tau Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Angi, nu prea este asa! Din experienta pot sa-ti spun ca: -profilul V impreuna cu cardanul si o greutate mare - cazul GS / GSA - nu reprezinta cea mai buna alegere, intrucat ambele se infig in suprafata de rulare - iar in cazul mersului pe nisip este ultimul lucru pe care ti-l doresti! - pe nisip trebuie sa ai o amprenta trebuie sa fie cat mai mare - si ca atare, se recomanda scaderea presiunuii pana la limita dejantarii - dar si un profil care sa asigure o foarte buna aderenta. Eu cu TKC-ul niciodata nu am fost nevoit sa scad presiunea, si crede-ma ca atunci cand merg la mare, am bagaj, nu ma joc! Tocmai din acest considerent am spus ca sunt foarte multumit de el. Referitor la uzura, pentru stilul meu de mers - max. 110 km/h viteza de croaziera - consider ca tine destul de mult. Ba mai mult, de-a lungul timpului - am A-ul din '89 - am invatat ca un cauciuc trebuie considerat ca un consumabil si nu ca o piesa de schimb! Ca atare, gradul de uzura este ultimul element pe care il iau in calcul! Asa cum am mai spus intr-un post anterior, cu K60 - dar nu Scout - am mers anul trecut cu bagajul aferent camparii vreo 400m pe ... aratura! Ca atare ... jos palaria! Personal nu sunt incantat de modelul Scout - "nu e nici cal, nici magar"! Aici spre exemplu, aveam Bridgestone Battle Wing - pe care-l consider o porcarie, mai ales pe ud - si vreo 35 de kg de bagaj. Am mers pana la un anumit punct, dupa care a trebuit sa dau jos toate bagajele si sa le car cu mana. Este foarte posibil ca folosind o presiune corespunzatoare si neavand bagaj, sa te poti descurca foarte bine cu Trial Attack-ul si in afara soselei - avand in vedere categoria in care-l baga producatorul. Sunt convins ca pe nisip nu merita incercat - cel putin cu GSA-ul - dar eram curios sa stiu ce rezultate are in afara soselei. Si apropos -pt. DocorX - nu sunt interesat de mersul prin noroaie! Ma bate gandul sa-mi iau o Lada Niva / Suzuki Jimny pentru aventura, iar cu GSA-ul sa raman pe asfalt. Tocmai din acest motiv am lansat intrebarea referitoare la Trail Attack. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Ma bate gandul sa-mi iau o Lada Niva / Suzuki Jimny pentru aventura, iar cu GSA-ul sa raman pe asfalt. Tocmai din acest motiv am lansat intrebarea referitoare la Trail Attack. In acest caz, vezi daca te ajuta comparativul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Il stiam, multumesc! Prefer insa parerea utilizatorilor, pentru ca nu prea am incredere in clasificarile / clasamentele oficiale - intrucat de la caz la caz, se poate vorbi de subiectivism. In plus, Trial Attack - functie de lot - vine in echiparea standard la GSA. Asa era si al meu, dar le-am cerut celor de la Bavaria sa-mi puna TKC, deoarece era optiune cu cost zero - si vroiam neaparat sa ma pot da cu motocicleta pe nisip. Chiar i-am intrebat, de ce naiba cand au configurat-o - avand si cutia enduro - i-au pus cauciucuri de strada?! Mi s-a explicat ca in momentul in care se asambleaza, "by default se pun anvelope de strada - cele enduro fiind livrate doar cand se precizeaza de la bun inceput, intrucat sunt mai putin solicitate, iar GSA-ul se cumpara foarte mult pentru touring". Editat Decembrie 12, 2011 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Si apropos -pt. DocorX - nu sunt interesat de mersul prin noroaie! Ma bate gandul sa-mi iau o Lada Niva / Suzuki Jimny pentru aventura, iar cu GSA-ul sa raman pe asfalt. Tocmai din acest motiv am lansat intrebarea referitoare la Trail Attack. Daca te rezumi la asfalt, cred ca poti folosi cu incredere Trail Attack. Mai sunt doua optiuni pe care posesorii de GS/GSA le-ar putea lua in calcul: Tourance EXP (cred ca ianachim are de-astea si el poate sa iti spuna mai multe) si Dunlop Trailmax TR91 (a iesit foarte bine in testele Motorrad din 2011, insa nu stiu cati detinatori de GS/GSA din Romania le-au incercat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 12, 2011 Autor Share