Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Sau fa-ti un blog/canal YT pe stilul lui Harris, pentru publicitatea ta, fiindca cei care vor "fura" meserie de acolo vs. potentialii clientii vor fi in contrabalans total.

Si fa-ti un service part time, aici vreau sa ajung.

Pari un tip hyper atent la detalii, bani sa dotezi un garaj nu ar trebui infinit de multi dpmdv, imbini utilul cu placutul, concurenta cu DC nu prea vad cum v-ati face, lumea ar fi bucuroasa sa aiba un mecanic dedicat BMW pe zona de vest a tarii si cred ca ti-ai gasi musterii si pe la sarbi sau unguri.

Asta cu conditia sa vrei / sa te vezi facand asta. Ca spiritul, chemarea "politehnica" cum ii zic eu, vad ca il ai.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sau fa-ti un blog/canal YT pe stilul lui Harris, pentru publicitatea ta, fiindca cei care vor "fura" meserie de acolo vs. potentialii clientii vor fi in contrabalans total.

Si fa-ti un service part time, aici vreau sa ajung.

Pari un tip hyper atent la detalii, bani sa dotezi un garaj nu ar trebui infinit de multi dpmdv, imbini utilul cu placutul, concurenta cu DC nu prea vad cum v-ati face, lumea ar fi bucuroasa sa aiba un mecanic dedicat BMW pe zona de vest a tarii si cred ca ti-ai gasi musterii si pe la sarbi sau unguri.

Asta cu conditia sa vrei / sa te vezi facand asta. Ca spiritul, chemarea "politehnica" cum ii zic eu, vad ca il ai.

:)

Multumesc de ganduri - inca o data!

Din pacate din ce in ce mai putin timp pentru surubarit - in general intre 22:00-02:00 ...si in ultima perioada ma rupe si jobul la timp liber (dar o sa treaca).

Legat de service - nu mi se pare ca am ce sa aduc nou - totul este super simplu de facut cu un pic de atentie/timp si mi-ar fi jena sa cer la oameni bani pentru asta.

Altfel ajut cu placere atunci cand sunt chemat/sunat (mai suna lumea chiar daca nu ne stim direct sa intrebe diverse) si este ok.

:)

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:what:

 

In cel mai rau caz, fa-ti un topic strict pentru discutii tehnice cu privire la generatia de GS pe care o ai.

Just sayin...

Pai asta-i topicu potrivit pentru ce face el, sa fim seriosi.

Cred doar ca Bill glumea, sau cel putin sper...

 

Ivane, eu n-am 1200, ma dau cu sora mai mica, 1150 gsa, dar nu cred ca poate sa deranjeze pe cineva ce postezi tu. E forum in definitiv... Poate mai sunt unii interesati de ce modifici tu acolo.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Părere de pasionat convertit: ca sa servisezi îți trebuie simt tehnic, pasiune sa inveti/cercetezi/descoperi soluții, sa bagi ceva bani în scule, sa ai un spațiu decent (căldură, curent, apa), șamd. Chestii normale pt un pasionat și mai mult. Pune la pachet ca imensa majoritate a celor care își permit motocicleta aceasta nu sunt oameni care sa mai aibă cheful sau timpul de șurubarit. Sa nu mai vb de creat condițiile pentru șurubarit în prima faza.

 

În linkul din semnătura mea (dan smc) este un capitol despre ce înseamnă meseria de mecanic și alegerea ei pe viata. Este un log f fain de citit. Lam citit acum f mulți ani, erau alte vremuri și aici pe forum (se discuta la un nivel ff tehnic dpmdv) și am înțeles ca nu este pentru mine nici calea, nici chemarea asta.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Dellnegro, Raul (a doua oara imi trece prin cap ca imi pare rau ca nu ne cunoastem!) - multumesc cumva de suport - incerc doar sa inteleg cu ce deranjez pe acest topic.

 

 

Sa fim sanatosi,

paul

Nu deranjezi cu nimic, stai relax. Personal am fost placut surprins de cate chestii ai invatat/citit legat de model de cand ti'ai luat utilajul, tinand cont ca vii de pe o cu totul alta marca. Ca n'ai doua maini de stanga si gasesti si timp sa impartasesti diverse chestii pe aici - iar e de apreciat. Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! Baga mare in continuare. Iubim motoarele si ii apreciem pe cei care scriu lucruri interesante despre ele😀

» Post actualizat in 08 Apr 2017 20:52

O rezolvam si cu intalnirea. Eu sunt din Bucuresti (mai exact Ilfov). Tu de unde esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat si suspensia fata cu wilbers - vis de vis!

... si o "modificare" pe care vreau sa o fac de mai bine de un an ...intotdeauna m-au enervat carcalacii gasiti pe filtrul de aer ...

