Admin l.u.v Postat Septembrie 7, 2012 Admin Share Postat Septembrie 7, 2012 ...iar etrierul din spate se incalzeste puternic deoarece dupa primele frane ale fiecarei ture, motocicleta ramane putin infranata pe spate - a trebuit sa-i mai degajez putin sabotii ca s-o pot folosi, dar am slabit astfel frana pe spate ceea ce nu e prea bine in trafic. Nu am inteles cum ai facut asta, cum ai "slabit frana sa tina mai putin"? Din pacate problemele la ABS sunt costisitoare si greu de remediat. Ti-am spus asta si atunci cind ai cerut parerea daca sa iei mobra asta sau nu.. Faptul ca-ti ramane infranata poate avea cauze multiple, pistonase etrier spate blocate/senzorul ABS defect/cablajul senzorului intrerupt/pistonase blocate in modulatorul ABS/modulator ABS defect. Trebuie s-o pui pe un tester, in Bucuresti recomand: /index.php?/topic/678370-wwwdiagnozabmwro/ Il cheama Ionut, ignora spamul de pe topicul lui si mergi linistit la el, spui ca te-a trimis Luigi, are tester, este un baiat dragut si competent. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 Multumesc mult pentru informatii. Am sa-i dau un telefon lu' domnu' doctor. Cred ca exista si o mica confuzie, nu am cerut nimanui sfatul in legatura cu achizitia; asta ca sa lamurim legaturile, nu ca m-ar fi deranjat ceva. ...si insistand, are cineva DVD-ul cu reparatiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salutare, Stiti cumva ce e chestia din poza. Se gaseste la roata din fata, sub etrierul stanga. Furca are o prelungire si ce vad din poza acolo are trebui sa fie o chestie neagra cu un cablu care pleaca din ea. I don't have it . Am observat azi dimineata si nu stiu daca o aveam sau nu Multam P.S. Am rezolvat cu frana fata. Se ridicase protectia de maina putin si nu lasa maneta de frana 100% libera. Presupun ca frana era putin aplicata (sa zic un 5%) si in mers presupun ca se incalzea +dilatare si de aici problema. Am aerisit frana, just in case, am data maneta de frana mai jos un numar si am pus protectia la locul ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Salutare, Stiti cumva ce e chestia din poza. Se gaseste la roata din fata, sub etrierul stanga. Furca are o prelungire si ce vad din poza acolo are trebui sa fie o chestie neagra cu un cablu care pleaca din ea. I don't have it . Am observat azi dimineata si nu stiu daca o aveam sau nu Pare un fel de senzor ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Pare un fel de senzor ABS Chiar este un senzor de ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 Super, Merci. In cazu asta se explica lipsa Nu am ABS . Of paranoia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 (editat) P.S. Am rezolvat cu frana fata. Se ridicase protectia de maina putin si nu lasa maneta de frana 100% libera. Presupun ca frana era putin aplicata (sa zic un 5%) si in mers presupun ca se incalzea +dilatare si de aici problema. Am aerisit frana, just in case, am data maneta de frana mai jos un numar si am pus protectia la locul ei. ai grija la acelas fenomen in cazul ambreiajului.... Nu vrei sa-ti blocheze maneta intr-o depasire... Editat Septembrie 9, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 9, 2012 Share Postat Septembrie 9, 2012 P.S. Am rezolvat cu frana fata. Se ridicase protectia de maina putin si nu lasa maneta de frana 100% libera. Deci, exact cum iti spusesem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) care ai fi interesat de un drum la budapesta pentru revizii la reprezentanta bmw am in vedere sa pun 2 moto pe o remorca si sa o iau usurel spre budapesta nu stiu daca e mai ieftin sa inchiriem o duba sau sa mergem cu o remorca cu 3 moto????? la gsa trebuie sa o fac la reprezentanta ca e inca in garantie iar la k ...tot bat drumul pana acolo ...sau ma opresc in cluj.......... Eu am fost saptamana trecuta la service-ul BMW din Budapesta si nu pot sa spun ca m-a dat pe spate profesionalismul lor. Am o problema cu modulatorul de ABS, am fost la Bavaria pt diagnoza, l-au testat si mi-au zis ca modulatorul trebuie schimbat, acelasi