Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

s-al schimbe sa pot lua mai ieftin modelul actual. cred ca in canada de data asta, si mult mai ieftin

 

S-ar putea sa te inseli! Iar 1150ADV a fost o dovada concludenta la vremea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, tu mai lipseai d-aici :cheers:

 

Toti pentru unul si unul pentru toti :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt, nu stiu motoreta bavareza pe segmentul asta, la care sa o fi nimerit-o cu desenul.

Segmentul asta este creat de BMW. Segmentul asta are ca referinta GS-ul. Segmentul asta = GS. Tot ce apare in segmentul asta este automat comparat cu geseul. In momentul in care comparatia imediata se va face cu (sa zicem) Triumphul atunci se poate vorbi de altceva. Io cred ca tu nu ai nimerit-o.

 

PS: Triumphul arata de o mie de ori mai bine ca GS-ul. Ar trebui sa is creeze o clasa a lui.

 

S-ar putea sa te inseli! Iar 1150ADV a fost o dovada concludenta la vremea lui.

1150 GS Adv Arctic White inca se vinde cu aceleasi preturi ca un 1200 GSA SH. Last of its breed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1150 GS Adv Arctic White inca se vinde cu aceleasi preturi ca un 1200 GSA SH. Last of its breed.

 

nu chiar pentru un adv care imi facea co ochiul ar fi trebuit sa pun inca €3k-4k, de acord mult mai tanar, dar la aceeasi km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin pe care l-am gasit in Olanda (1150 Adv 2006) este peste 10.000 eur. E drept ca are doar 5000 km la bord. Probabil ca omul si-a luat 1200 imediat si l-a tinut p-asta de colectie. Sunt oameni care dau peste 8000 eur pe el.

 

post-22521-0-29969800-1349346548_thumb.jpg

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la oile noastre, are cineva idee de dimensiunile jantelor spitate de la noul model? Pe mine ma duce capul ca n-ar fi trebuit sa se modifice din lipsa de cauciucuri, dar poate cineva sa confirme?

 

Asta ca sa nu ma aventurez sa intreb daca jantele pentru modelele anterioare se vor potrivi pe asta nou. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fata parca si mie mi se pare schimbata zona axului. La spate insa... pozitia cardanului nu-i neaparat un impediment. Pur si simplu se pune roata pe partea cealalta. Ca la masini. Intrebarea e daca mai au aceeasi pozitie orificiile pentru prezoane.

 

LE: uneori un refresh dat la vremea lui face minuni! :)

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind la oile noastre, are cineva idee de dimensiunile jantelor spitate de la noul model? Pe mine ma duce capul ca n-ar fi trebuit sa se modifice din lipsa de cauciucuri, dar poate cineva sa confirme?

 

Jantele sunt si ele mai late: 3x19" fata de 2,5x19" si 4,5x17" fata de 4x17".

 

---------------------------------------------------------------

 

Cred ca cea mai completa descriere a noului model se afla in comunicatul oficial de presa BMW.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-al schimbe sa pot lua mai ieftin modelul actual. cred ca in canada de data asta, si mult mai ieftin

 

Da cu siguranta o sa iti cumperi in canada unul mult mai ieftin la cat de mica este piata de motociclete Bembe. Vazusem unul din 2010 cu cateva zeci de mii de km si cerea pe el 20 de mii de para. Ceva mai multe sanse sa gasesti ceva ok e in state, dar si acolo sunt destul de rare. Welcome to the cruiser land! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu siguranta o sa iti cumperi in canada unul mult mai ieftin la cat de mica este piata de motociclete Bembe. Vazusem unul din 2010 cu cateva zeci de mii de km si cerea pe el 20 de mii de para. Ceva mai multe sanse sa gasesti ceva ok e in state, dar si acolo sunt destul de rare. Welcome to the cruiser land! :cheers:

 

$20,600, adica sub €16k, ce zici, il iau mai ieftin ca-n iurop?

http://www.bmw-motorrad.ca/bikes/R1200GSAD

 

$17kUSD, adica putin peste €13k

http://countryrode.com/sales/bmwline.php

 

cum ie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

$20,600, adica sub €16k, ce zici, il iau mai ieftin ca-n iurop?

http://www.bmw-motor...bikes/R1200GSAD

 

$17kUSD, adica putin peste €13k

http://countryrode.c...les/bmwline.php

 

cum ie?

 

Ala e pretul de baza fara nici o taxa. Adauga taxele (TVA-ul, transport si preparare plus alte minunatii la care nici nu te astepti) si sa vezi ce iese. Stiu ce vorbesc pentru ca locuiesc in Montreal. Am un amic care si-a luat anul asta gs-ul de 650 si l-a ajuns la 12 mii fara accesorii (desi pe net este trecut 8.800). Nu m-ar mira sa treaca de 30 de mii ala de 1200 fara cine stie ce accesorii. Dar lasa ca e bine asa, marketing-ul functioneaza, rotita se invarte si toata lumea e fericita :friends:.

 

 

 

 

(Acum astept replica cu strugurii :bounce:)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jantele sunt si ele mai late: 3x19" fata de 2,5x19" si 4,5x17" fata de 4x17".

 

Multam'! Ma asteptam ca jantele de aliaj sa fie mai late din moment ce au schimbat dimensiunile cauciucurilor. Ma intrebam insa cum sta treaba la spitate. Am vazut ceva filmulete/poze cu GS-uri incaltate cu gume de scandal si ma indoiesc ca exista asa ceva pe 170.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentul asta este creat de BMW. Segmentul asta are ca referinta GS-ul. Segmentul asta = GS. Tot ce apare in segmentul asta este automat comparat cu geseul. In momentul in care comparatia imediata se va face cu (sa zicem) Triumphul atunci se poate vorbi de altceva. Io cred ca tu nu ai nimerit-o.

 

 

Mea culpa!! Ai dreptate!!! Ar trebui ca GS-ul sa formeze o clasa aparte, pentru ca enduro-touring nu prea este (este mai mult touring decat enduro), adventure nici atat, nici touring pursange nu este (acolo sunt alti jucatori), astfel incat este greu de spus ce este de fapt acest GS...GS-ul este unic, nu poate fi comparat cu nimic si nimeni si nimic nu se poate compara cu el. Cred ca si pe forum ar trebui sa ii deschidem un subforum separat de cel pe care ne aflam acum: enduro touring &adventure..

PS. Chiar daca segmentul asta (tocmai am propus sa se numeasca GS) = GS, tot urat este. :laugh:

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e pretul de baza fara nici o taxa. Adauga taxele (TVA-ul, transport si preparare plus alte minunatii la care nici nu te astepti) si sa vezi ce iese. Stiu ce vorbesc pentru ca locuiesc in Montreal. Am un amic care si-a luat anul asta gs-ul de 650 si l-a ajuns la 12 mii fara accesorii (desi pe net este trecut 8.800). Nu m-ar mira sa treaca de 30 de mii ala de 1200 fara cine stie ce accesorii. Dar lasa ca e bine asa, marketing-ul functioneaza, rotita se invarte si toata lumea e fericita :friends:.

 

 

 

 

(Acum astept replica cu strugurii :bounce:)

 

ok, ontario, 14%, new york 9.5% VAT in limbaj europenistic, PST GST in limbaj canadian (in cazul in care-o iei din alberta platesti numai GST)

pe tsunami (FZ6 de la 10,900 am scos-o la $9500 parca)

cum ai da-o america e mai ieftina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...