Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in rest pe drum forestier o tin lejer si nu am probleme cu abs-ul,

 

Nu stiu daca abs-urile noastre se compara, dar abs-ul pe roata fata la coclauri mie chiar mi se pare util. Nu-ti blocheaza cand franezi mai tare prin noroi sau altele alunecoase. Daca-ar bloca, se cam pierde fata si m-as cam imprastia.

Intr-adevar, la modelul meu nu se poate, dar daca as putea decupla doar spatele la coclauri ar fi mai bine. Pe coborari mai naspa e chiar ciudat sa nu poti face coborarea cu spatele blocat (daca este nevoie) si se deblocheaza roata asa, cum are ea chef. Imi creeaza senzatia ca nu am control. In situatii d-astea mai opresc motorul ca sa am franele "curate", ca pana apas "3 ore" pe butonul ala de decluplare imi piere tot avantul proletar.

Mesaj completat

Pana acu' era BMW vs. Honda, mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa ;)

 

Oho, dar a fost si bmw vs. ktm

Imi place cum ii roade pe toti pizma si fac clabuci la gura de oftica :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa :baldy:

astia parca se ocupau cu barcile grin-0003.gif probabil ca au aflat ca e nevoie de flotoare pe piata, si au inceput sa faca si mobre lol-014.gif

 

 

Nu stiu daca abs-urile noastre se compara

nu stiu ce sa zic in privinta asta, insa iti pot spune ca uichendul trecut pe transalpina si acum doua saptamani la bolboci nu am avut nici un stres in ce priveste frana cu abs pe drum de pamant

Editat de @motoadvpunctro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acu' era BMW vs. Honda, mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa ;)

 

Intru des pe sectiunea asta, Enduro Touring & Adventure, deoarece mi se pare cam cea mai interesanta un fel de ADVrider dar in romaneste. Mai nou insa vad ca incep sa fie lupte inutile intre marci ca si pe alte subforumuri.

 

La choppere & cruiser este HD versus restul japonezelor.

La motociclete de viteza este Honda versus Kawasaki.

La coltul enduristilor era intr-o perioada KTM versus japoneze.

Iar cei tineri si nelinistiti de la 125 sunt mai activi cu 2T versus 4T, pneuri groase versus pneuri subtiri etc.

 

C'mon, you people can do better than that :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de filmulet textul care-l insoteste este explicit, dar daca iei ca reper boschetii din spatele motorului si intoarcerea operatorului se vede clar ca distanta de franare este mai mare la GS. Sa nu mai vorbesc de balansul la plecare si bataiala de la franare. Asta pt cine are ochi sa vada!

Uite textul care il insoteste :

Titlu : Antipatinages et ABS Yamaha Super TĂŠnĂŠrĂŠ contre BMW R1200GS 2010

Text sub frame : A l'occasion de notre comparatif Yamaha Super TĂŠnĂŠrĂŠ XT1200Z et BMW R 1200GS, nous avons testĂŠ leurs assistances ĂŠlectroniques, antipatinage et freinage ABS, sur un chemin de terre et de cailloux. Voici les images... Attention, ca va très vite ! Quel est le meilleur ? C'est à lire sur notre essai complet ici sur www.moto-station.com :

Articolul complet : http://www.moto-station.com/article8575-bm...-au-sommet.html .

Video arata clar stabilitate mai buna a XT12 in franare insa iti pot arata mii de filme cu frana pe pietris a lui GS12 sau GS11.5 sau chiar GS11 mult mai stabile ca XT12 in filmuletul asta.In plus,textul in articol spune ca nu au testat un GS12 cu ASC ... oooops.

Si iacata concluzia,o pun in franceza direct :

 

Le freinage de la Yamaha est moins agressif, sans doute moins efficace sur route mais plus facile dans des conditions d'adhĂŠrence prĂŠcaires, comme ici. MalgrĂŠ tout, sur l'une comme sur l'autre, le poids constitue un vrai problème sur piste, et rĂŠclame quoi qu'il arrive, beaucoup d'anticipation... Dans ce cas, le centre de gravitĂŠ plus haut perchĂŠ sur la Super TĂŠnĂŠrĂŠ est sans doute plus pĂŠnalisant que sur la GS.

 

Deci franarea XT este mai putin agresiva,mai putin eficace dar mai usoara in conditii de aderenta scazuta. In ciuda tuturor (banuiesc chestiilor bune spuse despre XT) greutatea constituie o problema adevarata pe asfalt si necesita foarte multa anticipare (pentru a frana). In acest caz,centrul de greutate al lui XT este fara indoiala mult mai penalizant (in franare) decat GS.

 

I rest my case.

Mesaj completat

A,si inca o chestie : faptul ca Yamaha s-a apucat sa fabrice o mobra ca GS-ul arata clar cat de respectata e mobra asta. Ducati s-a prins imediat de greseala si nu a scos niciun cuvant despre GS cand a lansat Multistrada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C'mon, you people can do better than that :baldy:

 

Pai pe unii nu ii duce capul sa inteleaga ca pentru orice produs exista o piata de desfacere. Mie imi place BMW, tie YAMAHA. Noi sa fim sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa iese cam din toate testele,practic macelarita de GS12. Ceea ce este un lucru rau pana la urma pentru GS.Se culca pe o ureche bavarezii si iara arunca pe piata chestii la limita calitatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza porno la 1200 daca tragi prea multa apa pe admisie... Hydro-lock se numeste fenomenul in care intra multa apa in camera de ardere, motoru se opreste si tu dai la demaror. Rezultatul: se rupe prinderea electromotorului si/sau volanta ^_^

 

976296930_9vjEN-M.jpg

 

976295571_W3wgU-M.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza porno la 1200 daca tragi prea multa apa pe admisie...

