Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate).

 

A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsync.com/pf/D7881463_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit.

 

Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/

 

Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat un set de pinioane

............adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. ..............;)

 

 

Eu nu prea stiu unde folosesc motorul...

 

Lasa-le nea' Dane asa cum sunt .

De banii aia mai bagam o tura_doua.

 

Eu n-am timp sa ma bucur de motor asa cum l-a facut ma-sa bavareza,..d'apai sa mai bag bani si in tunning,....

 

Apa,paie si bataie.

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e neaparat vorba de tunning. Daca cauti pe google grafice cu dyno la 1100/1150/1200, vezi ca, cuplu maxim e undeva la 5500 rpm. eu unul ma duc destul de sportiv cu el si nu ajung la turatia aia nici in depasiri.

 

Treaba e ca mesterii de la BMW, cand au conceput mobrele astea, au facut cuplul sa fie nici prea sus nici prea jos. Si atunci, cum tu nu tii mobra la 5500 rpm, pinioanele astea iti translateaza varful ala cu 800-1000 rpm, adica exact acolo unde ai nevoie de el. Pana la urma, daca stai sa te gandesti cat economisesti cu benzina, in un sezon iti scoti banii pe ele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La nea' Iulica nu-i bai cu gazul, el se alimenteaza de la tava care-i trece prin fundul curtii..

O dat un cep in conducta cu un robinet si-o gatat treaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat un set de pinioane ce vin montate in capatul axelor cu came. E un tip din Australia, Lennie il cheama, face pinioanele astea de la 0. Ce fac ele asa de special? Pai iti deschid mai devreme cu 4.5 grade supapele de admisie si implicit evacuare. Cu treaba asta, iti muta curba de cuplu cu 800-1000 rpm mai la stanga, adica exact acolo unde folosesti cel mai mult motorul. Toata lumea care si le-o montat pe advrider si asa pare a fi super multumita, cuplu mai de jos, consum de gaz mai mic (mergi la mai putine rpm cu aceeasi viteza fata de inainte sa le ai montate).

 

A facut omul si un pictorial cu treaba asta, nu e asa de greu de montat. In caz ca nu va descurcati, le pot monta si eu, ia cam 4 ceasuri toata treaba. Tutorialul il puteti gasi aici - https://www.sugarsync.com/pf/D7881463_749_640058161 iar dupa ce le montez pe ale mele, o sa fac si eu unul + un review. Nu ma astept sa fiu altfel decat multumit.

 

Daca vreti sa dati de el il puteti gasi aici: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=792712 sau aici: http://www.boxer-performance.com/

 

Pinioanele astea se pot monta pe 850/1100/1150 si 1200, dar nu si pe cele din 2011, cu doua axe cu scame pe cilindru. ;)

 

 

sincer, ceea ce face fabrica pentru mine e sfant.

stiu cum se naste si se dezvolta un motor, un vehicul.., o modificare poate insemna un lant de neplaceri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca, dar daca atatia zic ca is super multumiti de treaba asta, si mai ales ca inteleg perfect ce fac pinioanele astea si ce beneficii au, abia astept sa le montez :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca, dar daca atatia zic ca is super multumiti de treaba asta, si mai ales ca inteleg perfect ce fac pinioanele astea si ce beneficii au, abia astept sa le montez :D

 

io te invidiez pentru timp si spatiu.

cred ca eram la fel ca tine in locul tau..., asa ca.. nu asculta la ce zic io tot timpul, privesc activitatea din alt unghi.

vroiam sa te intreb ceva despre 1150 la rezervor, dar ma mut pe subiectul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul ma duc destul de sportiv cu el si nu ajung la turatia aia nici in depasiri.

:scratch:

Adevarul ca si io o blanesc sportiv prin oras, iar la 50 de km / h sunt in a 5-a. :crack: (*ironic)

Acuma, fara sa fiu ironic, io cand folosesc expresia''conduc sportiv'' ma gandesc la situatiile cand ajung frecvent la 100 km/h dar nu vede motorul treapta a 3-a de viteza. Unu, doi, blana, frana, unu, doi, blana, si cand e necesar urmatoarea treapta.

Si asta , implicit, inseamna 7000-8000 ture lejer.

In rest..cele bune :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vremea ploioasa din zilele trecute ma facea sa ma plictisesc cumplit la magazin.

Intre doua reprize de mocaneasca m-am hotarat sa fac ceva pentru ca sa nu intru in depresie.

Cum de obicei stric, dar macar fac ceva, am decis sa stric comanda ambreiajului.

 

Uleiul hidraulic de la maneta era murdar si plin de fragmente de cauciuc.

De multa vreme, de cand o am (4 ani,) cand bagam in viteza ca sa plec de pe loc

nu imi intra din prima si trebuia sa debreiez usor pana scapa in viteza, dar ma obisnuisem

mai ales ca auzisem ca e ceva noemal...

