Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Misto postul lui Warthog care spune de ce 21 e useless pe un GS :

"A 21" wheel does NOT want to lean over in a turn at anything above 30mph. In fact, it has a nasty habit of wanting to stand up, which makes things wonky in the turns."

Subscriu

Cu Transalpul am observat acest lucru, si intr-adevar e foarte deranjant

Dar la excursia din martie a.c., cand am avut placerea sa fiu impreuna cu uzunu (care e "de-al vostru", doar ca are 1150, nu 1200) am aplicat stilul lui de pilotaj, cu bazinul mutat pe interiorul curbei, ca la GP

E foarte caraghios, dar in acelasi timp extrem de eficient

Am atacat curbele "like never before" :)

Mesaj completat

Ce nu mai inteleg: daca tot zici din start ca nu iti permiti una, de ce esti intrigat?

 

Ai zis ca majoritatea enduro/touring au roata de 21"... in afara de KTM si F800GS, mai zi-ne si noua una (dar care se fabrica acum); eu m-am uitat in catalogul 2009 si nu am vazut...

Sunt pur si simplu intrigat, asta e tot, fara conotatii de niciun fel. Ma macina de mult intrebarea asta :P

iar treaba cu "catalogul 2009" e superflua in cazul meu, din moment ce... nu-mi permit

Intrebarea era pur tehnica

Eu am presupus ca posesorii/utilizatorii unei motociclete atat de valoroase nu vor fi deranjati de asemenea intrebari. M-am inselat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt pur si simplu intrigat, asta e tot, fara conotatii de niciun fel. Ma macina de mult intrebarea asta :)

iar treaba cu "catalogul 2009" e superflua in cazul meu, din moment ce... nu-mi permit

Intrebarea era pur tehnica

Eu am presupus ca posesorii/utilizatorii unei motociclete atat de valoroase nu vor fi deranjati de asemenea intrebari. M-am inselat?

 

Presupunand ca mie mi-ai adresat intrebarea din final, iti raspund:

Nu te-am intrebat cu rautate/superioritate, momentan nu sunt posesor si inca nu-mi permit nici eu 1200GS. M-a surprins "intrigarea" ta dar mai ales acel "majoritatea"... si cand am zis de catalogul 2009, l-am ales pe cel din zilele noastre, pur si simplu... cu ocazia asta am vrut si sa evidentiez ca nici macar cei care ofereau in trecut nu o mai fac (ex Transalp)...

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cam cati posesori de GSA ar baga jucaria in ENDURO ADEVARAT

 

un singur exemplu

capacul de aluminiu care protejeaza cilindrul costa 125 EURO

 

cam cati km ar merge fara sa culce undeva motorul

 

merita sa umpu contul BMW cu banii dati pe piese?

 

vrei frate enduro, coclau etc iei capra si o indoi fara griji

 

deci care ai banuuuu pe tine pune roata de 21 si rupe.o prin paduri

dupa care sa te vad daca mai ai tupeu sa o arzi spre casa cu 210 la ora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un singur exemplu

capacul de aluminiu care protejeaza cilindrul costa 125 EURO

Da' si tu acuma imediat cum ai o zgarietura pe el te duci sa-l schimbi. Ala nu se schimba pana nu-i gaurit sau nu mai sta bine pe garnitura. Ar trebui sa le vezi pe ale mele. Si sunt si powdercoated.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu

Cu Transalpul am observat acest lucru, si intr-adevar e foarte deranjant

Dar la excursia din martie a.c., cand am avut placerea sa fiu impreuna cu uzunu (care e "de-al vostru", doar ca are 1150, nu 1200) am aplicat stilul lui de pilotaj, cu bazinul mutat pe interiorul curbei, ca la GP

E foarte caraghios, dar in acelasi timp extrem de eficient

Am atacat curbele "like never before" :laugh:

Eu fac treaba asta ori cand merg foarte agresiv, ori cand aderenta e scazuta. Scotand bazinul si genunchiul afara muti centrul de greutate, iar motocicleta sta mai dreapta, deci ai mai multa aderenta de impartit intre tractiune si aplecare. Si, btw, e 1100, nu 1150 ;)

 

Despre roata de 21... am avut-o pe DR. Radeam scarite fara stres si fara instabilitate la aplecari mari. Pe GS n-am simtit mari diferente cu 19, nici macar in off-road. Poate si din cauza suspensiei excelente, dar care nu transmite niciun fel de feedback.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la valentele enduro ale GS-ului bike-037.gif:

