Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Cheia si protectia (optionala) de far pt. enduro: Funny guy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Funny guy. Se zice troll. Editat Octombrie 2, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Mie-mi place... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Hmmmm, a lot of stills. Parca trebuia sa ne minunam cat de enduro e o vaca de sase tone. L-as da afara pe ala de la BMW marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Da handguardu' nu e inclus in aia fro 20000? Este Hmmmm, a lot of stills. Parca trebuia sa ne minunam cat de enduro e o vaca de sase tone. L-as da afara pe ala de la BMW marketing. Daca duci girafele la pascut cu BMW-ul, eu zic ca-i destul de enduro Hai ca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Daca duci girafele la pascut cu BMW-ul, eu zic ca-i destul de enduro Photoshop. Hai ca merge Nu merge, nu vezi ca se sprijina pe balustrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) 1349198877[/url]' post='3248616']Un GTL fara carene. Bleah. Si da, ciocul ala arata ca un ca.cat. Era culmea ca BMW sa renunte la cioc dupa ce aproape toti l-au adoptat. Pana si noul DL1000 model 2013 il are.Marea dezamagirii nu este claxonul sau semnalizarea, ci faptul ca nu au mers pana la cap cu motorul. Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei. Editat Octombrie 2, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Nu merge, nu vezi ca se sprijina pe balustrada. S-ar putea sa ai dreptate... Acum e mult mai clar... Editat Octombrie 2, 2012 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Este pe drum d-asta fac si eu enduro cu TDM-ul meu din 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Probabil este o varianta interimara spre adevaratul 1250 cu ambreiajul scufundat in ulei. La boxer nu cred ca se va intampla vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 fata arata ca si cum ar fi facut puzzle din costumul unui soldat imperial din Star Wars Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Poate asta a fost sursa de inspiratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 au mutat cardanul de pe o parte pe alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Nu mai avea loc de toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Vad eu bine sau sunt 2 radiatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Parca... Uite si nitel enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Parca... Twice the money to TT... Uite si nitel enduro Esti rau, sunt sigur ca poate mai mult. Nu mai avea loc de toba Pai, sincer, la nici o mobra mai recenta ( exceptand ceva vitezane si italience ) nu prea mai vezi tobe misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Esti rau, sunt sigur ca poate mai mult. Sunt fan BMW-uri, dar nu si BMW-isti. Imi place utilaju' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Frumos manca l ar tata, mai putin ciocul. Pbbil or sa faca bani buni Wunder si TT cu o varianta mai normala. Asteptam GSA ul, preturile si beta tester ii ....eu nu m as baga sa schimb DOHC ul pana nu face noua jucarie cam doi ani pe piata. Editat Octombrie 2, 2012 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 - anvelope cu dimensiuni in premiera: 120/70-19 (fata) si 170/60-17 (spate) Astea o sa doara... Marea mea dezamagire, mai ales dupa ce recent am facut teste cu trei motociclete cu sistemul clasic: actionarea semnalizatoarelor. progres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Pai si asta tot DOHC pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Sunt fan BMW-uri, dar nu si BMW-isti. Imi place utilaju' Nici mie nu-mi displace. Daca e mai convenabil ca ala vechi o sa vedem... daca nu, pp ca ala vechi se ieftineste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 (editat) Daca e mai convenabil ca ala vechi o sa vedem... daca nu, pp ca ala vechi se ieftineste. Ca politici de pret nu cred ca se ieftineste nimic...targetul lor de consumatori e destul de clar definit,mira m as sa nu fie cam cum 500-1000EUR peste modelul anterior. Pe segmentul asta e multa lume dispusa sa aloce banii pt upgrade, mai ales cei ce nu s au regasit in modelele concurentei. Editat Octombrie 2, 2012 de eti_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Astea o sa doara... progres Tehnic, nu doare, cred ca din contra; financiar, da, si eu m-am gandit imediat la asta, logic este posibil dar nu la asta se reduce totul in viata, esti avizat si daca nu vrei, nu cumperi. Oricum, pe langa toate celelalte costuri, diferenta nu poate fi de speriat. Legat de semnalizatoare, stiu, este chestie de gust dar mai ales de obisnuinta, discutia este deja clasica si lunga. Eu insa le-am avut pe ambele si dupa ce te obisnuiesti, este muult mai intuitiv si mai la indemana cu "sistemul bmw"; cum am zis, am mai condus iar clasic si de exemplu la multe manevre consecutive, mai ales in aglomeratie, cand te joci mult si cu ambreiajul, sistemul clasic mi se pare obositor. Deci eu vad progresul clar in favoarea sistemului bmw, cu tastele alea mari si foarte usor de actionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.