bogdan_harea Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Daca la vremea aceea ar fi existat Vstrom 1000 ABS nu as fi stat pe ganduri. Din pacate cele de 1000 existente atunci erau imbatranite moral fiind in productie de multi ani si cam incomplete, fara ABS si TC.SUV-urile mari nu-mi plac deloc. Ce e peste Duster e manea. Editat Februarie 10, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 CE GARAJ SPATIOS AI...... Ca sa ma falesc cu el, dupa cum spun baietii p'aici Daca ceva e bun si merge bine.....Dece sa schimbi?Doar asa, de dragul cifrelor? Pt ca evolutie In ideea asta de ce s-a mai facut NOUL vstrom ? Era foarte ok si cel vechi, nu ? Trebuie recunoscut ca 1200 pt endure turing este o exagerare, cum exagerare este si Q7 sau Tuareg-ul, dar cum nu se produce doar pt folosinta ci si pt fala, asta e ! Aici sunt de acord cu tine. Sincer, cred ca 800cm, maaaaxim 1000, sunt mai mult decat suficienti pentru o mobra enduro-touring. Lasand la o parte tehnicalicitatile (ex ca un 1200 iti va permite sa mergi in ture mai mici), aici tine atat de mult de nevoile si preferintele fiecaruia incat orice discutie e aproape inutila. Am cochetat vreo 2 ani cu ideea de strom 1000. Nu s-a materializat pt ca de fiecare data cand mergeam cu el nu-mi starnea nici un feeling. Daca ar fi avut vreo 20-30 de cai in plus a.i. macar partea de motorizare sa ma incante (pe MINE), atunci poate era altceva. Asa, touring poti face pana la urma si cu scuterul de 125-200cmc, nu-ti trebuie neaparat 600-1000... As vedea mai repede "exagerare" chopperele de 1600-1800 care livreaza 60-80 cai. Dar si aici probabil posesorii sunt incantati de cuplul, sunetul, vibratiile, feelingul pe care il ofera dihaniile respective incat din nou am discuta degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Si cum se face ca la Dakar,cu orezarii 450 de serie,s-au scos timpi si performante mai bune decat cu vechile monocilindre enorme...unele de uzina,chiar?Crezi ca tot schepsisul este in cilindrei care mai de care.Cred ca mai multe senzatii ai cu una care tureaza mult si agresiv decat cu un tractor care la 7000rpm intra pe rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Si cum se face ca la Dakar,cu orezarii 450 de serie,s-au scos timpi si performante mai bune decat cu vechile monocilindre enorme...unele de uzina,chiar?Crezi ca tot schepsisul este in cilindrei care mai de care.Cred ca mai multe senzatii ai cu una care tureaza mult si agresiv decat cu un tractor care la 7000rpm intra pe rosu. Nu as crede. E diferenta intre un motor "cu vana" si unul "nervos", dar cel cu vana (si asta e data de cuplul mare, rezultat din cilindree) il simti altfel, e mai barbatesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 La Dakar singurii care au performate constante sunt "orezarii" de la KTM. Si ce dracu de legatura are BMW-ul de 1200 cu Dakarul ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 esti pe forum romanesc sefu' de ce vrei tu ca un post sa aibe legatura cu altul, sau cu topicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Man, stii ca noi povestim p'aci despre mobrele cu care noi ne plimbam si ne distram, nu ? Mobre la care cuvantul cheie este "touring", dar cu care nu te faci de ras nici daca o iei pe aratura la propriu. Si ma indoiesc ca ar fi printre noi vreun pilot participant la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 Man, stii ca noi povestim p'aci despre mobrele cu care noi ne plimbam si ne distram, nu ? Mobre la care cuvantul cheie este "touring", dar cu care nu te faci de ras nici daca o iei pe aratura la propriu. Si ma indoiesc ca ar fi printre noi vreun pilot participant la Dakar. bogdan harea a fost vazut spre macadam...deci ar trebui sa stam linistiti o perioada si sa ne bucuram de ce avem in ograda fara sa vina cate unu sa ne faca fraieri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 (editat) 'na seara. Trebuie sa-mi iau si eu o baterie iar cei de la Varta dau in catalog o varianta YTX14-BS iar varianta data de BMW este cu LTX14-BS. Acum' eu codul asta nu-l gasesc la niciun producator iar bateria originala costa 600 de lei; cei care au acelasi model (2006), ce fel de baterii folosesc sau, cei care mai au inca bateria originala, ce fel de caracteristici are? ...ma refer, bineinteles, la amperaj. Multumiri anticipate celor care-mi raspund. Editat Februarie 12, 2014 de Fellationship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Daca nu gresesc, cele doua au aceleasi specificatii dar