foxbat Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Nu stiu daca sunt pozele reale, iti pun aici ce mi'a zis omu' in ultimul mail: Re: Subito.it - Risposta a: BMW1200 incidentata Hide Details FROM: luciano1200@email.it TO: marcel_tulbure@yahoo.com Message flagged Thursday, November 23, 2012 8:30 PM Per chi mi offre 3600 euro se la porta a casa...per adesso mi hanno dato conferma 3500 euro.se tu mi dai 3600 te la do a te...il discorso per radiazione estero la pago io. 80 euro. ABS,borsa laterali in tinta, manopole riscaldate, presa supplementare, topcase con portapachino,borsa serbatoio originale, computer Sempre tagliandata BMW.Vendo per cambio tipologia .Grazie. e un pret corect pt o mobra , restul sunt aberatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 e un pret corect pt o mobra , restul sunt aberatii Parca ai spus ca nu vrei sa faci flame... asadar, de ce continui sa bati campii aiurea? Piata (cererea si oferta) regleaza preturile, asa cum este normal, nu conteaza ce ti se pare tie aberant sau nu. Daca cineva cere mai mult decat face, fie nu vinde, fie lasa pretul pana vinde. Asadar, inainte sa escaladeze aiurea discutia asta stupida, ne oprim aici? Sau fa te rog un topic separat pe aceasta tema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Gandindu-ma la discutia avuta in urma cu ceva timp aici pe topic in legatura cu repartitia maselor fata/spate la boxer, mi-am adus aminte de un mic amanunt, valabil la GS/A: probabil ca si pozitia topcase-ului poate influenta, in mica masura, acest raport, cu atat mai mult cu cat topcase-ul este montat destul de mult catre spate. Pozitia topcase-ului influenteaza ... pe naiba ...! Nu sunt subiectiv, da' GS-ul este super scula! Merge de rupe - si cu greutate (pe spate) si pe offroad! N-aveti idee cata greutate aveam aici - si avea cele mai de rahat cauciucuri pe care le-au pus vreodata Battle Wing ...! Imi pare rau ca nu am facut poze cand am mers pe aratura! S-a intamplat in 2010, cand am scurtat drumul catre plaja. Ca de obicei eram singur si mi-a fost teama ca daca opresc ... acolo ramaneam! Brazda parea proaspata si aveam o gramada de bagaj, asa ca m-am saltat pe scarite si am aplicatr regula mersului pe nisip - i-am dat gaz! Recunosc, cand am ajuns la capatul tarlalei eram fleasca - si datorita sentimentului de frica prin care am trecut, dar si de bucuria care m-a invadat la sfarsit! Au fost cam 400m, dar ... pareau ca nu se mai termina! Dupa ce-am razbit, am pupat-o! Atunci mi-am multumit ca aveam Heidenau K60 pe ea. Dupa mine, echipat cu TKC80, GS / GSA-ul chiar ca este ... unstoppable! Cu vibratii, cu cardane care sar / se rup, cu toate neajunsurile si defectele pe care le are, GS-ul ... ramane GS! Odata ce-ai mers pe un GS / GSA, nu-ti poti dori decat ... sa ai unul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Fiecare cioara-si lauda puiul, ca e frumos, cel mai frumos! Sa vedem cand o veni celalalt cioroi, ce o sa zici de cel vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Odata ce-ai mers pe un GS / GSA, nu-ti poti dori decat ... sa ai unul! nu te contrazic, eu sunt de acceasi parere doar ca in fraza de mai sus am inlocuit "GS/GSA" cu altceva. am mers cu GS ul inainte insa misto pozele, bravo Parca ai spus ca nu vrei sa faci flame... asadar, de ce continui sa bati campii aiurea? Piata (cererea si oferta) regleaza preturile, asa cum este normal, nu conteaza ce ti se pare tie aberant sau nu. Daca cineva cere mai mult decat face, fie nu vinde, fie lasa pretul pana vinde. Asadar, inainte sa escaladeze aiurea discutia asta stupida, ne oprim aici? Sau fa te rog un topic separat pe aceasta tema. scuza ma, am postat intial mirat de avalasa de GS-uri la vanzare, apoi am citit din urma si am raspuns la un post cu vanzarea gs-ul italian. chiar nu postam sa flame-z. pur si simplu pt o mobra cazuta pretul era ok. si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ). stiu