Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

poti sa arunci o privire la link-ul din semnatura mea. s-ar putea sa fie exact ce cauti. :)

Mesaj completat

mda, intre timp link-ul s-a dus... :P

 

 

Si totusi, un link? :blink:

 

dragos_strat este id-ul meu de mess pt yahoo

 

Salut Dragos, deci pana la urma mergi pe varianta BMW?

 

Nu am analizat Tenerele 1200 prea bine sa stiu daca merita sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu ieste de vanzare !!!! eu folosesc VACUTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

imi cer scuze, m-am prins exact dupa ce am trimis mesajul ca tu defapt ne aratai vacutza si doar atat :)

Mesaj completat

Salut Dragos, deci pana la urma mergi pe varianta BMW?

 

Nu am analizat Tenerele 1200 prea bine sa stiu daca merita sau nu.

 

Ah cat mi-as dori sa aflu mai multe despre noul SuperTenere. Scotocesc netul de cateva zile si nu gasesc nici pe nimeni care sa fi calarit-o. Tot ce ma face sa ma mai gandesc si inca sa nu dau nici un avans la pentru noul SuperTenere este ca am gasit ieri o imagine a unui tip calare pe SupeTenere la un show moto. Tipul comenta ca are 172 inaltime iar in imagine era cu genunchii flexati si cu toata talpa pe pamant.

De aici interpretez ca e destul de mica inaltimea la sa pentru mine... Am 185 si ma gandesc ca la un drum lung voi avea aceeasi problema pe care oam acum gixerul: genunchi intepeniti :P Vad totusi ca scaunul se poate regla dar numai cu cativa cm 3-4.

 

In alta ordine de idei motoreta e spectaculoasa dar cei de la Dual Tours exclud posibilitatea unui drive test cel putin acum. Tin legatura chiar cu directorul de acolo Ciprian care a fost amabil si ma ajutat cu tot ce voiam sa stiu, mai putin drive testul.:blink:

 

Urmatoarele pe lista sunt R 1200 GS si 990 Adventure. Ambele reprezentante m-au cam dezamagit. La Dementor de ex am sunat pt un drive test acum 3 zile, le-am lasat nr meu sa ma sune pentru o programare pentru un drive test cu 990 IN VEDEREA ACHIZITIEI - NOUA si inca nici un raspuns, se pare ca oamenii de acolo nu prea vor sa isi vanda motoretele...

La BMW am facut sapt trecuta un dirve test, ramasese sa ma sune cineva cu detalii despre achizitie formalitati etc. Nici pana acum nici un semn, se pare ca nici ei nu prea au tragere de inimia sa-si vanda motoretele. Dupa intamplarile de mai sus ai zice ca piata moto merge struna si e atat de subdimensionata fata de cerere incat reprezentantele nu mai fac fata de atatea comenzi... Poate ca asa e :moto:)

 

Despre 1200 GS tot aud prin stanga si dreapta ca ar avea probleme cu electronica, ieri Bogdan Padure imi spunea categoric sa ma nu imi iau GS-ul pentru ca a avut el destula la reparat cu probleme de mape de aprindere etc. Si imi spunea ca 990 ar avea ceva mai putine probleme. Inca nu am avut ocazia ca ma urc pe un 990 (apropo Dementor- inca astept un telefon de la voi)

 

Voi ce ziceti de Gs-urile din ultimi 2-3 ani?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze, m-am prins exact dupa ce am trimis mesajul ca tu defapt ne aratai vacutza si doar atat :)

Mesaj completat

 

 

Ah cat mi-as dori sa aflu mai multe despre noul SuperTenere. Scotocesc netul de cateva zile si nu gasesc nici pe nimeni care sa fi calarit-o. Tot ce ma face sa ma mai gandesc si inca sa nu dau nici un avans la pentru noul SuperTenere este ca am gasit ieri o imagine a unui tip calare pe SupeTenere la un show moto. Tipul comenta ca are 172 inaltime iar in imagine era cu genunchii flexati si cu toata talpa pe pamant.

