Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

R1200 GS-ul de mai jos......

e un 2008 cu 8300km si-mi place din ce in ce mai mult pe fiecare zi....

 

 

nu vreau sa fiu rautacios...vreau doar sa discutam problema.

caut si eu un utilaj de asta dar am un DUBIU mare de tot cand gasesc motor de tura care in 5 ani a facut cate 1660 km/an.

 

cum e posibil?! proprietarul anterior nu a simtit ca nu e pentru el din primul sezon? de ce a mai asteptat n ani sa-i scada valoarea? la choppere si polizoare nu zic ca nu e posibil sa faca 1700 km/an dar la categoria asta de motor cred ca e exclus.

 

daca l-ai luat de la un dealer bmw e clara problema dar atunci la diferenta de pret mica dintre un motor cu 8300km si unul nou trebuia sa optezi pt ala nou, parerea mea.

 

daca l-ai luat de la persoana fizica sau handler intrebarea e daca ai verificat istoricul de service? a nu se confunda istoricul de service cu cartea de service, ca nu intotdeauna au legatura una cu alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu prea inteleg rostul a ditamai articolul despre roti dintate pe acest topic, cu atat mai mult cu cat ERU sau Budd nici macar nu sunt posesori de R 1200GS :scratch:

 

Noi obisnuim sa ne plimbam cu motocicletele ;) , asta am facut si azi:

 

post-9546-0-11611100-1335014384_thumb.jpg

 

nu-or fi posesori dar poate vor sa invete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa fiu rautacios...vreau doar sa discutam problema.

caut si eu un utilaj de asta dar am un DUBIU mare de tot cand gasesc motor de tura care in 5 ani a facut cate 1660 km/an.

 

cum e posibil?! proprietarul anterior nu a simtit ca nu e pentru el din primul sezon? de ce a mai asteptat n ani sa-i scada valoarea? la choppere si polizoare nu zic ca nu e posibil sa faca 1700 km/an dar la categoria asta de motor cred ca e exclus.

 

daca l-ai luat de la un dealer bmw e clara problema dar atunci la diferenta de pret mica dintre un motor cu 8300km si unul nou trebuia sa optezi pt ala nou, parerea mea.

 

daca l-ai luat de la persoana fizica sau handler intrebarea e daca ai verificat istoricul de service? a nu se confunda istoricul de service cu cartea de service, ca nu intotdeauna au legatura una cu alta.

 

Ok! din 2008-2012 sunt numai 4ani......insa atata timp cat poti verifica istoricul de service (si la BMW slava Domnului o poti face) totul este ok.

In cazul acestui motor pot sa spun ca am avut maaare noroc. Persoana in cauza are un cabinet de notariat, familie si copii....pur si simplu nu a mai avut timp de moto(a renuntat la moto complet).

De un an si ceva mototoarele(o capra KTM si GS-ul) nu au mai fost pornite (bateria este moarta). Ambele au fost scoase la vanzare pe 14 Aprilie si pe 16 erau vandute (omul a fost de Paste plecat la munte-adica pe 15)

Sincer am luat-o fara sa verific penca moto arata, suna si se comporta ca si noua (atat pot sa-mi dau si eu seama la o moto) - luata de la dealerul Autotransilvania din Cluj cu revizie la 1000 + alte 2 revizii la 1 an.......

Ca sa-ti raspund la intrebare:

1 - omul nu se impiedica de cateva mii de euro mai ales ca erau luate pe firma si nu-l interesa TVA-ul.

2 - persoana chiar renunta din lipsa de timp (mi-a dat tot ce tinea de moto, chiar si action camera..rolleyes.gif)

Totul este sa fi pregatit financiar, gata de actiune si cu putin noroc.....iti iei vaca noua la super pret biggrinbounce2.gif

 

A...si uitasem scapati de stereotipurile astea nascute pe forum......sunt tot felul de oameni si de situatii.... Nu trebuie sa fim paranoia si sa judecam inainte sa ne asiguram noi insine cum sta treaba.

 

 

Multam, voi fi acolo...

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

A...si uitasem scapati de stereotipurile astea nascute pe forum......sunt tot felul de oameni si de situatii.... Nu trebuie sa fim paranoia si sa judecam inainte sa ne asiguram noi insine cum sta treaba.

Corect!

Eu am luat in 2011 mobra din 2000 care avea 38.500 km.

Fostul avea patru mobre in garaj, nu prea avea timp insa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitări pentru achiziție.

 

Nu judec pe nimeni dar cîntăresc. Prefer să fiu catalogat paranoic Âşi stereotipar de forum decât sa-mi dau cu tesla în bilute ulterior.

