ERU Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 Daca vreti sa-l copiati il am eu. Inca nu il am ca e mobra la AB dar o sa vina la un moment dat. Ba chiar l-as putea cere inapoi pe cel vechi [pt ca l-am spart] si daca nu trebuie sa-l predea la asigurari il voi cere bineinteles daca sunteti interesati sa-l copiati. Pt ca nu cred ca toata lumea stie acest parbriz este alcatuit din 3 subansamble. 2 din ele se vad in poza partea de jos e plastic negru partea de sus e un plexigals partial transaparent [tinted] iar ar treilea subansamblu este un cadru metalic pe care se monteaza partea fixa din plastic negru. Cel putin asa este pt F800GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2012 Share Postat Ianuarie 4, 2012 inca de la primul gsa ma tare manaca de un "parbriz" asa oare se poate face sau sa luam unul original si sa copiem daca sunt mai multi gsa isti interesati cred ca ar isi ceva http://shop.touratec...ml#!prettyPhoto Si care-i smecheria cu parbrizul asta? Diferit prin design, dar era si o calitate practica? http://totalbike.hu/hirek/2011/12/30/bmw_nem_vartak_meg_az_uj_esztendot/ dati pe poze , Au inceput sa apara multe poze si detalii desi se spune ca abia in 2013 va apare in saloane. Curios cardanul este pe stanga. Cum una din noutati va fi parbrizul reglabil electric , pentru prima data montat pe un enduroturing, am reinceput lucrul la al meu. La VStrom abandonasem ideea, dar acum mi-a dat curaj BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 4, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2012 Daca vreti sa-l copiati il am eu. Inca nu il am ca e mobra la AB dar o sa vina la un moment dat. Ba chiar l-as putea cere inapoi pe cel vechi [pt ca l-am spart] si daca nu trebuie sa-l predea la asigurari il voi cere bineinteles daca sunteti interesati sa-l copiati. Pt ca nu cred ca toata lumea stie acest parbriz este alcatuit din 3 subansamble. 2 din ele se vad in poza partea de jos e plastic negru partea de sus e un plexigals partial transaparent [tinted] iar ar treilea subansamblu este un cadru metalic pe care se monteaza partea fixa din plastic negru. Cel putin asa este pt F800GS. sal ti am vazut jucaria la bavaria...pacat se pare ca ce am eu nevoie pentru ADV difera destul de mult oricum multam mult de intentie net superior de ce e standar pe moto , nu? Si care-i smecheria cu parbrizul asta? Diferit prin design, dar era si o calitate practica? Au inceput sa apara multe poze si detalii desi se spune ca abia in 2013 va apare in saloane. Curios cardanul este pe stanga. Cum una din noutati va fi parbrizul reglabil electric , pentru prima data montat pe un enduroturing, am reinceput lucrul la al meu. La VStrom abandonasem ideea, dar acum mi-a dat curaj BMW. bogdan ca si n "parbrizele" modificate de tine e clar ca si acesta are si un rol practic fata de cel original si nu doar de frumusete as da 500 euro sincer ultima matocarie electrica pe care as pune.o ar fi un parbriz electric si asa asa mai scapa de ceva electronica de pe ea cum ar fi clapeta de la esapament nu mi.am luat ESA II si tu vrei sa pun parbriz electric bafta la proiect oricum, am obs ca, cu varsta e din ce in ce mai greu sa schimbi si pozitia parbrizului din suruburi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 bogdan ca si n "parbrizele" modificate de tine e clar ca si acesta are si un rol practic fata de cel original si nu doar de frumusete as da 500 euro sincer ultima matocarie electrica pe care as pune.o ar fi un parbriz electric si asa asa mai scapa de ceva electronica de pe ea cum ar fi clapeta de la esapament nu mi.am luat ESA II si tu vrei sa pun parbriz electric bafta la proiect oricum, am obs ca, cu varsta e din ce in ce mai greu sa schimbi si pozitia parbrizului din suruburi.... Eu nu modific parbrize, le fac de noi. Parbrizul dupa care tanjesti tu e bun in oras sau off, in rest nu prea cred. Pare scurt. Cu ESA nu ai gresit. Tu mergi singur si numai pe sosea. Chiar nu ai de ce