De aici interpretez ca e destul de mica inaltimea la sa pentru mine... Am 185 si ma gandesc ca la un drum lung voi avea aceeasi problema pe care oam acum gixerul: genunchi intepeniti :P Vad totusi ca scaunul se poate regla dar numai cu cativa cm 3-4.

 

In alta ordine de idei motoreta e spectaculoasa dar cei de la Dual Tours exclud posibilitatea unui drive test cel putin acum. Tin legatura chiar cu directorul de acolo Ciprian care a fost amabil si ma ajutat cu tot ce voiam sa stiu, mai putin drive testul.:blink:

 

Urmatoarele pe lista sunt R 1200 GS si 990 Adventure. Ambele reprezentante m-au cam dezamagit. La Dementor de ex am sunat pt un drive test acum 3 zile, le-am lasat nr meu sa ma sune pentru o programare pentru un drive test cu 990 IN VEDEREA ACHIZITIEI - NOUA si inca nici un raspuns, se pare ca oamenii de acolo nu prea vor sa isi vanda motoretele...

La BMW am facut sapt trecuta un dirve test, ramasese sa ma sune cineva cu detalii despre achizitie formalitati etc. Nici pana acum nici un semn, se pare ca nici ei nu prea au tragere de inimia sa-si vanda motoretele. Dupa intamplarile de mai sus ai zice ca piata moto merge struna si e atat de subdimensionata fata de cerere incat reprezentantele nu mai fac fata de atatea comenzi... Poate ca asa e :moto:)

 

Despre 1200 GS tot aud prin stanga si dreapta ca ar avea probleme cu electronica, ieri Bogdan Padure imi spunea categoric sa ma nu imi iau GS-ul pentru ca a avut el destula la reparat cu probleme de mape de aprindere etc. Si imi spunea ca 990 ar avea ceva mai putine probleme. Inca nu am avut ocazia ca ma urc pe un 990 (apropo Dementor- inca astept un telefon de la voi)

 

Voi ce ziceti de Gs-urile din ultimi 2-3 ani?

 

 

poai vezi ca la dementor sunt le gasesti in vitrina si 990 si 990r poti sa te duci direct la showroom in pipera si sa le incaleci sa le simti. tot atunci poti afla si cand se fac teste si eventual sa te programezi la un test.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ca si la masini,de la un moment dat nu mai gandesti cu capul ci cu inima.Eu visez la 1200gs de vreo 4-5 ani iar azi am dat avansul si miercuri ma duc dupa ea! Parca vad ca o sa plang dupa V-strom!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poai vezi ca la dementor sunt le gasesti in vitrina si 990 si 990r poti sa te duci direct la showroom in pipera si sa le incaleci sa le simti. tot atunci poti afla si cand se fac teste si eventual sa te programezi la un test.

 

De privit de aproape le-am privit, sunasem pt o programare la drivetest, "lasati-ne un nr de tel ca va sunam noi tot in cursul acestei zile pentru o programare de drive test" Asta se intampla acum 3 zile. Maine dimineata ma infiintez la Dementor si tot fac un drive test. Tot ce ziceam este ca par dezinteresati nici decum dornici de a agata un potential client cu 13500 de euro in buzunar. Sunt un peste rar si nimeni nu pune o rama in carlig pentru mine, dar e de inteles aici la noi in tara.

 

A, chiar Baiazid, ai avut in Australia de a face cu doi dealeri moto. Lafel si acolo? (stiu f bine problema cu CBR-ul, te intreb acum numai despre atitudinea lor vizavi de un potential nou client)

Mesaj completat

poai vezi ca la dementor sunt le gasesti in vitrina si 990 si 990r poti sa te duci direct la showroom in pipera si sa le incaleci sa le simti. tot atunci poti afla si cand se fac teste si eventual sa te programezi la un test.

