Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

prima o am eu si e ok

insa sa stii ca tot mai arunca in spate stg si dr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o am pe a 2-a si sunt foarte multumit de ea. Am rezolvat aproape complet problema (dupa cate un drum lung, cu mizerie, doar calcaiul piciorului stang mai este un pic murdar) si este atat de reusita ca design, incat nici nu se observa ca este instalata.

Fata de primul model din lista ta, are oricum avantajul ca protejeaza si amortizorul spate. Mai multe detalii gasesti aici: http://www.boxer-design.de/en/detail.asp?ID=109&pID=1210.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o am pe a 2-a si sunt foarte multumit de ea. Am rezolvat aproape complet problema (dupa cate un drum lung, cu mizerie, doar calcaiul piciorului stang mai este un pic murdar) si este atat de reusita ca design, incat nici nu se observa ca este instalata.

Fata de primul model din lista ta, are oricum avantajul ca protejeaza si amortizorul spate. Mai multe detalii gasesti aici: http://www.boxer-design.de/en/detail.asp?ID=109&pID=1210.

 

Cum vine prinsa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o am pe a 2-a si sunt foarte multumit de ea. Am rezolvat aproape complet problema (dupa cate un drum lung, cu mizerie, doar calcaiul piciorului stang mai este un pic murdar) si este atat de reusita ca design, incat nici nu se observa ca este instalata.

Fata de primul model din lista ta, are oricum avantajul ca protejeaza si amortizorul spate. Mai multe detalii gasesti aici: http://www.boxer-design.de/en/detail.asp?ID=109&pID=1210.

am si eu una similara pt model 2007 fara esa si nu s a mai potrivit la 2010 ... asa ca e la vanzare

insa e strict pt a proteja amortizorul

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ianachim poti sa-mi dai detalii de ce nu se merita? Ca eu vad ca e demontabil, si trebuie sa schimb doar un simering si sa pun ulei.

Gresit. Nu e demontabil cu scule normale. Pretul de nou e 1500 lei +tva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vine prinsa ?

Cu cate 2 soricei pe fiecare laterala si parca si niste suruburi (am montat-o acum mai bine de un an si nu mai stiu exact). Ti-o pot arata (in Bucuresti).

 

@Ianachim: nu este doar pentru amortizor. Inainte de a o monta ma faceam ca porcu' pe pantaloni, cizme. Nu mai vorbesc de cutiile laterale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca tine instalatia, desi ma gandesc ca ar trebui sa iti avertizeze asta intr-un fel sau altul in bord, la un 1200gs/adv(?), risti sa topesti sticla si/sau oglinda(puterea consumata e direct proportionala cu, caldura disipata).


Ce mai cinstit e sa lasi instalatia din fabrica asa cum e ea, si sa montezi un set de proiectoare auxiliare. De ceata sau de faza lunga, comandate printr-un releu, de becul de pe faza lunga sau scurta (cand pornesti lunga sau scurta, sa porneasca automat si proiectoarele, fara alte butoane aditionale.)


Avantajele ar fi multiple:


- daca iei faruri de ceata, poti face conversia la cele de faza lunga;

- nu alterezi deloc vizibil instalatia electrica a mobrei, daca vrei sa revii, nu isi da nimeni seama ca ai facut vreo inginerie pe acolo;

- cand ai 3 sau mai multe puncte luminoase pe motor, soferul de conserva apreciaza mai bine distanta dintre tine si el si nu mai iese in depasire sau de pe straduta laterala, fiindca esti mult mai vizibil.

- cu 3 lumini, vezi mult mai bine decat cu 2 sau 1. De putere electrica nu e problema, fiindca alternatorul e destul de potent (700W @ 14V incarcare, 50A)


Cu mana pe suflet va recomand sa montati proiectoare aditionale luminilor din fabrica. Nu pentru ca vand si eu la randul meu proiectoare, dar daca stau sa ma gandesc, nu am avut NICI UN incident de cand le am montate. Acum daca asta e coincidenta sau nu... numa Al' de Sus stie... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am montat 2 proiectoare de 55w direct pe faza scurta, fără intrerupator separat. Acum nu știu ce sa întâmplat, pentru ca după 2 ore de funcționare nu m-a mai avut curent in baterie. Nu am mai putut porni. De atunci am dezlegat proiectoarelor. Ce sa fie oare? Nu poate alternatorul duce încă 110w? Sau bateria sa aibă probleme?

Va rog recomandatimi o baterie pentru GS 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa consume si noua baterie. Inseamna ca nu a dus alternatorul. In timpul mersului, in loc sa intre curent in baterie, iesea... Poate fi si din cauza unor legaturi electrice defectuase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca acopera si greselile de fabricatie "se merita".

Iar ai gresit topicul, gs-ul nu are asa ceva :laugh:

 

La 3000 e

Pe bune atat e casco sau faci misto?

Sad, but true...

 

Si-a montat cineva proiectoarele LED de la Bmw ? Ma bate asa un gand...