Postat Decembrie 12, 2011 Daca te rezumi la asfalt, cred ca poti folosi cu incredere Trail Attack. Mai sunt doua optiuni pe care posesorii de GS/GSA le-ar putea lua in calcul: Tourance EXP (cred ca ianachim are de-astea si el poate sa iti spuna mai multe) si Dunlop Trailmax TR91 (a iesit foarte bine in testele Motorrad din 2011, insa nu stiu cati detinatori de GS/GSA din Romania le-au incercat). tourance exp astea nu sunt bune deloc am schimbat cam 12 perechi in 4 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Tocmai din acest motiv am lansat intrebarea referitoare la Trail Attack. Eu am facut cateva zeci de km in afara soselei si mi s-a parut ca si-au facut treaba bine; nu sunt vreun mare experimentat si sunt si dupa un singur sezon cu GS-ul deci n-am termen de comparartie. Dar bagand mana serios in gaz pe pietris, nisip etc m-a asteptam sa fuga repede spatele si totusi nu a fost asa (normal, ASC decuplat). Sunt insa cam dezamagit de cum se comporta pe ud. Eram obisnuit cu Roadtec-urile Z6 cu care nu-mi faceam probleme ca e ud pe jos (da, stiu, alea sunt touring) dar la astea clar simt diferenta si simt ca trebuie sa fiu destul de atent pe ud. Chestia asta insa nu-mi place. Faptul mi-a fost oarecum confirmat si de testul de anul asta al revisteti Motorrad unde pe ud obtin un rusinos loc 6 din 7, in ciuda locului 1 pe uscat atat noi cat si dupa 5500km uzura. Am inteles, tu nu prea crezi in testele revistelor... eu unul mai repede cred in niste teste facute cu masuratori concrete, pe acelasi motor cu acelasi pilot decat in subiectivismul celor care lauda ce au. Sau poate e bine sa asculti ambele surse si faci o "medie". Din pacate la anu' voi merge tot cu Conti; din cauza unui eveniment inainte de terminarea sezonului am primit roata noua pe fata de la asigurare, deci am fost nevoit sa iau acelasi cauciuc si implicit pe spate voi pune, logic, tot Conti. Dar urmatoarea data voi pune EXP. (culmea e ca la auto prima mea optiune e clar Conti) Oricum, din cate inteleg tu esti un caz mai special, pt. cateva sute de metri de nisip esti nevoit sa faci o alegere mai speciala; intr-un fel e ridicol raportat la cat de putin reprezinta mersul tau pe nisip fata de asfalt dar pe de alta parte inteleg ca it doresti sa stii ca poti ajunge la locurile tale prefertae. Mai asteptam pareri de la Ovidiu, Radu si cine mai are Trail Attack... In plus, Trial Attack - functie de lot - vine in echiparea standard la GSA. BMW a anuntat oficial: pt. 2012 GS/A vor veni din fabrica exclusiv cu EXP. (la fel ca si Triumph Explorer) Mi s-a explicat ca in momentul in care se asambleaza, "by default se pun anvelope de strada - cele enduro fiind livrate doar cand se precizeaza de la bun inceput, intrucat sunt mai putin solicitate, iar GSA-ul se cumpara foarte mult pentru touring". Lasand la o parte ca este evident ca utilizatorii de GS/A merg aproape exclusiv pe strada, "by default" nu sunt "de strada" ci mixte. Trail Attack, EXP etc. sunt totusi caucicuri mixte care fac fata si altor drumuri decat asfalt. Cine vrea de strada poate sa-si puna Michelin si care or mai face dimensiunile astea pt. strada. Editat Decembrie 12, 2011 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 Pt majoritatea mers pe asfalt pirelli scorpion trail nu merg pe gs? Sunt dotare standard pe 990 si de la posesori am auzit doar pareri bune... si am si vazut cateva 990-uri mergand foarte fain in off uscat cu ele.... nu par ele bune pe noroi si nisip si am inteles ca nici foarte longevive nu sunt, dar ar putea fi o varianta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 12, 2011 Autor Share Postat Decembrie 12, 2011 Pt majoritatea mers pe asfalt pirelli scorpion trail nu merg pe gs? Sunt dotare standard pe 990 si de la posesori am auzit doar pareri bune... si am si vazut cateva 990-uri mergand foarte fain in off uscat cu ele.... nu par ele bune pe noroi si nisip si am inteles ca nici foarte longevive nu sunt, dar ar putea fi o varianta... nu cred ca au dimenisunea