 

De privit de aproape le-am privit, sunasem pt o programare la drivetest, "lasati-ne un nr de tel ca va sunam noi tot in cursul acestei zile pentru o programare de drive test" Asta se intampla acum 3 zile. Maine dimineata ma infiintez la Dementor si tot fac un drive test. Tot ce ziceam este ca par dezinteresati nici decum dornici de a agata un potential client cu 13500 de euro in buzunar. Sunt un peste rar si nimeni nu pune o rama in carlig pentru mine, dar e de inteles aici la noi in tara.

 

A, chiar Baiazid, ai avut in Australia de a face cu doi dealeri moto. Lafel si acolo? (stiu f bine problema cu CBR-ul, te intreb acum numai despre atitudinea lor vizavi de un potential nou client)

Mesaj completat

poai vezi ca la dementor sunt le gasesti in vitrina si 990 si 990r poti sa te duci direct la showroom in pipera si sa le incaleci sa le simti. tot atunci poti afla si cand se fac teste si eventual sa te programezi la un test.

 

De privit de aproape le-am privit, sunasem pt o programare la drivetest, "lasati-ne un nr de tel ca va sunam noi tot in cursul acestei zile pentru o programare de drive test" Asta se intampla acum 3 zile. Maine dimineata ma infiintez la Dementor si tot fac un drive test. Tot ce ziceam este ca par dezinteresati nici decum dornici de a agata un potential client cu 13500 de euro in buzunar. Sunt un peste rar si nimeni nu pune o rama in carlig pentru mine, dar e de inteles aici la noi in tara.

 

A, chiar Baiazid, ai avut in Australia de a face cu doi dealeri moto. Lafel si acolo? (stiu f bine problema cu CBR-ul, te intreb acum numai despre atitudinea lor vizavi de un potential nou client)

Mesaj completat

 

Mersi pt link, la prima vedere pare PR facut chiar de Yamaha. Ma bag acum sa citesc :)

Mesaj completat

Este ca si la masini,de la un moment dat nu mai gandesti cu capul ci cu inima.Eu visez la 1200gs de vreo 4-5 ani iar azi am dat avansul si miercuri ma duc dupa ea! Parca vad ca o sa plang dupa V-strom!

 

Toate testele declara invingator GS-ul, doar ca pe teren 990 ar fi campionul clasei. NU cred ca ai dece sa iti faci probleme. Cu totate ca Suzuki este o experienta remarcabila si pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, chiar Baiazid, ai avut in Australia de a face cu doi dealeri moto. Lafel si acolo? (stiu f bine problema cu CBR-ul, te intreb acum numai despre atitudinea lor vizavi de un potential nou client)

Mesaj completat

 

 

 

Toate testele declara invingator GS-ul, doar ca pe teren 990 ar fi campionul clasei. NU cred ca ai dece sa iti faci probleme. Cu totate ca Suzuki este o experienta remarcabila si pentru mine.

 

 

Dragos depinde ce vrei tu de la motor. Vrei excursii cu ceva drumuri nepavate, sau drumuri proaste, GS. Vrei sa intri pe forestier: KTM.

 

In Australia e diferita situatia. Se roaga de tine sa faci drive-test. Ar face orice numai sa cumperi. Eu am dat la schimb CBR-eul pe BMW. Am negociat $$$ la ambele. Cea mai tare optiune a lui GSA este ESA. Electronic SUspention Adjustment. Este absolut incredibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze, m-am prins exact dupa ce am trimis mesajul ca tu defapt ne aratai vacutza si doar atat :)

Mesaj completat

 

 

Ah cat mi-as dori sa aflu mai multe despre noul SuperTenere. Scotocesc netul de cateva zile si nu gasesc nici pe nimeni care sa fi calarit-o. Tot ce ma face sa ma mai gandesc si inca sa nu dau nici un avans la pentru noul SuperTenere este ca am gasit ieri o imagine a unui tip calare pe SupeTenere la un show moto. Tipul comenta ca are 172 inaltime iar in imagine era cu genunchii flexati si cu toata talpa pe pamant.

De aici interpretez ca e destul de mica inaltimea la sa pentru mine... Am 185 si ma gandesc ca la un drum lung voi avea aceeasi problema pe care oam acum gixerul: genunchi intepeniti :P Vad totusi ca scaunul se poate regla dar numai cu cativa cm 3-4.