sa umbli la suspensie. Un An Bun si multi km! Nu prea inteleg. Ti-ai demontat clapeta din esapamant? Sau viitorul GS nu o mai are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Care ai fost de curand pe la service Bavaria? Ce mecanici mai sunt pe acolo? Ultima data cand am fost erau un nene si un pusti. Au mai angajat ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 5, 2012 Admin Share Postat Ianuarie 5, 2012 Cred ca tot aia sunt si acum. Slabe sanse, probabil ca salariul este de tot rahatul. Ce nevoie ai, poate te trimit la cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 sal ti am vazut jucaria la bavaria...pacat se pare ca ce am eu nevoie pentru ADV difera destul de mult oricum multam mult de intentie net superior de ce e standar pe moto , nu? Jucaria ca sa zic asa nu are mai nimic la partea de structura numai plastice bulite nu e mare lucru doar o factura cat China. Cu siguranta e net superior insa parbrizul standard e cel mai prost parbriz cu care am mers pe pana acum [nu ca as avea o prea mare experienta] in sensul ca era mai liniste in casca daca ma ridicam in scarite decat stand in sa. Cu desierto am mers frecvent cu 140 - 160 cu casca deschisa ...ridicata [am flip-up] fara nici o problema. Care ai fost de curand pe la service Bavaria? Ce mecanici mai sunt pe acolo? Ultima data cand am fost erau un nene si un pusti. Au mai angajat ceva? Au angajat de curand un mecanic de la KTM. ame='ianachim' timestamp='1325712374' post='3026107'] sal ti am vazut jucaria la bavaria...pacat se pare ca ce am eu nevoie pentru ADV difera destul de mult oricum multam mult de intentie net superior de ce e standar pe moto , nu? Jucaria ca sa zic asa nu are mai nimic la partea de structura numai plastice bulite nu e mare lucru doar o factura cat China. Cu siguranta e net superior insa parbrizul standard e cel mai prost parbriz cu care am mers pe pana acum [nu ca as avea o prea mare experienta] in sensul ca era mai liniste in casca daca ma ridicam in scarite decat stand in sa. Cu desierto am mers frecvent cu 140 - 160 cu casca deschisa ...ridicata [am flip-up] fara nici o problema. Au angajat de curand un mecanic de la KTM. Daca ar angaja si la headquarter pe cineva de la KTM poate nu mi-as mai bate eu capul sa vad ce furca sa-mi pun la mobra ca sa o modific cat mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 5, 2012 Share Postat Ianuarie 5, 2012 Cred ca tot aia sunt si acum. Slabe sanse, probabil ca salariul este de tot rahatul. Ce nevoie ai, poate te trimit la cineva? Acum n-am probleme. Probabil la un moment dat va trebui curatata si reglata injectia, si reglajul inteleg ca nu poate fi facut de oricine dupa ureche. Tibi facea reglajele astea cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pt fanii suspensiilor inteligente. http://www.gizmag.com/bmw-active-motorcycle-suspension-ddc-dynamic-damper/19113/picture/137231/ Un desen pt clatit ochii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 daca e pe bune, sunt 2 schimabri mari ce vad, ambreiajul in baie de ulei si pozitia admisiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 9, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2012 bogdan poate sa l faca si pe oxigen si pe kerosen din punctul meu de vedere conteaza sa fie fiabil sa nu stau sa bag mana in el la drum si avand in vedere pretul combustibilului un consum mai scazut in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate nu fi asa sigur, pana acuma sa dovedit ca intotdeauna au avut un as in maneca cu care sa dea pe spate piata moto/concurenta, ceva in plus, o chichita care sa te faca sa ti-o doresti, ca si cu femeile, sa vrei neaparat calare, vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 (editat) Poate ceva CP si NM in plus si KG in minus Editat Ianuarie 9, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 daca e pe bune, sunt 2 schimabri mari ce vad, ambreiajul in baie de ulei si pozitia admisiei Si cutia de viteze in aceeasi