pt gs si gsa dar as pune pe ktm sunt perfecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 nu cred ca au dimenisunea pt gs si gsa dar as pune pe ktm sunt perfecte http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_trail.html din ce vad eu, au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Va multumesc tuturor pentru raspunsuri! M-am tot gandit ieri si cred ca raman tot la TKC80, pt. ca: - in cei 6400km facuti pana acum, nu mi-a dat niciodata vreun motiv de nemultumire. - cu ele pot merge oriunde - cand ma apuca pandaliile, trag cate o plimbarica prin lunca Dunarii, prin padurile de ses si pe drumuri dobrogene. - daca ma mananca palma - desi niciodata n-am considerat ca viteza face casa buna cu placerea de a conduce - pot merge cu ele pana la 160 km/h; sigur nu se va intampla asta! sambata care a trecut, ca sa prind din urma "grupul" in care am fost invitat - si pe care l-am abandonat la Giurgiu intrucat nu erau respectate regulile mersului in grup - a trebuit sa merg cateva minute cu 140 km/h; avand flipul ridicat si in ciuda la ceea ce se spune, nu am sesizat niciun zgomot datorat crampoanelor! - in general nu pun mare pret pe felul cum arata o motocicleta - ca si la masina, important este sa-si faca treaba asa cum vrea proprietarul - dar personal consider ca GSA-ul e mai placut ochiului cu cauciucurile cramponate. - TKC-ul se toceste mai repede? ok, asta este! ca si in viata, nu exista lucuru perfect. dupa cum am mai spus, consider cauciucul un consumabil - nu trebuie si nu vreau sa ma tina o viata! Ca atare, pentru mine conditia esentiala in alegerea gumei, va ramane ... sa ma duca unde vreau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) De ce ai ramas in urma si ai pierdut grupul? Eu am fost primul si nu am avut niciun moment mai mult de 110. La destinatie si in punctele de oprire ne-am strans toti si nu s-a plecat mai departe decat dupa regrupare. Ramane pt data viitoare. Editat Decembrie 13, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2011 Admin Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) Cum marea majoritate a propietarilor de GS-uri merg preponderent pe asfalt nu inteleg de ce-si mai pun problema gumelor? Spun asta avand in vedere ca pe un drum de pamant, cu pietris moderat, etc.te descurci foarte bine cu un cauciuc normal si un mers ingrijit. Excludem ploaia si noroiul. Pe un drum de tara ajung si eu cu vaca mea, atent fiind.. Prioritar ar trebui sa fie mersul pe asfalt, acolo pui o guma buna, ca pe restul te descurci oricum, avand in vedere cursa generoasa a suspensiilor. Oricum, din cate inteleg tu esti un caz mai special, pt. cateva sute de metri de nisip esti nevoit sa faci o alegere mai speciala; intr-un fel e ridicol raportat la cat de putin reprezinta mersul tau pe nisip fata de asfalt dar pe de alta parte inteleg ca it doresti sa stii ca poti ajunge la locurile tale prefertae. Bine punctat, cam acelasi lucru intrebam si eu.. Editat Decembrie 13, 2011 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 De ce ai ramas in urma si ai pierdut grupul? Eu am fost primul si nu am avut niciun moment mai mult de 110. La destinatie si in punctele de oprire ne-am strans toti si nu s-a plecat mai departe decat dupa regrupare. Ramane pt data viitoare. Bogdane, mai bine taceai ...! Sau ai uitat cine m-a invitat la drumetia asta?! Nu am pierdut niciun grup - desi am plecat ultimul, pana la urma v-am depasit pe toti! Asta pentru ca am fost curios sa vad pe ce distanta se poate intinde un sir de ... parca 11 sau 12 motociclete. Stii foarte bine ca in momentul in care am ajuns la benzinarie, m-am oprit sa-mi fac presiunea in roti. Nu sunt eu buricul pamantului, dar mi se parea normal si civilizat ca toata lumea sa plece in acelasi timp. Intrucat compresoarele erau descarcate - si de fapt doar unul mergea - a trebuit sa pierd ceva timp pana sa-mi rezolv problema. Cert este ca am plecat ultimul. Am mers o vreme cu 110 km/h si nu vedeam pe nimeni - ba chiar am avut impresia