 

Abtine-te să Dai sfaturi fără să fi rugat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu judec pe nimeni dar cîntăresc.

 

Din pacate ai deschis o discutie ce face parte deja (cel putin si dupa parerea mea) din "stetreotipiile forumistice", care insa nu are niciun fundament logic.

Hai sa ne oprim aici cu asta ;)

 

Am schimbat Stroama de 650 cu R1200 GS-ul de mai jos......

e un 2008 cu 8300km si-mi place din ce in ce mai mult pe fiecare zi....

 

pai cum sa nu-ti placa? cel putin eu unul, te inteleg perfect! :wink:

S-o stapanesti sanatos! Vad ca ai fost norocos, jante spitate, km putini, ESA (?)...

De unde ai luat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abtine-te să Dai sfaturi fără să fi rugat.

 

Pentru tine as avea mai multe sfaturi dar asa cum sugerezi am sa te las sa descoperi singur.........

 

Din pacate ai deschis o discutie ce face parte deja (cel putin si dupa parerea mea) din "stetreotipiile forumistice", care insa nu are niciun fundament logic.

Hai sa ne oprim aici cu asta ;)

 

 

 

pai cum sa nu-ti placa? cel putin eu unul, te inteleg perfect! :wink:

S-o stapanesti sanatos! Vad ca ai fost norocos, jante spitate, km putini, ESA (?)...

De unde ai luat-o?

 

Multam,

Este luata din Cluj si are ESA, asa cum spuneam mai sus am luat-o de la un tip de nota 10.

Cred ca da....am avut ceva noroc...probabil norocul incepatorului (in sensul ca nu am cautat mai deloc)

Eram impacat cu gandul la V-strom pentru acest sezon.

Pretul a fost 9500Euro

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tine as avea mai multe sfaturi dar asa cum sugerezi am sa te las sa descoperi singur.........

 

 

Eu am vrut discuție Âşi am avut intrebari. A fost decizia ta sa adopti un aer de superioritate si sa faci pe desteptul. Am inteles ca nu ai verificat istoricul inainte de a da banii. Cinste tie!

Eu am vazut carti de servis care nu aveau corespondent in istoricul uzinei, ca atare e dreptul meu sa am dubii cand aud de motoare de touring care au apartinut unei bunicute de mergea doar duminica pana la biserica cu motoreta.

 

Mai putina aciditate in exprimare ar fi mai de apreciat.

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow!!! Pomana... ti-o mai fi dat si ceva topcase, ca vad ca are placa... si tankbag ca vad fermoarul... :D

 

smile.gif da...am primit si un topcase de la GIVI + tankcase-ul original 1200GS.

chiar aveam o intrebare in ceea ce priveste instalarea topcase-ului - pare destul de firava coada originala (cea care se continua cu manerele) pentru un topcase de 10 uneori 12kg.

Am observat ca solutia optima ar fi un suport cu prindere deasupra stopului. Aveti cunostinta de ceva probleme din acest punct de vedere?

 

 

Eu am vrut discuție Âşi am avut intrebari. A fost decizia ta sa adopti un aer de superioritate si sa faci pe desteptul. Am inteles ca nu ai verificat istoricul inainte de a da banii. Cinste tie!

Eu am vazut carti de servis care nu aveau corespondent in istoricul uzinei, ca atare e dreptul meu sa am dubii cand aud de motoare de touring care au apartinut unei bunicute de mergea doar duminica pana la biserica cu motoreta.

 

Mai putina aciditate in exprimare ar fi mai de apreciat.

 

Sergiu, probabil (fara a fi constient, poate din instinctul de conservare) am fost usor acid in exprimare....insa ultima fraza spusa este pur adevar si nu vroiam sa aduc vre-o jignire ci doar sa punctez faptul ca trebuie sa fi deschis oricarei oportunitati si mai mult sa nu eziti foarte mult.

Mai exact un tip a venit la mine pentru a cumpara v-stromul cu cineva "avizat" destul de sceptic si carcotas (stroama avea 18000km si era impecabila dupa toata lumea) care in final mi-a stabilit si pretul corect pentru mobra( evident sub ceea ce cerusem eu)

In final la jumatate de ora eu vindeam mobra la pretul cerut iar baiatul in cauza (care apropo... cauta o stroama cu ABS de peste 1 an) a pierdut o noua ocazie sa se bucure de noul sezon.

Am considerat necesar sa adaug acea fraza fiind usor influentat de aceasta intamplare de ieri.......

 

Prin urmare daca te-ar mai interesa ceva pe acest subiect, nu o mai lua ca pe un afront.....discutam asa cum spuneai si tu beer.gif

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto clipul...