 

In alta ordine de idei motoreta e spectaculoasa dar cei de la Dual Tours exclud posibilitatea unui drive test cel putin acum. Tin legatura chiar cu directorul de acolo Ciprian care a fost amabil si ma ajutat cu tot ce voiam sa stiu, mai putin drive testul.:blink:

 

Urmatoarele pe lista sunt R 1200 GS si 990 Adventure. Ambele reprezentante m-au cam dezamagit. La Dementor de ex am sunat pt un drive test acum 3 zile, le-am lasat nr meu sa ma sune pentru o programare pentru un drive test cu 990 IN VEDEREA ACHIZITIEI - NOUA si inca nici un raspuns, se pare ca oamenii de acolo nu prea vor sa isi vanda motoretele...

La BMW am facut sapt trecuta un dirve test, ramasese sa ma sune cineva cu detalii despre achizitie formalitati etc. Nici pana acum nici un semn, se pare ca nici ei nu prea au tragere de inimia sa-si vanda motoretele. Dupa intamplarile de mai sus ai zice ca piata moto merge struna si e atat de subdimensionata fata de cerere incat reprezentantele nu mai fac fata de atatea comenzi... Poate ca asa e :moto:)

 

Despre 1200 GS tot aud prin stanga si dreapta ca ar avea probleme cu electronica, ieri Bogdan Padure imi spunea categoric sa ma nu imi iau GS-ul pentru ca a avut el destula la reparat cu probleme de mape de aprindere etc. Si imi spunea ca 990 ar avea ceva mai putine probleme. Inca nu am avut ocazia ca ma urc pe un 990 (apropo Dementor- inca astept un telefon de la voi)

 

Voi ce ziceti de Gs-urile din ultimi 2-3 ani?

 

 

cine ieste Bogdan Padure ? de ce spune prosti asta? r 1200 gs ieste cel mai vendut motor in Italia de la ultimi 3 ani . si pina acuma GS + adventure = 2700 buc ( iuanari / aprilie ) anu trecut 7500 bucati / Toata lume ie prosta??/

 

toata lume platest 14.000 / 20.000 euro ptu o motore cu problema ? cunoc persone cu 100.000 km facuti : niciu problema eu personal sunt cu 30.000 si problemi 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ieste Bogdan Padure ? de ce spune prosti asta? r 1200 gs ieste cel mai vendut motor in Italia de la ultimi 3 ani . si pina acuma GS + adventure = 2700 buc ( iuanari / aprilie ) anu trecut 7500 bucati / Toata lume ie prosta??/

 

toata lume platest 14.000 / 20.000 euro ptu o motore cu problema ? cunoc persone cu 100.000 km facuti : niciu problema eu personal sunt cu 30.000 si problemi 0.

 

Si in australia are record, E un motor nemaipomenit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ca si la masini,de la un moment dat nu mai gandesti cu capul ci cu inima.Eu visez la 1200gs de vreo 4-5 ani iar azi am dat avansul si miercuri ma duc dupa ea! Parca vad ca o sa plang dupa V-strom!

 

Stai linistit . NU se compara cu V-Strom . Altra categogia, altra traba V-strom =dacia Gs = Ferrari

 

Drum uscat si sa folosest sanatos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ieste Bogdan Padure ?

 

Dl Bogdan Padure este un mecanic moto genial. (nu este ironie, vorbesc serios).

 

Nu stiu motivele pt care a afirmat treaba cu electrica la bmw. Sunt convins ca a avut in trecut cateva bmw=uri la reparat cu o problema similara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl Bogdan Padure este un mecanic moto genial. (nu este ironie, vorbesc serios).

 

Nu stiu motivele pt care a afirmat treaba cu electrica la bmw. Sunt convins ca a avut in trecut cateva bmw=uri la reparat cu o problema similara.

