Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Daca vreti sa-l copiati il am eu.

Inca nu il am ca e mobra la AB dar o sa vina la un moment dat. Ba chiar l-as putea cere inapoi pe cel vechi [pt ca l-am spart] si daca nu trebuie sa-l predea la asigurari il voi cere bineinteles daca sunteti interesati sa-l copiati.

 

Pt ca nu cred ca toata lumea stie acest parbriz este alcatuit din 3 subansamble. 2 din ele se vad in poza partea de jos e plastic negru partea de sus e un plexigals partial transaparent [tinted] iar ar treilea subansamblu este un cadru metalic pe care se monteaza partea fixa din plastic negru.

Cel putin asa este pt F800GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inca de la primul gsa ma tare manaca de un "parbriz" asa

 

oare se poate face

 

sau sa luam unul original si sa copiem

 

daca sunt mai multi gsa isti interesati cred ca ar isi ceva

 

http://shop.touratec...ml#!prettyPhoto

Si care-i smecheria cu parbrizul asta? Diferit prin design, dar era si o calitate practica?

 

Au inceput sa apara multe poze si detalii desi se spune ca abia in 2013 va apare in saloane. Curios cardanul este pe stanga. Cum una din noutati va fi parbrizul reglabil electric , pentru prima data montat pe un enduroturing, am reinceput lucrul la al meu. La VStrom abandonasem ideea, dar acum mi-a dat curaj BMW. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti sa-l copiati il am eu.

Inca nu il am ca e mobra la AB dar o sa vina la un moment dat. Ba chiar l-as putea cere inapoi pe cel vechi [pt ca l-am spart] si daca nu trebuie sa-l predea la asigurari il voi cere bineinteles daca sunteti interesati sa-l copiati.

 

Pt ca nu cred ca toata lumea stie acest parbriz este alcatuit din 3 subansamble. 2 din ele se vad in poza partea de jos e plastic negru partea de sus e un plexigals partial transaparent [tinted] iar ar treilea subansamblu este un cadru metalic pe care se monteaza partea fixa din plastic negru.

Cel putin asa este pt F800GS.

 

 

sal ti am vazut jucaria la bavaria...pacat

se pare ca ce am eu nevoie pentru ADV difera destul de mult

oricum multam mult de intentie

 

net superior de ce e standar pe moto , nu?

 

Si care-i smecheria cu parbrizul asta? Diferit prin design, dar era si o calitate practica?

 

 

Au inceput sa apara multe poze si detalii desi se spune ca abia in 2013 va apare in saloane. Curios cardanul este pe stanga. Cum una din noutati va fi parbrizul reglabil electric , pentru prima data montat pe un enduroturing, am reinceput lucrul la al meu. La VStrom abandonasem ideea, dar acum mi-a dat curaj BMW. :rolleyes:

 

 

bogdan

ca si n "parbrizele" modificate de tine e clar ca si acesta are si un rol practic fata de cel original si nu doar de frumusete as da 500 euro

 

sincer

ultima matocarie electrica pe care as pune.o ar fi un parbriz electric

si asa asa mai scapa de ceva electronica de pe ea cum ar fi clapeta de la esapament

nu mi.am luat ESA II si tu vrei sa pun parbriz electric

 

 

bafta la proiect

oricum, am obs ca, cu varsta e din ce in ce mai greu sa schimbi si pozitia parbrizului din suruburi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan

ca si n "parbrizele" modificate de tine e clar ca si acesta are si un rol practic fata de cel original si nu doar de frumusete as da 500 euro

 

sincer

ultima matocarie electrica pe care as pune.o ar fi un parbriz electric

si asa asa mai scapa de ceva electronica de pe ea cum ar fi clapeta de la esapament

nu mi.am luat ESA II si tu vrei sa pun parbriz electric

 

 

bafta la proiect

oricum, am obs ca, cu varsta e din ce in ce mai greu sa schimbi si pozitia parbrizului din suruburi....

Eu nu modific parbrize, le fac de noi. Parbrizul dupa care tanjesti tu e bun in oras sau off, in rest nu prea cred. Pare scurt. Cu ESA nu ai gresit. Tu mergi singur si numai pe sosea. Chiar nu ai de ce sa umbli la suspensie. Un An Bun si multi km! :cheers:

 

Nu prea inteleg. Ti-ai demontat clapeta din esapamant? Sau viitorul GS nu o mai are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal ti am vazut jucaria la bavaria...pacat

se pare ca ce am eu nevoie pentru ADV difera destul de mult

oricum multam mult de intentie

 

net superior de ce e standar pe moto , nu?

 

Jucaria ca sa zic asa nu are mai nimic la partea de structura numai plastice bulite nu e mare lucru doar o factura cat China.

Cu siguranta e net superior insa parbrizul standard e cel mai prost parbriz cu care am mers pe pana acum [nu ca as avea o prea mare experienta] in sensul ca era mai liniste in casca daca ma ridicam in scarite decat stand in sa.