ca nu v-ati dus spre Giurgiu. Ca atare, mi-am incalcat principiile si am rulat cu 140 km/h - ocazie cu care am vazut ca TKC nu este zgmotos, dupa cum se spune. Primii pe care i-am ajuns erau Purghy si cu un tip; dupa ce i-am depasit, cam la vreo 300m a inceput sa apara si restul grupului care ... pana la tine erau imprastiati cam pe 3km. Ba mai mult, am fost surprins sa vad ca se mergea in sir indian - si nu alternant, cum este normal. Eu stiu ca la mersul in grup: - in general trebuie mers cu persoane pe care le cunosti si al caror stilul de condus este compatibil cu al tau. - cel care este primul impune ritmul de mers, tinand cont de posibilitatile celorlalte motociclete din grup. - de la primul pana la penultimul, intotdeauna trebuie sa-l vezi in oglinda pe cel din spatele tau - daca pateste ceva sa poti opri la timp. - daca grupul este mare, se imparte in subgrupuri compacte, aflate la o distanta suficienta pentru a nu incurca circulatia celorlati participanti la trafic. Intrucat am simtit o incompatibilitate cu regulile de mai sus, in Giurgiu m-am decis sa renunt. Asa ca am tras o plimbare prin padure, la Comana. Data viitoare ... mai vedem ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 De aia e bine ca grupul sa nu fie mai mare de 3 oameni eu unul la concluzia asta am ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 eh, daca se merge ca avioanele - adica in formatie - este chiar placut cand vezi cate o sleatca mare de motociclisti. am constatat ca chopperistii sunt cei mai "adunati / compactati / whatever" - bravo lor! in general daca sunt mai mult de patru motociclete, se poate merge in grupuri compacte - minim 2, maxim 4 motoare - in sir alternant, lasand cel putin zece metri intre grupuri. astfel se lasa loc oricarei masinii care vrea sa depaseasca grupul / grupurile. cand vezi o astfel de imagine - in masina fiind - este imposibil sa nu intorci capu' ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Zici bine asta cu grupurile de 4 motoare, daca ar gandi si soferii de TIR la fel ar fi super. De aia de multe ori in loc sa depasesti un tir de fapt trebuie sa depasesti 2, 3, zici ca i-o legat Dumenzo' in serie pe toti pe sosea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) Bogdane, mai bine taceai ...! Sau ai uitat cine m-a invitat la drumetia asta?! Nu am pierdut niciun grup - desi am plecat ultimul, pana la urma v-am depasit pe toti! Asta pentru ca am fost curios sa vad pe ce distanta se poate intinde un sir de ... parca 11 sau 12 motociclete. Stii foarte bine ca in momentul in care am ajuns la benzinarie, m-am oprit sa-mi fac presiunea in roti. Nu sunt eu buricul pamantului, dar mi se parea normal si civilizat ca toata lumea sa plece in acelasi timp. Intrucat compresoarele erau descarcate - si de fapt doar unul mergea - a trebuit sa pierd ceva timp pana sa-mi rezolv problema. Cert este ca am plecat ultimul. Am mers o vreme cu 110 km/h si nu vedeam pe nimeni - ba chiar am avut impresia ca nu v-ati dus spre Giurgiu. Ca atare, mi-am incalcat principiile si am rulat cu 140 km/h - ocazie cu care am vazut ca TKC nu este zgmotos, dupa cum se spune. Primii pe care i-am ajuns erau Purghy si cu un tip; dupa ce i-am depasit, cam la vreo 300m a inceput sa apara si restul grupului care ... pana la tine erau imprastiati cam pe 3km. Nu a fost un grup unitar la inceput pt ca la cei cativa prieteni s-au adaugat motociclisti pe care-i vedeam pt prima data. Drumul pana la Giurgiu este arhicunoscut, iar punctul de regrupare de asemenea. In Bg s-a mers grupat si nu au fost probleme de niciun fel. Plecarea din OMV eu am grabit-o pt ca altfel mai pierdeam inca 1/2 ore fata de cea stabilita , 10. Nu-i suparare ramane pe data viitoare. Nu a existat un grup inchegat pt ca la cei cativa prieteni s-au adaugat multi pe care nu-i cunosteam. Oricum drumul pana la Giurgiu este arhicunoscut si lejer, iar punctul de regrupare de asemenea cunoscut. In Bg s-a mers ordonat si grupat. Nu au fost probleme de niciun fel. Eu