 

Si eu il stimez, e cel mai ok mecanic la care am fost pana acum, atelierul este farmacie si are dotari dintre cele mai moderne. Am cautat pe net despre probleme electronice la GS si am gasit cateva. De ex Gs-ul pe care am facut drive testul avea o problema cu senzorul responsabil de cantitatea de benzina din rezervor sau programul care monitorizeaza senzorul. Simbolul de benzina clipea si nu mai indica cantiatea de combustibil (low fuel sau ceva de genu.) Mi s-a spus sa nu-mi fac probleme, benzina are el in rezervor si pot testa linistit :). aceeasi problema am gasit-o si pe forumuri pe net. Chiar si aici pe forum citisem despre o problema cu sistemul de imobilizare. Cativa ramasesera in drum ca GS-ul nu le mai recunostea cheia si nu voia sa porneasca. Mi s-a confirmat si la reprezentanta ca problema mai poate sa apara. Am tot cautat pe net despre problemele cu mapa de aprindere - ce spunea Bogdan Padure - dar nu am gasit, recunosc ca nu am sapat indeajuns de mult pentru aceasta din urma.

 

Daca motocicleta de test drive are probleme e un minus la relatiile cu clientii, nu neaparat ca e un model prost. GS-ul a devenit intre timp "electronic" singura reminiscenta este ca merge cu benzina :P, cu cat complexitea tehnica e mai mare cu atat exista si riscul sa mai crape cate ceva... Singura intrebare este, cu ce fregventa apar probleme la un singur exemplar, sau la cate dintre ele? Mai e si o chestiune de noroc... Numai ca atunci cand esti pregatit sa platesti aprox 16 000 de euro parca nu arunci cu zarurile imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma apropii rapid de 25.000km (acum am vreo 23.000). L-am luat in August 2009 (da 2009, ati citit bine) :)

 

Am fost la garantie de 2 ori.

 

1. furtunul de frana spate mustea la imbinarea cu mufa. Am observat ca se lipea praful acolo. Nu curgea. Furtun inlocuit moka.

 

2. la furca e un cauciuc la paralever (sper ca asa ii zice) si s-a crapat acum vreo 2 luni. Asta a fost pe banii mei: 60$.

 

De fiecare data am avut motor de curtoazie (furculision, ca nu stiu cum se scrie).

 

Consum ulei: 200-250ml / 1000 km.

 

Avantaj ca pot pune ulei Auto, ambreiaj uscat.

 

primii 9000 km i-am facut cu ulei mineral (schimbul la 1000 si 5000km)

De la 10.000 am pus semi-sintetic silkolene 20w50 (aici e cald) si toarce ca un motan in calduri.

La fiecare schimb 5000km: schimbat filtru ulei + shaiba de aluminiu care se deformeaza.

 

Consumul de benzina se poate observa in semnatura mea: ~6.5. Imi ia 5.5% afara, ultra incarcat cu bagaje. 6.7% in conditii de semafoare / city

 

 

ESA - genial

TPS - super tare

ABS - nu mai zic

TC - laser

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TC - laser

 

 

NU gasesc ce este TC.

 

A, am fost azi la Dementor, e incredibil, d-aia nu ma sunau :), nu au 990 adventure pentru drive test. si chiar daca ar avea, ar fi o problema ca ar trebui sa ii faca si casco - se poate intampla orice, si na.... :P asa mi s-a spus.

 

Eu le spun: Pierdeti un potential client care vrea sa cumpere dar vrea sa testeze inainte ca nu s-a mai dat niciodata pe asa ceva. Iar raspunsul a fost: Veniti dumneavostra cu banii in buzunar si va dam motocicleta cea noua pentru drive test. Cu mentiunea ca daca nu-mi place nu o cumpar. Nu am mai insistat cu intrebarea "dar tot nu are casco, se poate intampla orice..." :blink:. M-am simtit jenat si sarac, nu aveam 13500 de euro in buzunar la mine (cash) sa fac un drive test.... mda

 

Dintre toate cu care m-am dat pana acum din clasa asta, GS-ul ramane campionul fara drept de apel. Concurentii au fost Multistrada si Caponord pana acum. Ktm este singurul competitor serios pentru GS, trebuie sa fac cumva sa ma dau si cu 990.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU gasesc ce este TC.