ca putem discuta in contradictoriu tu fiind un veteran am bmw-ului, eu unul fan de japoneze si cu pareri bine definite in timp atat tehnic cat si uman, deci n-are rost sanatate si multumesc de antentionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 Pozitia topcase-ului influenteaza ... pe naiba ...! Topcase-ul plin cate clar la cca 10kg iar mutarea lui cu cca 30-40cm mai in fata nu cred ca este chiar egala cu zero, adica e vorba de fizica/mecanica. Ma rog... Nu inteleg insa legatura intre ce am spus eu si toata povestea ta cu teama ta, ce anvelope ai folosit etc. Eu ma referisem la tendinta de ridicare pe o roata la accelerari viguroase, cu atat mai mult cand este incarcata sau/si se urca o rampa. Dar nu mai conteaza; important este ca pt cine gaseste avantajos, topcase-ul se poate monta si altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Sau eventual lestat pe fata cu 40-50 kg de plumb. Ca de controlul tractiunii BMW inca nu a auzit. Sa vedem la primavara ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 nu te contrazic, eu sunt de acceasi parere doar ca in fraza de mai sus am inlocuit "GS/GSA" cu altceva. am mers cu GS ul inainte insa misto pozele, bravo scuza ma, am postat intial mirat de avalasa de GS-uri la vanzare, apoi am citit din urma si am raspuns la un post cu vanzarea gs-ul italian. chiar nu postam sa flame-z. pur si simplu pt o mobra cazuta pretul era ok. si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ). stiu ca putem discuta in contradictoriu tu fiind un veteran am bmw-ului, eu unul fan de japoneze si cu pareri bine definite in timp atat tehnic cat si uman, deci n-are rost sanatate si multumesc de antentionare. Ca idee. Cunosc si eu persoane care au cumpatrat un BMW sub pretul pietei dupa care au blestemat ca au avut probleme cu mobra. Atentie cand se vinde o mobra sub pretul pietei 90% are ceva bube de aceea e mai ieftina. Mai ales in vest unde sa vopsesti sa sa repari ceva ce este mai serios avariat te costa o avere.Mai exista si cand vanzatorul are nevoie de bani urgent si vinde mai ieftin( cei 10%). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 29, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) de cand a fost anuntata aparitia modelului cu racire pe apa posesorii de modele anterioare scad pretul la revanzare cu 80% am gasit cazuri in care le .au si donat........ eu zic ca, cei interesati de un chilipir sa nu se bage inca ...prevad un discount la nivelul ....".vanzatorul ii va plati si rca ul pe anul urmator cumparatorului"...numai sa scape de rabla asta de 1200 gs/gsa deci ....asteptati ...momentul potrivit Editat Noiembrie 29, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Pe tema pretului, acesta va fi ultimul meu post....dar: Daca motorul asta: http://www.subito.it/moto-e-scooter/bmw-r-1200-gs-catania-53386275.htm care costa 5000 de euro, si se presupuna ca ar fi OK, stau si ma gandesc cat trebuia sa ceara tipul pe GS'ul pe care il trantise si numa' el stie ce i'o fi spart ?!? Ala ceruse 3700 de euro pe un motor SPART !!! Ce e asa iesit din comun ? Sau chiar asa carcotasi si plictisiti sa fie unii useri ? Io inteleg ca unii s'au ars cu supa, dar uneori iaurtul chiar e RECE ! In fine...spor in ceea ce faceti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Pe tema pretului, acesta va fi ultimul meu post....dar: Daca motorul asta: http://www.subito.it...ia-53386275.htm care costa 5000 de euro, si se presupuna ca ar fi OK, stau si ma gandesc cat trebuia sa ceara tipul pe GS'ul pe care il trantise si numa' el stie ce i'o fi spart ?!? Ala ceruse 3700 de euro pe un motor SPART !!! Ce e asa iesit din comun ? Sau chiar asa carcotasi si plictisiti sa fie unii useri ? Io inteleg ca unii s'au ars cu supa, dar uneori iaurtul chiar e RECE ! In fine...spor in ceea ce faceti ! Yzu-le nu trebuie sa te oftici dar sa sti ca sunt unii oameni( nu vb de tine) care vrea sa