Okesz Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Sunt absolutbde acord cu Budd. BMW-urile SHnsunt foarte bune, cine nu vrea sa se complice cu garantia, go ahead. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 (editat) BMW-urile SHnsunt foarte bune, cine nu vrea sa se complice cu garantia, go ahead. BMW-urile SH au un mare dezavantaj: sunt tare scumpe. Eu m-am dus hotarat sa-mi iau SH dar cand am vazut cat de bine isi tine pretul si dupa 3 ani, am preferat sa mai pun "ceva" si sa iau nou, sa aleg culoare, dotari etc. Iar garantia in mod special la BMW chiar este buna, nu vad problema cu ea, in sensul ca schimba orice fara discutie. Apropos: am citit azi ceva de genul ca ar exista mai nou o directiva EU cum ca poti repara masina/moto noi si la alte service-uri decat dealer oficial, fara sa pierzi garantia, stie cineva ceva? Editat Septembrie 14, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 la honda bucuresti e 100 lei ora de manopera (inclusiv tva). la bavaria care-i scoru? Manopera la Contempo Bv (reprezentatnta BMW din Brasov, crae are si service moto) este 200 RON/h fara TVA tarif comun pt masini si motociclete. Probabil la Bvaria tot atat o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 15, 2012 Admin Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) 1000? Nu, 1200+o pauza de masa de un ceas si o masa pe zi..si asta cam peste tot, ca-i BMW sau Audi, etc! Rotile nestranse, ulei pe discuri, elemente de carenaj nefixate sunt bonus din partea firmei La Bavaria moto au mecanic un nene care a lucrat la MAN, un altul luat din curtea lor de la auto si inca unul "gasit pe strada"! Gaseste cineva in ecuatia asta cuvantul moto..macar tangential? Salarii mici, oamenii buni nu vin, iar firmele nu cresc salariile.. Cercul este inchis.. Referitor la pretul SH, este apropiat daca vrei sa cumperi ceva mai vechi cu un an, daca te orientezi la ceva mai vechi cu 2/4 ani atunci cumperi mult mai ieftin. In schimb la buy/back astia folosesc o alta stocaraie, anume cumpara ieftin, isi pun adaos mare si apoi produsul este o idee mai ieftin, dar in asa masura incat sa te oblige sa bagi mina in cascaval sa iei mobra noua! De fapt lor li se rupe ca vind citeva vechituri, ideea este sa te impinga sa-ti iei noi! Gaini care halesc asta sunt cu gramada si raman cu impresia ca pretul mare SH din reprezentante se datoreaza faptului ca "BMW tine la pret domne"! Editat Septembrie 15, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Gaini care halesc asta sunt cu gramada si raman cu impresia ca pretul mare SH din reprezentante se datoreaza faptului ca "BMW tine la pret domne"! pot sa confirm faptul ca BMW are o strategie f bine gandita in ceea ce priveste piata SH de BMW-uri touring (astea mari si scumpe). Gasisem un 1200GS 2007 la 7000 asta acum 2 ani(2010)....vorbisem cu proprietara sa ne auzim in 2 zile pentru a strange banii si stabili detaliile. Dupa doua zile aflu ca a sunat-o un rep. BMW din zona si i-a recomandat sa ceara minim 8000-9000 ca la 7000 o cumpara ei......asa ca nesimtita mi-a cerut 7500 penca sunasem anterior sa ma interesez, altfel n-o mai vinde fara 8000.........deci in Germania baietii sunt cu ochii pe piata second cu scopul clar de a sustine vanzarile de moto noi(mai pui 3-4mii si iei una din showroom).......la cat de multe sunt deja vandute nu ar mai avea asa mare succes cele noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Nu, 1200+o pauza de masa de un ceas si o masa pe zi..si asta cam peste tot, ca-i BMW sau Audi, etc! Rotile nestranse, ulei pe discuri, elemente de carenaj nefixate sunt bonus din partea firmei La Bavaria moto au mecanic un nene