Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai tu le-ai pune ...?

 

Sa-ti spun un secret: niciodata nu mi-au placut cutiile originale ale GS (simplu)!

In schimb ... mor dupa cele de Adventure ...!

 

Si sa-ti mai spun inca unul: este posibil sa nu iau noul GS, ci ... GSA-ul! Da' asta ramane intre noi ...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-ul cand intra pe teren dificil, in anumite conditii, din cauza vitezei de reactie mici a ABS-ului din dotare, nu reuseste sa alterneze suficient de repede perioadele de franare cu cele de intrerupere a franarii, rezultatul fiind o lipsa totala a posibilitatii de a opri si de aceea se impune un intrerupator care sa-l scoata din functiune. La XT viteza de reactie este suficient de mare astfel incat franeaza indiferent daca esti pe sosea sau noroi, pe drum plat sau in panta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am simtit ce zici tu. si l-am folosit de 2 ori pana acum.

eu stiu ca daca vreau sa scot abs-ul inseamna sa fiu capabil sa fiu in control deplin sa imi blochez roata daca vreau. asta n-o poti face cu nici un abs din lume daca e cuplat.

deci cred ca e o lipsa la xt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cu XT-ul si te vei convinge. Pe teren dificil in panta nu blocheaza roata, dar franeaza, te poti opri si asta este esenta ABS. Si inca o data, marea lipsa a butonului, imensul lui avantaj, se rezolva cu 20 euro

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS-ul cand intra pe teren dificil ...

 

Bogdan, GS-ul cand intra pe teren dificil, chiar daca are 43 de kg de bagaj, CREDE-MA CA SE DESCURCA - chiar si cu cauciucurile de strada!

 

Auzi, tie ti-ar placea cutiile astea pe noul GS ...?

post-4731-0-98360700-1363551185_thumb.jpg

post-4731-0-37656600-1363551198_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cu XT-ul si te vei convinge. Pe teren dificil in panta nu blocheaza roata, dar franeaza, te poti opri si asta este esenta ABS. Si inca o data, marea lipsa a butonului, imensul lui avantaj, se rezolva cu 20 euro

 

montat de dealer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Bogdan, GS-ul cand intra pe teren dificil, chiar daca are 43 de kg de bagaj, CREDE-MA CA SE DESCURCA - chiar si cu cauciucurile de strada!

 

Auzi, tie ti-ar placea cutiile astea pe noul GS ...?

sper ca acum sa iti iei de la INCEPUT ce iti trebuie si sa nu te mai chinui cu tot fell de modificari......

 

sa mai vin o data cu GSA ul sa l probezi????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dat drumul la test ride pt noul GS, sau inca nu s-a deschis sezonul?

 

Sezonul s-a deschis, in Austria pe 9 martie (am pomenit cu vreo doua pagini in urma) si in Germania pe 16.

 

Problema cu furca s-a rezolvat.

La una dintre motocicletele testate intensiv pe bancul de probe, dupa echivalentul a cca 60.000km parcursi, s-a observat un joc in capul de sus al jambei. Cauza problemei a fost faptul ca producatorul Marzocchi, din motiv de reducere a costurilor, a preferat sa faca imbinarea prin lipire cu Loctite decat prin procedeu mecanic ca la modelele anterioare. Evident ca s-a luat imediat decizia de a inceta orice teste pana la rezolvarea problemei, care este destul de simpla: au facut scula cu care pot face asta usor si repede, cu un singur om, si nu presupune demontarea furcii. Asta valabil bineinteles pt. motocicletel de testare si cele deja livrate la dealeri. De exemplu, cei de la Motorrad erau in test cu toata cireada de enduro-touring mari in sudul Frantei, au primit la un moment dat mesaj sa nu se mai atinga de GS, a zburat la ei la Marsilia un mecanic de la Berlin si le-a rezolvat problema, continuaund ulterior testul. La cele din productia de serie se va face bineinteles din start asa cum trebuie. Alte probeleme nerezolvate nu mai exista momentan.

Conform cercetarilor facute atat de politia sud-africana cat si de catre cei de la BMW Motorrad, accidentul regretatului Kevin Ash nu a avut la baza vreo defectiune tehnica. N-am niciun dubiu ca britanicii ar face o valva incredibila daca s-ar putea demonstra asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce-mi ies ghetele din garantie mi le inod chiar sub plapuma

era un topic cu "ce faci in momentul asta" deschis chiar de tine. ai putea sa scrii acolo chestiile astea.

ma indoiesc ca e vreun posesor de bmw pe care sa-l intereseze ce faci tu cu ghetele tale. ori sa-l intereseze abs-ul la xt, daca e decuplabil sau nu.

intru sa vad noutati legate de 1200 gs, model 2013.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

 

Vroiam sa stiu daca la Viena se poate testa deja noul GS.

Da, stiam despre problema cu furca si modul in care s-a remediat / se poate remedia.

 

Cat despre moartea lui Kevin scrie si pe advrider.com ca nu furca a fost cauza accidentului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care inca nu au aflat (si isi permit sa ajunga): "Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT.

Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.



Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training."

 

rog feedback in legatura cu diferentele dintre noul model si cel construit dupa 2008.

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care inca nu au aflat (si isi permit sa ajunga): "Automobile Bavaria şi BMW Motorrad România te invită în data de 22 martie, ora 17:30, la prezentarea noului model BMW R 1200 GS. Vei putea descoperi şi alte două noi modele lansate în anul 2013: BMW HP 4 şi BMW F 800GT.

Vino la showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa, Şos Bucureşti - Ploieşti nr.53A, Sector 1, Bucureşti, alături de prieteni şi pasionaţii de moto să participi la prezentarea în premieră pentru România a unui model de legendă, într-o variantă complet reconstruită: BMW R 1200 GS, ediţia 2013.

 

 

 

Vei avea parte de suprize şi o tombolă cu premii: Cască System 6 Evo, Costum Rainlock 2, 10 x BMW Rider Training."

 

rog feedback in legatura cu diferentele dintre noul model si cel construit dupa 2008.

mergi pe google si cauti r 1200 gs 2008 specs

juma de munca ti am facut o eu

 

http://bmwmcmag.com/2012/10/2013-bmw-r1200gs-specs-and-pr/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit despre diferentele dintre ele. ma intereseaza parerile personale ale posesorilor de gs dupa 2008 dupa ce merg cu un gs de 2013. am fost la un test drive cu un gs de 2008 si mi-a parut sublim. oare cum o fi cu noul gs? :D

mergi pe google si cauti r 1200 gs 2008 specs

juma de munca ti am facut o eu

 

http://bmwmcmag.com/2012/10/2013-bmw-r1200gs-specs-and-pr/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era un topic cu "ce faci in momentul asta" deschis chiar de tine. ai putea sa scrii acolo chestiile astea.

ma indoiesc ca e vreun posesor de bmw pe care sa-l intereseze ce faci tu cu ghetele tale. ori sa-l intereseze abs-ul la xt, daca e decuplabil sau nu.

intru sa vad noutati legate de 1200 gs, model 2013.

 

fa-ti forum personal si jur ca nu te deranjez acolo.

dincolo de forumul tau pastreaza-ti parerile, nu ma interesezi, poti iesi si intra unde ai placerea, nu trei sa ceri voie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa-ti forum personal si jur ca nu te deranjez acolo.

dincolo de forumul tau pastreaza-ti parerile, nu ma interesezi, poti iesi si intra unde ai placerea, nu trei sa ceri voie

 

Raspunsul tau nu este unul fair.

In general pe un forum ideal ar fi sa fim pe cat posibil on-topic si sa ne respectam, altfel ii deranjam pe cei care chiar sunt interesati de acele subiecte si care eventual se straduiesc sa aduca informatie.

Dat fiind ca moderatorii exista doar "pe hartie", nu inseamna ca trebuie sa abuzam de faptul ca forumul este PUBLIC si sa ne adancim in off-topic. Avem si topicuri de bascalie destule, e chiar pacat. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti liberi sa ma raportati.

 

discutia cu abs-ul la xt nu eu am inceput-o

consider lipsa de respect sa ma trimiti sa scriu unde crezi tu sau altii ca as avea voie asa ca reactionez in consecinta.

cand ai ceva de spus o faci de la egal

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti liberi sa ma raportati.

 

discutia cu abs-ul la xt nu eu am inceput-o

 

Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el.

Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el.

Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. ;)

Culmea ar fi fost ca Motorrad sa laude altceva decat BMW. Se naste o noua religie. Crede si nu cerceta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de libertate, ci de intelepciune si respect fata de ceilalti. Stii bine ca libertatea se termina acolo unde incepi sa deranjezi. Iar daca unul bate campii la infinit nu trebuie neaparat sa faci ca el.

Asta cu ABS-ul la St si GS este deja veche si latrata de mii de ori. Culmea este ca, de exemplu, in testul abia terminat de Motorrad cu cele sase enduro-touring cu motor de 1200 si roata de 19", ST-ul a fost criticat si tocmai pt felul in care ABS-ului actioneaza la roata spate. Dar trebuie sa vezi si in gura te uiti. ;)

o fi veche, eu acum aflu multe lucruri.

si sper ca am dreptul sa intreb.

si daca unu imi spune ca e normal sa fie asa cum este si ca pentru decuplare ABS exista un buton aftermarket, de ce n-as fi curios sa stiu daca si constructorul recomanda asa ceva, si unde e mai nimerit sa aflu asta decat daca dealerul accepta sa monteze intrerupatorul in garantie.

 

sunt okay daca mi se explica.

daca-si face un obicei sa mi-o traga-n gura, ma rog, o fi placerea lui, de cele mai multe ori ignor, dar cateodata e posibil sa ma prinda mai diferit si ripostez, in special lunea.

 

Cauza problemei a fost faptul ca producatorul Marzocchi, din motiv de reducere a costurilor, a preferat sa faca imbinarea prin lipire cu Loctite decat prin procedeu mecanic ca la modelele anterioare..

 

nu prea e in interesul bmw fraza asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...