Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mori...

 

IMG_8413.jpg

 

IMG_8412.jpg

 

 

 

DSCN2131.jpg

 

DSCN2125.jpg

 

 

Ce vezi aici sunt niste ramforsari ale cadrului. Omu s-a dus in jurul lumii pe un 1100 GS facut ca 1150 GSA. S-a pregatit in prealabil si a ajuns si acasa pare-mi se. Si cand zic juru lumii zic de toate continentele!

 

Nu mai da exemple pozitive, ca in curand o sa-ti zica si tie astia ca esti fanatic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Danut Cata, ala e omul din Estonia de care ziceam eu - a schimbat amortizoru in america de sud, citeste toata povestea.

 

:rolleyes:

2 cazuri:

 

suspensie OEM: mare branza, iei una SH cu 100 eur. Cand meri in juru lumii te astepti la orice.

suspensie aftermarket: nu are sigla BMW pe ea deci nu ne intereseaza.

 

 

Mesaj completat

Nu mai da exemple pozitive, ca in curand o sa-ti zica si tie astia ca esti fanatic...

Dar sunt... fan calitate :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspensie OEM: mare branza, iei una SH cu 100 eur. Cand meri in juru lumii te astepti la orice.

suspensie aftermarket: nu are sigla BMW pe ea deci nu ne intereseaza.

 

De ani buni nu se mai face suspensia in house. Cam tot ce se invarte la OEM (toate marcile) e Showa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da da, ok.

 

Iti zic de unde a aparut la mine acest sentiment anti-bmw:

- toti cei care au BMW par ca au 3 oo, ei sunt mai tari decat restul lumii pentru simplu fapt ca au motocicleta bmw. Nu tre sa fii student la filologie sau proaspat absolvent de litere ca sa cerni asta din textele posesorilor de BMW (mai putin Budd, Ianachim) (Intradevar sunt asemenea oameni -dar aici tine mai mult de educatie si conceptie decat de marca)

- nu-mi plac motocicletele deloc, mi se par urate - sunt subiectiv, dar asta e, toti suntem. ( cum se spune: gusturile nu se discut?)

- orice ai zice de marca BMW sau de un model anume - se gasesc vreo cativa care iti zic ca zici asa pt ca strugurii sunt acri, si tu de fapt ai vise erotice cu bmw dar nu-ti permiti. Fals, sunt oameni care isi permit si totusi nu vor BMW. dar sunt oameni la care strugurii chiar sunt acrii. Este?

- un impatimit BMW nu intelege de ce un ne-impatimit BMW nu vrea BMW.. iar ( dar ca si cand ai avut ceva bun si nu intelegi ca dece altii nu vor aceeasi calitate( bineinteless aceasi calitae poti sa gasesti si la alti producatori dar pretul va fi tot acelasi)

- asocierea intre "om cu bani" care de multe ori se traduce "ghertzoi cu bani" si BMW - dau un ban si stau in fata - lucru care nu e mereu adevarat. Adevarat 100%

- avantajul cardanului, care pentru unii pare mai futere decat manerul la cana - oameni buni - sunt si oameni care NU vor cardan. Si sunt oameni care doar cardan vor_de ex EU

- mirajul boxerului - iarasi, sunt oameni carora nu le place motorul boxer, daca nu-ti place boxerul automat esti prost, nu stii ce e bun, etc etc. Si eu sunt de parere a motoarele boxer ca si conceptie sunt excelente si trebuie sa recunoasca toata lumea ca BMW a perfectionat la superlativ acest tip de motorc

- bmw inventatorii motocicletei - discutabil, chiar daca au inventat-o nu au produs niciodata cea mai buna motocicleta din lume. Aici te as putea contrazice oricand .Am fost proprietar a unui R60 din 64. Pt cunoscatori nu trebuie sa zic mai mult. cauta pe google dupa R69 cea ma buna motocicleta in anii in care a fost construit. dovezi sunt in motorsport cu miile, unde japonejii au "rulled" ani la rand.. copiate, necopiate, masinile japoneze au rupt tot pe piata si in sportul cu motor. mai cauta in istoria motorsportului ca cred ca nu esti bine informat. Ai dreptate doar daca vb de ultimii 20 de ani. Si vezi ca incepand din 2005 cred cine prupe piata la motocilete. Hai ca te ajut BMW

Cam asta e o mica lista de ce nu sunt fan BMW.

 

Sunt fan BMW din tata in fiu. Si tata esste fan BMW si fost proprietar de BMW R60 pe care am mostenit de la el. ( se mai poate spune ca a fost fiabila motocicleta ?)