care a lucrat la MAN, un altul luat din curtea lor de la auto si inca unul "gasit pe strada"! Gaseste cineva in ecuatia asta cuvantul moto..macar tangential? Salarii mici, oamenii buni nu vin, iar firmele nu cresc salariile.. Cercul este inchis.. Referitor la pretul SH, este apropiat daca vrei sa cumperi ceva mai vechi cu un an, daca te orientezi la ceva mai vechi cu 2/4 ani atunci cumperi mult mai ieftin. In schimb la buy/back astia folosesc o alta stocaraie, anume cumpara ieftin, isi pun adaos mare si apoi produsul este o idee mai ieftin, dar in asa masura incat sa te oblige sa bagi mina in cascaval sa iei mobra noua! De fapt lor li se rupe ca vind citeva vechituri, ideea este sa te impinga sa-ti iei noi! Gaini care halesc asta sunt cu gramada si raman cu impresia ca pretul mare SH din reprezentante se datoreaza faptului ca "BMW tine la pret domne"! 2003, 1150 GSA cu cutii originale, toba schimbata remux parca-i zice, naiba s-o ia, motor la 35,000km, luat in 2011 cu €7,500 de la particular din germania. nu-mi pare rau. 1200 GSA mi s-au parut scupme rau in aceleasi conditii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2012 Autor Share Postat Septembrie 15, 2012 eu zic asa hai sa ne luam toti mobre sh ce caca.o eu zic sa ne intoarcem si inainte de 89 parca nu era asa mare hotie si coruptie si hai sa bem o cafea cu NECHEZOL..... sa nu mai bem expreso...... asta este o gandire IDIOATA Clar NIMIC . nu se mai face ca pe vremuri pentru ca asa se vrea 4-5 ani si la gunoi cu orice produs dar in aia 4-5 ani vreau sa ma folosesc de produsul respectiv fara sa mi pun viata in pericol acum ce facem ne luam toti dacia 1300 ca o putem repara in fata blocului?????? nu vreau sa imi umble nea bulica care a desfacut 400 de japoneze in subsolul blocului si se uita la mobra mea ca la aeronava vreau sa merg la un mecanic care a mai desfacut si reparat mobre ca a mea si vreau sa l platesc pentru munca prestata pentru ca si el la randul lui cu bani de la mine SA VA PLATEASCA PE VOI BANII TREBUIE SA CIRCULE ce dracu e asa de complicat sa trimiti 2 mecanici la studii afarasa le faci contract cu clauze clare .... pleaca .... platesc de 10 ori cursul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 eu zic asa hai sa ne luam toti mobre sh ce caca.o eu zic sa ne intoarcem si inainte de 89 parca nu era asa mare hotie si coruptie si hai sa bem o cafea cu NECHEZOL..... sa nu mai bem expreso...... asta este o gandire IDIOATA Clar NIMIC . nu se mai face ca pe vremuri pentru ca asa se vrea 4-5 ani si la gunoi cu orice produs dar in aia 4-5 ani vreau sa ma folosesc de produsul respectiv fara sa mi pun viata in pericol acum ce facem ne luam toti dacia 1300 ca o putem repara in fata blocului?????? nu vreau sa imi umble nea bulica care a desfacut 400 de japoneze in subsolul blocului si se uita la mobra mea ca la aeronava vreau sa merg la un mecanic care a mai desfacut si reparat mobre ca a mea si vreau sa l platesc pentru munca prestata pentru ca si el la randul lui cu bani de la mine SA VA PLATEASCA PE VOI BANII TREBUIE SA CIRCULE ce dracu e asa de complicat sa trimiti 2 mecanici la studii afarasa le faci contract cu clauze clare .... pleaca .... platesc de 10 ori cursul finca costa si finca asta le ridica costul de regie si finca ca daca nu-l trimite, ala e parte din profitu firmei si finca nu conteaza daca ala e profesionist sau nu finca sunt singuri pe piata pe litoral de ce nu se investesc banii in renovarea hotelurilor? pentru ca litoraul e plin 2 luni pe an peste 95%. trei sa fii tampit sa arunci bani in costul calitatii, cand lumea cumpara ce le dai fara sa cheltuiesti. am avut nevoie anul asta de