carcasa cu motorul. S-a dus dracu' traditia BMW. Arata ca un boxer facut de japonezi. Sper sa fie la fel de performant si fiabil ca si cand ar fi facut de ei. Despre greutate nu cred sa coboare sub 250 kg daca ce se aude este adevarat legat de ramforsarea cadrului, intarirea cardanului si inevitabila crestere in greutate a motorului racit cu apa. Chichita este parbrizul electric pt ca cruizcontrolul electronic deja si l-au rezervat cei de la Triumph. Dpdv putere cuplu deja zarurile au fost aruncate de Explorer si Crosstourer. Nu cred sa aiba tupeul sau resursele sa-i depaseasca la acest capitol. in rest ciclistica, forma etc nu au ce sa.i mai faca care sa ma dea pe spate Ciclistica se va modifica vrand-nevrand. Uita-te la motor, cilindrii par amplasati mai sus, la fel si volanta. Centrul de greutate al motorului si a intregii motociclete cred ca va fi mai sus, cu avantajele si dezavantajele aferente. Dpdv design sunt schimbari date de aparitia radiatorului de apa plasat ca la SuperTenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Un desen pt clatit ochii. Eu zic ca nu este BMW, e doar un desen facut de cei de la S-kraft E o firma de design, nimic mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 Nu am mai pus pozele. Le consideram deja arhicunoscute. http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2013-bmw-r1250gs-preview-91202.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2013-bmw-r1250gs-preview-91202.html chiar e adevarat e tare carcotasi pe el acu desfintatil ati vrea voi dar neamtu e neamt stie sa faca motoare o seara buna sa fiti iubiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrisor Postat Ianuarie 14, 2012 Share Postat Ianuarie 14, 2012 http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/2013-bmw-r1250gs-preview-91202.html chiar e adevarat e tare carcotasi pe el acu desfintatil ati vrea voi dar neamtu e neamt stie sa faca motoare o seara buna sa fiti iubiti oare stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Seamana cu desenul? Priceputii sustin ca racirea va fi amestecata. Chiulasele racite cu apa, iar corpul cilindrilor cu ulei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 Seamana cu desenul? Priceputii sustin ca racirea va fi amestecata. Chiulasele racite cu apa, iar corpul cilindrilor cu ulei! bogdan te rog lumineaza ma si pe mine CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 bogdan te rog lumineaza ma si pe mine CA UTILIZATOR, ce beneficii am in urma treceri pe racire pe apa..... o sa ai cucu' mic de la apa rece , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 Daca imi este permis: poti sa faci offroad cu 2km/h timp indelungat si sa stai la semafoare toata ziua fara grija ca se caleaza motorul. Sau R1200 facea astea fara sa se supraincinga si cu sistemul de racire actual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 Daca imi este permis: poti sa faci offroad cu 2km/h timp indelungat si sa stai la semafoare toata ziua fara grija ca se caleaza motorul. Sau R1200 facea astea fara sa se supraincinga si cu sistemul de racire actual? cu gsa sincer cam greu offoff road si unde dracu te dai cu 2 km/h in ungaria la iesire din buda am prins o sosea aglomerata si a urcat temp la apa dar sincer acum doar din pct asta de ved nu vad atata TAMTAM AM PUTERE MAI MARE? AM CONSUM MAI MIC? CRESTE ANDURANTA MOTORULUI? astea sunt puncte care sa necesite o invesitie asa de mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 18, 2012 Share Postat Ianuarie 18, 2012 AM PUTERE MAI MARE? AM CONSUM MAI MIC? nu CRESTE ANDURANTA MOTORULUI? da ce e anduranta motorului? fiabilitatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 ce e anduranta motorului? fiabilitatea? pentru mine unul anduranta = viata mai lunga fiabilitate = viata mai lunga in parametri specificati la cat tin boxerele iar nu vad o asa investitie cu rost sunt curios cu CAT va creste pretul acest up grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.