Ca mi-am adus aminte, pentru cine nu-l stie, cautati-l si pe cel cu 1200 RT prin Norvegia (tot un promo, ceva mai vechi)... stiu ca n-are legatura cu GS-ul, dar e foate fain. Pentru mine acela a fost momentul din care am inceput sa ma uit cu admiratie la BMW-uri :)

 

---

 

Am vazut ca se discuta acum cateva pagini de crash-bar-uri pentru 1200 GS (pentru motor). Desi observ ca majoritatea aleg alti producatori, o varianta care mi-a placut foarte mult ar fi cea pe negru de la Hepco, impreuna cu protectiile pentru cilindri, care cred ca tot de la ei sunt:

r1200gs_black_panels.jpg

O sa caut o poza cu GS-ul unui prieten, pentru ca cea de sus nu ii pune in valoare cu adevarat.

 

---

 

Ok... si punctul 3 pe ordinea de zi.

N-am mai apucat sa trec pe-aici dar am rezolvat dilema GS vs GSA care ma bantuia acum cateva saptamani si am ales un GSA pana la urma. O sa detaliez eventual intr-un post viitor care au fost criteriile pana la urma si cum ma impac cu alegerea facuta. Ideea e ca nu o regret, insa asta nu inseamna ca ma impac 100% cu noua achizitie.

 

Foarte pe scurt, am ales GSA-ul pentru raportul de mase fata/spate mai pe gustul meu (roata fata mai grea si mai stabila) si protectia la vant, dar si pentru suportii si crashbarurile pe care le vroiam si sunt gata montate. Am ales sa platesc pentru asta la capitolul inaltime in sa, greutate (pe care o simt mai mult la accelerari decat la manevre, unde daca ating bine chiar nu ma deranjeaza),un comportament mai "de barca" la accelerari si desigur si la capitolul bani :)

 

Am avut doar 3 iesiri de o zi pana acum, insa ce am observat:

+ se inclina pe viraje superb (mai ales fata de TDM-ul meu care are un comportament anume si trebuie sa fortezi curba intr-un anumit fel)

+ suspensiile lucreaza exemplar pe teren accidentat

+ tractiunea si stabilitatea pe soft offroad mi se par impresionante, mai ales ca e incaltat cu anvelope de strada si destul de uzate (EXP-uri)

- am senzatia ca sta putin inclinata dreapta cand tine drumul drept, chestie care o resimt si in spate... simt ca ma stramb din zona lombara ca sa imi mentin trunchiul vertical. Am mers cu 7 in test in Germania si 5 au o usoara tendinta de a trage dreapta, chiar si scoase din viteza si cu motorul oprit, toate motociclete aproape noi sau chiar noi - de test. Cineva de la BMW Frankfurt mi-a explicat ca ar fi o tendinta normala a boxerului din cauza ca nu are rotile in acelasi plan (o "defazare" care ar ajuta stabilitatea la viteza) (!!) Evident, pe partea dreapta se si inclina mai usor decat pe stanga, desi diferenta nu e mare

- semnalele, despre care multi spun(eti) ca ar trebui sa ma obisnuiesc, si cu care m-am obisnuit, dar mi se par in continuare incredibil de dubios (ca sa folosesc un termen bland) gandite. Practic mana dreapta, care e infipta in manson si cu care trebuie sa dozez atent acceleratia si frana, trebuie sa se mai futa si cu rahaturile alea de butoane... o adevarata acrobatie sa ma repliez cu semnal dreapta in coloana dupa o depasire. Inclusiv claxonul, care nu poate fi dozat daca vreau doar sa atentionez un pieton de ex.

- suspensiile moi sunt un minus pe strada, chiar si pe SPORT. Ma refer la accelerari, nu la viraje, unde nu mi s-a parut o problema.

- frana de motor foarte puternica si agresiva (brutala); sunt obisnuit si de la vechea motocicleta sa dozez fin acceleratia, dar aici parca e si mai rau.

- alte minusuri, mai putin importante...