lucru mi-au zis si ungurii, nu au incercat sa investigheze mai mult problema, doar au citit ce a afisat calculatorul (testerul). Am stat destul de mult de vorba cu seful de atelier, nu parea sa fie deosebit de profi, imi dadea impresia ca si ei aplica pur si simplu protocoalele prescrise de BMW, nimic mai mult. Nu sustin ca ar trebui sa aplice metode proprii, originale (doar sunt service de marca), dar ma asteptam sa fie experimentati, sa-mi spuna mai mult decat cei de la Bavaria, avand in vedere ca sunt mai vechi si la ei sunt mai multe motoare pe piata. Nu zic, probabil sunt mai experimentati decat baietii de aici, insa va intreb: ce experienta/expertiza este nevoie pt o revizie, unde se schimba consumabilele, plus eventual se sincronizeaza admisia?? Eu unul nu m-as duce decat eventual daca ar trebui efectuata o reparatie deosebita, mai dificila. A, si sa nu uit: acelasi test care la Bavaria a costat 100,-RON (sau max 120, nu-mi aduc exact aminte), la Budapesta costa echivalentul a 160,-RON Editat Septembrie 11, 2012 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 11, 2012 Autor Share Postat Septembrie 11, 2012 Eu am fost saptamana trecuta la service-ul BMW din Budapesta si nu pot sa spun ca m-a dat pe spate profesionalismul lor. Am o problema cu modulatorul de ABS, am fost la Bavaria pt diagnoza, l-au testat si mi-au zis ca modulatorul trebuie schimbat, acelasi lucru mi-au zis si ungurii, nu au incercat sa investigheze mai mult problema, doar au citit ce a afisat calculatorul (testerul). Am stat destul de mult de vorba cu seful de atelier, nu parea sa fie deosebit de profi, imi dadea impresia ca si ei aplica pur si simplu protocoalele prescrise de BMW, nimic mai mult. Nu sustin ca ar trebui sa aplice metode proprii, originale (doar sunt service de marca), dar ma asteptam sa fie experimentati, sa-mi spuna mai mult decat cei de la Bavaria, avand in vedere ca sunt mai vechi si la ei sunt mai multe motoare pe piata. Nu zic, probabil sunt mai experimentati decat baietii de aici, insa va intreb: ce experienta/expertiza este nevoie pt o revizie, unde se schimba consumabilele, plus eventual se sincronizeaza admisia?? Eu unul nu m-as duce decat eventual daca ar trebui efectuata o reparatie deosebita, mai dificila. A, si sa nu uit: acelasi test care la Bavaria a costat 100,-RON (sau max 120, nu-mi aduc exact aminte), la Budapesta costa echivalentul a 160,-RON REVIZIE ESTE DESTUL SI MULT SPUS...experienta/expertiza hai sa va imparatses EXPERIENTA BAVARIA bucuresti am dus un motor la ei pentru un buyback ...k 1200 r a fost constatat o problema la ambreiaj......gasea greu neutru si intra greu in treptele inferioare au verificat.o si au ajuns la concluzia ca trebuie schimbat ambreiajul ok spun schimba si vedem au gasit prima placa (din cele parca 6) cu probleme si ...SCHIMBATA tot chitul ca asa vine ....oooooo groaza de banet au mai scazut si pretul de achizitie la moto ....ca asa a aparut una mai ieftina pe mobile si cu ambreiajul schimbat ...cu scaderea de pret ....cumulate ...mi am bagat picioarele in el de buyback si am ramas cu acelasi 1200 in loc de 1300 achit mega suma pe ambreiaj ...cu discount facut ....de ce sa ma caca. pe mine si merg sa iau moto SA NU UIT PENTRU PRELUNGIREA DE GARANTIE IN ANUL 3 DE LA DATA CUMPARARI AM ACHITAT 500 EURO DAR AMBREIAJUL NU INTRA IN GARANTIE LA 16000 KM A TREBUIT SA L SCHIMB IAR PE GSA UL VECHI LA 65000 ERA UZURA ABIA LA JUMATE ma urc pornesc si dau sa plec din curte ies ajung pana la pod la baneasa...1 km ..si simt ca.mi falfaie ceva intre picioare pipai (ATENTIE ...nu am spus MA PIPAI!!!!!!! ) usor in timp ce stau la semafor si carena de la rezervor falfaia intr un mare hal ma intorc si le spun de problema aparuta vine cel de la receptie imi ia moto si o duce in spate/fata etc merg prin showroom si cand ies afara la baieti erau 3 oameni pe langa mecanicul tanar inca un TIP cu ecuson de bavaria si cel de la receptie piese din parter explic ce si cum ridic saua si o prima surpriza o buza rupta cel de la service trage un pic de prima semicarena care sta doar intr o bucsa de cauciu si surpriza doi....un surub lipsa explic ca ma dau cu acea moto cu 270 si clar ca nu puteam sa o aduc asa........ TIPUL cu ecuson bavaria si camasa alba... spune..... catre mecanicul cel tanar...HAI, PUNELE LA LOC SI SA PLECE , CA NOI NU AM UMBLAT ACOLO adica sa infiga semicarena aia peste cea cu surub lipsa ............................... in mom respectiv...am bubuit si l am intrebat... PRIETENE ESTI PROST??? la care el a ripostat...MA FACI PROST DA..i am raspuns cum e posibil sa spui sa plec cu ea in halul ala?????????????????????? CHIAR DACA NU UMBLASERA ...puteau spune noi asa am primit o...cu toate ca nu asa a ajuns acolo... mai stati 5 minute sa cautam un surub va costa ....lei/ron/euro dar nu imi spui in fata HAI PLEACA DE AICI CA NU NOI AM STRICAT.O MAI AM GARANTIE PANA IN APRILIE 2013 DAR NU MAI CALC PE ACOLO NICI MORT MERG LA REPREZENTANTA PENTRU A IMI PASTRA PERIOADA DE GARANTIE SI M.AM LECUIT Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema. dan man eu zic ca 2 sapt pe an sa vii la bucuresti facem rost de spatiu si faci un ban de ski in austria super linistit CURVELE SUNT DIN PARTEA CASEI ori incepi sa ne faci "prieteneala" cu niste ardelence sa motivam venitul pana la tine mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ianachime, fara suparare, dar .unde ai trait pana acum ? pe bune, daca aveai 3 posturi si data " aderarii" sub o luna era de inteles. dar asa.. iti amintesti de ala de a plecat de la ei cu roata spate nestransa ? a avut bafta ca n a patit nimic s a intors la ei dupa 30 min si ..tot pe el l au scos vuinovat. asta era acum 3 - 4 ani .. din acel moment am uitat cuvant ' bavaria".. mor pe banii mei macar.. a..am la varadero 85.000 si ,,n am mblat la ambreias. etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema. Aici cred ca este o mare problema la service-urile de reprezentanta, pe care lumea nu prea o ia in calcul: ei sunt obligati sa ofere o garantie legala pt. ceea ce presteaza sau inlocuiesc. Daca tu desfaci o piesa si o repari, ii inlocuiesti un fir, o cureti etc etc si merge, bravo tie. Lasand la o parte aspectul financiar ca au tot interesul sa vanda, ei nu nu pot face acest lucru pt. ca nu-ti pot garanta ca acel lucru va mai functiona 2 ani sau cat trebuie sa-l garanteze si asta in parametrii normali. La fel am patit si eu cu turbina la masina, nu mai tragea, m-am dus la reprezentanta si mi-au zis ca ma costa 1500€; le-am zis ca pot doar s-o curete de calamina eventual iar ei au zis ok, dar e pacat sa-mi ia 5-600€ pe manopera si sa nu-mi poata garanta nimic, ca ei nu au mai facut asa ceva etc. Le-am inteles perfect punctul de vedere si mi-am rezolvat problema gratis in Ro la service-ul varului meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 sunt de acord cu ce ziceti aici. si eu m-am lecuit de bavaria. chestii simple, dar spun multe. lipsa de profesionalism, chiar si-n sales, faptul ca n-ai voie sa te uiti la ce-ti fac ei la motor... pan' la urma iti pui viata in mainile lor. ianachime, daca ajungi de budapesta... de ce sa nu maim faci cativa km pana-n austria? intreb si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 (editat) Cineva din intamplare a ramas cu crash bar stanga TT, evident dupa ce a lovit dreapta??? sau are nevoie de dreapta ca io am lovit stanga??? varianta inox silver Multam! Editat Septembrie 11, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Partea de mentenanta o pot face si eu la 1200 Legat de modulator, nu pot sa iti zic nimic, nu am desfacut niciodata asa ceva si nici cei de la reprezentanta, asa ca si lor le e mai comod sa iti zica: ia frate altu de 1000 eur si noi ti-l schimbam si gata problema. Nu ma asteptam sa desfaca modulatorul (care oficial nu se desface/repara), ci sa investigheze mai minutios problema, poate totusi nu trebuie schimbata o piesa de vreo 1.200 EUR + manopera. Ca un mesaj afisat de un tester pot sa citesc si eu , iar din banii dati pe cele 2 testari aproape puteam sa-mi cumpar un GS911 (sau cum ii zice). