shpixy Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html bun... Salutari !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 26, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2014 o "HUSA "noua termica si de ploaie model croit pentru GS SI GSA intereseaza pe cineva??? este similara cu acest model si sta degeaba in garaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 cat ii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 26, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2014 cat ii ? 100 euro livrare inclusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 28, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2014 misto filmat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Aia e o piesa BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Ce ar trebui verificat rapid la moto cumparata second hand? Precizez ca am verificat : ulei motor,placute,anvelope,filtru aer,acumulator,eventuale jocuri in suspensie.Nu am verificat nivel ulei la cardan.Se verifica usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Ce ar trebui verificat rapid la moto cumparata second hand? Precizez ca am verificat : ulei motor,placute,anvelope,filtru aer,acumulator,eventuale jocuri in suspensie.Nu am verificat nivel ulei la cardan.Se verifica usor? Nu chiar usor deoarece se umple cu o cantitate anume, deci numai daca golesti si umplii din nou...Altfel nu merge. » Post actualizat in 30 Nov 2014 15:54 Recomand: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Aia e o piesa BMW? masca de gaze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Salut! Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Cate feluri de ulei trebuie sa pregatesc pentru revizia unui R1200GS din 2007? Am inteles ca imi trebuie 4 litri de ulei de motor dar mi-am prin urechile cu uleiul de cutie si cardan(?). Nu stiu ce cantitati si ce uleiuri imi trebuie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 La cardan ai 180ml de 75w-90. La cutie ai 0,9l tot de 75w-90 sau pana ajuge la nivelul gaurii. Nu stiu ce an de fabricatie e al tau, dar la un moment dat specificatia pt grup era 220ml. Cea curenta este 180 pt grupurile de 1200. La motor iti scrie in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 (editat) Multumesc Dexter! Motocicleta e din 2007. Imi recomanzi o marca de ulei? As vrea sa pun ce e mai bun. La fel si pentru motor. In carte scrie 20W50 sau 15W50. Cum fac? Aleg pur si simplu un ulei cat mai bun cu specificatia aceasta? Sau trebuie ceva special pentru arhitectura motorului (boxer) sau pentru faptul ca e racit cu aer? » Post actualizat in 01 Dec 2014 20:39Pe maxbmwmotorcycles,com zice sa pu 75w140 ... Editat Decembrie 1, 2014 de dellnegro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Multumesc Dexter! Motocicleta e din 2007. Imi recomanzi o marca de ulei? As vrea sa pun ce e mai bun. La fel si pentru motor. In carte scrie 20W50 sau 15W50. Cum fac? Aleg pur si simplu un ulei cat mai bun cu specificatia aceasta? Sau trebuie ceva special pentru arhitectura motorului (boxer) sau pentru faptul ca e racit cu aer? Vezi ca e dexxter cu doi x si d mic, @Dexter este alt user Eu de exemplu am pus , la recomandarea service-ului de aici, 10w40 (semisintetic) Castrol Power1. Altii sunt de parere ca in Ro, pt zilele calduroase de vara este mai indicat 20w50. Pe forumurile din Germania se vorbeste si despre 10w50. Sincer cred ca oricare dintre astea este ok. Nici marca nu stiu daca este neaparat importanta, mai ales ca boxerul nu este pretentios la ulei. Oricum, aici risti sa auzi 1000 de pareri. Si pana la urma in carte este scris clar ce ulei trebuie pus sau este acceptat. Cred ca mai important este sa ai grija sa-l schimbi la timp si sa controlezi periodic nivelul, stiind faptul ca boxerul racit cu aer mananca ulei. Un consum de 1L de la un schimb la altul (cca. 10.0000km) este absolut normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Multumesc Dexter! Motocicleta e din 2007. Imi recomanzi o marca de ulei? As vrea sa pun ce e mai bun. La fel si pentru motor. In carte scrie 20W50 sau 15W50. Cum fac? Aleg pur si simplu un ulei cat mai bun cu specificatia aceasta? Sau trebuie ceva special pentru arhitectura motorului (boxer) sau pentru faptul ca e racit cu aer? » Post actualizat in 01 Dec 2014 20:39 Pe maxbmwmotorcycles,com zice sa pu 75w140 ... ia in considerare si specificatiile api. si daca dai si o cautare pe forum, gasesti deja informatiile astea pe aici, ca nu esti primu care intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Ce ar trebui verificat rapid la moto cumparata second hand? Precizez ca am verificat : ulei motor,placute,anvelope,filtru aer,acumulator,eventuale jocuri in suspensie.Nu am verificat nivel ulei la cardan.Se verifica usor? Presupun ca are o carte service in care are trecute reviziile. Daca nu, cred ca mai bine ii schimbi tu tot. Mai intreba daca i s-au facut recallurile service pt modelul asta si daca s-a mai schimbat la ea ceva in perioada de garantie ca sa stii cum stai (au fost unele mici probleme care au aparut la unele mobre din primele serii - pompa apa care incepea sa planga pe la supraplin, placutele spate tocite in sub 10mii km, butoanele de la comenzi stanga/drapta nu mai functionau, cutia de viteze care "agata" in primele trepte). Sambata cred ca a fost ultima tura pe anul asta Hai cu primavara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) Cu ajutorul vostru si cu ceva "sapaturi" pe google m-am lamurit. Am gasit Motorex pentru motoare boxer, 4 timpi, racit cu aer si ulei, cica reteta e dezvoltata impreuna cu BMW O fi si ceva marketing aici Editat Decembrie 2, 2014 de dellnegro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 2, 2014 Autor Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) totul este PARTENERIAT SI COMERCIAL cand bmw a produs motorul tau 2007 era foarte prieten cu CASTRO' daca mergi pe frig pune 10w50 power 1 si nu va suferi DELOC MOTORUL in service bmw din budapesta in 2008 m au intrebat baietii cum merg si la ce temp le am zis ca merg mai SPORTIV si in merioada mai rece a anului am pus 100000 km doar castro 10w50 bine inteles primii 10000 km 20w50 IMPORTANT este sa cumperi 5 litri din aceelasi ulei iei un bidon de 4 si l bagi si inca unul de completat pe parcursul celor 10000 interval DACA este nevoie prietenul BOGDAN HAREA stie ...... Editat Decembrie 2, 2014 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dellnegro Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Aha ... bun sfatul sa cumpar 5 litri Asa o sa fac! Da, sunt convins ca diferentele sunt minime. Totusi, exista doua chestii specificice acestui motor: 1. temperatura minima de lucru este INTOTDEAUNA pozitiva (nici macar nu-l pornesc la temperaturi negative), prin urmare scaderea indicelui din fata literei "w" sub 15 nu are sens. 2. temperatura maxima in schimb, depaseste frecvent 100 grade C (vara in oras), prin urmare intre 40 sau 50 dupa "w" as alege 50. Din documentaiile pe care le-am citit ar exista si un minus aici, alegand 50 uleiul are o vascozitate mai mare la temperatura de functionare in regim de croaziera (sub 100 grade C) si de aici ar putrea rezulta un consum de combustibil ceva mai mare. Alegerea mea este 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Presupun ca are o carte service in care are trecute reviziile. ... placutele spate tocite in sub 10mii km, butoanele de la comenzi stanga/drapta nu mai functionau, Ce naiba scuza poate gasi cineva sa nu aiba cartea de service la o motocicleta asa noua? Cu placutele e simplu, se rezolva la prima inlocuire... ale mele dupa 12k inca aratau foarte decent dar, acum cand am lasat-o la iernat si imi vor face si service, le-am spus sa le schimbe ca sa nu mai vin inca o data. La butoane cred ca deja am si eu o problema, cel de la computer cateodata ramanea apasat Tu ai avut ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Cu butoanele eu nu am avut probleme pana acum. In schimb am patit chestia cu pompa de apa care incepuse sa planga putin Am fost norocos oricum, ca pe a mea a bufnit-o plansu pe la 18-19mii km. La altii am inteles ca pe la sub 2mii km deja ii dadeau lacrimile A fost inlocuita cu o versiune revizuita din cate am inteles de la baietii de la Bavaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Sper ca glumiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Normal. Am vazut ca nu mai intra lumea p'aci sa se ia de bmw-isti si atunci ne-am vorbit sa scriem niste chestii nasoale, ca sa ii atragem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 (editat) Sper ca glumiti. Nu!Astia vorbesc pe bune....La 2k km.adio pompa de apa!Calitatea BMW este,parese,invers proportionala cu pretul.Ma intreb cum dracu' sustin unii ca pot sa faca turul lumii cu asa ceva.E ca si aselenizarea...Chestie controversata,nu gluma...! Editat Decembrie 5, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Trebuie sa bage un rahat cu ochi in seama si pe-aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.