cumpara un BMW brici la care nu ai nimic de facut cel putin 3 sezoane dar sa fie si foarte ieftin. Uita eu am cumparat R 1100R -ul meu la 4700 euro in 2006 cand avea 10 ani. Dar in pretul asta am avut carte service cu inspectia facuta la BMW in germania, inainte sa cumpar care si s-a vazut pe motocicleta - baterie nou, placute noi, facut balans, schimbat lichide etc. Am dat mai mult dar am primit mai mult. Eu in directia asta bat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) @budd Chiar stiu ce e ala un cardan, spre deosebire de altii. Cat despre faza cu trollatul, las-o moale, nu ma cunosti sa faci afirmatii despre mine. Pai ia spune-ne ce ai auzit de la uzeru ilarie daca nu trolezi. Cum dracu sa sara cardanul cand ala sta bine mersi intr-un casing. Are you fucking nuts? Daca "sare cardanul" (exprimare imbecila in cazul unei mobre) se duce dracu' tot trenul spate (mai ales in cazul BMW R1XXXGS). Ca de controlul tractiunii BMW inca nu a auzit. Funny guy. Editat Noiembrie 29, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Inteleg ce spui, dar cand am pus anuntul gasit, care NU era al meu, sincer m'am gandit la cei care ar vrea sa aiba un 1200 GS, accesibil la pret, chiar daca, o iarna intreaga ar tot mesteri la el, cu niste costuri reduse de reparatie. Scarverul meu, l'am luat din Belgia la 4000 km, cu 3500 de euro. De ce asa ieftin pt. nr infim de kilometri ? Pt ca fost trantit. Ei bine, acest aspect nu m'a deranjat, pt ca , cu 2-3 lei, un litru de vopsea si un ciocan, l'am adus intr'o stare care mi'a permis ulterior sa ma folosesc de el 60.000 km FARA PROBLEME ( majore, exceptand consumabilele) Deci cum eu m'am descurcat, am zis ca poate e cineva care ar face ca si mine. In fine, fiecare e liber sa isi ia motor cat mai nou, cumparat de preferinta de la un medic trecut de 50 de ani, neamt de regula, iar motorul sa nu aiba mai mult de 25.000 km ( chiar daca e un tourer ce inghite sute de mii de km in 2-3 sezoane ) si care sa aiba carte service, iar service'ul sa' fi facut doar la reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 Fiecare cioara-si lauda puiul, ca e frumos, cel mai frumos! Sa vedem cand o veni celalalt cioroi, ce o sa zici de cel vechi. Pai iti spun de acum ce zic despre cel vechi: IL VREAU INAPOI! Prin urmare sa nu fi surprins daca anu' viitor ma vei vedea iar pe un GSA! Ca o sa fie cel pe care l-am avut, sau altul nou ... ramane de vazut. Am chibzuit mult si decizia este irevocabila: GSA-ul este singurul motor care ma intereseaza si care se pliaza pe nevoile si cerintele mele! Recunosc in fata natiunii ca-mi pare rau ca l-am vandut, dar ... nu e un capat de lume! Daca-mi ajuta bunul Dumnezeu si ma tine sanatos, tot pe Adventure voi merge la mare. Scurt si la obiect: modelul nou pe mine nu ma intereseaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Aureliane, putina chibzuinta, ce naiba. Il cumperi, il vinzi, il cumperi inapoi. Hotaraste-te, sau ai baut apa dupa Doru. Cu orice motor vei merge, placerea de a te insoti pe litoral ramane. Mi-am completat echipamentul si abia astept noul sezon. Nu sunt inca hotarat la cauciucuri. Chiar nu se pot folosi Turancele pe plaja? Ca am o mica alergia la cramponate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 30, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2012 Aureliane, putina chibzuinta, ce naiba. Il cumperi, il vinzi, il cumperi inapoi. Hotaraste-te, sau ai baut apa dupa Doru. Cu orice motor vei merge, placerea de a te insoti pe litoral ramane. Mi-am completat echipamentul si abia astept noul sezon. Nu sunt inca hotarat la cauciucuri. Chiar nu se pot folosi Turancele pe plaja? Ca am o mica alergia la cramponate. cromozonul '. feminim predomina la TAU INTRA IESI INTRA IESI..