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Adica ti-o cerut 8 milioane pe diagnoza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Adica ti-o cerut 8 milioane pe diagnoza? Nu chiar, ma refer la faptul ca la cele 2 firme AB si BMW Budapesta am platit in total vreo 260 - 280 lei pt diagnoza. Nu este chiar pretul unui tester, a fost o parabola artistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2012 Admin Share Postat Septembrie 12, 2012 O reprezentanta SCHIMBA piese, nu incearca sa le repare. Asta este politica firmei in primul rand, pe de alta parte nici nu-si permit sa improvizeze, atata timp cit acorda o garantie si nu sunt acoperiti, cum bine spunea cineva inainte. In al doilea rand, atata timp cit testerul de aici si din Ungaria confirma ca modulatorul trebuie schimbat nu stiu ce ai fi vrut sa-ti faca in plus cei de acolo? Sunt mecanici de reprezentanta, nu stau sa traga iepurele afara de urechi din joben! Orienteaza-te si cumpara-ti unul sh.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 ..... In al doilea rand, atata timp cit testerul de aici si din Ungaria confirma ca modulatorul trebuie schimbat nu stiu ce ai fi vrut sa-ti faca in plus cei de acolo? Sunt mecanici de reprezentanta, nu stau sa traga iepurele afara de urechi din joben! Orienteaza-te si cumpara-ti unul sh.. Testerul identifica problema ca fiind "Pump motor power supply failure", iar cauza lipsei alimentarii motorului electric din modulator poate fi externa sau interna. Din cate am aflat de pe forumuri, o cauza fercventa este blocarea periilor de carbune, si astfel motorul nu se alimenteaza. Problema este ca nu poti ajunge la perii, motorul fiind "capsulat" pe blocul pompei hidraulice. Btw., am cumparat deja un modulator SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 12, 2012 Admin Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) Si eu m-am lovit de problema modulatorului ABS, am incercat sa-l remediez pe asta tot citind pe forumuri una/alta, pina la urma a crapat de tot si l-am schimbat cu unul SH pe care am dat 200 euro. Ideea este ca sunt special facute/capsulate in asa fel incat sa nu poti interveni altcumva sa le repari singur, ci sa fii legat intr-un fel sau altul de reprezentanta, ma refer la astea noi. Vremurile cind un Mercedes Cobra mergea peste 1.000.000 km fara repartii sunt apuse demult Editat Septembrie 12, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) "si iaca ajunsei" la revizia de 30000 km voala de vezi preturi doritorii de BMW ....LUATI AMINTE atentie pentru cei cardiaci....PRETURILE NU CONTIN TVA ADICA MAI PUNETI 400 RON LA TOTAL IN ACESTI BANI NU INTRA BALANSAREA CILINDRILOR SI NICI SOFTARE 2012 Editat Septembrie 13, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Painful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 am sterS BMW din wishlist . la modelele mai vechi(carburatie) cu ceva cunostinte mecanice si scule nu e mai ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) am sterS BMW din wishlist . la modelele mai vechi(carburatie) cu ceva cunostinte mecanice si scule nu e mai ok? ca sa ia pe carburatie la boxer trabuia sa fie pana in 93-94 si 2 supape /cilindru. Modele mai vechi sunt dar pe injectie. Ah si ce a scris ianachim revizia acasa te costa asfel pt un model mai vechi(de ex R1100XX): saiba 2- buc 4 lei filtru ulei - 35 lei bujie - 40 lei/buc (maxim 2 buc) filtru aer - 50 lei aparatoare(nu stiu la ce se refera) - fie 15 lei siguranta - fie 5 lei/buc ulei grup 80W90 - 40 lei/ litri(iti ajunge 1 litru-0.8 in cutie si 0.20 in grup) simering( nu stu de la ce) asa ca fie 60 lei lichid frana DOT 4 - 1l -40 lei dar iiti ajunge si la 0.33 -12 lei ulei motor castrol 20w50 - 4 litri - 54 lei/litru -ulei castrol facut special pt BMW boxer . se poate pune in schmib orice ulei de motor de la masina care are calificarea API SG. Total:513 lei cu TVA manopera: 0 lei daca faci tu , la un mecanic aprox. 100 lei Editat Septembrie 13, 2012 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.