Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe langa capacitatile de enduro touring, un 1200GSA mai poate face si asta:

 

opener.jpg

 

Unii ii zic desfacator de bere ce costa 15k eur :)

Tare faza!Cel mai tare, in extrasezon, sa umbli cu scarita in buzunar, la crasma. :friends:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filmuletul ala mi-a produs o sinaplsa haotica care m-a dus brusc cu gandul la o gagica pe care am vazu-o we trecut pe munti cu tocuri cui de peste 12.

Probabil si ea se credea cool si foarte potrivit incaltata pana i s-a rupt tocul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alternativa pt. cei carora puterea GS nu le este suficienta:

 

S1000RR Wunderlich Mad Max, incaltat cu Conti TKC 80 :D

 

post-9546-0-69083100-1331204168_thumb.jpg

 

arata DEMENTIAL

intrebarea este???

 

DA E SI UTIL???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata DEMENTIAL

intrebarea este???

 

DA E SI UTIL???

Probabil de acasa pan la Arc ca sa impresionezi asistenta si cei cativa copii pe triciclete care sigur se vor opri vrajiti sa intrebe: Nenea, nenea cat baga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe o asemenea motocicleta, inutile sunt doar cauciucurile. Odata schimbate cu unele de strada, va fi la fel de utila ca orice alt naked, doar ca arata bestial ;)

daca vine la bmw camp de anu' asta nu cred ca-s inutile daca tot n-ai posibilitate la un 1200GSA (care le are pe amandoua on/off road in dotare binenteles si cu confortul de rigoare) atunci faci un compromis si iti mai iei un set de cauciucuri off si le schimbi in functie de unde vrei sa mergi si-atunci ai doi intr-unul ca tot se obisnuieste si te-ai scos.

Ce zici Harea am dreptate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vine la bmw camp de anu' asta nu cred ca-s inutile daca tot n-ai posibilitate la un 1200GSA (care le are pe amandoua on/off road in dotare binenteles si cu confortul de rigoare) atunci faci un compromis si iti mai iei un set de cauciucuri off si le schimbi in functie de unde vrei sa mergi si-atunci ai doi intr-unul ca tot se obisnuieste si te-ai scos.

Ce zici Harea am dreptate?

Ai dreptate. Iar ca sa revenim la intrebarea initiala, astepti pana apare noul GS care va avea cca 130CP si daca nici aia nu-ti ajung schimbi categoria! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Intentionez sa fac trecerea anul acesta catre un GS/GSA si as avea si eu o intrebare la posesorii de GSA sau cei care au mers o perioada pe aceasta motocicleta. De fapt ar fi doua intrebari...

 

1. Ce inaltime aveti?

2. Ati intampinat probleme cu masa si inaltimea motocicletei? Ma gandesc ca la inceput e normal sa ti se para intimidanta, mai ales daca vii de pe o mobra mai joasa sau mai usoara, dar este o chestie de obisnuinta sau chiar e un motiv serios sa te puna pe ganduri daca n-ai sa zicem 1,90 si 80-90kg?

 

Eu am 1,83/85 si ma simt mai in control din punctul asta de vedere pe un GS simplu, dar GSA-ul pare totusi mai ok ptr touring pe distante mari si din cate vad prin diverse filmulete si pe offroad pare sa se simta mai bine (suspensiile lucreaza mult mai frumos, motocicleta e mai stabila etc). Desi sunt inca in dilema, as inclina spre un GSA, doar ca n-as vrea sa ma lupt cu el din toate puterile si sa-mi fac viata amara pe urma. Sau sa-mi fie frica sa ma cocotz pe un deal cu el etc. Am vazut in timp mai multi baieti nu f inalti pe astfel de mobre, dar nu stiu nici pe unde mergeau cu ele si nici cat de bine le era.

 

Am mai cautat si aici pe topic si am vazut ca unii dintre voi v-ati luat sei mai joase. Chestia asta ar trebui sa ajute, dar iti schimba si pozitia pe motor... adica ramane o pozitie "activa" cat de cat si cu genunchii relaxati, sau te trimite un pic spre o pozitie de tip cruiser?