am grabit putin plecarea de la OMV pt ca altfel ne mai intindeam o jumatate de ora, peste 10 care a fost stabilita pt plecare. Nu e suparare, ramane pe data viitoare. Ba mai mult, am fost surprins sa vad ca se mergea in sir indian - si nu alternant, cum este normal. Eu stiu ca la mersul in grup: - in general trebuie mers cu persoane pe care le cunosti si al caror stilul de condus este compatibil cu al tau. - cel care este primul impune ritmul de mers, tinand cont de posibilitatile celorlalte motociclete din grup. - de la primul pana la penultimul, intotdeauna trebuie sa-l vezi in oglinda pe cel din spatele tau - daca pateste ceva sa poti opri la timp. - daca grupul este mare, se imparte in subgrupuri compacte, aflate la o distanta suficienta pentru a nu incurca circulatia celorlati participanti la trafic. Intrucat am simtit o incompatibilitate cu regulile de mai sus, in Giurgiu m-am decis sa renunt. Asa ca am tras o plimbare prin padure, la Comana. Data viitoare ... mai vedem ce si cum! Editat Decembrie 13, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Va multumesc tuturor pentru raspunsuri! M-am tot gandit ieri si cred ca raman tot la TKC80, pt. ca: - in cei 6400km facuti pana acum, nu mi-a dat niciodata vreun motiv de nemultumire. - cu ele pot merge oriunde - cand ma apuca pandaliile, trag cate o plimbarica prin lunca Dunarii, prin padurile de ses si pe drumuri dobrogene. - daca ma mananca palma - desi niciodata n-am considerat ca viteza face casa buna cu placerea de a conduce - pot merge cu ele pana la 160 km/h; sigur nu se va intampla asta! sambata care a trecut, ca sa prind din urma "grupul" in care am fost invitat - si pe care l-am abandonat la Giurgiu intrucat nu erau respectate regulile mersului in grup - a trebuit sa merg cateva minute cu 140 km/h; avand flipul ridicat si in ciuda la ceea ce se spune, nu am sesizat niciun zgomot datorat crampoanelor! - in general nu pun mare pret pe felul cum arata o motocicleta - ca si la masina, important este sa-si faca treaba asa cum vrea proprietarul - dar personal consider ca GSA-ul e mai placut ochiului cu cauciucurile cramponate. - TKC-ul se toceste mai repede? ok, asta este! ca si in viata, nu exista lucuru perfect. dupa cum am mai spus, consider cauciucul un consumabil - nu trebuie si nu vreau sa ma tina o viata! Ca atare, pentru mine conditia esentiala in alegerea gumei, va ramane ... sa ma duca unde vreau! Karoo T ai incercat? ofera acelasi lucru ca si TKC-ul numai ca are un plus de durabilitate. aderenta fiind aceeasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Iti multumesc pentru recomandare! Nu, inca n-am incercat Karoo T. Am un prieten - tot cu Adv. - care doar pe acesta il foloseste, intrucat este foarte incantat de el. Ca atare, ramane o solutie pe care o pot lua in calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 13, 2011 Autor Share Postat Decembrie 13, 2011 De aia e bine ca grupul sa nu fie mai mare de 3 oameni eu unul la concluzia asta am ajuns adevarat graiesti si cu mari exceptii cand se cunosc max 6 deja de aici devine complicat dar ce zicem noi aici se refera la drumetii si nu la SUSANEALA de 200 km eh, daca se merge ca avioanele - adica in formatie - este chiar placut cand vezi cate o sleatca mare de motociclisti. am constatat ca chopperistii sunt cei mai "adunati / compactati / whatever" - bravo lor! in general daca sunt mai mult de patru motociclete, se poate merge in grupuri compacte - minim 2, maxim 4 motoare - in sir alternant, lasand cel putin zece metri intre grupuri. astfel se lasa loc oricarei masinii care vrea sa depaseasca grupul / grupurile. cand vezi o astfel de imagine - in masina fiind - este imposibil sa nu intorci capu' ...! tau nu stiu cum naiba faci dar tot timpil ti o iei de la harea ori e el foare bun imbarligator ori tu mare fraier doar stii bine cum iti place sa mergi ce dracu acum ai ajuns sa te lauzi ca ai depasit o si pe "purghy" deja esti de plans si.... cat a iesit consumul 2 pipete la suta de