Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Si care e diferenta intre Teil Integral si Voll Integral?

 

Of, asa cum am scris cu 2 posturi (ale mele) in urma si conform cu ceea ce scrie in documentatia BMW si de asemenea conform cu ceea ce mi-a explicat si un vanzator cu experienta de la BMW Wien, repet:

- Teil-Integral (partial-integral): la apasarea manetei de frana, franeaza ambele roti iar la apasarea pedalei de frana spate franeaza doar spatele;

- Voll-Integral (full-integral): oricare frana apesi (maneta fata sau pedala spate) franeaza ambele roti. La BMW, acest sistem full a fost doar pentru K1200LT

 

Forta cu care actioneaza frana pe fiecare roata in fiecare din cazuri/situatii sau in functie de partial sau full depinde de gradul de incarcare a motocicletei. Poate asta sa fie explicatia pt ceea ce nu iti era clar de la acel banc de proba cu LT?

Eu ti-am spus doar cum scrie "la carte".

 

Nu stiu in ce masura dar vezi daca te ajuta cu ceva si acest articol: http://www.gizmag.com/go/5840/

In germana gasesc multe pe net dar cine are rabdare cred ca va gasi si in engleza.

 

Eu unul ma opresc aici, nu-mi place sa ma contrazic, am povestit ceea ce momentan stiu eu.

 

L.E. ma uit acum si in pliantul K1200LT unde spune despre frane... in orice situatie, ambele sunt actionate. Spune ca foarta aplicata de amplificatorul de franare la fiecare roata depinde de incarcare si chiar si starea drumului. Se vorbeste si de un Druckmodulator (modulator de presiune).

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci nu mi se pare relevant.De fapt tam - tam-ul nu mi se pare relevant in cazul asta. E iarasi o chestie de marketing. Practic functioneaza ca un partial integral insa daca sar pe frana spate ca animalul si viteza e destul de mare, va frana si fata intr-o oarecare masura. Probabil computerizat sistemul,n-am idee.

BTW, linkul dat de tine se refera la integral ABS,nu la integral brake system.

PS:unde ti se pare contrazicere? Eu nu vorbesc din pliante,vorbesc pe ce am vazut. E doar un schimb de idei in care sper sa ma lamuresc ce inseamna chestia asta. Atata tot.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar nu are ABSul decuplabil...

 

Banuiesc ca te referi la LT... si eu zic ca nu e decuplabil; oricum, de ceva timp, la BMW doar la modelele enduro se mai poate decupla ABS, la restul nu.

 

 

Si ca fapt divers, mai mult sau mai putin legat de discutia noastra, am vazut in numai stiu ce revista distante de franare la BMW si alte firme; m-a surprins faptul ca la franarea doar spate (deci nu vorbim de LT, asadar franare DOAR SPATE) BMW avea niste distante incredibil de mari fata de ceilalti in ciuda faptului ca la franare totala (cu fata) avea cam cele mai bune rezultate.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca bloca spatele si atunci tine numai de masa mobrei si de inertia ei. Asta daca testele sunt facute cu aceleasi cauciucuri, asfalt.

Din contra, cred (din pacate nu mai stiu sigur) ca era cu ABS-on si implicit nu bloca; daca apuca sa blocheze, insemna ca frana cat poate trasaind si diferentele mari de care ziceam nu prea mai puteau exista.

De asemenea, cred ca erau pe acelasi asfalt dar poate fiecare cu ce cauciucurile standard (deci probabil diferite ca tip) dar asta nu ar fi motiv de diferenta atat de mare de distanta de franare... cred ca e vorba de cum lucreaza frana in general la BMW (cu ABS).

 

sincer, si la moto a mea daca franez puternic doar spate, frana cam tinde spre zero, intra f repede ABS... dar cred ca e logic.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca fapt divers, mai mult sau mai putin legat de discutia noastra, am vazut in numai stiu ce revista distante de franare la BMW si alte firme; m-a surprins faptul ca la franarea doar spate (deci nu vorbim de LT, asadar franare DOAR SPATE) BMW avea niste distante incredibil de mari fata de ceilalti in ciuda faptului ca la franare totala (cu fata) avea cam cele mai bune rezultate.