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1,83/85 si ma simt mai in control din punctul asta de vedere pe un GS simplu, dar GSA-ul pare totusi mai ok ptr touring pe distante mari...

 

Cand mi-am luat GS-ul, bineinteles ca am luat si eu in calcul varianta ADV. In final, dupa ca "m-am dat" de cateva ori cu ambele, am preferat GS.

Am si eu cca 1,85-86 si cu toate astea, si venind de la un sport-touring dar mai ales din cauza confortului in a atinge cu toata talpa pamantul, nu mai vorbim de situatile mai delicate cand abia ajungi si doar cu varful, ADV mi s-a parut cam "neconforatbil" pt. mine.

Financiar nu prea a fost diferenta ca oricum am adaugat la a mea multe chestii specifice ADV, fie standard (jante spitate, crash-bar, protectii cilindri, scarite enduro, suport navi), fie in pachete de optiuni (ex proiectoare).

Acum strict dupa gustul meu, GS oricum nu este o motocicleta prea frumoasa dar ADV cu rezervorul ala mare (si imbracat in plastic negru si cu crshbar pe el), cu suportii aia metalici de coburi care se vad urat mereu cand nu ai gentile montate etc mi se pare putin cam grobian... :D

Si clar GS se simte mai agil decat ADV.

 

De acord, ADV are autonomia mai mare (dar oricum in 300km gasesti benzinarie sau trebuie sa faci o scurta pauza) si protectia la vant mai buna dar si asta e chestie de gust. Eu unul chiar mi-am comandat parbrizul cel mai mic (de la Wunderlich) pt a nu mai avea deloc turbulente si imi este excelent asa.

 

In privinta seii, eu cred ca cea standard de la GS iti va fi foarte buna, mai ales ca ai doua pozitii de ales. Eu insa am schimbat-o cu una de la TT care este clar mai confortabila. Dupa cateva teste, am preferat chiar varianta de sa inalta si o tin pe pozitia low.

 

In privinta pozitiei... cand merg drept pe autostrada, mult in aceeasi potitie, nu ma simt prea bine la spate, as prefera sa fiu putin sprijinit in maini. Insa cand intru pe drum "mai activ" cu depasiri, curbe etc este perfecta. Pozitia genunchi/picioare este foarte ok, eu ma si ridic des in picioare (d-aia mi-am pus scaritele de ADV mai late, de pe cele de GS mai aveam putin si picam).

 

Ca sa mai compar m-am mai dat cu a lu' Ianachim si n-am regretat ca am luat GS; ma rog, si el zicea de a mea ca e trotineta. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mi-am luat GS-ul,....

 

.................. si el zicea de a mea ca e trotineta. ;)

 

Da,

Asa zic si io,...trotineta.

Si-ai mai comandat-o si rosie,...pentru baietei nu se purta albastru ...parca ?

 

beer.gif

 

Hai bre, ce naiba,..cine incaleca GS-ul merge la fel si pe GSA

Iar printre prietenii mei posesori de GSA-uri

mi-l amintesc atat pe "Doctorasul " cu o inaltime de cca .167 dar si pe Radu cel de peste 192.

 

Ahh,..da,..io ma enervez cand trebuie sa opresc in benzinarie ca trebuie sa alimenteze grupul,..dar macar ca fac si eu o pauza de o cafea ceva,,,

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si clar GS se simte mai agil decat ADV.

Multumesc ptr feedback. Inteleg ca e mai agil si mai usor de tinut in haturi (in anumite situatii) un GS normal. Insa si in partea cealalta a balantei ai anumite anumite avantaje (suspensii, protectie la vant, tinuta de drum mai buna etc)... La capitolul agilitate as mai adauga ca in aceeasi categorie de pret compar un GS DOHC 110CP cu un GSA SOHC 105CP; presupun ca e mai sprinten si se aude mai frumos DOHC-ul, dar chiar si asa, GSA-ul imi face mai mult cu ochiul.