garduri????? iar a oprit harea motorul si te batut la sutimea de strop???? sa ti explic si e e cu ordinea la grupurile de chopere la cum merg motoarele alea singura placere e sa te uiti in teava celui din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) Primii pe care i-am ajuns erau Purghy acum ai ajuns sa te lauzi ca ai depasit o si pe "purghy" De unde deduc ON TOPIC pe un subiect de Adventure...ca purghy este cel mai experimentat rider din grupul vostru ( stiu ca este o EA.. ) @ Purghy : bravo tie pt ca ramai ultima, sa ai grija de restul ''plutonului''. Editat Decembrie 13, 2011 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 dar ce zicem noi aici se refera la drumetii si nu la SUSANEALA de 200 km asa, si care ti-e problema? tu daca nu te bagi in seama, nu te simti bine? sunt unii carora le place SUSANEALA de 200km! oare poti accepta acest lucru? daca nu, mai deapa-ne o drumetie de-a ta in care faci 1000km in doua ore, caci avem ce invata de la tine! acum ai ajuns sa te lauzi ca ai depasit o si pe "purghy" deja esti de plans daca asta ai inteles ... tu esti de plans - te credeam baiat istet ...! si.... cat a iesit consumul 2 pipete la suta de garduri????? iar a oprit harea motorul si te batut la sutimea de strop???? intrebari marca ianachim ....! da, iar m-a batut la sutimea de strop! te deranjeaza cumva acest lucru? sa ti explic si e e cu ordinea la grupurile de chopere la cum merg motoarele alea singura placere e sa te uiti in teava celui din fata da ... o explicatie foarte pertinenta, n-am ce zice! auzi, tu daca ai Adv. si K, ai cumva impresia ca esti mai superior si mai destept? sa stii ca chopperistii or avea placerea de a se uita in teava celui din fata, da' n-au fumurile tale! mai lasa ironiile si sentimentul de guru ca nu te prind si nu-ti fac bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 adevarat graiesti si cu mari exceptii cand se cunosc max 6 deja de aici devine complicat dar ce zicem noi aici se refera la drumetii si nu la SUSANEALA de 200 km tau nu stiu cum naiba faci dar tot timpil ti o iei de la harea ori e el foare bun imbarligator ori tu mare fraier doar stii bine cum iti place sa mergi ce dracu acum ai ajuns sa te lauzi ca ai depasit o si pe "purghy" deja esti de plans si.... cat a iesit consumul 2 pipete la suta de garduri????? iar a oprit harea motorul si te batut la sutimea de strop??? sa ti explic si e e cu ordinea la grupurile de chopere la cum merg motoarele alea singura placere e sa te uiti in teava celui din fata Delir tipic Ianakim! Medicamentele, nu uita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 De unde deduc ON TOPIC pe un subiect de Adventure...ca purghy este cel mai experimentat rider din grupul vostru ( stiu ca este o EA.. ) @ Purghy : bravo tie pt ca ramai ultima, sa ai grija de restul ''plutonului''. Eu am scris "Primii pe care i-am ajuns erau Purghy si cu un tip" - gramatical este corect, nu ti-am inteles nedumerirea! Ideea pe care probabil nici tu prins-o, era ca nu se cade sa lasi o motociclista in coada grupului - indiferent de motorul pe care-l conduce! Daca tipul care era in fata ei nu-i era nici prieten, nici sot; atunci ... este un tip demn de toata lauda si un partener bun de drumetie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 TAU...am inteles perfect, crede-ma. Tu, din varii motive ai ramas ultimul, despartit chiar de pluton. Cand ai ajuns plutonul, erai ultimul din sirul indian, dar ultimul din pluton inainte ca tu sa ajungi, a fost purghy. De unde deduc, ca pana in momentul in care tu ai ajuns-o pe purghy, plutonul a mers cu purghy ultima. De aici (conform principiilor de pluton moto, cel mai experimentat si cu cele mai multe cunostinte tehnice intodeauna sta ultimul, in cazu' in care, de ex. se strica motorul cuiva, sau e ranit sau nu poate ridica motorul, etc. ) am dedus ca purghy e cea mai experimentata. Ce nu e ok in logica...in afara de faptul ca suntem total off topic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.