ERU Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Daca citeai postul meu cu mai multa atentie, era clar ca pe rulmenti nu scrie BMW. Am scris clar, ca au inceput sa apara probleme la rulmenti, dupa ce BMW a schimbat furnizorul in 2007 parca. Totodata un alt motociclist mai competent ca mine, mi-a spus ca pe lui nu i-au tinut nicodata rulmentii 20 de mii, la nici o mobra.[tocmai mi-am adus aminte ca mai are si o yama de padure wr parca] Asa ca sarcasmele la adresa BMW nu-si au rostul. Editat Aprilie 26, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Oricum, ramane ideea ca rulmentii cu bile trebuiesc desfacuti si completati cu vaselina. Iar viata lor depinde de cat de bine sunt izolati de mizeria din exterior. Din momentul in care mizeria trece de simeringuri e o chestiune de cateva zeci de kilometri pana cand incep sa se uzeze si rulmentii. PS Am schimbat de 2 ori rulmentii la EXC pentru ca, in cursa KTM de a face mobre cat mai usoare, bucsa pe care freaca partea interioara a simeringurilor e facuta din aluminiu si este efectiv strunjita de catre simering. La Tenere bucsa e din fier. Dar cred ca la R 1200 tot sistemul e un pic diferit si vorbim aiurea aici. Eu am vrut doar sa spun despre extra vaselina necesara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Da-mi voie sa nu fiu de acord. Am schimbat simeringul pentru ca o inceput sa curga. Rulmentul era OK. Asa is ele, simeringurile astea, au o viata de trait si atat. Pai n-ai decat sa nu fi e acord. Mai devreme sau mai tarziu tot va trebui sa-l iei. De obicei mai devreme. Cand am schimbat primul rulment ala de la BMW mi-a zis garnitura si rulment. Daca nu trebuia sa merg in Austria a doua zi inlocuiam doar semeringul. La 50k cat avea mobra atunci cred ca era operatiunea logica. Rezumand, io n-am zis sa schimbi neaparat. Am zis doar sa cumperi un rulment. Aia de la FAG sunt destul de ieftini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Daca citeai postul meu cu mai multa atentie, era clar ca pe rulmenti nu scrie BMW. Am scris clar, ca au inceput sa apara probleme la rulmenti, dupa ce BMW a schimbat furnizorul in 2007 parca. Totodata un alt motociclist mai competent ca mine, mi-a spus ca pe lui nu i-au tinut nicodata rulmentii 20 de mii, la nici o mobra.[tocmai mi-am adus aminte ca mai are si o yama de padure wr parca] Asa ca sarcasmele la adresa BMW nu-si au rostul. Nu amesteca , 20000 tineau la Mobra. La japoneze le schimbi din plictiseala la 50000. Si intradevar, scuza cea mai uzitata este ca nu BMW a facut majoritatea componentelor care se strica, dar BMW le proiecteaza si plateste si daca alege furnizorul mai ieftin,cine e de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) da ma, bine, bmw e prost ca spune sa schimbi un c...t de rulment la doar 40000km, oare obsesia celor impotriva acestei marci poate lua o pauza atunci cand cei prezenti aici, pe buna dreptate, dau sfaturi in ceea ce ne privesc fiarele din dotare? probabil ca nu.... Editat Aprilie 27, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Da de ce te superi? Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret. Lucrurile nasoale trebuie spuse in gura mare nu ascunse sub pres. Numai asa sunt eventual remediate la sursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Eu nu știu câțiva rulmenti sau simeringuri ai schimbat tu la BMW. Eu am schimbat 5 rulmenti si 4 simeringuri si nu a fost nevoie decât sa dau jos rotile. Dar poate la ST 1200 sau la V-Strom o fi cum spui tu. Știi cum e fiecare judeca prin propria prisma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Ai gresit rubrica, aici este vorba despre 1200 GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret. Lucrurile nasoale trebuie spuse in gura mare nu ascunse sub pres. Numai asa sunt eventual remediate la sursa. Sti foarte bine ca este vorba de altceva, iar reprosurile tale sunt sacadate si duc invariabil la aceleasi "hibe" considerate de tine inacceptabile - http://m.youtube.com/#/watch?v=ww6Lpl8F4wE&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dww6Lpl8F4wE Editat Aprilie 27, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Da de ce te superi? Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret. De ce iti faci probleme atata timp cat si utilizatorii sunt "premium"? Treci prin Pipera in oricare vineri, ai sa vezi cum merg complet echipati, inclusiv cutii laterale, la birou (sau se intorc de acolo, ca pranzul se ia acasa). Atunci clar e justificata si inlocuirea la 40k. Edit: am si eu o problema cu un posesor de R1200 din zona Buftea/Crevedia (nu stiu exact), postez si poate vede ce scriu: prietene, faza lunga si proiectoarele pe timpul zilei vor ajuta cel mult la completarea frigiderului prea gol. Suntem multi aventurieri, ca sa zic asa, dar mai suntem si soferi si cateodata ne dor ochii...mai ales ca ne intalnim cam prea des. Editat Aprilie 27, 2013 de razvano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) problemele tale din trafic nu ne intereseaza, exista alte topicuri "de scandal" Editat Aprilie 28, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 28, 2013 Admin Share Postat Aprilie 28, 2013 Ma, nu cumva tu esti ala cu proiectoarele si faza lunga? )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 As vrea eu, da nu am proiectoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 problemele tale din trafic nu ne intereseaza, exista alte topicuri "de scandal" Unde vezi tu scandal? Mai ontopic decat atat nu se poate, direct la sursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 28, 2013 Autor Share Postat Aprilie 28, 2013 daca l ai observat in trafic..... INSEAMNA CA FAZA LUNGA SI PROIECTOARELE SI AU FACUT TREABA...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 daca l ai observat in trafic..... INSEAMNA CA FAZA LUNGA SI PROIECTOARELE SI AU FACUT TREABA...... ... CORECT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Da de ce te superi? Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret. Lucrurile nasoale trebuie spuse in gura mare nu ascunse sub pres. Numai asa sunt eventual remediate la sursa. Se sparge in doua pe dreq. Rulmentul e ok pentru cel putin echivalentul a doua kituri de lant (ma rog, ar fi cam 3 insa hai sa fiu generos). In majoritatea cazurilor rulmentul nu se schimba sub 100k (la modelele vechi niciodata). Mobra premium ca si harli, pentru ca-si tine valoarea in timp. Harli e chiar "mai premium". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Mobra mea are 70.000 km si nu m-am atins de rulment (nici de simering), desi 80% din rulaj s-a facut cu 2 persoane si bagaje, deci cel putin 170 kg incarcatura. Mai mentionez si faptul ca merg mult pe drumuri laturalnice (deci mai proaste) si nu prea iau din gaz la gropi. Sunt curios daca Ianachim a schimbat rulmentul la primul GSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Eu unul cred ca Ianachim de-aia si-a schimbat GSA-ul cu.. un alt GSA. De frica sa nu fie nevoie sa schimbe rulmentul. Astept confirmarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 Eu unul cred ca Ianachim de-aia si-a schimbat GSA-ul cu.. un alt GSA. De frica sa nu fie nevoie sa schimbe rulmentul. Astept confirmarea... o sa razi... la gsa ul din 2007 timp de 3 ani nu a curs o picatura la cel nou am schimbat semeringul de pe exterior la 29000...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Mobra mea are 70.000 km si nu m-am atins de rulment (nici de simering), desi 80% din rulaj s-a facut cu 2 persoane si bagaje, deci cel putin 170 kg incarcatura. Mai mentionez si faptul ca merg mult pe drumuri laturalnice (deci mai proaste) si nu prea iau din gaz la gropi. Asa ceva este imposibil. Treci pe la bogdan harea sa-ti inspecteze grupul spate. Ceva e in neregula cu aceasta mobra premium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 29, 2013 Autor Share Postat Aprilie 29, 2013 Cati kilometri ai cu asta noul, Ian? 40000moto fabricat 2010 si luat de mine in 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Ma scuzati de off-topic, dar acesta este cel mai potrivit loc de a gasi eventual cineva interesat de 1 set (fata+spate) de amortizoare originale GSA 2007, folosite doar ca. 5.000 km, dupa care le-am schimbat cu unele Öhlins. Pe bucata cer 300 de euroi, pe set 500. Sau le schimb cu un Garmin Zümo 660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 40000 moto fabricat 2010 si luat de mine in 2011 Tu vb aici de K ? Sau ti-ai luat GSA nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Sau le schimb cu un Garmin Zümo 660. 660-ul se va schimba cat de curand, e deja de ani buni pe piata. Eu as mai astepta putin. Sau daca nu vrei neaparat muzica si telefon conectat, incearca noul Zumo 350. Tu vb aici de K ? Sau ti-ai luat GSA nou? Cred ca doar citind pagina asta, te lamureai complet. (iar K-ul 1200 nu se mai fabrica din 2007) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.