Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Asa ca ii intreb pe cei care au navi V cum faci ca pe monitor sa iti apara de exemplu, doar viteza sau doar presiunea din roata fata, adica doar o functie din cele multe legate de parametri, pe care ti le afiseaza navigatorul. Am incercat sa dau de joystikul ala in sus, in jos, la dreapta, la stanga, dar degeaba.

Alta intrebare, unde gasesc o bricheta sau cum i-o zice, care sa intre in priza care o are motoreta, eu nu am gasit la louis, polo, etc. decat de alea care au diametrul normal, pur si simplu nici nu stiu cum se numesc, pentru ca as vrea sa pun si eu un incarcator cu usb pentru telefon, camera, etc. Mersi.

 

Legat de informatiile pe Navi V, nu am motocicleta acasa sa incerc dar imi aduc aminte ca era foarte usor, schimbai din controller cu stanga/dreapta meniul de la harta la urmatoarele pagini ai aparea pagina cu multe info despre motocicleta; apoi rotind marea informatiile, astfel incat puteai avea pe ecran doar patru, doua sau o singura informatie, de ex presiunea in pneuri sau altceva.

 

Exista deja mai multe posibilitati de mufe/prize usb. Eu mi-am luat o "priza" care intra direct in priza moto (modelul mic de BMW) si in celalalt capat are doua usb.

http://www.avalingo.de/Motorrad-Navigation/Bordsteckdosen-u--Strom/Doppel-USB-Adapter-10mm-fuer-BMW-Motorrad.html?XTCsid=0jcfqj3i2kvdn0hs91rlq9333nla3n5c

 

sau asa: http://www.avalingo.de/Motorrad-Navigation/Bordsteckdosen-u--Strom/Kurzer-Doppel-USB-Adapter-10mm-fuer-BMW-Motorrad.html

 

sau mufa usb legata direct la instalatia motocicletei: http://www.wunderlich.de/shop/en/usb-socket.html

 

Vad ca exsita si incarcator direct cu fir cu tot cu mufa miscro usb de exemplu. Vezi in linkuri mai jos:

http://www.sportouring.com/gallery.php?sectionHeaderActive=500&rangeChoosen=772

http://www.ebay.de/itm/BMW-Motorrad-Ladekabel-spritzwassergeschuetzt-USB-Anschluss-fuer-iPhone-Smartphone-/261382625507

http://www.conrad.at/ce/de/product/655541/Albrecht-USB-Duo-Steckdose-fuer-Motorrad-Quad-und-weiteren-Fahrzeugen-mit-12-24-V-USB-Dose-73700-Passend-fuer-Universe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi KHK. LA MULTI ANI!!!


» Post actualizat in 05 Jan 2015 20:40

Gresesc eu, sau pentru lc nu au cauciucuri Dunlop Trailmax ? Pe site-ul lor nu am gasit marimile.


» Post actualizat in 12 Jan 2015 09:56
Stiu ca s-a discutat fff mult pe tema cauciucurilor dar tot nu stiu cu ce sa schimb anakee 3. Am citit de tourance next si din ce am inteles eu pe topicurile straine necesita o perioada de acomodare dar nu am inteles prea bine de ce. As opta totusi pentru ele, asa ca ceva pareri de la cei care au mobrele incaltate cu asa ceva,ar fi binevenite.Eu as fi vrut dunlop trailmax tr 91 dar vad ca pentru lc nu au dimensiunile. Mersi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce foloseste chestia asta ca nu m-am prins?

care dezvolti putin ca nu banghesc asa de bine engleza...colegului de forum.

Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100

» Post actualizat in 02 Jan 2015 18:45

In mod normal acel senzor este un termistor (o rezistenta care isi modifica valoarea in functie de temperatura), acest "rahat" inlocuieste acest termistor cu o rezistenta fixa ca ECU sa vada mereu o temperatura mica....deci mereu amestecul va fi mai bogat, ca si cum ar fi tras socul in prima faza de incalzire a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uf! Neajunsul ar fi ca mergi cu amestec prea bogat, specific vremii reci. Ancrasat de bujii, consum de benzina mare, lipsa de putere pe toata plaja de turatii, cam ce se intampla cand mergi cu motorul inecat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100

» Post actualizat in 02 Jan 2015 18:45

In mod normal acel senzor este un termistor (o rezistenta care isi modifica valoarea in functie de temperatura), acest "rahat" inlocuieste acest termistor cu o rezistenta fixa ca ECU sa vada mereu o temperatura mica....deci mereu amestecul va fi mai bogat, ca si cum ar fi tras socul in prima faza de incalzire a motorului.

 

am senzatia ca nu e acelasi lucru. asta pare sa altereze info de la sonda lamda, nu de al senzor de temp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Practic pacaleste ECU (calculatorul ) in sensul ca moto vede o temperatura mult mai mica decat cea reala si ca atare da comanda pt un amestec mai bogat, poate in unele cazuri ajuta dar de ex. la 30C sa bage benzina ca la 4C nu cred ca e OK, probabil nu mai arde toata benzina, o parte ajunge in baia de ulei, catalizatorul sufera si se poate infunda, de emisiile de noxe sa nu mai vorbim....E ca si cum ai mai pune un "0" pe o bancnota de 10 lei sa crezi ca e de 100

Uf! Neajunsul ar fi ca mergi cu amestec prea bogat, specific vremii reci. Ancrasat de bujii, consum de benzina mare, lipsa de putere pe toata plaja de turatii, cam ce se intampla cand mergi cu motorul inecat....

