Dan Cata Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Pana acu' era BMW vs. Honda, mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 in rest pe drum forestier o tin lejer si nu am probleme cu abs-ul, Nu stiu daca abs-urile noastre se compara, dar abs-ul pe roata fata la coclauri mie chiar mi se pare util. Nu-ti blocheaza cand franezi mai tare prin noroi sau altele alunecoase. Daca-ar bloca, se cam pierde fata si m-as cam imprastia. Intr-adevar, la modelul meu nu se poate, dar daca as putea decupla doar spatele la coclauri ar fi mai bine. Pe coborari mai naspa e chiar ciudat sa nu poti face coborarea cu spatele blocat (daca este nevoie) si se deblocheaza roata asa, cum are ea chef. Imi creeaza senzatia ca nu am control. In situatii d-astea mai opresc motorul ca sa am franele "curate", ca pana apas "3 ore" pe butonul ala de decluplare imi piere tot avantul proletar. Mesaj completat Pana acu' era BMW vs. Honda, mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa Oho, dar a fost si bmw vs. ktm Imi place cum ii roade pe toti pizma si fac clabuci la gura de oftica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 (editat) mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa astia parca se ocupau cu barcile probabil ca au aflat ca e nevoie de flotoare pe piata, si au inceput sa faca si mobre Nu stiu daca abs-urile noastre se compara nu stiu ce sa zic in privinta asta, insa iti pot spune ca uichendul trecut pe transalpina si acum doua saptamani la bolboci nu am avut nici un stres in ce priveste frana cu abs pe drum de pamant Editat August 20, 2010 de @motoadvpunctro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Pana acu' era BMW vs. Honda, mai nou e BMW vs. Yamahaaaaaaa Intru des pe sectiunea asta, Enduro Touring & Adventure, deoarece mi se pare cam cea mai interesanta un fel de ADVrider dar in romaneste. Mai nou insa vad ca incep sa fie lupte inutile intre marci ca si pe alte subforumuri. La choppere & cruiser este HD versus restul japonezelor. La motociclete de viteza este Honda versus Kawasaki. La coltul enduristilor era intr-o perioada KTM versus japoneze. Iar cei tineri si nelinistiti de la 125 sunt mai activi cu 2T versus 4T, pneuri groase versus pneuri subtiri etc. C'mon, you people can do better than that Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Legat de filmulet textul care-l insoteste este explicit, dar daca iei ca reper boschetii din spatele motorului si intoarcerea operatorului se vede clar ca distanta de franare este mai mare la GS. Sa nu mai vorbesc de balansul la plecare si bataiala de la franare. Asta pt cine are ochi sa vada! Uite textul care il insoteste : Titlu : Antipatinages et ABS Yamaha Super TĂŠnĂŠrĂŠ contre BMW R1200GS 2010 Text sub frame : A l'occasion de notre comparatif Yamaha Super TĂŠnĂŠrĂŠ XT1200Z et BMW R 1200GS, nous avons testĂŠ leurs assistances ĂŠlectroniques, antipatinage et freinage ABS, sur un chemin de terre et de cailloux. Voici les images... Attention, ca va très vite ! Quel est le meilleur ? C'est à lire sur notre essai complet ici sur www.moto-station.com : Articolul complet : http://www.moto-station.com/article8575-bm...-au-sommet.html . Video arata clar stabilitate mai buna a XT12 in franare insa iti pot arata mii de filme cu frana pe pietris a lui GS12 sau GS11.5 sau chiar GS11 mult mai stabile ca XT12 in filmuletul asta.In plus,textul in articol spune ca nu au testat un GS12 cu ASC ... oooops. Si iacata concluzia,o pun in franceza direct : Le freinage de la Yamaha est moins agressif, sans doute moins efficace sur route mais plus facile dans des conditions d'adhĂŠrence prĂŠcaires, comme ici. MalgrĂŠ tout, sur l'une comme sur l'autre, le poids constitue un vrai problème sur piste, et rĂŠclame quoi qu'il arrive, beaucoup d'anticipation... Dans ce cas, le centre de gravitĂŠ plus haut perchĂŠ sur la Super TĂŠnĂŠrĂŠ est sans doute plus pĂŠnalisant que sur la GS. Deci franarea XT este mai putin agresiva,mai putin eficace