 

..cine incaleca GS-ul merge la fel si pe GSA

Daca ar fi asa ar fi bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tinand cont de experienta destul de redusa (2,5 ani/25.000 km, majoritatea pe un F650GS) si de dimensiuni (1.73), in cazul meu alegerea a fost simpla: GS simplu, cu sea joasa. Sper sa nu ma fi hazardat insa, mai ales ca marea majoritate a drumurilor sunt in traficul din Bucuresti si imi pun probleme serioase de... latime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[q GSA-ul imi face mai mult cu ochiul.

 

 

Cind mi-am luat gsa-ul, 1150 nu 1200, da tot pe acolo e, nu vazusem live nici macar un gs, daramite gsa, si aveam doar citeva mii de km pe un Dnepr cu atas si inca 1000-2000 pe un Suzuki GS750 din 1979,parca...Deci experienta nexam.Dar nu am vrut altceva(adica nu aveam in cap :rolleyes: ) decit gsa.In showroom, cind m-am dus sa o iau, era cocotata si pe cricul central si cu ai mei 1,80 metri ajungeam cu nasul pe la ghidon sau pe acolo...ma gindeam oare cum o sa merg acasa 120km cu monstrul asta??Pot spune ca nu am avut nici o problema cu dimensiunile, ba mai mult, am descoperit avantajele, mai ales cind am putut merge ,comparativ, pe gs-ul unui prieten mai mult timp.E mult mai comod la drum lung, poti sa-mi intind picioarele fara grija ca o sa le tirii pe asfalt si in general pozitia in sa e mai buna, pot incarca motocicleta mai mult, fara sa ma tem ca la o groapa ajung la limita suspensiei,parbriz mai mare,rezervor mai mare si nu mai stiu acu ce deosebiri mai sint la 1200,la 1150 mai erau si alte avantaje..Nu am simtit nevoia sa pun mai mult decit virful ghetei jos decit in rare cazuri.

In concluzie, daca iti face cu ochiul....

Bob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ptr feedback. Inteleg ca e mai agil si mai usor de tinut in haturi (in anumite situatii) un GS normal. Insa si in partea cealalta a balantei ai anumite anumite avantaje (suspensii, protectie la vant, tinuta de drum mai buna etc)... La capitolul agilitate as mai adauga ca in aceeasi categorie de pret compar un GS DOHC 110CP cu un GSA SOHC 105CP; presupun ca e mai sprinten si se aude mai frumos DOHC-ul, dar chiar si asa, GSA-ul imi face mai mult cu ochiul.

 

Asa cum ai inteles, a fost un feedback, eu nu vreau sa te conving de nimic ;)

Fiecare isi ia ce-i place si i se potriveste. Eu am avut si sansa sa le testez pe indelete pe amandoua si, din fericire, sa aleg fara ca partea financiara sa conteze in alegere.

 

Mi-ar placea insa sa inteleg parerea ta:

- ce ai vrut sa spui cu "suspensii", intre avantajele enumerate la ADV? Crezi ca atingi limitele GS-ului? Basca, in caz ca iei cu ESA, le poti ridica doar apasand butonul...

- la fel si "tinuta de drum mai buna"... la ADV?? de ce?

 

Parerea mea este ca dohc-ul este un argument bine de luat in seama.

Legat de zgomot, evident, nu dohc-ul e "secretul" ci clapeta electronica de la esapament pe care pana sa-mi cumpar, fiind in general impotriva tobelor zgomotoase, o vedeam ca o "problema". Dar, cu atat mai mult cu cat BMW-urile standard sunt destul de silentioase, zgomotul generat cu ajutorul acestei clapete da ceva "viata" motorului, mai ales cand bagi mana in gaz, insa fara a fi deranjant deloc. Dupa ce m-am obisnuit (repede) GS-urile anterioare parca suna a obiect casnic. :D

 

Deci, cel mai bine alege tu cu sufletul; dar daca tot esti "p-acolo" cu banii si totusi vrei Adv, poate mai faci un efort si iei dohc.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic GS daca-l folosesti in fiecare zi, mai ales in trafic. GSA e pentru vacante, drumuri mai lungi etc. Si sincer, pe autostrada eu nu am observat diferenta intre GS si GSA la comfort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti face cu ochiul GSA-ul ia-ti direct GSA,altfel o sa sfarsesti dandu-te cu GS-ul si visand numai la GSA!