 

attachicon.gifsnorkel.jpg

 

 

stima,

paul

Daca din nefericire treci pe langa niste stupi cu albine sau circuli la lasarea noptii prin zone rurale ai toate sansele sa gatuiesti intr-un timp mult mai scurt admisia ,cu insectele ce se vor strivii de sita pusa. Daca mergi prin oras este OK! Asadar daca-ti scade puterea primul lucru verifica ce depuneri ai colectat.Daca as vrea sa scap de carcalacii din filtru as intoarce absortia la 180 grade.Spor la surubarit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca din nefericire treci pe langa niste stupi cu albine sau circuli la lasarea noptii prin zone rurale ai toate sansele sa gatuiesti intr-un timp mult mai scurt admisia ,cu insectele ce se vor strivii de sita pusa. Daca mergi prin oras este OK! Asadar daca-ti scade puterea primul lucru verifica ce depuneri ai colectat.Daca as vrea sa scap de carcalacii din filtru as intoarce absortia la 180 grade.Spor la surubarit

Salut,

Sa stii ca m-am gandit la asta. Vad cum arata pe parcurs - zona e accesibila pentru inspectie/curatire daca e nevoie. In principiu taietura este in unghi fata de directia de mers insa oricum prefer sa curat carcalacii de pe sita respectiva decat de pe filtru,

:)

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare mie sau ai scurtat admisia aia de plastic?

 

.. si o "modificare" pe care vreau sa o fac de mai bine de un an ...intotdeauna m-au enervat carcalacii gasiti pe filtrul de aer ...

 

attachicon.gifsnorkel.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Da, in sectiune am incercat sa las suprafata mai mare.

 

Iar nu te-ai semnat... te-am prins! :)

 

Acum lamureste-ma si pe mine... aveai deci ESA, acum ti-ai pus suspensiile noi, mai sunt reglabile de la buton? Parca existau si pentru ESA...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar nu te-ai semnat... te-am prins! :)

 

Acum lamureste-ma si pe mine... aveai deci ESA, acum ti-ai pus suspensiile noi, mai sunt reglabile de la buton? Parca existau si pentru ESA...

Salut,

Da, se ia sistemul ESA de pe vechiul telescop si se monteaza pe cel nou.

... si raman reglabile de la buton.

 

Da' suspensia cum e? Stii ca ma roade... Sa ma infig intr-un Ohlins sau nu?

Nush ce sa zic - sunt diferente semnificative dar nu e eftina modificarea.

As face-o doar daca iti curg sau daca vrei sa nu ai stres cu un posibil curs.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie instalatie electrica de la mobra cu, + butoanele cu ESA pe stanga.

instalatia ca instalatia sau butoanele ca butoanele dar trebuie si ECU de la una cu ESA.

 

Mersi Dan. Deci ramane optiunea cu un amortizor mai bun.. merita?

de la wilbers cu ESA au costat 1200eu ambele ... sincer daca nu curgea cel de spate si apoi stresul cursului celui de fata - nu as fi facut trecerea.

Pentru drumurile tale - la suma ok (100eu pe acolo) eu zic ca merita schimbat arcul daca nu e ok pentru greutatea ta, preload ai la surub si parca ai si rebound pentru spate - deci merge treaba.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria e OK si bornele is intr-adevat stranse, banii mei ii pariez pe controllerul de la jug, ala care sta imperecheat cu cheia.

Am rezolvat, era potențiometrul (sau cum naiba se cheama) de sub butucul cheii, cel aflat sub controller. Uzat binișor, nu mai sesiza poziția cheii și uneori dădea semnal ca de contact luat. 400 lei și all ok. Merci Tibi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instalatia ca instalatia sau butoanele ca butoanele dar trebuie si ECU de la una cu ESA.

 

de la wilbers cu ESA au costat 1200eu ambele ... sincer daca nu curgea cel de spate si apoi stresul cursului celui de fata - nu as fi facut trecerea.

Pentru drumurile tale - la suma ok (100eu pe acolo) eu zic ca merita schimbat arcul daca nu e ok pentru greutatea ta, preload ai la surub si parca ai si rebound pentru spate - deci merge treaba.

 

stima,

paul

 

Pentru mine e OK, dar merg din cand in cand cu pasager si bagaje. Mi-ar fi placut sa apas un buton si sa schimb tarasenia... La un moment dat ma uitam pe la TT, aveau ei un kit aftremarket reglabil electronic, dar care costa insa cam cat o bucata de ficat... Ca de strans la mana pot sa-l reglez si pe al meu :)

Mersi oricum pentru sfaturi, ganduri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...