Daca e vorba de boxere, e posibil sa fie legat de ciclistica foarte mult. Nu cumva se comparau BMWurile cu alte marci cu furci standard pe fatza? Nu cred eu ca sunt franele pur si simplu mai ineficiente. Interesant de studiat putin problema, pentru ca la prima vedere ai impresia ca ar trebui sa franeze mai bine BMWurile tocmai datorita sistemului de suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar janta fata turnata pentru R12GS. prefer modelul '04-'07 insa nici cel nou nu iese din discutie. nu ma intereseaza prea tare aspectul estetic atata vreme cat e... rotunda. daca vine cu tot cu discurile de frana, cu atat mai bine.

 

oferte (if any) aici sau pe PM.

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei interesati am de vanzare far R1200GS - 650 RON fix (a avut kit xenon pe el iar legatura mufei se face prin fire pe alt tip de mufa) - PM sau 0722445585 - Maxx

Precizez ca nou este 1900RON la Bavaria!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de principiu n-are nimic. ideea e ca am nevoie de o pereche de discuri si parca n-as lua OEM (nu performantele ma sperie ci pretul). intrebarea era daca a facut cineva schimbul asta (aftermarket vs OEM) sau daca macar are cineva referinte. net-ul e destul de zgarcit cu informatiile in acest sens. si nu-i de mirare pentru ca in primul rand franele de fabrica (in ansamblu) sunt foarte bune si-apoi nu-s chiar atat de multe GS-uri care sa fi ajuns la 'varsta' schimbarii discurilor din pricina uzurii.

 

sooo? :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nici eu nu inteleg ce vrei sa afli, atata timp cat esti convins ca after market n-au nimic?!

Fii o idee mai concis..!

Te intereseaza pretul lor, calitatea, ce anume?

Ca idee, eu am montat la RT aftermarket de la Lucas si am fost mai mult decit multumit, ba chiar-fiind generatie mai noua-constructiv erau mai bine facute, cu mai putine saibe si bucsi la prindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am strans ceva bani si caut de cateva zile un R 1200 GS. Problema de care m-am lovit este ca pe bikeshop sau alte forumuri am gasit fix doua GS-uri de vanzare. Ca sa nu aleg varianta mai costisitoare din prima (Italia, Germania...), va intreb si pe voi: aveti idee de alte Gs-uri pe piata din ro? Ma intereseaza modelele 2004-2006 orice combinatie de culori... GS sa fie:)

 

Nr meu de tel este 0722 390 183 - Dragos 24/24 :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am strans ceva bani si caut de cateva zile un R 1200 GS. Problema de care m-am lovit este ca pe bikeshop sau alte forumuri am gasit fix doua GS-uri de vanzare. Ca sa nu aleg varianta mai costisitoare din prima (Italia, Germania...), va intreb si pe voi: aveti idee de alte Gs-uri pe piata din ro? Ma intereseaza modelele 2004-2006 orice combinatie de culori... GS sa fie:)

 

Nr meu de tel este 0722 390 183 - Dragos 24/24 :D

Intreaba si la reprezentanta :peace:

 

Sau adu-ti de afara. E mai sigur dpdv al valorii reale a produsului, cel putin la mobrele cu valoare pana in 3-4-5 mii de iepuroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba si la reprezentanta :peace:

 

Sau adu-ti de afara. E mai sigur dpdv al valorii reale a produsului, cel putin la mobrele cu valoare pana in 3-4-5 mii de iepuroi.

 

He he, am verificat deja la reprezentanta, preturile sunt prohibitive, dar nu acuz aici, ai totusi siguranta ca iei o peisa verificata, de caliate etc, chiar daca motoreta e sh. Inteleg logica dar ma depaseste finaniciar.