 

Bun, deja am intrat in detalii mai mult decat mi-am propus. Pe departe problema de care ma tem cel mai mult (pentru ca mi se pare destul de serioasa si nu stiu daca poate fi remediata) e cea cu inclinarea dreapta. Acolo insa e de sapat si investigat mai serios... trebuie sa ma asigur ca nu e si de la mine problema etc. Insa mai e o chestie pe care chiar nu o inteleg si poate ma poate ajuta cineva. Ieri, cand am venit pe ploaie in Bucuresti, cu valize si pasager (pe saua de GS normal), fara topcase si cu parbrizul la maxim, am ajuns cu apa cu nisip ("noroi" de ploaie) pe saua spate, spatele pasagerului, spatele si interiorul gentilor, chiar si pe capacele acestora. De la ce chestia asta? Picioarele le-am avut amandoi curate, parbrizul si fata motocicletei nu prea sunt murdare... nu inteleg cum ar fi putut sa arunce atata mizerie si pe unde? Este posibil sa fie o zona de aer / turbulenta care sa se formeze in spatele pasagerului si sa cauzeze chestia asta? Am cautat pe alte forumuri si nu am gasit nimic la capitolul asta. Poze:

 

IMG_20120424_091814.jpg

IMG_20120424_091846.jpg

IMG_20120424_091851.jpg

IMG_20120424_091951.jpg

IMG_20120424_115237.jpg

IMG_20120424_115305.jpg

IMG_20120424_115439.jpg

IMG_20120424_115535.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linx, felicitari pt achizitie, s-o stapanesti sanatos.

aceeasi chestie cu mizeria o pateam si eu la 1150 gsa. aripa de la roata spate e de design, dupa cum ai observat. eu am rezorvat problema cu o aparatoare supimentara.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/318500_292857700744204_100000599301261_1138097_1590191079_n.jpg

am montat deasemenea o prelungire pt aripa fata (ceva de la wunderlich http://www.1000ps.at/images/motorradprodukt/000063/p_G639718.jpg).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iti arunca mizeria aia intre cadru si cutii ;) La fel pateam si eu cand aveam GS-ul. Fenda extenda de care zice Gabyshor e iar un must-have, care nu costa chiar asa mult - cam 130 ron cu tot cu shipping de la wemoto ;)

 

Daca vrei sa fi uscat complet, ia un RT :D

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linx, felicitari pt achizitie, s-o stapanesti sanatos.

aceeasi chestie cu mizeria o pateam si eu la 1150 gsa. aripa de la roata spate e de design, dupa cum ai observat. eu am rezorvat problema cu o aparatoare supimentara.

http://a6.sphotos.ak...590191079_n.jpg

am montat deasemenea o prelungire pt aripa fata (ceva de la wunderlich http://www.1000ps.at...3/p_G639718.jpg).

 

Aureliam Tau@ si-a montat o aparatoare la roata spate care arata extraordinar dpdv design si cred ca apara de mizerie bine. Poate pune o poza si eventual sursa ca eu nu am retinut, dar mi-a placut cum arata ca o continuare a desinului original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Linx- s-a vb si la tembelizor despre ploaia aia nenorocita cu nasip de la afrikani parca(furtuna de nisip, bla bla curenti de aer ce or adus particule de nisip incoa si restul il stii). din poze , eu zic ca nu este de la roti si sunt de acord cu antevorbitorii legat de fenda extenda si alte aparatori suplimentare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliam Tau@ si-a montat o aparatoare la roata spate care arata extraordinar dpdv design si cred ca apara de mizerie bine. Poate pune o poza si eventual sursa ca eu nu am retinut, dar mi-a placut cum arata ca o continuare a desinului original.

 

Anul trecut m-a prins o ploaie de la Fetesti pana acasa - am mers cu 90 / 95km/h pe autostrada - dar nu am avut deloc problema ta.

Foarte posibil sa fie din aceasta cauza:

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8160918-1-1114/Shop/Teilepool/8/Hinterradabdeckung-Xtreme.htm

 

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8110102-1-1114/Shop/Teilepool/8/Back-Extenda-Fender-R-850110011501200-GS-Adv.htm

 

 

http://www.wunderlich.de/shopart/8110101-1-1114/Shop/Teilepool/8/Kotflgelergaenzung-Extenda-Fender.htm

 

 

 

 

post-4731-0-52839100-1335371189_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine acela a fost momentul din care am inceput sa ma uit cu admiratie la BMW-uri :)

 

Pe mine

m-a starnit sa plec in Norvegia si n-am regretat. Din pacate insa am fost ambele dati cu masina dar la anu' "ma razbun", poate facem o mica gasca :moto:

 

Desi observ ca majoritatea aleg alti producatori, o varianta care mi-a placut foarte mult ar fi cea pe negru de la Hepco, impreuna cu protectiile pentru cilindri, care cred ca tot de la ei sunt:

 

Din ce am vazut p-aici, n-as zice ca majotitatea aleg alti prodcatori, din contra.

Mie cel mai mult din cele non-bmw imi place cel de la Touratech, cel din poza ta mi se pare putin cam grobian.