 

Scuze de offtopic si cele scrise de mine mai sus este parerea mea si nu zic ca este adevarul absolut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, admir o parere bine scrisa si punctata. :rolleyes:

Legat de motorsport, eu acu' 20 de ani aveam 12 ani, si na, pe vremea lu ceausescu nu prea era mediatizat. Cel putin nu unde locuiam eu cand eram copil.

E posibil sa nu fiu documentat, recunosc, insa 20 de ani e totusi o perioada lunga, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost proprietar a unui R60 din 64. Pt cunoscatori nu trebuie sa zic mai mult. cauta pe google dupa R69 cea ma buna motocicleta in anii in care a fost construit.

 

Este o diferenta imensa intre R60 si R69. Daca ai avut R60 din 1964 R60/2 cu atas. Iar R69 de care vorbesti? De cel fabricat din 1960 pana in 1969? Ala e R69S si are (in afara de saua aia de poponari) 45 cp. Sau te referi la R69 care s-a facut pana in 1960? Ala avea saua clasica insa doar 35 cai. Oricum,mai facea cineva mobre in afara de BMW in perioada aia? Ca imi screm mintea si nu gasesc ceva comparabil pe la concurenta (de azi).

 

LE: evident,sunt (cuvant urat). Normal ca mai faceau si altii mobre : Triumph,Norton,BSA etc. Unele din ele mult peste orice motor BMW. Scuze pentru tampenia spusa.

VLE: iarasi mi-am adus aminte de o mobre beton din perioada aia : Guzzi V7.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o diferenta imensa intre R60 si R69. Daca ai avut R60 din 1964 R60/2 cu atas. Iar R69 de care vorbesti? De cel fabricat din 1960 pana in 1969? Ala e R69S si are (in afara de saua aia de poponari) 45 cp. Sau te referi la R69 care s-a facut pana in 1960? Ala avea saua clasica insa doar 35 cai. Oricum,mai facea cineva mobre in afara de BMW in perioada aia? Ca imi screm mintea si nu gasesc ceva comparabil pe la concurenta (de azi).

 

LE: evident,sunt (cuvant urat). Normal ca mai faceau si altii mobre : Triumph,Norton,BSA etc. Unele din ele mult peste orice motor BMW. Scuze pentru tampenia spusa.

VLE: iarasi mi-am adus aminte de o mobre beton din perioada aia : Guzzi V7.

 

 

Pot sa pun o intrebare obraznica: daca e si a fost asa varza BMW-ul dupa parerea ta deca ai cumparat mai multe modele de la BMW?

 

Intradevar nu e motocicleta perfecta BMW-ul! Pt ca motocicleta perfecta nu exista. Dar BMW-ul se apropie. Eu zic ca e BUN NU PERFECT!

 

P.S. Intradevar m-am gandit la R69S cu 42CP. Si nu prea cred ca restul a fost peste BMW-uri, eventual la aceasi nivel. Doar HD era peste BMW in anii 60 ca si CP. Dar mai studiaza istoria BMW sa vezi ca si atunci au avut solutii inginereasca igeniose cei de la BMW fata de concurenta. Nu zic ca altii nu au avut de loc dar ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa pun o intrebare obraznica: daca e si a fost asa varza BMW-ul dupa parerea ta deca ai cumparat mai multe modele de la BMW?

 

Intrebarea ar fi fost obraznica doar in contextul in care eu as fi afirmat ca BMW a fost varza. Sau ca este varza. Intelegi?

In orice caz,sunt multe mobre din perioada mid-60 care (dupa parerea mea) sunt mai bune ca R69. Numai cand ma gandesc la BSA si-mi vin in minte vreo doua modele (A10 si A65.Ultimul e o capodopera in comparatie cu R69)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alooooooo

vorbim de 2010 2011

 

voi cu ce motoare va dati?

 

prob discutate sunt pt motoarele DIN ZILELE NOASTRE SI DE SUB FUNDUL NOSTRU

 

CE A FOST A FOST F BUN

DAR CINE ISI MAI IA ASA CEVA?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu,daca as avea bani as lua. Daca am vorbi doar de 2010/2011 topicul asta nu ar fi avut niciun post.

 

Probabil Cristi se refera la perioada in care ne aflam, nu la GS 2010/11 neaparat; adica suntem pe topicul 1200GS totusi :)

Mesaj completat

- bmw inventatorii motocicletei - discutabil, chiar daca au inventat-o nu au produs niciodata cea mai buna motocicleta din lume.. dovezi sunt in motorsport cu miile, unde japonejii au "rulled" ani la rand.. copiate, necopiate, masinile japoneze au rupt tot pe piata si in sportul cu motor.

 

Ca sunt sau nu iventatorii motocicletei, ma lasa rece pe mine ca posesor; dar ca vin tot timpul cu inovatii, majoritatea indreptate in directia sigurantei (ce altceva e mai important?) si a confortului, este cert.

