bogdan_harea Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pace! Cutiile laterale de pe GS-ul tau galben si suportii sunt la mine. Le tin? Ti le pui pe noul BMW sau iei altele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Nu inteleg intrebarea. de ce nu e nevoie decuplarea la xt la sistemul abs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pai tu le-ai pune ...? Sa-ti spun un secret: niciodata nu mi-au placut cutiile originale ale GS (simplu)! In schimb ... mor dupa cele de Adventure ...! Si sa-ti mai spun inca unul: este posibil sa nu iau noul GS, ci ... GSA-ul! Da' asta ramane intre noi ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) GS-ul cand intra pe teren dificil, in anumite conditii, din cauza vitezei de reactie mici a ABS-ului din dotare, nu reuseste sa alterneze suficient de repede perioadele de franare cu cele de intrerupere a franarii, rezultatul fiind o lipsa totala a posibilitatii de a opri si de aceea se impune un intrerupator care sa-l scoata din functiune. La XT viteza de reactie este suficient de mare astfel incat franeaza indiferent daca esti pe sosea sau noroi, pe drum plat sau in panta. Editat Martie 17, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 nu am simtit ce zici tu. si l-am folosit de 2 ori pana acum. eu stiu ca daca vreau sa scot abs-ul inseamna sa fiu capabil sa fiu in control deplin sa imi blochez roata daca vreau. asta n-o poti face cu nici un abs din lume daca e cuplat. deci cred ca e o lipsa la xt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Incearca cu XT-ul si te vei convinge. Pe teren dificil in panta nu blocheaza roata, dar franeaza, te poti opri si asta este esenta ABS. Si inca o data, marea lipsa a butonului, imensul lui avantaj, se rezolva cu 20 euro Editat Martie 17, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 GS-ul cand intra pe teren dificil ... Bogdan, GS-ul cand intra pe teren dificil, chiar daca are 43 de kg de bagaj, CREDE-MA CA SE DESCURCA - chiar si cu cauciucurile de strada! Auzi, tie ti-ar placea cutiile astea pe noul GS ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Nu-mi plac nici pe cel vechi! Chiar nu stiu ce a fost in capul tau cand le-ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Incearca cu XT-ul si te vei convinge. Pe teren dificil in panta nu blocheaza roata, dar franeaza, te poti opri si asta este esenta ABS. Si inca o data, marea lipsa a butonului, imensul lui avantaj, se rezolva cu 20 euro montat de dealer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 17, 2013 Autor Share Postat Martie 17, 2013 Bogdan, GS-ul cand intra pe teren dificil, chiar daca are 43 de kg de bagaj, CREDE-MA CA SE DESCURCA - chiar si cu cauciucurile de strada! Auzi, tie ti-ar placea cutiile astea pe noul GS ...? sper ca acum sa iti iei de la INCEPUT ce iti trebuie si sa nu te mai chinui cu tot fell de modificari...... sa mai vin o data cu GSA ul sa l probezi???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 montat de dealer? Sireturile la ghete le inozi la dealer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Sireturile la ghete le inozi la dealer? dupa ce-mi ies ghetele din garantie mi le inod chiar sub plapuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 S-a dat drumul la test ride pt noul GS, sau inca nu s-a deschis sezonul? Sezonul s-a deschis, in Austria pe 9 martie (am pomenit cu vreo doua pagini in urma) si in Germania pe 16. Problema cu furca s-a rezolvat. La una dintre motocicletele testate intensiv pe bancul de probe, dupa echivalentul a cca 60.000km parcursi, s-a observat un joc in capul de sus al jambei. Cauza problemei a fost faptul ca producatorul Marzocchi, din motiv de reducere a costurilor, a preferat sa faca imbinarea prin lipire cu Loctite decat prin procedeu mecanic ca la modelele anterioare. Evident ca s-a luat imediat decizia de a inceta orice teste pana la rezolvarea problemei, care este destul de simpla: au facut scula cu care pot face asta usor si repede, cu un singur om, si nu presupune demontarea furcii. Asta valabil bineinteles pt. motocicletel de testare si cele deja livrate la dealeri. De exemplu, cei de la Motorrad erau in test cu toata cireada de enduro-touring mari in sudul Frantei, au primit la un moment dat mesaj sa nu se mai atinga de GS, a zburat la ei la Marsilia un mecanic de la Berlin si le-a rezolvat problema, continuaund ulterior testul. La cele din productia de serie se va face bineinteles din start asa cum trebuie. Alte probeleme nerezolvate nu mai exista momentan. Conform cercetarilor facute atat de politia sud-africana cat si de catre cei de la BMW Motorrad, accidentul regretatului Kevin Ash nu a avut la baza vreo defectiune tehnica. N-am niciun dubiu ca britanicii ar face o valva incredibila daca s-ar putea demonstra asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 dupa ce-mi ies ghetele din garantie mi le inod chiar sub