Din fericire motorul te anunta cand iei apa. Am mers o data vreo 35km pe plaja, de multe ori prin apa, ca plaja era plina cu stuf. De cateva ori am pierdut putere (se simtea ca nu trage ca lumea, parca galgaia) dupa ce am trecut prin apa mai adanca. Dar si-a revenit repede, intr-un minut-doua, de fiecare data. Admisia este totusi cam jos. F800-le care era cu mine nu a avut nici un stres.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e cand iei cativa stropi in filtru de aer si alta cand te bagi ca animalu cu el sub apa.

 

Exista admisii aftermarket care iti ridica nivelu pana la oglinzi daca vrei, pentru temerarii care in drumul de la servici-acasa au de trecut prin ape de 2 metri.

 

Unde mai pui ca nu e tocmai sanatos sa te bagi cu un motor racit cu ulei, fara apa, direct de la 105 grade sa il aduci la apa care are 15 sa zicem. Pur si simplu nu se face ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e cand iei cativa stropi in filtru de aer si alta cand te bagi ca animalu cu el sub apa...

Fenomenul este urmatorul: pe nisip trebuie sa-i cam dai, ca altfel esti pe jos din doi in doi. Asa ca am mers repede si prin apa. Parerea mea este ca a luat ceva apa din cauza jetului puternic pe care il producea roata fata cand despica apa, dar nu sunt sigur. Nu am intrat niciodata mai sus de genunchi.

Boxerul prin apa l-am bagat de multe ori. La munte n-ai ce face: dai de un parau mai adanc, sau chiar de un rau pe care trebuie sa-l treci prin vad, sau baltoace de 19''. Dar nu a avut niciodata nimic. Nici probleme cu racirea n-am avut niciodata, chiar daca sunt momente cand il turezi aiurea pe loc sa treci zone dificile.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fenomenul este urmatorul: pe nisip trebuie sa-i cam dai, ca altfel esti pe jos din doi in doi. Asa ca am mers repede si prin apa. Parerea mea este ca a luat ceva apa din cauza jetului puternic pe care il producea roata fata cand despica apa, dar nu sunt sigur. Nu am intrat niciodata mai sus de genunchi.

Boxerul prin apa l-am bagat de multe ori. La munte n-ai ce face: dai de un parau mai adanc, sau chiar de un rau pe care trebuie sa-l treci prin vad, sau baltoace de 19''. Dar nu a avut niciodata nimic. Nici probleme cu racirea n-am avut niciodata, chiar daca sunt momente cand il turezi aiurea pe loc sa treci zone dificile.

 

Spor

 

De ce nu le pui pe ebay? Ai putea scoate bani frumosi pe ele, si asta repede!

Pe cilindri nu cred ca trece de 60/80 grade. La iesirea din headere este insa jale. Cred ca-i mai mult de 105 grade.

Poate ca la capace e 60 de grade, dar langa motor sa stii ca e peste 100 ^_^ La cilindrii ma refer, chiar langa engine case.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu le pui pe ebay? Ai putea scoate bani frumosi pe ele, si asta repede!

 

Poate ca la capace e 60 de grade, dar langa motor sa stii ca e peste 100 :D La cilindrii ma refer, chiar langa engine case.

Multumesc de sfat. N-am mai folosit e-bay, dar banuiesc ca nu poate fi prea greu. O sa incerc.

 

Nu stiu numarul de grade pe capace, dar au fost suficiente pentru a-mi produce o arsura urata in timpul unei cazaturi, cand am atins cu gamba capacul, pentru o secunda, cred. Evident, nu aveam nici un fel de echipament, in afara de vinul pe care il bausem la Anonimul... ^_^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am cate ceva de vanzare - lucruri care mi-au ramas de la 1200-le meu pe care l-am accidentat. Vedeti in semnatura. Poate este cineva interesat...

 

 

 

Salut!

 

Ai PM - astept un raspuns.

 

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TIP:

BMW 1200 GSA...

In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva -

consultati si tabelele cu defectiunile constatate...

 

Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu:

 

http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt multumit cu fierul meu :laugh: la care ABS-ul nu se decupleaza pt ca nu este nevoie. Lucreaza atat de fin incat te opreste indiferent de starea drumului (am zis drum!) ;)

ABS nedecuplabil = asfalt si soft enduro cu mare prudenta. In nici un caz coborari pe pante cu aderenta scazuta (care pot fi tot soft-enduro, sau drum, cum spui tu). Dar din lectia R1200GS Yamaha a inteles ca sunt atat de putini cei care scot motoarele astea macar pe un soft-enduro mediu incat nu merita sa se oboseasca cu ABS decuplabil.

Eu am luat plasa de cateva ori, de cand am F800 (la 1200 nu aveam ABS de loc). Nu m-am varsat din cauza asta, dar am avut emotii serioase. Este adevarat ca daca o iei usurel, la plimbare, n-ai nevoie sa decuplezi ABS-ul. Dar cum incerci sa te amuzi un pic ai incurcat-o.

De acord cu Angi ca ar fi utila o decuplare partiala - doar spatele. Fata nu vrei sa o blochezi.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...