Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Daca citeai postul meu cu mai multa atentie, era clar ca pe rulmenti nu scrie BMW. Am scris clar, ca au inceput sa apara probleme la rulmenti, dupa ce BMW a schimbat furnizorul in 2007 parca. Totodata un alt motociclist mai competent ca mine, mi-a spus ca pe lui nu i-au tinut nicodata rulmentii 20 de mii, la nici o mobra.[tocmai mi-am adus aminte ca mai are si o yama de padure wr parca] Asa ca sarcasmele la adresa BMW nu-si au rostul.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oricum, ramane ideea ca rulmentii cu bile trebuiesc desfacuti si completati cu vaselina. Iar viata lor depinde de cat de bine sunt izolati de mizeria din exterior. Din momentul in care mizeria trece de simeringuri e o chestiune de cateva zeci de kilometri pana cand incep sa se uzeze si rulmentii.

PS Am schimbat de 2 ori rulmentii la EXC pentru ca, in cursa KTM de a face mobre cat mai usoare, bucsa pe care freaca partea interioara a simeringurilor e facuta din aluminiu si este efectiv strunjita de catre simering. La Tenere bucsa e din fier. Dar cred ca la R 1200 tot sistemul e un pic diferit si vorbim aiurea aici. Eu am vrut doar sa spun despre extra vaselina necesara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie sa nu fiu de acord. Am schimbat simeringul pentru ca o inceput sa curga. Rulmentul era OK. Asa is ele, simeringurile astea, au o viata de trait si atat.

Pai n-ai decat sa nu fi e acord. Mai devreme sau mai tarziu tot va trebui sa-l iei. De obicei mai devreme. Cand am schimbat primul rulment ala de la BMW mi-a zis garnitura si rulment. Daca nu trebuia sa merg in Austria a doua zi inlocuiam doar semeringul. La 50k cat avea mobra atunci cred ca era operatiunea logica. Rezumand, io n-am zis sa schimbi neaparat. Am zis doar sa cumperi un rulment. Aia de la FAG sunt destul de ieftini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citeai postul meu cu mai multa atentie, era clar ca pe rulmenti nu scrie BMW. Am scris clar, ca au inceput sa apara probleme la rulmenti, dupa ce BMW a schimbat furnizorul in 2007 parca. Totodata un alt motociclist mai competent ca mine, mi-a spus ca pe lui nu i-au tinut nicodata rulmentii 20 de mii, la nici o mobra.[tocmai mi-am adus aminte ca mai are si o yama de padure wr parca] Asa ca sarcasmele la adresa BMW nu-si au rostul.

Nu amesteca , 20000 tineau la Mobra. La japoneze le schimbi din plictiseala la 50000.

 

Si intradevar, scuza cea mai uzitata este ca nu BMW a facut majoritatea componentelor care se strica, dar BMW le proiecteaza si plateste si daca alege furnizorul mai ieftin,cine e de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ma, bine, bmw e prost ca spune sa schimbi un c...t de rulment la doar 40000km, oare obsesia celor impotriva acestei marci poate lua o pauza atunci cand cei prezenti aici, pe buna dreptate, dau sfaturi in ceea ce ne privesc fiarele din dotare? probabil ca nu....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de ce te superi? Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret.



Lucrurile nasoale trebuie spuse in gura mare nu ascunse sub pres. Numai asa sunt eventual remediate la sursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu știu câțiva rulmenti sau simeringuri ai schimbat tu la BMW. Eu am schimbat 5 rulmenti si 4 simeringuri si nu a fost nevoie decât sa dau jos rotile. Dar poate la ST 1200 sau la V-Strom o fi cum spui tu. Știi cum e fiecare judeca prin propria prisma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret.

Lucrurile nasoale trebuie spuse in gura mare nu ascunse sub pres. Numai asa sunt eventual remediate la sursa.

Sti foarte bine ca este vorba de altceva, iar reprosurile tale sunt sacadate si duc invariabil la aceleasi "hibe" considerate de tine inacceptabile - http://m.youtube.com/#/watch?v=ww6Lpl8F4wE&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dww6Lpl8F4wE Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de ce te superi? Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret.

De ce iti faci probleme atata timp cat si utilizatorii sunt "premium"? :) Treci prin Pipera in oricare vineri, ai sa vezi cum merg complet echipati, inclusiv cutii laterale, la birou (sau se intorc de acolo, ca pranzul se ia acasa). Atunci clar e justificata si inlocuirea la 40k. :)

 

Edit: am si eu o problema cu un posesor de R1200 din zona Buftea/Crevedia (nu stiu exact), postez si poate vede ce scriu: prietene, faza lunga si proiectoarele pe timpul zilei vor ajuta cel mult la completarea frigiderului prea gol. Suntem multi aventurieri, ca sa zic asa, dar mai suntem si soferi si cateodata ne dor ochii...mai ales ca ne intalnim cam prea des.

Editat de razvano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de ce te superi? Pt un rulment sau simering la BMW se sparge motocicleta in doua, cativa euro piesele si cateva sute manopera. Nu poate fi normal pt o mobra catalogata premium dpdv pret.

 

Lucrurile nasoale trebuie spuse in gura mare nu ascunse sub pres. Numai asa sunt eventual remediate la sursa.

 

Se sparge in doua pe dreq. Rulmentul e ok pentru cel putin echivalentul a doua kituri de lant (ma rog, ar fi cam 3 insa hai sa fiu generos). In majoritatea cazurilor rulmentul nu se schimba sub 100k (la modelele vechi niciodata). Mobra premium ca si harli, pentru ca-si tine valoarea in timp. Harli e chiar "mai premium".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea are 70.000 km si nu m-am atins de rulment (nici de simering), desi 80% din rulaj s-a facut cu 2 persoane si bagaje, deci cel putin 170 kg incarcatura.

Mai mentionez si faptul ca merg mult pe drumuri laturalnice (deci mai proaste) si nu prea iau din gaz la gropi.

 

Sunt curios daca Ianachim a schimbat rulmentul la primul GSA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul cred ca Ianachim de-aia si-a schimbat GSA-ul cu.. un alt GSA. De frica sa nu fie nevoie sa schimbe rulmentul. Astept confirmarea...

o sa razi...

la gsa ul din 2007 timp de 3 ani nu a curs o picatura

la cel nou am schimbat semeringul de pe exterior la 29000......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra mea are 70.000 km si nu m-am atins de rulment (nici de simering), desi 80% din rulaj s-a facut cu 2 persoane si bagaje, deci cel putin 170 kg incarcatura.

Mai mentionez si faptul ca merg mult pe drumuri laturalnice (deci mai proaste) si nu prea iau din gaz la gropi.

 

Asa ceva este imposibil. Treci pe la bogdan harea sa-ti inspecteze grupul spate. Ceva e in neregula cu aceasta mobra premium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati de off-topic, dar acesta este cel mai potrivit loc de a gasi eventual cineva interesat de 1 set (fata+spate) de amortizoare originale GSA 2007, folosite doar ca. 5.000 km, dupa care le-am schimbat cu unele Öhlins.

Pe bucata cer 300 de euroi, pe set 500.

 

Sau le schimb cu un Garmin Zümo 660.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau le schimb cu un Garmin Zümo 660.

 

660-ul se va schimba cat de curand, e deja de ani buni pe piata. Eu as mai astepta putin. Sau daca nu vrei neaparat muzica si telefon conectat, incearca noul Zumo 350.

 

Tu vb aici de K ? Sau ti-ai luat GSA nou?

 

Cred ca doar citind pagina asta, te lamureai complet. (iar K-ul 1200 nu se mai fabrica din 2007) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...