 

A, am fost azi la Dementor, e incredibil, d-aia nu ma sunau :) , nu au 990 adventure pentru drive test. si chiar daca ar avea, ar fi o problema ca ar trebui sa ii faca si casco - se poate intampla orice, si na.... :P asa mi s-a spus.

 

Eu le spun: Pierdeti un potential client care vrea sa cumpere dar vrea sa testeze inainte ca nu s-a mai dat niciodata pe asa ceva. Iar raspunsul a fost: Veniti dumneavostra cu banii in buzunar si va dam motocicleta cea noua pentru drive test. Cu mentiunea ca daca nu-mi place nu o cumpar. Nu am mai insistat cu intrebarea "dar tot nu are casco, se poate intampla orice..." :blink: . M-am simtit jenat si sarac, nu aveam 13500 de euro in buzunar la mine (cash) sa fac un drive test.... mda

 

Dintre toate cu care m-am dat pana acum din clasa asta, GS-ul ramane campionul fara drept de apel. Concurentii au fost Multistrada si Caponord pana acum. Ktm este singurul competitor serios pentru GS, trebuie sa fac cumva sa ma dau si cu 990.

 

 

 

 

 

Salut!

 

 

Daca te ajuta - si fara sa fiu subiectiv - iti pot spune de ce am ales eu GS-ul:

 

- l-am considerat cel mai versatil model pentru nevoile mele: touring, mers la mare si soft offroad .

 

- pozitie de condus si comfort:

din puctul meu de vedere, nota 9 din 10; am plecat de la Vadu si n-am oprit decit acasa!

 

- cardan vs lantz

de departe a cistigat cardanul; stiu ce inseamna lantul - am avut trei motociclete pe lant inainte si ... NU!

 

- tubless vs tube

normal ca tubless-ul a cistigat; toate celelate trei motociclete detinute anterior au avut roti cu camera si am vazut ce inseamna sa faci pana la ele.

 

- genti turnate vs genti cu spite

eu am ales gentile turnate - desi la GS iti poti comanda optional si roti cu spite - pentru ca nu fac decit soft offroad si pentru ca se pot curata mult mai usor si sunt si mai usoare; la fel, curatatul rotilor - mai ales butucii - la motocicletele avute inainte nu era ceva foarte usor si placut.

 

-sistem de frinare impecabil - frina de mina actioneaza ambele roti!

 

-multe optionalele - abs, minere incalzite, controlul tractiunii, calculatorul de bord si masurarea presiunii in roti

eu unul n-am optat pt. ESA - reglajul manual mi se pare sfint.

 

-suspensie ok

la fel din punctul meu de vedere, nota 9 din 10.

 

-motorul boxer are traditie, fiabilitate si este destul de performant

iti confera putere, cuplu si viteza cu un consum mai mult decit rezonabil - si din ce-am citit pe adrider.com consuma mai putin decit un KTM 950 / 990!

 

-gasesti orice accesoriu pentru el - atit original cit si after-market.

cu parbrizul actual merg cu 100 km/h avind flip-ul deschis la casca; protectia este mai mult decit ok: nu aud decit motorul si am geaca tot timpul curata.

 

-service ok - personal sunt foarte multumit de relatia pe care o am cu Bavaria (pe partea de piese, caci la echipamente mi se par foarte scumpi); ce-am comandat pina acum mi-a sosit in 7 - 10 zile, iar preturile mi s-au parut rezonabile.

Iti recomand sa-l cunosti si sa discuti cu Emanuel STEFAN, noul sef al locatiei - super baiat.

 

Saltul la GS-ul 1200 nu mi-a dat decit satisfactie, nu regeret niciun moment alegerea facuta!

 

Apropos: pentru mine alegerea finala a fost intre GS Adventure si GS; desi initial dadusem avansul pentru Adventure, dupa ce am mers inca o data pe motorul lui Ian (Achim) am dat fuga la Bavaria si am cumparat frumusetea de mai jos.