carnet international. parca hartia aia igienica, de fapt traducerea carnetului in vo 5 limbi, m-a costat RON600. zic, si? ce servicii oferiti pentru banii aia in afara? nimic! si-atunci de ce costa atat? suntem singurii pe piata. asta-i romania, asa se intampla cand nu exista concurenta, asa se intampla cand nu ai piata etc. e posibil ca un dealer care trebuie sa asigure garantia, intretinerea si post garantia sa-ti spuna ca nu-ti pot repara mobra ca n-au scule? ei uite, bemveul poate. maestre, ori mergi in afara sa traiesti, acolo unde nu-si permit sa se joace ca in romania, ori meri si beneficiezi de serviciile din afara, ori.. te impaci cu ideea, indiferent daca esti cetatean european si ai drepturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2012 Autor Share Postat Septembrie 15, 2012 1347738062[/url]' post='3232510']finca costa si finca asta le ridica costul de regie si finca ca daca nu-l trimite, ala e parte din profitu firmei si finca nu conteaza daca ala e profesionist sau nu finca sunt singuri pe piata pe litoral de ce nu se investesc banii in renovarea hotelurilor? pentru ca litoraul e plin 2 luni pe an peste 95%. trei sa fii tampit sa arunci bani in costul calitatii, cand lumea cumpara ce le dai fara sa cheltuiesti. am avut nevoie anul asta de carnet international. parca hartia aia igienica, de fapt traducerea carnetului in vo 5 limbi, m-a costat RON600. zic, si? ce servicii oferiti pentru banii aia in afara? nimic! si-atunci de ce costa atat? suntem singurii pe piata. asta-i romania, asa se intampla cand nu exista concurenta, asa se intampla cand nu ai piata etc. e posibil ca un dealer care trebuie sa asigure garantia, intretinerea si post garantia sa-ti spuna ca nu-ti pot repara mobra ca n-au scule? ei uite, bemveul poate. maestre, ori mergi in afara sa traiesti, acolo unde nu-si permit sa se joace ca in romania, ori meri si beneficiezi de serviciile din afara, ori.. te impaci cu ideea, indiferent daca esti cetatean european si ai drepturi. pe litoral nu ma prinzi decat la bauta cu prieteni deci max o data pe anin rest ..... vezi ce facla bavaria am incheiat socotelilecu SERVICE SO....... SI O ULTIMA INTREBARE PE TEMA ASTA DE CE SA PLECAM NOI DE AICI CAND PUTEM SA LE INCHIDEM PRAVALIA LOR ??????? 1347738062[/url]' post='3232510']finca costa si finca asta le ridica costul de regie si finca ca daca nu-l trimite, ala e parte din profitu firmei si finca nu conteaza daca ala e profesionist sau nu finca sunt singuri pe piata pe litoral de ce nu se investesc banii in renovarea hotelurilor? pentru ca litoraul e plin 2 luni pe an peste 95%. trei sa fii tampit sa arunci bani in costul calitatii, cand lumea cumpara ce le dai fara sa cheltuiesti. am avut nevoie anul asta de carnet international. parca hartia aia igienica, de fapt traducerea carnetului in vo 5 limbi, m-a costat RON600. zic, si? ce servicii oferiti pentru banii aia in afara? nimic! si-atunci de ce costa atat? suntem singurii pe piata. asta-i romania, asa se intampla cand nu exista concurenta, asa se intampla cand nu ai piata etc. e posibil ca un dealer care trebuie sa asigure garantia, intretinerea si post garantia sa-ti spuna ca nu-ti pot repara mobra ca n-au scule? ei uite, bemveul poate. maestre, ori mergi in afara sa traiesti, acolo unde nu-si permit sa se joace ca in romania, ori meri si beneficiezi de serviciile din afara, ori.. te impaci cu ideea, indiferent daca esti cetatean european si ai drepturi. pe litoral nu ma prinzi decat la bauta cu prieteni deci max o data pe anin rest ..... vezi ce facla bavaria am incheiat socotelilecu SERVICE SO....... SI O ULTIMA INTREBARE PE TEMA ASTA DE CE SA PLECAM NOI DE AICI CAND PUTEM SA LE INCHIDEM PRAVALIA LOR ??