bazbuzuku Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) "ieri am fost la budapesta............la WALLIS MOTORS BMW" Ai facut programare? Editat Februarie 7, 2009 de bazbuzuku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 fratzioare, cel cu mufa, fa ce ti-am spus mai inainte(scoate-o si bag-o de cateva ori sa curetzi si da cu un spray tip wd40). te descurci tu acolo sa scotzi mufa prietene, e simplu... did it! a fost primul lucru pe care l-am facut insa nu s-a schimbat nimic. n-am folosid wd40 ci un spray de contacte de la yacco. operatiunea a fost repetata si la senzorul manetei de ambreiaj. dupa curatare si imbalsamare cu spray a inceput sa functioneze. adica motorul a pornit in pofida faptului ca pe display treptele de viteza erau afisate aiurea. in concluzie da, r12gs-ul porneste daca e in viteza cu conditia sa apesi ambreiajul si sa nu fie cricul lateral lasat. in cazul de fata e clar ca senzorul din cutie e troznit. am dus mobra la bavaria. luni se va confirma diagnosticul si revin cu detalii. multam de sprijin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 8, 2009 Autor Share Postat Februarie 8, 2009 am dus mobra la bavaria. luni se va confirma diagnosticul si revin cu detalii. multam de sprijin! in sfarsit un lucru intelept acum ref la consum ieri am dat o fuga pana in vama cu gasca pT cei DISPERATI DE CONSUM LA DUS UNDEVA LA 8 LITRI DATORITA DRUMULUI ACCELERARI FRANARI CEATA VITEZA 90-180 LA INTORS 7.2 DACA MERGEAM DOAR LA 110-120 INDICA CONSUM DE 5.9 DAR AM TRECUT URGENT LA 180-200 PE CATEVA PORTIUNI DUPA CARE AM STAT LA 140 SO ASA IN MEDIE DACA E SA COMBINI AUTOSTRADA CU DRUMURI JUDETENE AJUNGI LA UN 7.5 DECI UN REZ DE 33 AR AJUNDE LA 400 - 450 KM PROBLEMA E CA LA 300 DE KM SE APRINDE BECUL DE REZERVA SI STA ASA CA IDIOTU DECI E BINE SA ALIMENTEZI SA NU.L ARZI........TRAIASCA NOUA TEHNOLOGIE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 DECI E BINE SA ALIMENTEZI SA NU.L ARZI........TRAIASCA NOUA TEHNOLOGIE de pwla mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) are careva aripa si cioc fata de 1100 sau 1150gs sau stiti pe careva care si le-a schimbat si nu are nevoie de ele? Editat Februarie 10, 2009 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 10, 2009 Autor Share Postat Februarie 10, 2009 are careva aripa si cioc fata de 1100 sau 1150gs sau stiti pe careva care si le-a schimbat si nu are nevoie de ele? TU TI.AI RUPT CIOCU SI EU MI.AM SPART poponeata CARE AI LAMPA STOP /PLASTICUL ROSU.... MERCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 EU MI.AM SPART poponeata daca era cu ironie, ce sa zic, fiecare cu inclinarile lui... daca nu, gasesti pe louis stopuri o gramada, ieftine, cu LED-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 daca era cu ironie, ce sa zic, fiecare cu inclinarile lui... daca nu, gasesti pe louis stopuri o gramada, ieftine, cu LED-uri. bai amice tu chiar crezi ca toata lumea e ironica am luat legatura cu gabileru am stop pe led dar imi da bec ars in bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DR HOUSE Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 "ieri am fost la budapesta............la WALLIS MOTORS BMW" Ai facut programare? inca nu in septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2009 Autor Share Postat Februarie 11, 2009 ieri am dat o tura pana prin rm valcea dus-intors iar azi am alergat prin bucale la un moment dat venind spre moto am obs ca roata spate era un lasata fata de normal asa cum o stim eu am ajuns la vulcanizarea din com rosu verific presiunea 0/5 bari baga omul pana la 2.5 si zic hai sa fac si o verificare la cuie un mic bulangiu de cui infipt intre rizuri am risicat.o pe central a venit omul a scos idotul/cuiul de acolo a infipt snur a facut presiune 2.4 si am plecat in treaba mea 5 minute maxim TRAIASCA TUBELESS-UL SI CRICUL CENTRAL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 11, 2009 Admin Share Postat Februarie 11, 2009 ..Ai uitat de snur..pomeneste-l si pe el Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 11, 2009 Share Postat Februarie 11, 2009 am stop pe leddar imi da bec ars in bord exista niste rezistente speciale care se inseriaza cu stopul (/semnalele) pe led si elimina problema martorului de bec ars. daca vrei ma pot interesa unde se gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 12, 2009 Autor Share Postat Februarie 12, 2009 exista niste rezistente speciale care se inseriaza cu stopul (/semnalele) pe