 

o poza de asta vara din Baragan

8501247_6e42ec1885_b.jpg

 

 

tare

 

asa arata si motorul meu dupa ce vin intr.o zi cu ploaie de acasa pe centura pana la job

 

e plin de jeg de la camioane si santierele de pe centura

 

so

problema e, ca in caz de cazatura, bagi o groaza de bani sa.l aranjezi la loc

 

DAR SA NU UITAM

 

BANII, SUNT FACUTI SA CIRCULE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depimde cum ii faci rodajul :laugh:

 

 

Cred ca orice mobra cu motor busit o ia pe ulei...ma intereseaza daca in conditii normale de rodaj si utilizare se pot atinge valorile mentionate. Cat ulei consuma un 12GS...hai sa-i spunem cu rodajul bine facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca orice mobra cu motor busit o ia pe ulei...ma intereseaza daca in conditii normale de rodaj si utilizare se pot atinge valorile mentionate. Cat ulei consuma un 12GS...hai sa-i spunem cu rodajul bine facut?

pai tocmai aici ii paradoxul, ca daca o tii mai turata cand e in rodaj, nu consuma mult ulei mai apoi;

consumul de ulei are de-a face si cu arhitectura motorului (cilindrii orizontali) si faptul ca sta pe cricul lateral dupa ce o opresti cu uleiul cald in ea :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca orice mobra cu motor busit o ia pe ulei...ma intereseaza daca in conditii normale de rodaj si utilizare se pot atinge valorile mentionate. Cat ulei consuma un 12GS...hai sa-i spunem cu rodajul bine facut?

La boxer BMW nu este vorba de motoare busite, cu peste 100000km, ci de motoare noi cu cateva zeci de mii de km la bord si exploatate normal. Un fan BMW recunoaste greu defectul asta al boxerului racit cu aer, dar toti posesorii au sub sa un bidon de 1L de ulei pt orice eventualitate. Si eventualitatea se intampla destul de des. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La boxer BMW nu este vorba de motoare busite, cu peste 100000km, ci de motoare noi cu cateva zeci de mii de km la bord si exploatate normal. Un fan BMW recunoaste greu defectul asta al boxerului racit cu aer, dar toti posesorii au sub sa un bidon de 1L de ulei pt orice eventualitate. Si eventualitatea se intampla destul de des. ;)

 

 

Da...dar fac reviziile la 10K...nu la 6k cum fac altii :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La boxer BMW nu este vorba de motoare busite, cu peste 100000km, ci de motoare noi cu cateva zeci de mii de km la bord si exploatate normal. Un fan BMW recunoaste greu defectul asta al boxerului racit cu aer, dar toti posesorii au sub sa un bidon de 1L de ulei pt orice eventualitate. Si eventualitatea se intampla destul de des. ;)

 

Eu am boxer din 2000 care tocmai a sarit de 40.000km; am completat sub 1L in cei aproape 11.000km facuti de la ultimul service. Nu mi se pare asa grav... bidonul il iau cu mine doar la drum lung (peste 1000km); si nu toti merg cu bidonul sub sa, eu il tin in topcase :P

Si asta in conditiile in care nu menajez motorul la turatie, mare parte din km fiind facuti pe pasuri in Alpi, cu bagaje...

 

Mesaj completat

Da...dar fac reviziile la 10K...nu la 6k cum fac altii :laugh:

 

Pt mine asta chiar este un aspect important, mai ales ca ma cam incadrez in cei 10.000/an. Iar daca fac si 12.000, cei de la service mi-au zis ca nu-i nici o problema, atata timp cat am grija de nivelul uleiului; si mi-au zis asta cat eram in garantie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am boxer din 2000 care tocmai a sarit de 40.000km; am completat sub 1L in cei aproape 11.000km facuti de la ultimul service. Nu mi se pare asa grav... bidonul il iau cu mine doar la drum lung (peste 1000km); si nu toti merg cu bidonul sub sa, eu il tin in topcase :laugh:

 

Si mai faceai misto de mine cu intretinerea lantului. Pe-asta cu bidonul in traista ai ascuns-o bine. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut un drum saptamana trecuta de 1500km. Am completat cam 250ml. Eu zic ca e rezonabil.

 

Cand merg zi de zi prin oras si o las pe cricul lateral, papa mai mult intr-adevar.

 

Uleiul nu este un impediment, ca pun ulei auto si e ultra ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...