"Afara" ramane ultima posibilitate (ceva mai putin profitabila) avand in vedere ca incepi sa toci bani pe avion, cazare, mancare, timp etc. Bani pe care i-as da si aici pe un exemplar mai scump probabil dar minus timp.

Oricum pe piata sh de la noi din momentul asta se intampla ceva nemaivazut: mai ieftin decat afara. datorita crizei > putine tranzactii, lumea nu se mai arunca asa cu capul inainte etc.

Cu curajul de rigoare ma gandesc totusi sa incerc mai intai aici in tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu inteleg ce vrei sa afli, atata timp cat esti convins ca after market n-au nimic?!

Fii o idee mai concis..!

Te intereseaza pretul lor, calitatea, ce anume?

Ca idee, eu am montat la RT aftermarket de la Lucas si am fost mai mult decit multumit, ba chiar-fiind generatie mai noua-constructiv erau mai bine facute, cu mai putine saibe si bucsi la prindere.

multam' Luigi, tocmai asta era ideea. presubun ca aftermarket-urile sunt absolut ok insa variantele sunt destul de multe. voiam sa stiu daca a incercat cineva alte discuri decat cele de origine si cum s-a inteles cu ele. Lucas era una din variantele la care m-am gandit si eu.

 

Salut,

 

Am strans ceva bani si caut de cateva zile un R 1200 GS. Problema de care m-am lovit este ca pe bikeshop sau alte forumuri am gasit fix doua GS-uri de vanzare. Ca sa nu aleg varianta mai costisitoare din prima (Italia, Germania...), va intreb si pe voi: aveti idee de alte Gs-uri pe piata din ro? Ma intereseaza modelele 2004-2006 orice combinatie de culori... GS sa fie:)

 

Nr meu de tel este 0722 390 183 - Dragos 24/24 :D

poti sa arunci o privire la link-ul din semnatura mea. s-ar putea sa fie exact ce cauti. :peace:

Mesaj completat

mda, intre timp link-ul s-a dus... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa arunci o privire la link-ul din semnatura mea. s-ar putea sa fie exact ce cauti. :cheers:

Mesaj completat

mda, intre timp link-ul s-a dus... :huh:

 

Si totusi, un link? :D

 

dragos_strat este id-ul meu de mess pt yahoo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-25369-1273165716_thumb.jpg

 

 

 

Asta ieste Vacuta mea. Cumperata nou nouta 09/2007 . Full optional: Abs . ASC, antifurt, manopole incalzite, ec ecc ecc

 

Dupa 8 luni pe Romania afacut 1 an si in Tunisia. Acuma Italia.

 

Foarte buna ptu drum . Sper ca la anu pot sa schimb cu M/Y 2010.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-25369-1273165716_thumb.jpg

 

 

 

Asta ieste Vacuta mea. Cumperata nou nouta 09/2007 . Full optional: Abs . ASC, antifurt, manopole incalzite, ec ecc ecc

 

Dupa 8 luni pe Romania afacut 1 an si in Tunisia. Acuma Italia.

 

Foarte buna ptu drum . Sper ca la anu pot sa schimb cu M/Y 2010.

 

Arata f bine piesa, ai reusit sa imi atragi atentia, :) da-mi mai multe detalii te rog gen km parcursi de ex. La-mi nr de tel sau suna-ma tu. la 0722 390 183 (Dragos) sau mail la dragos_strat@yahoo.com sa nu monopolizam topicul cu anunturi de vanzare-cumpare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine piesa, ai reusit sa imi atragi atentia, :) da-mi mai multe detalii te rog gen km parcursi de ex. La-mi nr de tel sau suna-ma tu. la 0722 390 183 (Dragos) sau mail la dragos_strat@yahoo.com sa nu monopolizam topicul cu anunturi de vanzare-cumpare.

 

 

nu ieste de vanzare !!!! eu folosesc VACUTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...