Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

pt cei care inca nu au aflat (si isi permit sa ajunga): "Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT.

Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.



Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training."

 

rog feedback in legatura cu diferentele dintre noul model si cel construit dupa 2008.

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pt cei care inca nu au aflat (si isi permit sa ajunga): "Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT.

Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.

 

 

 

Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training."

 

rog feedback in legatura cu diferentele dintre noul model si cel construit dupa 2008.

mergi pe google si cauti r 1200 gs 2008 specs

juma de munca ti am facut o eu

 

http://bmwmcmag.com/2012/10/2013-bmw-r1200gs-specs-and-pr/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit despre diferentele dintre ele. ma intereseaza parerile personale ale posesorilor de gs dupa 2008 dupa ce merg cu un gs de 2013. am fost la un test drive cu un gs de 2008 si mi-a parut sublim. oare cum o fi cu noul gs? :D

mergi pe google si cauti r 1200 gs 2008 specs

juma de munca ti am facut o eu

 

http://bmwmcmag.com/2012/10/2013-bmw-r1200gs-specs-and-pr/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era un topic cu "ce faci in momentul asta" deschis chiar de tine. ai putea sa scrii acolo chestiile astea.

ma indoiesc ca e vreun posesor de bmw pe care sa-l intereseze ce faci tu cu ghetele tale. ori sa-l intereseze abs-ul la xt, daca e decuplabil sau nu.

intru sa vad noutati legate de 1200 gs, model 2013.

 

fa-ti forum personal si jur ca nu te deranjez acolo.

dincolo de forumul tau pastreaza-ti parerile, nu ma interesezi, poti iesi si intra unde ai placerea, nu trei sa ceri voie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa-ti forum personal si jur ca nu te deranjez acolo.

dincolo de forumul tau pastreaza-ti parerile, nu ma interesezi, poti iesi si intra unde ai placerea, nu trei sa ceri voie

 

Raspunsul tau nu este unul fair.

In general pe un forum ideal ar fi sa fim pe cat posibil on-topic si sa ne respectam, altfel ii deranjam pe cei care chiar sunt interesati de acele subiecte si care eventual se straduiesc sa aduca informatie.

Dat fiind ca moderatorii exista doar "pe hartie", nu inseamna ca trebuie sa abuzam de faptul ca forumul este PUBLIC si sa ne adancim in off-topic. Avem si topicuri de bascalie destule, e chiar pacat. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti liberi sa ma raportati.

 

discutia cu abs-ul la xt nu eu am inceput-o

consider lipsa de respect sa ma trimiti sa scriu unde crezi tu sau altii ca as avea voie asa ca reactionez in consecinta.

cand ai ceva de spus o faci de la egal

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti liberi sa ma raportati.

 

discutia cu abs-ul la xt nu eu am inceput-o

 

Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el.

Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el.

Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. ;)

Culmea ar fi fost ca Motorrad sa laude altceva decat BMW. Se naste o noua religie. Crede si nu cerceta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el.

Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. ;)

o fi veche, eu acum aflu multe lucruri.

si sper ca am dreptul sa intreb.

si daca unu imi spune ca e normal sa fie asa cum este si ca pentru decuplare ABS exista un buton aftermarket, de ce n-as fi curios sa stiu daca si constructorul recomanda asa ceva, si unde e mai nimerit sa aflu asta decat daca dealerul accepta sa monteze intrerupatorul in garantie.

 

sunt okay daca mi se explica.

daca-si face un obicei sa mi-o traga-n gura, ma rog, o fi placerea lui, de cele mai multe ori ignor, dar cateodata e posibil sa ma prinda mai diferit si ripostez, in special lunea.

 

Cauza problemei a fost faptul ca producatorul Marzocchi, din motiv de reducere a costurilor, a preferat sa faca imbinarea prin lipire cu Loctite decat prin procedeu mecanic ca la modelele anterioare..

 

nu prea e in interesul bmw fraza asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am citit despre diferentele dintre ele. ma intereseaza parerile personale ale posesorilor de gs dupa 2008 dupa ce merg cu un gs de 2013. am fost la un test drive cu un gs de 2008 si mi-a parut sublim. oare cum o fi cu noul gs? :D

Norocul este ca la stabilirea caietului de sarcini pt noul GS nu au fost intrebati proprietarii vechiului GS. Atlfel GS 2013 era GS 2012 cvadruplu black si toti ar fi cazut pe spate!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma sperii. Bafta indiferent daca ai probleme sau doar glumesti.

 

nu-i cazul, mersi de grijanie. schimb uleiul la motor si cristalinul la ochi.

ar putea sa fie in interesul tau. daca o sa vad mai clar diferentele intre r si xt, :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti de rasul curcilor

va face BOGDAN cu capu......

si voi cadeti ca mustele in plasa

iananchime, nu i ajuta :-). lasa i sa si o ia .merita ca au bmw :-)

 

misto, ce mai, ca n startrek

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a parut un pic dubios modul enduro pro. Adica e bine ca-l are, dar modul in care se intra in el parca e imprumutat de la Yamaha . Bine ca nu tre' sa-l pui pe cric si sa-i conectezi un computer care sa acceseze serverul NASA.

Dc dreq nu l-au facut din meniu ca pe toate celelalte ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a parut un pic dubios modul enduro pro. Adica e bine ca-l are, dar modul in care se intra in el parca e imprumutat de la Yamaha . Bine ca nu tre' sa-l pui pe cric si sa-i conectezi un computer care sa acceseze serverul NASA.

Dc dreq nu l-au facut din meniu ca pe toate celelalte ?

am impresia ca mufa nu face decat sa nu-ti mai reactiveze ABS-ul si tractiunea cand opresti contactul, prin urmare le poti face si din buton doar ca se anuleaza la repornirea motorului....adica daca esti suficient de meserias pe off si inevitabili ai cazut si taiat contactul, nu mai trebuie refacuta manevra din buton..... :scratch:

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca mufa nu face decat sa nu-ti mai reactiveze ABS-ul si tractiunea cand opresti contactul, prin urmare le poti face si din buton doar ca se anuleaza la repornirea motorului....adica daca esti suficient de meserias pe off si inevitabili ai cazut si taiat contactul, nu mai trebuie refacuta manevra din buton..... :scratch:

 

 

Din ce am inteles eu acea mufa activeaza modul Enduro PRO care lasa abs-ul activat doar pe roata fata. Roata spate putand fi blocata pt viraje cu derapaj sau doear pentru frane cu "scheme".

Imi place foarte mult acest mod al ABS-ului . MI l-as dori pe mobra insa nu inteleg de ce l-au facut asa de peste mana in stilul Yamaha si nu din buton ca la niste oameni normali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...