Cand schimbam treptele se auzea cum intra in viteza destul de tare (intotdeauna ciupesc ambreiajul)

 

Am schimbat uleiul din circuit cu ceva peripetii, am aerisit atat maneta cat si cilindrul de comanda

si am avut surpriza sa constat:

 

intra fara probleme in treapta 1

la schimbari numai face "clonc", aproape ca nu se mai aude.

ambreierea-debreierea este mai usoara

 

Ca sa zic asa a meritat efortul.

 

Va recomand ulei mineral (musai) daca nu il gasiti am eu aici la biciclete. La noi uleiul asta se foloseste la

cateva modele de frana pe disc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat Vitamol V10 de la reprezentanta BMW. Schimbarea corecta a lichidului se face de jos in sus, adeca de la aerisitor impingi uleiul in sus inspre borcanas ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am facut, asa se face si la bicicleta.

oricum am dat jos si cilindrul ca sa-l curat.

evit sa iau de la BMW pt ca sunt scupe si nu merita.

calitatea e acceasi pretul la jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva interesant care poate genera ideii

Ah, urat mai e tankbag-ul ala!

 

---

 

Ma gandesc ca unii dintre voi (cu GS in special) au schimbat parbrizul original. S-ar gasi de vanzare asa ceva pe-aici?

M-am hotarat sa-mi fac un parbriz "de vara", cat mai mic posibil dar care sa-mi acopere bara cu care vine parbrizul de GSA OEM. Cum n-am gasit nimic care sa imi placa de nou, o solutie ar putea fi un parbriz de GS caruia sa-i tai partea superioara. As pleca de la varianta de mai jos (WRS), dar la 170-180 de euro si fara sa stiu sigur cum va arata / comporta in final ma gandesc ca n-ar avea rost investitia deocamdata.

 

(Am vazut cam toate variantele, inclusiv cele de la Wunderlich si nu ma coafeaza... Flowjet-ul e o bucata de tabla la cam multi banuti si care e la limita ca design, iar la acel Sport Scheibe nu-mi plac liniile rotunjite... de, fiecare cu piticii lui). Ar mai o varianta interesanta aici, dar nu pare sa mearga pe GSA si oricum n-am de unde sa iau asa ceva: http://advrider.com/forums/showpost.php?p=17446948&postcount=24

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, urat mai e tankbag-ul ala!

 

---

 

Ma gandesc ca unii dintre voi (cu GS in special) au schimbat parbrizul original. S-ar gasi de vanzare asa ceva pe-aici?

M-am hotarat sa-mi fac un parbriz "de vara", cat mai mic posibil dar care sa-mi acopere bara cu care vine parbrizul de GSA OEM. Cum n-am gasit nimic care sa imi placa de nou, o solutie ar putea fi un parbriz de GS caruia sa-i tai partea superioara. As pleca de la varianta de mai jos (WRS), dar la 170-180 de euro si fara sa stiu sigur cum va arata / comporta in final ma gandesc ca n-ar avea rost investitia deocamdata.

 

(Am vazut cam toate variantele, inclusiv cele de la Wunderlich si nu ma coafeaza... Flowjet-ul e o bucata de tabla la cam multi banuti si care e la limita ca design, iar la acel Sport Scheibe nu-mi plac liniile rotunjite... de, fiecare cu piticii lui). Ar mai o varianta interesanta aici, dar nu pare sa mearga pe GSA si oricum n-am de unde sa iau asa ceva: http://advrider.com/...48&postcount=24

 

chestia asata

http://advrider.com/...48&postcount=24

 

este parbrizul original de la k 1200 r

ce tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut cam toate variantele, inclusiv cele de la Wunderlich si nu ma coafeaza...

 

P-asta il stii? In caz ca nu merge link-ul, part number 01-041-0020-0 Nu mi-e clar cum e la ADV, daca ar merge.

 

Vezi ca avea Marius (@Scufu) un alt model de vanzare, cauta si vezi in semnatura lui, poate faci ceva cu/din ala.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. N-ar fi asa de rau asta de la TT, desi as prefera ceva care sa se intinda mai mult pe latime. Avand in vedere ca e oricum spre 150e si cred ca ar fi si probleme de adaptare la GSA, parca mai degraba as lua WRS-ul fumuriu si l-as tunde un pic, asta daca pica varianta cu un OEM de GS ls SH.

Vezi ca avea Marius (@Scufu) un alt model de vanzare, cauta si vezi in semnatura lui, poate faci ceva cu/din ala.

Am vazut MRA-urile... mi se pare ca nu merg de nici o culoare la GS/GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. N-ar fi asa de rau asta de la TT, desi as prefera ceva care sa se intinda mai mult pe latime. Avand in vedere ca e oricum spre 150e si cred ca ar fi si probleme de adaptare la GSA, parca mai degraba as lua WRS-ul fumuriu si l-as tunde un pic, asta daca pica varianta cu un OEM de GS ls SH.

 

Am vazut MRA-urile... mi se pare ca nu merg de nici o culoare la GS/GSA.

 

Daca te intereseaza am eu un parbriz de GS. Este aproape nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ravishing

Un electrician bun din Bucuresti, pe cine imi recomandati si mie? (un nr. de telefon aici sau pe privat)

 

Plus o oglinda de stanga pentru un GS din 2006 daca are careva de vanzare.

