la magazin. Intre doua reprize de mocaneasca m-am hotarat sa fac ceva pentru ca sa nu intru in depresie. Cum de obicei stric, dar macar fac ceva, am decis sa stric comanda ambreiajului. Uleiul hidraulic de la maneta era murdar si plin de fragmente de cauciuc. De multa vreme, de cand o am (4 ani,) cand bagam in viteza ca sa plec de pe loc nu imi intra din prima si trebuia sa debreiez usor pana scapa in viteza, dar ma obisnuisem mai ales ca auzisem ca e ceva noemal... Cand schimbam treptele se auzea cum intra in viteza destul de tare (intotdeauna ciupesc ambreiajul) Am schimbat uleiul din circuit cu ceva peripetii, am aerisit atat maneta cat si cilindrul de comanda si am avut surpriza sa constat: intra fara probleme in treapta 1 la schimbari numai face "clonc", aproape ca nu se mai aude. ambreierea-debreierea este mai usoara Ca sa zic asa a meritat efortul. Va recomand ulei mineral (musai) daca nu il gasiti am eu aici la biciclete. La noi uleiul asta se foloseste la cateva modele de frana pe disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Eu am luat Vitamol V10 de la reprezentanta BMW. Schimbarea corecta a lichidului se face de jos in sus, adeca de la aerisitor impingi uleiul in sus inspre borcanas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 asa am facut, asa se face si la bicicleta. oricum am dat jos si cilindrul ca sa-l curat. evit sa iau de la BMW pt ca sunt scupe si nu merita. calitatea e acceasi pretul la jumatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 5, 2012 Autor Share Postat Iunie 5, 2012 ceva interesant care poate genera ideii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) ceva interesant care poate genera ideii Ah, urat mai e tankbag-ul ala! --- Ma gandesc ca unii dintre voi (cu GS in special) au schimbat parbrizul original. S-ar gasi de vanzare asa ceva pe-aici? M-am hotarat sa-mi fac un parbriz "de vara", cat mai mic posibil dar care sa-mi acopere bara cu care vine parbrizul de GSA OEM. Cum n-am gasit nimic care sa imi placa de nou, o solutie ar putea fi un parbriz de GS caruia sa-i tai partea superioara. As pleca de la varianta de mai jos (WRS), dar la 170-180 de euro si fara sa stiu sigur cum va arata / comporta in final ma gandesc ca n-ar avea rost investitia deocamdata. (Am vazut cam toate variantele, inclusiv cele de la Wunderlich si nu ma coafeaza... Flowjet-ul e o bucata de tabla la cam multi banuti si care e la limita ca design, iar la acel Sport Scheibe nu-mi plac liniile rotunjite... de, fiecare cu piticii lui). Ar mai o varianta interesanta aici, dar nu pare sa mearga pe GSA si oricum n-am de unde sa iau asa ceva: http://advrider.com/forums/showpost.php?p=17446948&postcount=24 Editat Iunie 5, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 6, 2012 Autor Share Postat Iunie 6, 2012 Ah, urat mai e tankbag-ul ala! --- Ma gandesc ca unii dintre voi (cu GS in special) au schimbat parbrizul original. S-ar gasi de vanzare asa ceva pe-aici? M-am hotarat sa-mi fac un parbriz "de vara", cat mai mic posibil dar care sa-mi acopere bara cu care vine parbrizul de GSA OEM. Cum n-am gasit nimic care sa imi placa de nou, o solutie ar putea fi un parbriz de GS caruia sa-i tai partea superioara. As pleca de la varianta de mai jos (WRS), dar la 170-180 de euro si fara sa stiu sigur cum va arata / comporta in final ma gandesc ca n-ar avea rost investitia deocamdata. (Am vazut cam toate variantele, inclusiv cele de la Wunderlich si nu ma coafeaza... Flowjet-ul e o bucata de tabla la cam multi banuti si care e la limita ca design, iar la acel Sport Scheibe nu-mi plac liniile rotunjite... de, fiecare cu piticii lui). Ar mai o varianta interesanta aici, dar nu pare sa mearga pe GSA si oricum n-am de unde sa iau asa ceva: http://advrider.com/...48&postcount=24 chestia asata http://advrider.com/...48&postcount=24 este parbrizul original de la k 1200 r ce tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.