 

Mie personal imi place alura lui impozanta,impune respect asa cand il vezi. Dupa ce m-am dat cu el nu-mi pare deloc rau ca mi-am luat GS.Dimpotriva.

 

Nici nu ma bate gandul sa-l schimb vreodata cu GSA. Asa fac multi intai isi iau GS si apoi,cand se simt mai stapani vor GSA. De aia spun,daca-ti face cu ochiul,ia-ti direct GSA.

 

Daca ar fi sa-l schimb si sa merg mai mult spre touring,as opta ptr RT!

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- ce ai vrut sa spui cu "suspensii", intre avantajele enumerate la ADV? Crezi ca atingi limitele GS-ului?

- la fel si "tinuta de drum mai buna"... la ADV?? de ce?

Cu GSA-ul am mers in jur de 30 de min inclusiv pe o bucata de aratura (camp), cu GS-ul chiar mai putin si doar pe asfalt; ambele 2011. Deci experienta in seile lor este aproape nula, insa ce am putut observa mi-a fost confirmat si de alte persoane. De asemenea, tot frecand youtube-ul uitandu-ma atent la anumite filmulete mi s-au conturat cateva idei, printre care:

- La suspensii m-am referit la cum lucreaza pe teren accidentat. In timp ce la GSA este o placere sa vezi cum "pluteste" peste hopuri, la GS se vede si se aude cum se cam zgaltie trecand peste aceleasi obstacole. Nu am de unde sa stiu cum sunt setate, dar avand in vedere ca nu sunt niste exceptii nu pot decat sa presupun ca nu este (doar) o greseala de setare. Un prieten mi-a confirmat de asemenea ca fata este mai instabila si sare un pic cand dai de pietre mai mari de ex.

- Legat de tinuta de drum mai buna: am inteles ca e mult mai infipta pe off, unde o indrepti acolo se duce; personal nu stiu cum e GS-ul, dar am fost impresionat de plimbarea pe camp cu GSA-ul, unde pur si simplu nu simteam nimic sub roti! Iar pe sosea parea cumva mai stabila, probabil datorita greutatii.

 

GS si GSA pe off destul de serios; pilotul de pe GSA pare mai priceput, dar chiar si asa vezi cat de rigide par suspensiile la GS:

 

De la 4:10 e GS-ul

 

Parerea mea este ca dohc-ul este un argument bine de luat in seama.

Legat de zgomot, evident, nu dohc-ul e "secretul" ci clapeta electronica

...

Deci, cel mai bine alege tu cu sufletul; dar daca tot esti "p-acolo" cu banii si totusi vrei Adv, poate mai faci un efort si iei dohc.

Am inteles. Ar fi frumos, intr-adevar, motoarele astea noi suna mult mai bine... dar acel efort s-ar traduce intr-o trecere de pe la 10k la 12k+ si deja ajung departe. Si-asa trebuie sa mai iau in calcul sidecase-uri si alte cateva.

 

Eu zic GS daca-l folosesti in fiecare zi, mai ales in trafic. GSA e pentru vacante, drumuri mai lungi etc. Si sincer, pe autostrada eu nu am observat diferenta intre GS si GSA la comfort.

Pare logica si de bun simt treaba asta, insa desi poate ca as petrece cumulat mai mult timp prin oras sau trafic "regional", consider ca o astfel de motocicleta ti-o iei in primul rand pentru iesirile la drum lung si pentru acele putine excursii la care te gandesti tot restul anului.

 

Pe autostrada/drum intins in prima faza ar fi cel putin o diferenta. Cu parbrizul standard de GS, indiferent de pozitie, am niste turbulente in casca de-mi rup tzeasta, deci s=ar impune o schimbare de parbriz daca merg pe varianta asta; la GSA doar daca stau drept cu gatul intins simt cat de cat ceva, deci ar necesita cel mult un deflector de-ala mic. Ok, am varianta sa-l scurtez astfel incat sa am un flux de aer curat, insa asta am si in prezent pe TDM; e ok ptr cateva ore de dat pe curbe, dar dupa o zi intreaga de mers la viteze mai mari te cam saturi. Si am tot facut asta in ultimii ani...

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...