Cu desierto am mers frecvent cu 140 - 160 cu casca deschisa ...ridicata [am flip-up] fara nici o problema.

 

Care ai fost de curand pe la service Bavaria? Ce mecanici mai sunt pe acolo? Ultima data cand am fost erau un nene si un pusti. Au mai angajat ceva?

 

Au angajat de curand un mecanic de la KTM.

 

ame='ianachim' timestamp='1325712374' post='3026107']

sal ti am vazut jucaria la bavaria...pacat

se pare ca ce am eu nevoie pentru ADV difera destul de mult

oricum multam mult de intentie

 

net superior de ce e standar pe moto , nu?

 

Jucaria ca sa zic asa nu are mai nimic la partea de structura numai plastice bulite nu e mare lucru doar o factura cat China.

Cu siguranta e net superior insa parbrizul standard e cel mai prost parbriz cu care am mers pe pana acum [nu ca as avea o prea mare experienta] in sensul ca era mai liniste in casca daca ma ridicam in scarite decat stand in sa.

Cu desierto am mers frecvent cu 140 - 160 cu casca deschisa ...ridicata [am flip-up] fara nici o problema.

 

 

 

Au angajat de curand un mecanic de la KTM.

 

Daca ar angaja si la headquarter pe cineva de la KTM poate nu mi-as mai bate eu capul sa vad ce furca sa-mi pun la mobra ca sa o modific cat mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tot aia sunt si acum.

Slabe sanse, probabil ca salariul este de tot rahatul.

Ce nevoie ai, poate te trimit la cineva?

 

Acum n-am probleme. Probabil la un moment dat va trebui curatata si reglata injectia, si reglajul inteleg ca nu poate fi facut de oricine dupa ureche. Tibi facea reglajele astea cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdan poate sa l faca si pe oxigen si pe kerosen

 

din punctul meu de vedere conteaza sa fie fiabil sa nu stau sa bag mana in el la drum

si avand in vedere pretul combustibilului un consum mai scazut

 

in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate

nu fi asa sigur, pana acuma sa dovedit ca intotdeauna au avut un as in maneca cu care sa dea pe spate piata moto/concurenta, ceva in plus, o chichita care sa te faca sa ti-o doresti,

ca si cu femeile, sa vrei neaparat calare, vom vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e pe bune, sunt 2 schimabri mari ce vad, ambreiajul in baie de ulei si pozitia admisiei

Si cutia de viteze in aceeasi carcasa cu motorul. S-a dus dracu' traditia BMW. Arata ca un boxer facut de japonezi. Sper sa fie la fel de performant si fiabil ca si cand ar fi facut de ei. Despre greutate nu cred sa coboare sub 250 kg daca ce se aude este adevarat legat de ramforsarea cadrului, intarirea cardanului si inevitabila crestere in greutate a motorului racit cu apa.

 

Chichita este parbrizul electric pt ca cruizcontrolul electronic deja si l-au rezervat cei de la Triumph. Dpdv putere cuplu deja zarurile au fost aruncate de Explorer si Crosstourer. Nu cred sa aiba tupeul sau resursele sa-i depaseasca la acest capitol.

 

in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate

Ciclistica se va modifica vrand-nevrand. Uita-te la motor, cilindrii par amplasati mai sus, la fel si volanta. Centrul de greutate al motorului si a intregii motociclete cred ca va fi mai sus, cu avantajele si dezavantajele aferente. Dpdv design sunt schimbari date de aparitia radiatorului de apa plasat ca la SuperTenere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seamana cu desenul?

 

Priceputii sustin ca racirea va fi amestecata. Chiulasele racite cu apa, iar corpul cilindrilor cu ulei! :scratch:

 

 

bogdan te rog lumineaza ma si pe mine

CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi este permis: poti sa faci offroad cu 2km/h timp indelungat si sa stai la semafoare toata ziua fara grija ca se caleaza motorul. Sau R1200 facea astea fara sa se supraincinga si cu sistemul de racire actual?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi este permis: poti sa faci offroad cu 2km/h timp indelungat si sa stai la semafoare toata ziua fara grija ca se caleaza motorul. Sau R1200 facea astea fara sa se supraincinga si cu sistemul de racire actual?

 

cu gsa sincer cam greu offoff road si unde dracu te dai cu 2 km/h

in ungaria la iesire din buda am prins o sosea aglomerata si a urcat temp la apa

 

dar sincer acum doar din pct asta de ved nu vad atata TAMTAM

 

AM PUTERE MAI MARE?

AM CONSUM MAI MIC?

CRESTE ANDURANTA MOTORULUI?

 

astea sunt puncte care sa necesite o invesitie asa de mare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e anduranta motorului?

fiabilitatea?

 

pentru mine unul

anduranta = viata mai lunga

fiabilitate = viata mai lunga in parametri specificati

 

la cat tin boxerele iar nu vad o asa investitie cu rost

sunt curios cu CAT va creste pretul acest up grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...