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 (editat) pe litoral nu ma prinzi decat la bauta cu prieteni deci max o data pe anin rest ..... vezi ce facla bavaria am incheiat socotelilecu SERVICE SO....... SI O ULTIMA INTREBARE PE TEMA ASTA DE CE SA PLECAM NOI DE AICI CAND PUTEM SA LE INCHIDEM PRAVALIA LOR ??????? pe litoral nu ma prinzi decat la bauta cu prieteni deci max o data pe anin rest ..... vezi ce facla bavaria am incheiat socotelilecu SERVICE SO....... SI O ULTIMA INTREBARE PE TEMA ASTA DE CE SA PLECAM NOI DE AICI CAND PUTEM SA LE INCHIDEM PRAVALIA LOR ??????? De acord. Macar promovam si spunem toate aspectele negative. Nu ne cred altii, treaba lor, o sa vada pe pielea lor ce inseamna BAVARIA ROMANIA. Exista N mecanici care pot face o revizie daca tu nu te pricepi, exista aparate de diagnoza care iti identifica problema si te lasa sa o corectezi 550$ una. Eu de Craciun imi iau una, nu se stie cand ai nevoie de ea. Decat sa dai 550$ stupid in 2 revizii la REPREZENTANTA BMW ROMANIA mai bine iti faci tu revizia cu uleiul tau, sau te duci la alt service unde manopera are un pret normal, unde poti sa vezi ce se intampla cu motocicleta ta SI unde poti sa vi cu uleiul tau de acasa, ales de tine, NU CEL IMPUS de BAVARIA . Incet incet o sa simta pe pielea lor ce inseamna management-ul prost. Editat Septembrie 15, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 ...deci in Germania baietii sunt cu ochii pe piata second cu scopul clar de a sustine vanzarile de moto noi(mai pui 3-4mii si iei una din showroom).......la cat de multe sunt deja vandute nu ar mai avea asa mare succes cele noi Da, si io am auzit la fel; iar pe cele SH de la dealeri le dau la fiare vechi si ute asa fac profit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 pe litoral nu ma prinzi decat la bauta cu prieteni deci max o data pe anin rest ..... pai da nu e vorba de tine. nu moare litoralul ca ianachim nu mai mere. e vorba de restul DE CE SA PLECAM NOI DE AICI CAND PUTEM SA LE INCHIDEM PRAVALIA LOR ??????? finca mere prin alegere. cumperi bemveu prin ei, faci intretienerea la ei ca altfel iese motorul din garantie. vrei biamveu (masina, motor)? meri la bavaria ce e mai bine pentru romania? sa dispara BMW din romania sau sa existe bavaria,.. asa cum ie..? uite, la cat de bun cetatean sunt io, cand m-au lovit, nu m-am plans nici bmw-ului si nici la protectia consumatorului. mea culpa. imi e rusine, asta e. stiu ca bmw din germania nu ma baga-n seama la cat de importanta e pentru ei, romania (si aici ma refer la cifrele de vanzari) De acord. Macar promovam si spunem toate aspectele negative. Nu ne cred altii, treaba lor, o sa vada pe pielea lor ce inseamna BAVARIA ROMANIA. Exista N mecanici care pot face o revizie daca tu nu te pricepi, exista aparate de diagnoza care iti identifica problema si te lasa sa o corectezi 550$ una. Eu de Craciun imi iau una, nu se stie cand ai nevoie de ea. Decat sa dai 550$ stupid in 2 revizii la REPREZENTANTA BMW ROMANIA mai bine iti faci tu revizia cu uleiul tau, sau te duci la alt service unde manopera are un pret normal, unde poti sa vezi ce se intampla cu motocicleta ta SI unde poti sa vi cu uleiul tau de acasa, ales de tine, NU CEL IMPUS de BAVARIA . Incet incet o sa simta pe pielea lor ce inseamna management-ul prost. ete branza. revizia o vei face la ei daca vrei sa nu pierzi garantia. n-ai alternativa viabila. eu, de ex. nu m-as duce la viena pentru schimbul de ulei. in rest... mi-am schimbat lichidele singur de 2 ori, poate iarna asta imi fabric o flansa de voi putea sa-mi echilibrez si roata de spate, ca nu