difera doar producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 PS - de sters si postul meu de mai sus, ca a ramas in aer fara offtopicul la care raspundeam Ce moaca are LC-ul cu carenajul ala pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 din graba am postat pe topicul noului GS! asadar, pt. 1200GS ai nevoie de acumulator 12v / 14ah: http://www.motozone....h-ytx16-bs.html http://www.magazinul...tx16-bs-2900945 http://www.louis.de/...zeige=0&typ_id= http://acuprofi.ro/p...atori-moto.html - trimite-i un mesaj userului fortec si vezi ce oferta are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Incearca cu 12v/14Ah de la metric motion YUASA YTX14H-BS = 488 RON (cu acidul separat; BS vine de la "bottle supplied")YUASA YTX14H = 457 RON (incarcata deja cu acid; preactivata din fabrica). Sau cauta Odysey PC535 . Sau EXIDE Sau SHORAI made in china , scria cineva pe ADVRIDER ca ar fi cea mai buna alegere. Si eu sint interesat de o baterie , ca a mea da semne de oboseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Eu in mai 2012 mi-am cumparat baterie noua de la magazinul Varta de pe Stefan cel Mare (vis-a-vis de Dinamo) cu putin peste 200 RON. Cred ca nici acum nu costa mai mult. Din pacate nu retin exact tipul, dar parca era YTX14-BS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Nu lua cu acid, orice ai face. Investeste in una cu gel, e mai scumpa oleaca da tine mai mult si nu ai griji ca iti curge din ea cand pici. Strict pentru considerentele astea. A mea are cel putin 6 ani, in primavara o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fellationship Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 din graba am postat pe topicul noului GS! asadar, pt. 1200GS ai nevoie de acumulator 12v / 14ah: Multumiri pentru raspuns. Sigur este 14ah? Daca totusi ar trebui 12ah, 14 ar strica cu ceva? As lua cu 14 pentru ca am avut de 12 si nu avea unitatea abs destul curent sa se activeze... Cea de la Yuasa pe care mi-ai reomandat-o intra in GS? ...cu toate ca asta as putea masura si eu. Zbye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Ma intreb la ce raliuri participa motorul ala...Mai degraba suport pentru reclame sau mobilier.Pana si manechinul care sta asezat pare nedumerit...Iar pe celalalt nu-l mai vezi de tevaria aia...Zici ca e rafinarie ambulanta. Editat Februarie 13, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 nici macar. e o iamaha pe sub carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 O,da....Cand o avea BMW palmaresul Yamahei la raliuri?Dupa alte 3 razboaie mondiale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Dar Yamaha cand va avea palmaresul BMW-urilor la razboaie mondiale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 adica tu nu esti pacifist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 (editat) Dar Yamaha cand va avea palmaresul BMW-urilor la razboaie mondiale ? In caz ca ti-a scapat,Zundapp a dus de fapt greul ostilitatilor pe mai toate fronturile.BMW in prima faza facea motoare de avion atat de proaste incat s-a renuntat la serviciile lor.Ulterior au trecut la moto,dar aici Zundapp,NSU,etc erau deja jupani.Paradoxal,dar BMW a ajuns la liman,cam cu a facut Harley cu Indian sau Excelsior. Editat Februarie 13, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 In caz ca ti-a scapat,Zundapp a dus de fapt greul ostilitatilor pe mai toate fronturile.BMW in prima faza facea motoare de avion atat de proaste incat s-a renuntat la serviciile lor.Ulterior au trecut la moto,dar aici Zundapp,NSU,etc erau deja jupani.Paradoxal,dar BMW a ajuns la liman,cam cu a facut Harley cu Indian sau Excelsior. de 1200 gs lc nu zici nimic? daca nu, fa-ti un topic unde sa mananci la castane cat vrei despre bmw. poate pastram putin ontopic discutiile pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 adica tu nu esti pacifist? Chiar flower power In caz ca ti-a scapat,Zundapp a dus de fapt greul ostilitatilor pe mai toate fronturile.BMW in prima faza facea motoare de avion atat de proaste incat s-a renuntat la serviciile lor.Ulterior au trecut la moto,dar aici Zundapp,NSU,etc erau deja jupani.Paradoxal,dar BMW a ajuns la liman,cam cu a facut Harley cu Indian sau Excelsior. Asa. Si Yamaha unde e in povestea asta ? Dar vb lui Gabyshor, hai sa lasam offtopicul, chiar daca (pt mine) e subiect de amuzament. Ontopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 in sfarsit ceva "marfa"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.