As fi curios cat de ok sunt, date fiind dimensiunile destul de reduse (chestia care imi si place, pt ca vreau ceva discret)

 

Sierra%20BMW%20R12GS-A%2013-%20LED%20Dri

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi cat ar consuma proiectoarele cu led... daca se incadreaza on 55W, ideal ar fi sa-ti consume mai putin de 55W cat iti consuma tie faza scurta.

(la cum le aveai puse consuma dublu, nu e de mirare ca ti s-a dus bateria... o sa ti se duca si releul de incarcare in ritmul asta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare 2 proiectoare cu led ajuta sa nu-mi goleasca bateria? Pentru led trebuie montat ceva special?

 

la ce alternator are gs-ul nu cred ca problema e de proiectoare extra / baterie. probabil cum zicea si andrei belcic mai sus, le ai legate aiurea sau o alta problema…

 

vezi cat ar consuma proiectoarele cu led... daca se incadreaza on 55W, ideal ar fi sa-ti consume mai putin de 55W cat iti consuma tie faza scurta.

(la cum le aveai puse consuma dublu, nu e de mirare ca ti s-a dus bateria... o sa ti se duca si releul de incarcare in ritmul asta)

 

man, GS are alternator de 600-700W… nu mai stiu exact si nici nu stau sa caut. 110W extra clar sunt acoperiti (si proiectoarele originale erau 55W si tot 2).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 2 proiectoare de 55w ai nevoie de aproape 10 A curent. Alternatoarele de pe GS-uri duc fara probleme acest surplus, in schimb, nu este deloc indicat sa legi direct pe intrerupatorul din blocul de lumini. Cu siguranta acel intrerupator nu va suporta cei 10 A in plus. De aceea se monteaza releu care poate fi cuplat de intrerupator separat sau pur si simplu direct de catre comanda pozitiei sau a farului.

 

La fel si proiectoarele cu leduri. Pot ajunge si acelea pe la 15 - 20 w, ceea ce necesita vreo 4 A ptr o pereche. Nu e mult dar tot nu e sanatos ptr intrerupatorul moblei sau a cablajului. Nu e mare lucru sa tragi direct un fir de la baterie care alimentaza un releu de comanda a acestor faruri

 

Becurile acelea de 110 W, nici eu nu le recomand deloc. E un fel de cacamaca ptr ca diferenta de lumina n-o sa fie semnificativa. In mod cert trebuie pusa si o siguranta mai mare in tabloul de sigurante ceea ce eu unul nu as face ptr ca toate alea sunt calculate ptr protectie (la fel ca si cablajul care si el va fi suprasolicitat) si in al 2-lea rand vei strica farul in timp, prin surplusul de temperatura care face sa se matuiasca oglinda din el.

Editat de CalinB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, GS are alternator de 600-700W… nu mai stiu exact si nici nu stau sa caut. 110W extra clar sunt acoperiti (si proiectoarele originale erau 55W si tot 2).

Oare ce fel de GS are? Nu o fi unul de 650? Si ala e cu alternator?

 

NU EXISTA TABLOU DE SIGURANTE PE 1200 gs/gsa cel putin din 2007 in prezent!!!!!!!!!!!!

Habar n-am avut.

Atunci cu atat mai mult se recomanda circuit separat de alimentare cu releu ptr orice proiectore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt lampile cu led in schimbul celor halogen de 55w care mi-au golit bateria.

Nu știu electricianul de unde a tras fire pentru ele.

Deci de înțeleg... Recomandat este sa le montez cu intrerupator separat si prin releu, atunci ar trebui sa fie ok?attachicon.gif image.jpg

Astea sunt lampile cu led in schimbul celor halogen de 55w care mi-au golit bateria.

Nu știu electricianul de unde a tras fire pentru ele.

Deci de înțeleg... Recomandat este sa le montez cu intrerupator separat si prin releu, atunci ar trebui sa fie ok?post-18337-0-74239400-1388933117_thumb.jpg

 

BMW r1200gs (2004)

Editat de bartatiberiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu electricianul de unde a tras fire pentru ele.

Deci de înțeleg... Recomandat este sa le montez cu intrerupator separat si prin releu, atunci ar trebui sa fie ok?attachicon.gifimage.jpg

 

BMW r1200gs (2004)

Recomandat doar releul si alimentarea lui direct cu un fir de la baterie. Intrerupatorul il pui doar daca vrei tu.

Faza cu golitul bateriei nu stiu ce sa zic. In mod sigur alternatorul daca nu e defect duce mult mai mult.

Din curiozitate... dupa ce ai scos farurile.. a revenit totul la normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legarea separate cu/fara releu cu/fara intrerupator, este pt a nu incarca excesiv o zona a instalatiei originale, dar indiferent unde si cum sunt legate proiectoarele tot atat consuma. Daca se descarca bacteria mai este o buba pe acolo pe undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se discuta pe aici despre proiectoare... unde pot gasi ceva proiectoare eficiente cu LED? Ceva dedicat ptr moto care sa fie doar cu un singur LED puternic m-ar interesa. Exista oare atat ptr faza lunga cat si scurta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...