dar mai usoara in conditii de aderenta scazuta. In ciuda tuturor (banuiesc chestiilor bune spuse despre XT) greutatea constituie o problema adevarata pe asfalt si necesita foarte multa anticipare (pentru a frana). In acest caz,centrul de greutate al lui XT este fara indoiala mult mai penalizant (in franare) decat GS. I rest my case. Mesaj completat A,si inca o chestie : faptul ca Yamaha s-a apucat sa fabrice o mobra ca GS-ul arata clar cat de respectata e mobra asta. Ducati s-a prins imediat de greseala si nu a scos niciun cuvant despre GS cand a lansat Multistrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 C'mon, you people can do better than that Pai pe unii nu ii duce capul sa inteleaga ca pentru orice produs exista o piata de desfacere. Mie imi place BMW, tie YAMAHA. Noi sa fim sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Am citit tot comparativul... concluzia lor: BMW e mai bun cam la toate capitolele. In rezumat puteti vedea concluziile din tabelul din partea de jos a paginii asteia: http://www.moto-station.com/article8575-p2...-au-sommet.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Exact asa iese cam din toate testele,practic macelarita de GS12. Ceea ce este un lucru rau pana la urma pentru GS.Se culca pe o ureche bavarezii si iara arunca pe piata chestii la limita calitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salut. Am cate ceva de vanzare - lucruri care mi-au ramas de la 1200-le meu pe care l-am accidentat. Vedeti in semnatura. Poate este cineva interesat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Faza porno la 1200 daca tragi prea multa apa pe admisie... Hydro-lock se numeste fenomenul in care intra multa apa in camera de ardere, motoru se opreste si tu dai la demaror. Rezultatul: se rupe prinderea electromotorului si/sau volanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Faza porno la 1200 daca tragi prea multa apa pe admisie... Din fericire motorul te anunta cand iei apa. Am mers o data vreo 35km pe plaja, de multe ori prin apa, ca plaja era plina cu stuf. De cateva ori am pierdut putere (se simtea ca nu trage ca lumea, parca galgaia) dupa ce am trecut prin apa mai adanca. Dar si-a revenit repede, intr-un minut-doua, de fiecare data. Admisia este totusi cam jos. F800-le care era cu mine nu a avut nici un stres. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Una e cand iei cativa stropi in filtru de aer si alta cand te bagi ca animalu cu el sub apa. Exista admisii aftermarket care iti ridica nivelu pana la oglinzi daca vrei, pentru temerarii care in drumul de la servici-acasa au de trecut prin ape de 2 metri. Unde mai pui ca nu e tocmai sanatos sa te bagi cu un motor racit cu ulei, fara apa, direct de la 105 grade sa il aduci la apa care are 15 sa zicem. Pur si simplu nu se face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Una e cand iei cativa stropi in filtru de aer si alta cand te bagi ca animalu cu el sub apa... Fenomenul este urmatorul: pe nisip trebuie sa-i cam dai, ca altfel esti pe jos din doi in doi. Asa ca am mers repede si prin apa. Parerea mea este ca a luat ceva apa din cauza jetului puternic pe care il producea roata fata cand despica apa, dar nu sunt sigur. Nu am intrat niciodata mai sus de genunchi. Boxerul prin apa l-am bagat de multe ori. La munte n-ai ce face: dai de un parau mai adanc, sau chiar de un rau pe care trebuie sa-l treci prin vad, sau baltoace de 19''. Dar nu a avut niciodata nimic. Nici probleme cu racirea n-am avut niciodata, chiar daca sunt momente cand il turezi aiurea pe loc sa treci zone dificile. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Pe cilindri nu cred ca trece de 60/80 grade. La iesirea din headere este insa jale. Cred ca-i mai mult de 105 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Fenomenul este urmatorul: pe nisip trebuie sa-i cam dai, ca altfel esti pe jos din doi in doi. Asa ca am mers repede si prin apa. Parerea mea este ca a luat ceva apa din cauza jetului puternic pe care il producea roata fata cand despica apa, dar nu sunt sigur. Nu am intrat niciodata mai sus de genunchi.Boxerul prin apa l-am bagat de multe ori. La munte n-ai ce face: dai de un parau mai adanc, sau chiar de un rau pe care trebuie sa-l treci prin vad, sau baltoace de 19''. Dar nu a avut niciodata nimic. Nici probleme cu racirea n-am avut niciodata, chiar daca sunt momente cand il turezi aiurea pe loc sa treci zone dificile. Spor De ce nu le pui pe ebay? Ai putea scoate bani frumosi pe ele, si asta repede! Pe cilindri nu cred ca trece de 60/80 grade. La iesirea din headere este insa jale. Cred ca-i mai mult de 105 grade. Poate ca la capace e 60 de grade, dar langa motor sa stii ca e peste 100 La cilindrii ma refer, chiar langa engine case. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 De ce nu le pui pe ebay? Ai putea scoate bani frumosi pe ele, si asta repede! Poate ca la capace e 60 de grade, dar langa motor sa stii ca e peste 100 La cilindrii ma refer, chiar langa engine case. Multumesc de sfat. N-am mai folosit e-bay, dar banuiesc ca nu poate fi prea greu. O sa incerc. Nu stiu numarul de grade pe capace, dar au fost suficiente pentru a-mi produce o arsura urata in timpul unei cazaturi, cand am atins cu gamba capacul, pentru o secunda, cred. Evident, nu aveam nici un fel de echipament, in afara de vinul pe care il bausem la Anonimul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Iti trebuie cont de vanzator, apoi platesti cativa eur cand pui anunturile, dar ideea e ca iti scoti bani pe ele repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Salut. Am cate ceva de vanzare - lucruri care mi-au ramas de la 1200-le meu pe care l-am accidentat. Vedeti in semnatura. Poate este cineva interesat... Salut! Ai PM - astept un raspuns. Toate cele bune, Aurelian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Asa arata un atas High Performance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 E misto dracia, dar chiar si cu un atas dela poti scapa motoru pe partea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 TIP: BMW 1200 GSA... In functie de modelul ales - pentru a lua o hotarare obiectiva - consultati si tabelele cu defectiunile constatate... Este adevarat ca nu ma atrage modelul... dar fac acest gest... asa, de exemplu: http://autolists.com/nhtsa/details.php?mak...nture#bulletins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Eu sunt multumit cu fierul meu la care ABS-ul nu se decupleaza pt ca nu este nevoie. Lucreaza atat de fin incat te opreste indiferent de starea drumului (am zis drum!) ABS nedecuplabil = asfalt si soft enduro cu mare prudenta. In nici un caz coborari pe pante cu aderenta scazuta (care pot fi tot soft-enduro, sau drum, cum spui tu). Dar din lectia R1200GS Yamaha a inteles ca sunt atat de putini cei care scot motoarele astea macar pe un soft-enduro mediu incat nu merita sa se oboseasca cu ABS decuplabil. Eu am luat plasa de cateva ori, de cand am F800 (la 1200 nu aveam ABS de loc). Nu m-am varsat din cauza asta, dar am avut emotii serioase. Este adevarat ca daca o iei usurel, la plimbare, n-ai nevoie sa decuplezi ABS-ul. Dar cum incerci sa te amuzi un pic ai incurcat-o. De acord cu Angi ca ar fi utila o decuplare partiala - doar spatele. Fata nu vrei sa o blochezi. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_s Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Avea cineva de vanzare pe acest forum un windscreen asa ca in site-ul : http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-...ing-screen.html . Nu reusesc sa-l mai gasesc - ma poate ajuta cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Avea cineva de vanzare pe acest forum un windscreen asa ca in site-ul : http://www.motorcycleparts-hornig.com/BMW-...ing-screen.html . Nu reusesc sa-l mai gasesc - ma poate ajuta cineva ? Marius, @Scufu vezi in semnatura lui... da-i PM sau iti dau eu nr. de tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.