 

Multumesc.

Editat de Ravishing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. N-ar fi asa de rau asta de la TT, desi as prefera ceva care sa se intinda mai mult pe latime. Avand in vedere ca e oricum spre 150e si cred ca ar fi si probleme de adaptare la GSA,

 

Al meu este destul de lat, de fapt este exact partea de jos a celor mari, tocmai d-aia l-am ales in comparatie cu cel de la TT; iar in poza de prezentare era chiar pe GSA, inclusiv cu "aripioarele" originale montate. Basca pretul bun. Dar parca ai zis ca nu-ti place ca e prea rotunjit... esti cam pretentios.

Dar te inteleg, cauti perfectiunea, d-aia ai luat un GS(A). :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie interesant de vazut. Cine nu are rabdare ..............sa dea direct la minutul 4.

 

Cine stie franceza o sa inteleaga punctul meu referitor la nakedbike de teren si al pilotului din test. Fara pneuri de offroad ( nu Anakee sau Tourance sau alte chestii street ) nu faci nimic indiferent ca ai R sau GS, iar diferentele intre naked si adventure touring........ sunt mici.

 

Vizionare placuta cred ca o sa va placa imaginiile, mie mi se par amuzante :laugh:

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie interesant de vazut. Cine nu are rabdare ..............sa dea direct la minutul 4.

 

Cine stie franceza o sa inteleaga punctul meu referitor la nakedbike de teren si al pilotului din test. Fara pneuri de offroad ( nu Anakee sau Tourance sau alte chestii street ) nu faci nimic indiferent ca ai R sau GS, iar diferentele intre naked si adventure touring........ sunt mici.

 

Vizionare placuta cred ca o sa va placa imaginiile, mie mi se par amuzante :laugh:

 

F simpatic reportajul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara pneuri de offroad ( nu Anakee sau Tourance sau alte chestii street ) nu faci nimic indiferent ca ai R sau GS, iar diferentele intre naked si adventure touring........ sunt mici.

Din filmuletz reiese mai degraba ca pilotul poate face diferenta mai mult decat o poate face mobra. De cele mai multe ori asa si este. Insa nu pot fi de acord cu generalizarea ca diferentele intre cele doua categorii de motociclete sunt mici pe off.

 

1. Notiunea de "categorie" e destul de relativa, pentru ca pot fi diferente maricele si intre motociclete incadrate in aceeasi categorie. De ex. un Transalp vechi sau un GSA cred ca e mai capabil offroad decat un V-Strom sa zicem. Sau un TDM e mai capabil decat un FZ6, desi ambele le-am putea baga la "naked / touring".

 

2. Faptul ca se poate face ceva cu un naked in off, nu inseamna ca se poate face la fel de bine. Diferenta pe care o fac suspensiile poate fi foarte mare si nu influenteaza doar confortul, dar si tractiunea si siguranta pilotajului. De asemenea pot fi diferente de raport de transmisie, livrare diferita a cuplului, pozitie in sa si mai ales in scarite, protectie si cost al carenelor etc.

 

3. Una e sa facem o comparatie din asta pe un drum de macadam si cateva balti in plat si una ar fi sa facem o comparatie intr-un mediu cu adevarat ostil (pietre, bolovani etc), unde garda la sol s-ar dovedi f importanta. De asemenea una e sa mergem cativa km pe aratura, una ar fi sa mergem o zi intreaga, sau 20-30% din totalul drumurilor pe care mergem.

 

Am facut Transalpina "originala" cu un naked de 600 (Diversion), am mers destul pe soft offroad cu TDM900, am facut si ceva mai mult decat soft offroad cu GSA (cu anvelope de strada) si pot spune ca diferentele sunt f mari, cel putin din punctul meu de vedere. Exista si reversul medaliei, platesc acum la capitolul sportivitatea suspensiei si protectie la jegul care sare pe unde apuca, dar pe off e tatic fata de celelalte.

 

=========================================

 

Am gasit pana la urma un parbriz "de vara" care sa imi placa, gata facut. Ma rog, e ptr GS, deci va trebui sa renunt la bara aia superioara si probabil sa caut alte suruburi / distantiere laterale in locul celor originale. In fine, o sa revin cu impresii peste vreo 2 saptamani. Arata cam asa si a fost vreo 72 GBP cu tot cu transport (ebay.co.uk):

post-5978-0-59159700-1339679367_thumb.jpg

post-5978-0-94119800-1339679385_thumb.jpg

post-5978-0-26867200-1339679394_thumb.jpg

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pana la urma un parbriz "de vara" care sa imi placa, gata facut. Ma rog, e ptr GS, deci va trebui sa renunt la bara aia superioara si probabil sa caut alte suruburi / distantiere laterale in locul celor originale.

 

Nice! Nu ne spui si producatorul, un site, ceva? Arata interesant. Sunt curios cum ti se va potrivi la mers...

 

Daca renunti la bara, unde mai pui navi? Acolo era perfect. Ai solutia sa iei aceeasi bara (orig. BMW) dar pt. GS, costa vreo 20€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...