gasesc un loc in romania. nu prin absenteism isi vor schimba atitudinea. un neferincit, odata va avea un accident nasol din cauza lor, si atunci sa-i vad. cand apar in ziare... atunci va fi examenul. vor disparea sau vor cheltui mai mult pentru scule, pregatirea mecanicilor etc Da, si io am auzit la fel; iar pe cele SH de la dealeri le dau la fiare vechi si ute asa fac profit! sunt diverse strategi, unele mai curate, altele mai putin curate. se aplica in sales. orice duce la cresterea vanzarilor. lucrez in domeniu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Scuze pentru offtopic dar: Are cineva idee de ce variaza nivelul uleiului in baie? NU ma refer la consumul de ulei care este firesc ci ma refer la situatiile in care de la un drum la altul nivelul de ulei poate sa varieze cu aproape 10mm. Concret am fereastra de verificare aproape plina. Fac o etapa de drum, verific nivelul si e putin peste jumate. Mai fac o etapa, verific din nou si e din nou aproape plina. Ca sa eliminam factorii subiectivi pornim de la premisa ca stiu cum se verifica nivelul de ulei. So, any ideas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Bai baietip pe mine tot nu m-ati lamurit.... un gs 1200 de prin 2004-2005 cam cat mere? ce sfaturi dati la cumparare? hai cu vara 7000 EURO cu Wilbers fata-spate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Scuze pentru offtopic dar: Are cineva idee de ce variaza nivelul uleiului in baie? NU ma refer la consumul de ulei care este firesc ci ma refer la situatiile in care de la un drum la altul nivelul de ulei poate sa varieze cu aproape 10mm. Concret am fereastra de verificare aproape plina. Fac o etapa de drum, verific nivelul si e putin peste jumate. Mai fac o etapa, verific din nou si e din nou aproape plina. Ca sa eliminam factorii subiectivi pornim de la premisa ca stiu cum se verifica nivelul de ulei. So, any ideas? pune-l pe cric asa cum scrie-n carte si ai rabdare cateva ore bune. mergi cu el il pui in parcare in pozitia de citire, verifici uleiul dimineata Bai baietip pe mine tot nu m-ati lamurit.... un gs 1200 de prin 2004-2005 cam cat mere? ce sfaturi dati la cumparare? hai cu vara depinde de km. o idee-ti faci pe mobile.de daca m-as da la 1200, l-as alege p-ala cu 4 supape si pana-n 50,000km si gsa, care te duce la peste €10k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2012 Admin Share Postat Septembrie 16, 2012 Dupa stiinta mea, la boxere, fiind racite cu aer/ulei, exista pe circuit un termostat care nu permite uleiului sa ajunga in radiator atunci cind afara este rece, pentru a pastra temperatura optima. Atunci cind este cald si temperatura uleiului creste termostatul se deschide si permite uleiului sa ajunga in tot circuitul. De aici variatia. Repet, dupa stiinta mea.. Ca sa masori uleiul corect faci un drum sa incalzesti bine motorul, urci mobra pe cricul central, opresti motorul, astepti 5 minute si bagi okiul pe fereastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 daca m-as da la 1200, l-as alege p-ala cu 4 supape ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Ambreiaj picat la 16.000km, cardan picat la 30.000, 2000RON o revizie si argumentele contra celorlalte marci ca nu au comutatorul de manere incalzite si cel al computerului plasate ergonomic? Va recomand in pauza dintre sezoane drept citire: http://g1b2i3.wordpress.com/2008/01/21/hainele-cele-noi-ale-imparatului-de-hcandersen/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 ... si argumentele contra celorlalte marci ca nu au comutatorul de manere incalzite si cel al computerului plasate ergonomic? Asta-i tot ce ai inteles tu? Probabil ti-a luat ceva