ovideo Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Pai arata-ne cum scoate scula asta pipa,ca n-am inteles din felul cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Maine fac un filmulet si il urc sus, cu unealta cum lucreaza la amandoua capetele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 20, 2012 Autor Share Postat Februarie 20, 2012 Pentru posesorii de 1200 si 1150 cu doua bujii pe cilindru: Am facut niste unelte de scos pipele la bujii. Ca sa nu faceti asa: si sa rupeti pipa, care costa o groaza de bani, am unealta asta: La un capat, scoateti pipele, si la celalalt, e un imbus ca sa puteti da roata fata jos, axul mai exact. Asa am proiectat-o, ca sa poate fi folosita cu ce e deja in trusa de scule a mobrei. Pentru informatii, dati un semn la 0747 294 113 Dan una "scula" contra cost .. cat zice matale sa vina la bucuresti LASATI SCULELE SA VINA LA MINE TOATE SCULELE SA APELEZE LA MINE iti dau un sms cu datele de trimis sa traiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Pai arata-ne cum scoate scula asta pipa,ca n-am inteles din felul cum arata. Doua filmulete scurte despre cum o folosesti: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 desi multi dintre noi nu prea schimbam bujiile in fata blocului e o scula foarte buna insa hexul de ax fata este necesar oricarui posesor de bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 insa hexul de ax fata este necesar oricarui posesor de bmw necesar pentru ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 necesar pentru ce ? Ca sa dai roata jos, oricand ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 necesar pentru ce ? unde schimbi tu anvelopele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Ca sa trimiti roata la Budapesta la reprezentanta, bineinteles. Sau, daca nu-ti plac ungurii, la Viena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Ca sa trimiti roata la Budapesta la reprezentanta, bineinteles. Sau, daca nu-ti plac ungurii, la Viena. S-o trimiti ca sa... ce?? Ca sa iei una noua nu trebuie s-o dai pe cea veche inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 necesar pentru ce ? Rulmenti stricati, sau gauri mari in cauciucuri ce nu pot fi reparate cu kitul de tubeles. Scula nu este pt cei care se invart in jurul case, sau in zone unde densitatea service-urilor moto este mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 De ce ti-ai lasa ABS-ul pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Buna intrebare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 De ce ti-ai lasa ABS-ul pornit? Aici nu are treaba abs-ul ... cel care conduce este dobitoc. Pacat de motocicleta ca a picat pe mana astuia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Ba are treaba cu ABS-ul, chiar zice ca "pentru dificultate" pe la jumate. Daca avea ABS-ul pornit nu o lua la vale. El incerca sa se opreasca si ABS-ul, prin grija de a nu patina, tinea motorul in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Ba are treaba cu ABS-ul, chiar zice ca "pentru dificultate" pe la jumate. Daca avea ABS-ul pornit nu o lua la vale. El incerca sa se opreasca si ABS-ul, prin grija de a nu patina, tinea motorul in mers abs-ul la motor sub 10-15km/h nu functioneaza. Daca tinea piciorul pe frana (in loc sa le atarne pe jos ca ratoiul) de la inceputul pantei cobora fara probleme incet ce e drept. Daca o lasi sa ia viteza si degeaba te mai infigi in frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Voi ati coborat vreodata o panta ca aia (chiar si cu motor de 600)? De destul de multe ori, uneori si pe noroi sau iarba uda sau nisip. Ma gandesc ca daca abs-ul de pe al meu v-strom merge fara probleme si poti cobora fara probleme GS-ul 1200 care este de departe mult mai performant nu vad de ce nu ar putea... Uitate atent la filmulet sa vezi tocmai cand atinge el pedala de frana pe spate. Chiar nu este vina motocicletei sau a sistemului de abs de pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Aici nu are treaba abs-ul ... cel care conduce este dobitoc. Pacat de motocicleta ca a picat pe mana astuia bine zis.un distrus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 uneori si pe noroi In plan inclinat nu este noroi fiindca apa curge si spala pamantul ramanand pietris si stanca, doar unde pamantul e plan e noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 In plan inclinat nu este noroi fiindca apa curge si spala pamantul ramanand pietris si stanca, doar unde pamantul e plan e noroi e fals ce spui ... pe circuitul de motocross nu poate fi noroi ca este tot inclinat???? Nu se face noroi ca la ses de acord insa daca spala pamantul nu da tot de pamant. La mine pamantul ud formeaza noroi chiar dc are cativa cm tot noroi este. Pe dealurile din apropiere pe unde pierd eu timpul nu se aplica regula ta... sub noroi e tot pamant care asteapta sa se faca noroi Oricum mai este varianta ca tipul sa fi avut si niste slick-uri pe ea si atunci cu abs fara abs tot strica frumusete de topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 28, 2012 Admin Share Postat Februarie 28, 2012 Cred ca ca o panta ca aia, nisipoasa poate fi coborata mult mai bine fara ABS. Vechile modele aveau buton de dezactivare, nu stiu astea noi daca permit asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Are slickuri, se vede la inceputul filmuletului, probabil vroia sa vada cat ii ia sa cada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 (editat) Cred ca ca o panta ca aia, nisipoasa poate fi coborata mult mai bine fara ABS. Vechile modele aveau buton de dezactivare, nu stiu astea noi daca permit asa ceva. Corect ce spui atunci cand te referi la generatii mai vechi de ABS-uri. Stiam filmuletul de mult timp, nu l-am postat eu aici ca sarea lumea la gat. Am facut un test similar cu motorul meu la care nu se poate decupla ABS-ul si desi eram pe panta cu nisip am oprit fara probleme motorul. Evident franarea a fost mai lunga, dar am oprit chiar de mai multe ori pe panta. Din ce am observat la motoarele nou aparute si la care avem deja ceva informatii, ABS noi au unitatea centrala la jumatate (greutate/gabarit) decat cele vechi si prin prizma reglementarilor viitoare asupra obligativitatii ABS nedecuplabil, intuiesc si un alt comportament in situatii similare( tipul a pierdut frana complet). Mai mult ca sigur noul GS1250WC va avea si franarea revizuita. Editat Februarie 28, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Momentan mai avem pana sa vedem XTZ-ul in filmulete asemanatoare. Am cautat rapid pe youtube sa vad daca e ceva asemanator, insa tot ce am gasit erau filme de promovare cu profesionisti pe forestiere (drumuri drepte ca in palma). Nu cred ca vei vedea asa ceva la ST, cum nu cred ca vei vedea la Crosstourer, Explorer, Caponord, sau noul GS. Cum nu ma feresc de teste, putem repeta franarea facuta de mine in panta pe nisip si cu pasager, la primavara si cu spectatori. Nu neg ca am avut morcovul la poponeata, mai ales cu nevasta in spate, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Atunci, despre ce vorbim? Repet ce am scris in postul anterior. Unde avem noi in tara o panta cu nisip ca cea din film? Te duc eu in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.