plapuma era un topic cu "ce faci in momentul asta" deschis chiar de tine. ai putea sa scrii acolo chestiile astea. ma indoiesc ca e vreun posesor de bmw pe care sa-l intereseze ce faci tu cu ghetele tale. ori sa-l intereseze abs-ul la xt, daca e decuplabil sau nu. intru sa vad noutati legate de 1200 gs, model 2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Multumesc! Vroiam sa stiu daca la Viena se poate testa deja noul GS. Da, stiam despre problema cu furca si modul in care s-a remediat / se poate remedia. Cat despre moartea lui Kevin scrie si pe advrider.com ca nu furca a fost cauza accidentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) pt cei care inca nu au aflat (si isi permit sa ajunga): "Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT. Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training." rog feedback in legatura cu diferentele dintre noul model si cel construit dupa 2008. Editat Martie 18, 2013 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 pt cei care inca nu au aflat (si isi permit sa ajunga): "Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT. Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013. Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training." rog feedback in legatura cu diferentele dintre noul model si cel construit dupa 2008. mergi pe google si cauti r 1200 gs 2008 specs juma de munca ti am facut o eu http://bmwmcmag.com/2012/10/2013-bmw-r1200gs-specs-and-pr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 am citit despre diferentele dintre ele. ma intereseaza parerile personale ale posesorilor de gs dupa 2008 dupa ce merg cu un gs de 2013. am fost la un test drive cu un gs de 2008 si mi-a parut sublim. oare cum o fi cu noul gs? mergi pe google si cauti r 1200 gs 2008 specs juma de munca ti am facut o eu http://bmwmcmag.com/2012/10/2013-bmw-r1200gs-specs-and-pr/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 era un topic cu "ce faci in momentul asta" deschis chiar de tine. ai putea sa scrii acolo chestiile astea. ma indoiesc ca e vreun posesor de bmw pe care sa-l intereseze ce faci tu cu ghetele tale. ori sa-l intereseze abs-ul la xt, daca e decuplabil sau nu. intru sa vad noutati legate de 1200 gs, model 2013. fa-ti forum personal si jur ca nu te deranjez acolo. dincolo de forumul tau pastreaza-ti parerile, nu ma interesezi, poti iesi si intra unde ai placerea, nu trei sa ceri voie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 fa-ti forum personal si jur ca nu te deranjez acolo. dincolo de forumul tau pastreaza-ti parerile, nu ma interesezi, poti iesi si intra unde ai placerea, nu trei sa ceri voie Raspunsul tau nu este unul fair. In general pe un forum ideal ar fi sa fim pe cat posibil on-topic si sa ne respectam, altfel ii deranjam pe cei care chiar sunt interesati de acele subiecte si care eventual se straduiesc sa aduca informatie. Dat fiind ca moderatorii exista doar "pe hartie", nu inseamna ca trebuie sa abuzam de faptul ca forumul este PUBLIC si sa ne adancim in off-topic. Avem si topicuri de bascalie destule, e chiar pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) sunteti liberi sa ma raportati. discutia cu abs-ul la xt nu eu am inceput-o consider lipsa de respect sa ma trimiti sa scriu unde crezi tu sau altii ca as avea voie asa ca reactionez in consecinta. cand ai ceva de spus o faci de la egal Editat Martie 18, 2013 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 sunteti liberi sa ma raportati. discutia cu abs-ul la xt nu eu am inceput-o Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el. Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el. Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. Culmea ar fi fost ca Motorrad sa laude altceva decat BMW. Se naste o noua religie. Crede si nu cerceta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el. Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. o fi veche, eu acum aflu multe lucruri. si sper ca am dreptul sa intreb. si daca unu imi spune ca e normal sa fie asa cum este si ca pentru decuplare ABS exista un buton aftermarket, de ce n-as fi curios sa stiu daca si constructorul recomanda asa ceva, si unde e mai nimerit sa aflu asta decat daca dealerul accepta sa monteze intrerupatorul in garantie. sunt okay daca mi se explica. daca-si face un obicei sa mi-o traga-n gura, ma rog, o fi placerea lui, de cele mai multe ori ignor, dar cateodata e posibil sa ma prinda mai diferit si ripostez, in special lunea. Cauza problemei a fost faptul ca producatorul Marzocchi, din motiv de reducere a costurilor, a preferat sa faca imbinarea prin lipire cu Loctite decat prin procedeu mecanic ca la modelele anterioare.. nu prea e in interesul bmw fraza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 sunteti de rasul curcilor va face BOGDAN cu capu...... si voi cadeti ca mustele in plasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.