timp analiza asta; cand mai faci o pauza, citeste si tu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Aveti chef de joaca voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 pune-l pe cric asa cum scrie-n carte si ai rabdare cateva ore bune. mergi cu el il pui in parcare in pozitia de citire, verifici uleiul dimineata dupa stiinta mea 10 minute sunt suficiente pentru scurgerea uleiului si verificarea corecta a nivelului, nu-i nevoie sa fie lasat peste noapte. Dupa stiinta mea, la boxere, fiind racite cu aer/ulei, exista pe circuit un termostat care nu permite uleiului sa ajunga in radiator atunci cind afara este rece, pentru a pastra temperatura optima. Atunci cind este cald si temperatura uleiului creste termostatul se deschide si permite uleiului sa ajunga in tot circuitul. De aici variatia. Repet, dupa stiinta mea.. Ca sa masori uleiul corect faci un drum sa incalzesti bine motorul, urci mobra pe cricul central, opresti motorul, astepti 5 minute si bagi okiul pe fereastra. sunt avizat de prezenta respectivului termostat care controleaza fluxul catre radiator. insa ceea ce mi se pare bizar este ca nivelul pare sa fie mai mic dupa drumuri scurte (birou-acasa=4km) cand motorul n-are foarte mult timp sa se incalzeasca (si implicit sa deschida termostatul) decat dupa drumuri mai lungi. caz concret: vineri seara nivelul era la minim dupa ce m-am intors de la servici. sambata am plecat la Brasov si cand am ajuns nivelul era putin sub 1/2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 16, 2012 Admin Share Postat Septembrie 16, 2012 Se poate ca o anumita cantitate sa ramana pe circuit in radiator si furtunele lui, mai ales daca ai mers cu o seara inante la un drum scurt. Oricum, nu-ti bate capul, nu e nimic anormal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 1347785402[/url]' post='3232739']Va recomand in pauza dintre sezoane drept citire: http://g1b2i3.wordpr...-de-hcandersen/ Frumoasa pilda! Marketing si reclama in forma pura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Apropos: am citit azi ceva de genul ca ar exista mai nou o directiva EU cum ca poti repara masina/moto noi si la alte service-uri decat dealer oficial, fara sa pierzi garantia, stie cineva ceva? Mi se pare o initiativa de bun simt. Concurenta. Sper sa fie adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 dupa stiinta mea 10 minute sunt suficiente pentru scurgerea uleiului si verificarea corecta a nivelului, nu-i nevoie sa fie lasat peste noapte. sunt avizat de prezenta respectivului termostat care controleaza fluxul catre radiator. insa ceea ce mi se pare bizar este ca nivelul pare sa fie mai mic dupa drumuri scurte (birou-acasa=4km) cand motorul n-are foarte mult timp sa se incalzeasca (si implicit sa deschida termostatul) decat dupa drumuri mai lungi. caz concret: vineri seara nivelul era la minim dupa ce m-am intors de la servici. sambata am plecat la Brasov si cand am ajuns nivelul era putin sub 1/2. mai omu', tu ai pus o intrebare. eu de cand l-am luat si dupa ce i-am pus ulei subtire am vrut sa-l tin sub oservatie, asa ca am masurat uleiul dimineata dupa 950km, apoi monitorizat iar dupa 800km. dupa 10 minute nu mi se pare suficient decat sa stiu ca "are ulei" pe mina ma interesa consumul. daca ai dileme d-astea, o faci ca la carte sa poti dormi linistit bine, bine, 4 valve pe cilindru, vezi sa nu cazi de pe sa, Mi se pare o initiativa de bun simt. Concurenta. Sper sa fie adevarata. ca sa existe situatia asta ar trebui ca servisurile respective sa fie autorizate de biamveu. ai idee cat va cere bavaria pentru o crtificare de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.