 

Ca o concluzie: pentru mine reprezinta motocicleta perfecta!

 

Atit de "proasta" este, incit in iulie 2004 - la 4 ani de la lansare - se producea a 100.000-a bucata; de departe cel mai vindut model al celor de la BMW.

 

De ce nu m-a atras KTM-ul?

Pt ca:

-este o motocicleta mai orientata catre offroad.

-are lant

-are roti cu spita si camera

-sa ingusta si inalta; nu am mers cu ea dar am mers cu F800 GS si am vazut ce inseamna.

-ca nivel de echipare este sub GS

-piesele nu sunt neaparat ieftine

-raportul pret / echipare nu mi s-a parut cel mai bun.

-fiabilitatea nu este nici ea punctul forte.

 

Recomandarea mea: cumpara ce-ti place tie, si nu ce-ti recomanda altii!

 

Bafta!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

post-4731-1273348843_thumb.jpg

post-4731-1273348877_thumb.jpg

post-4731-1273348907_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul n-am optat pt. ESA - reglajul manual mi se pare sfint.

 

Aurelian

 

Salut Aurelian. Culoarea portocalie pe care o ai la motor este senzationala.

 

Vroiam sa adaug ceva la ESA. Esa nu este autonom. Are niste setari si cand activezi optiunea X, se regleaza singur.

 

Avantajul e ca in 2 secunde daca am trecut de pe drum pavat pe unul nevpavat, am activat o setare si totul s-a schimbat. Manual ar lua mai mult timp si ar necesita Know-How (eu nu am asa ceva pt suspensii, si foarte putini au).

 

Evident, orice optiune isi gasete un grup de oameni care vor fi multumiti si altul nu. Noroc ca e optiune :) si nu ceva standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca la modelul pe care-l ai tu, lucrurile s-au schimbat.

 

Conform manualului meu de utilizare (modelul 2008) - pag. 66 si 67 - reglajul in timpul mersului se poate face doar pt. revenire (dumping) nu si pt. (pre)tensionarea arcului (spring preload): "Start the engine. You can not adjust spring preload while motrcycle is on the move".

 

Ba mai mult, pt. cel de-al doilea - preload adjustment - "if the temperature is very low, take the weight off the motorcycle before increasing spring preload; if applicable, have your passenger dismount".

 

Conform advrider.com, toate reglajele suspensiei dotate cu unitate ESA, sunt facute avind ca model un rider cu o greutate - medie spun ei - de 85 de kg.

 

Luind in considerare acest aspect, este destul de dificil - zic eu - obtinerea unui optim pentru suspensia cu unitate ESA.

Mai ales in modurile "one -up with luggage" si "two-up / with luggage" - unde atit greutatea pasagerului cit si cea a bagajului sunt doua variabile destul de importante in ecuatie.

 

Cind mi s-a prezentat GS-ul, mi s-a spus ca setarile unitatii ESA sunt predefinite.

Ca atare, indiferent de sarcina pe care o suporta motocicleta, arcul se va extinde / comprima cu aceeaasi valoare; idem pentru revenirea amortizorului pe spate (dumping).

Ba chiar mi s-a atras atentia sa nu schimb setarea preload in timpul mersului!

 

Eu cind plec la mare imi iau "toata casa" cu mine - dupa cum se vede si in poze.

Ca atare, la cele 92 de kg ale mele, motocicleta mai primeste o masa considerabila - zic eu - de bagaj. In aceste conditii, cred ca reglajul manual este exact ce trebuie pentru a obtine o suspensie comfortabila si o tinuta de drum corespunzatoare.

 

Dar repet, poate lucrurile s-au schimbat intre timp si atunci posibilitatea de a regla in timpul mersului tensiunea in ambele arcuri (fata si spate) reprezinta intr-adevar un foarte mare avantaj.

 

Oricum, una peste alta - asa cum am spus si in postul anterior - sunt foarte multumit de alegerea facuta; este o motocicleta pe care o recomand!

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...