Si mai e ceva: maine daca apare un BMW nou, orice priceput cat de cat in moto va sti ca ala e un BMW si fara sa aiba sigla. Fa acelasi test o japoneza si habar n-ai care-i una si care-i alta fara logo. Asta inseamna personalitate si traditie.

 

Ideea asta cu motorsport iar ma lasa rece... daca vad ca la raliuri castiga constant Toyota, Renault sau Peugeot crezi ca ma va convinge vreo data cineva sa-mi iau una din ele? Sigur nu-mi voi lua in vecii-vecilor. In schimb, sa revin la moto, daca vad ca majoritatea celor care fac touring sau celor care inconjoara lumea isi iau BMW (iar minim jumatate din restul si l-ar lua daca si l-ar permite), sau ca in ciuda pretului mare, BMW a fost cea mai vanduta motocicleta in Austria in 2010, asta chiar imi spune ceva...

 

 

Mesaj completat

- asocierea intre "om cu bani" care de multe ori se traduce "ghertzoi cu bani" si BMW - dau un ban si stau in fata - lucru care nu e mereu adevarat.

 

La motociclete, chestia asta nu prea e valabila. Sau, nu prea m-am intalnit eu cu astfel de cazuri. La fel se poate spune si de unu care-si ia R1 sau Harley doar de show-off.

 

Asta are legatura cu cliseele des intalnite in Romania, cand oricine are o masina mai smekera, de cele mai multe ori una germana gen Audi, BMW, MB & co este automat catalogat "ghertoi cu bani". Da, si manelistilor, si interlopilor, si parvenitilor le place ce este bun si de calitate. Asta nu cred insa ca ne da voie sa catalogam orice posesor de astfel de masina sau de SUV ca fiind "ghertoi cu bani". Si un medic, si un manager de firma, si un arhitect etc etc cand isi permite, isi va lua probabil o astfel de masina. Si, culmea, muuulti din cei care fac astfel de catalogari si-ar lua o astfel de masina daca si-ar permite. (ajungem iar la vulpe, nu?)

 

Stiu, sunt FANATIC BMW :) dupa catalogarea unora.

Asa cum s-a mai spus, mi se pare mult mai trist sa fii anti-ceva care nu prea stii cu ce se mananca (n-ai avut, n-ai testat) decat sa-ti placa si sa fii incantat de ceea ce ai ales sa ai.

 

hai ca iar o dam in alte-alea... Sarbatori fericite tuturor si sa ne vedem cu bine pe strazi la anu', indiferent de marca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW carnage

 

Oricum, cel care a pus pozele nu doreste decat o noua "disputa" pro-contra BMW.

 

Insa domnul radu85 continua, ca probabil nu a fost satisfacut.

 

more...

 

 

Trebuie sa recunosc ca am cazut in plasa unuia care probabil se plictisea si avea chef sa se distreze pe seama unora care pun la suflet motocicletele.

Felicitari gabi85, ti-ai gasit prostii, cel putin eu asa sunt daca am pus botul la flame-urile unui plictisit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil Cristi se refera la perioada in care ne aflam, nu la GS 2010/11 neaparat; adica suntem pe topicul 1200GS totusi :)

 

Probabil. La fel de probabil este si faptul ca 50% din posturile de aici nu au nimic de-a face cu 12GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu, sunt FANATIC BMW :) dupa catalogarea unora.

Asa cum s-a mai spus, mi se pare mult mai trist sa fii anti-ceva care nu prea stii cu ce se mananca (n-ai avut, n-ai testat) decat sa-ti placa si sa fii incantat de ceea ce ai ales sa ai.

Esti frate! Daca prin absurd BMW ar inchide divizia de motociclete, tu te lasi de motociclism, nu? :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fanatismul pentru o marca de motociclete nu este decat o dovada de lipsa de perspectiva si atitudine conservatoare. Ma intreb unde s-a spus ceva de R1200GS in ultimele 6 pagini.

 

la pagina 188

adica 2 pagini in urma :)

 

oricum eu il astept si pe bogdan harea .... la comentarii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca BMW nu l-au cooptat pe DP, tot degeaba.. DP_rulesgif.gif

R1200GS ADV - ca sa fiu on-topic :)

se pare ca au vrut sa l sponsorizeze cu un 1200 GSA dar el a refuzat

motivele

- nu rezistau flotoarele

- nu putea sa l urce in camion si contractul de carausie era deja semnat

- primise o sponsorizare de 100 spray de lant si nu avea la ce sa le foloseasca

- ar fi trebuit sa faca tot drumul pe motor ca astea nu se strica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...