 

Aparatoarea de cilindru este originala BMW; exista varianta asta "soft" sau "hard" cum au si ale noastre.

 

N-am mai apucat sa trec pe-aici dar am rezolvat dilema GS vs GSA care ma bantuia acum cateva saptamani si am ales un GSA pana la urma.

 

-(roata fata mai grea si mai stabila)

-am senzatia ca sta putin inclinata dreapta cand tine drumul drept

-- semnalele

-frana de motor foarte puternica si agresiva (brutala)

 

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! :wave: Imi place tare mult si culoarea!

Inteleg ca e full, ai si ESA?

 

- cum adica roara fata mai grea? sau... vrei sa zici ca apasa mai multa greutate pe ea?

- de asta cu inclinatia nu am mai auzit niciodata si nici nu am perceput asa ceva!

- semnalele mi se par super inteligent/intuitiv puse asa; am mai mers apoi pe GT, RT (nou) si altele care aveau sistemul clasic si mi s-a parut total aiurea; nu numai ca sunt convins ca te vei obisnui der le vei aprecia

- frana de motor de asemenea imi place mult asa cum e, pe drumuri de munte /pasuri este chiar un avantaj; ca si la semnale, cred ca te vei obisnui si vei aprecia

- in legatura cu stropitul, si la mine se intampla, chiar daca sunt drumurile mult mai curate; cred ca o sa-mi pun si eu ce si-a pus Ianachim.

 

Daca mai vrei idei de accesorii pe care le-am apreciat: capacul din aluminiu (alimentare ulei) cu inscriptia "Boxer" si cu cheie speciala, spoilere mari pt. protectiile de maini (mult mai eficiente), eventual scutul enduro. (toate originale BMW)

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand si eu

 

http://www.wunderlic...terradabdeckung- Xtreme.htm

 

 

 

 

costa da merita

 

 

 

Curios este ca dupa aproape 10 ani de la aparitia Gs-ului a reusit cineva sa faca un ceva care sa rezolve problema si sa si arate bine. Plasticele de la inceput, legate cu sfoara, ale lui Ianachim erau de tot cacatul. La Aurelian am vazut aparatoarea adevarata.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am vazut p-aici, n-as zice ca majotitatea aleg alti prodcatori, din contra.

Mie cel mai mult din cele non-bmw imi place cel de la Touratech, cel din poza ta mi se pare putin cam grobian.

 

Aparatoarea de cilindru este originala BMW; exista varianta asta "soft" sau "hard" cum au si ale noastre.

 

 

Si mie tot TT imi place si se pare ca este si cel mai apreciat dpdv estetic...Din experienta voastra (sper legata numai de tranteli usoare rolleyes.gif) cu cel de la TT sunt sanse sa lovesti carenele in cazul in care o scapi chiar si pe un off road? (ma refer la viteze relativ mici de pana in 20-30km/h)

Mi-ar placea sa protejez si carenele insa aspectul va avea de suferit si in plus nu exista varianta in cazul TT, deci va trebui sa fac improvizatii probabil cu ceva facut pe comanda....

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar placea sa protejez si carenele insa aspectul va avea de suferit si in plus nu exista varianta in cazul TT, deci va trebui sa fac improvizatii probabil cu ceva facut pe comanda....

Cum nu exista? Ia vezi un post al meu la pag 316.

Daca pica pe drum drepr, nu atinge. Las-o o data si vezi... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie tot TT imi place si se pare ca este si cel mai apreciat dpdv estetic...Din experienta voastra (sper legata numai de tranteli usoare rolleyes.gif) cu cel de la TT sunt sanse sa lovesti carenele in cazul in care o scapi chiar si pe un off road? (ma refer la viteze relativ mici de pana in 20-30km/h)

Mi-ar placea sa protejez si carenele insa aspectul va avea de suferit si in plus nu exista varianta in cazul TT, deci va trebui sa fac improvizatii probabil cu ceva facut pe comanda....

 

 

Eu la GS-ul pe care l-am avut inainte, am avut protectie H&B cumparata de la Wunderlich.

Dupa ce am montat-o, am culcat in mod intentionat motocicleta - am asezat o patura si am lasat-o jos - pentru ca vroiam sa vad ... "pe ce-am dat banii"!

 

Impreuna cu suporturile de coburi - tot H&B, cumparate de la Wunderlich - protectia era totala pe ambele parti!

 

Ca atare, din experienta, eu unul o recomand pe aceasta.

In plus - in cazul in care doresti ulterior - pe ea poti monta si protectia de rezervor.

post-4731-0-86483700-1335424675_thumb.jpg

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...