Astea cu infundatul catalizatorului, bujii ancrasate si alte aiureli sunt de coltul blocului, legende!

Nu este niciun neajuns, dimpotriva, acele rezistente ajuta foarte mult la un mers rotund si curat al motorului, la eliminarea surgingului si la raspunsul instant al acceleratiei, fara sa creasca aproape deloc consumul (o cana de benzina in plus la 100 km nu se pune). BMW construieste din start motoare mai economice si face asta folosind un amestec stoichiometric sarac, mai mult oxigen si mai putina benzina, dar in detrimentul unei functionari rotunde a motorului.

M-am lovit si eu de problema asta, cine doreste sa se documenteze mai pe larg poati citi topicul asta.

Prin urmare da, acel ansamblu chiar ajuta motorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe modele vechi le pacaleai mai usor.la stea noi e mai greu .intradevar una e ala pt senzorul de aer .asta e pt lamda.daca scoti doar mufele de la sonde,nu e nici o diferenta .de asta eram curios daca are cineva.oricum cea mai mare diferenta a fost cind i-am luat toba.nu e deloc placebo.m-am plimbat cu a mea cu toba stock si m-am urcat imediat pe una identica cu a mea si am simtit imediat diferenta.i-am scos si clapetele din evacuare dar la fel nici o diferenta.ala de la senzorul de temp a aerului l-am pacalit si se simte o imbunatatire iar la diagnoza arata mereu 4 grade.

» Post actualizat in 04 Jan 2015 19:48

Nu ma intelegeti gresit mobra merge fenomenal.daca e loc si de mai bine ?sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Temperatura si feedback-ul de la sonda lambda is doar doi dintre parametrii de care are nevoie calculatorul. Ponderea lor nu stiu sa va zic care e, dar nu cred ca una foarte mare, de unde rezulta ca nici schimbarea nu e foarte mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajustarea se face prin inlocuirea pastilelor; verificarea jocului se face la fiecare 20000 km.

Salut, la multi ani!

Corecteaza'ma tenrog daca gresesc: procedeul este acelasi si la la dohc? In cazul meu un adv 2013?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ COObra: Boxer DOHC, in fapt Adventure fabricat incepand cu sfarsitul lui 2009 ( codul 0470 ) are reglajul de joc termic prin intermediul pastilelor.

 

Ca o paranteza, prima data motorul DOHC a aparut pe HP2 Sport, in cursele de anduranta in 2007, in productia de serie incepand cu 2008, apoi a fost preluat de restul gamei R1200 in perioada 2009-2010, in ordinea R1200 GS, R1200 GS Adv, R1200 RT, R1200 R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, ala este codul: 0470. Multumesc de raspunsuri. @Coobra: la prima revizie (cea de 10.000) am aflat si eu ca nu mai e la fel ca la precedentul (cel din 2008).

Ce nu mi'e mie clar este urmatorul lucru (si nici google nu m'a lamurit): exista o dimensiune standard a pastilelor? Sau se comanda dupa verificarea in service la revizie? In felul asta, presupun ca daca exista mai multe dimensiuni, ele ar trebui sa fie pe stoc tot timpul pentru a le putea alege pe cele potrivite...

Stiu ca nu sunt scumpe - undeva la 10-15 usd setul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimensiunile sunt intre 4.6 mm si 5.7 mm, in diviziuni de 0.05 mm. Costa aproximativ 25 lei bucata. Daca iei in calcul 8 supape pentru fiecare motor, ar trebui 23*8=184 pastile de raglaj pentru a acoperi toate posibilitatile. Asta inseamna ceva mai mult de 1000 euro blocati.

Eu le comand, dureaza 4-5 zile.

 

Foarte important este sa nu se foloseasca pastile vechi.

Editat de tiberiu.anghel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

E cineva cu un 1200GSA din Bucuresti care poate sa ma ajute?

Sa va explic, am un prieten care face fel de fel de confectii metalice si l-am rugat sa-mi faca un scut si niste protectii pentru far pentru a mea (1200gsa2006); stiu ca o sa ziceti sa ma duc la Touratech si poate aveti dreptate, oamenii fac treaba buna, dar chiar nu vreau sa le platesc 300E pe un scut si inca vreo 100E pentru doua "site".

 

Toate cele bune.

 

M

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... stiu ca o sa ziceti sa ma duc la Touratech si poate aveti dreptate, oamenii fac treaba buna, dar chiar nu vreau sa le platesc 300E pe un scut si inca vreo 100E pentru doua "site".

 

Pai cine a zis 300€ pt scut? De unde ai scos-o? La TT pe site scutul e doar 150€... si e facut cu cap.

Iar protectia la far mai bine n-o pui deloc. Cati ai vazut tu concret cu GS cu farul spart? In schimb, pe langa faptul ca oficial nu ai voie cu ea pe strada, iti ia din eficienta farului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cine a zis 300€ pt scut? De unde ai scos-o? La TT pe site scutul e doar 150€... si e facut cu cap.

Iar protectia la far mai bine n-o pui deloc. Cati ai vazut tu concret cu GS cu farul spart? In schimb, pe langa faptul ca oficial nu ai voie cu ea pe strada, iti ia din eficienta farului.

 

Da, mersi, stiu preturile de la TT si ce vreau eu costa 229E+transport. Si vreau si prelungirea pentru cric.

Ma rog, intrebarea ramane valabila, este cineva suficient de amabil sa-si rupa cateva minute din timpul lui si sa mearga pana la amicul asta al meu ca sa poata omul sa masoare ce are de masurat?

 

PS:prefer un nu sanatos decat sa ma trimiteti la TT din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...