led si elimina problema martorului de bec ars. daca vrei ma pot interesa unde se gasesc. daca se poate merci de ajutor sa traiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 daca se poate merci de ajutorsa traiesti ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 19, 2009 Autor Share Postat Februarie 19, 2009 cea mai tare faza credeam ca la bavaria e scumpa revizia M.AM INSELAT AMARNIC un prieten a dus un scuter la 50 la revizie de 5000 km manopera 482 RON IMENS.................IMENS LA YAMAHA I.AU INLOCUIT PLACUTELE, ULEIUL DE CUTIE, FILTRU SI BUJIA FRATE ...........................JUPUIALA PE FATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 vin c-o intrebare: care avetzi filtre k&n? sunt intr-adevar atat de bune? sunt acceptate de firma producatoare(in speta BMW) ? vreau sa aud de la voi impresiile facute. am citit fel de fel de variante,pe langa cele bune, cica nu ar fi atat de filtrante, ar creste (ce-i drept nu foarte tare) consumul am dat comanda, sper sa nu regret hai vara , hai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Creste consumul daca il ungi in exces,si nu filtreaza daca nu-l ungi cum trebuie. Daca procedezi pas cu pas cum scrie in instructiuni si cu rabdare (1/2 ora) este foarte bun si filtreaza bine. Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Eu dupa 7000 de km inca nu m-am uitat, dar la revizia de primavara o sa arunc un ochi sa vad ce si cum. Lumea zice ca ar lasa impuritati sa ajunga in motor si recomanda folosirea filtrului stock. Daca iei o tranta in apa, cel de hartie s-a dus! K&N il scoti, il scuturi, il usuci si gata! De consum nu stiu ce sa zic, l-am pus chiar cand mi-am luat vaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa. insa, in astea 10 mii tre sa verifici si eventual sa mai "ungi" filtru? sincer sa fiu n-as avea chef sa desfac prea des capacele. gata cu intrebarile c-oi vedea eu ce mai scrie si-n prospect, oricum am "comis-o" rasai soare , rasai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 24, 2009 Autor Share Postat Februarie 24, 2009 Dupa 10000 km nu era in spatele lui absolui nimic si crede-ma m-am uitat cu lupa. insa, in astea 10 mii tre sa verifici si eventual sa mai "ungi" filtru? sincer sa fiu n-as avea chef sa desfac prea des capacele. gata cu intrebarile c-oi vedea eu ce mai scrie si-n prospect, oricum am "comis-o" rasai soare , rasai... bill man din ce am mai intrebat si eu reiese ca aceste sunt f bune pt OFF road f mult praf si filtrul trebuie schimbat dar la asta il speli doar si e ca nou pt ce facem noi asfalt 90% e f bun si cel original schimbat la revizii dif de pret nu e justificata mai ales sa tot scoti goarna de suport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Salutare!!! Am si eu o intrebare:care..sa dintr-o bucata .. credeti ca este mai buna ?..cea de Touratech sau cea de la Wunderlich ? accept pareri obiective dar si subiective!! V-a multumesc anticipat pt timpul acordat!! Editat Februarie 24, 2009 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Salutare!!! Am si eu o intrebare:care..sa dintr-o bucata .. credeti ca este mai buna ?..cea de Touratech sau cea de la Wunderlich ? accept pareri obiective dar si subiective!! V-a multumesc anticipat pt timpul acordat!! Am si eu aceeasi intrebare. Chiar voiam sa comand zilele astea. Doar ca mie imi trebuie cea mai joasa si nu dintr-o bucata. Raul, ti-au venit piesele. Dau eu o fuga la AB sa le iau zilele astea. Spor Editat Februarie 25, 2009 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Am si eu aceeasi intrebare. Chiar voiam sa comand zilele astea. Doar ca mie imi trebuie cea mai joasa si nu dintr-o bucata.Raul, ti-au venit piesele. Dau eu o fuga la AB sa le iau zilele astea. Spor Eu votez pentru saua joasa de la TT - pe care de altfel o am si eu. Am si motivatia pentru care am ales asa, daca e cineva interesat, in PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 mai arunc o intrebare: cum se seteaza suspensia in functie de drum? teoretic stiu ceva , ca pe accidentat, se da pe moale si pe asfalt, tare, insa sunt curios daca e vreun tabel sau ceva unde sa fie niste instructiuni de setare a acesteia, mai in detaliu (clicuri sau ...) am o carticica a ei insa e in germana si sa fiu sincer o inteleg mai bine un pic decat limba gimnastica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 http://micapeak.com/bmw/gs/gs_tel2.html#suspension Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.