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Insoara-te odata! Poate asa te faci bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 30, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2012 Insoara-te odata! Poate asa te faci bine. m.as dar nu am LAZI .....DE ZESTRE a zis nevasta'mea ca nu ma ia asa cu motocicleta cheala deci.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Bune BMW-urile... Mi-a povestit un tip,din CJ,ca avea(sau mai are) o javra mare si urata care i-a rontait, la propriu,acareturile de la injectoare,de pe ambele parti...Puri si simplu i-a distrus tot....Vorba cantecului BOXER: ti-am ciordit bujia-'n trei secunde....Long way down si long way up.Povesti!!!Si cand ma gandesc la batrana mea Africa Twin...Pana una alta tot de la rasarit se da ora exacta.No offence!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Pai iti spun de acum ce zic despre cel vechi: IL VREAU INAPOI! Scurt si la obiect: modelul nou pe mine nu ma intereseaza! Tu ai aflat ceva si nu vrei sa ne spui!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Aureliane, putina chibzuinta, ce naiba. Il cumperi, il vinzi, il cumperi inapoi. Hotaraste-te, sau ai baut apa dupa Doru. Cu orice motor vei merge, placerea de a te insoti pe litoral ramane. Mi-am completat echipamentul si abia astept noul sezon. Nu sunt inca hotarat la cauciucuri. Chiar nu se pot folosi Turancele pe plaja? Ca am o mica alergia la cramponate. Ce vrei omule, eu sunt mai nehotarat ...! Pai acum chiar ca m-am decis si nu mai exista niciun pic de dubiu: GSA-ul, numai GSA-ul si doar GSA-ul! De cand l-am vandut am tot analizat si mi-am dat seama ca pentru nevoile mele el este ... "the only one!" Cat despre cauciucuri ... nu stiu ce sa zic! Imi aduc aminte ca - undeva prin paginile de inceput ale topicului - Ianachim a pus o poza cu gloaba lui, care a ramas prin nisipul plajei de la Vama Veche, fiindca nu avea potcoavele bune! Iti spun ca daca o singura data vei incerca TKC-ul 80, doar cu ele vei merge ulterior! Eu le-am schimbat pe la 10000km pe amandoua, pentru ca spatele incepuse sa-mi fuga pe nisip - fata find inca buna. Cand ai cauciucuri de strada, nu ai bagaj si nu mergi singur, se vede treaba ca razbesti - sau nu?! Tu ai aflat ceva si nu vrei sa ne spui!! Nu, nicidecum! Desi initial asta a fost in capul meu, cred ca acum sunt printre putinii care nu vor sa faca pasul! Pur si simplu am analizat noul model si am decis ca nu este ce-mi trebuie mie. Are intr-adevar cateva elemente noi ce sunt destul de interesante si tentate, dar ... raman la ce-am avut! Si la Bavaria mi-au spus sa mai astept si sa-mi iau noul model - pentru ca "asa si pe dincolo"- da' GSA-urile din showroom imi spuneau ca sa nu-i bag in seama ...! Iar cand ma uit la pozele pe care le-am facut galbiorului ... recunosc ca mai vars cate o lacrima si-mi vine sa-mi dau palme! Asa-mi trebuie, ca nu mi-am ascultat nevasta ...! Ca sa merg cu 90 - 110km/h nu-mi trebuie 125cp. GSA-ul are cateva chestii care - acum ca nu-l mai am - m-au convins ca este cel mai potrivit pentru mine. Nu cred c-am sa pot astepta pana apare noul GSA. Viata e scurta, iar vara la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 m.as dar nu am LAZI .....DE ZESTRE a zis nevasta'mea ca nu ma ia asa cu motocicleta cheala deci.......... E sa dea dracu sa-ti pui cutiile pe motor si sa nu te insori, ca-ti urez sa faci numai gemeni, cate 2-3 la vrej. De sfantul Andrei, un Andrei ti-a sudat cutia decupata. A iesit beton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 30, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2012 E sa dea dracu sa-ti pui cutiile pe motor si sa nu te insori, ca-ti urez sa faci numai gemeni, cate 2-3 la vrej. De sfantul Andrei, un Andrei ti-a sudat cutia decupata. A iesit beton. iupiii sa bun berea rece atunci????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Lasa berea, lasa gargara, fugi si cumpara verighetele. Hai la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 salutare motoristi! je nu pricepe o trebusoara. de ce e motoretu asta atat de laudat cand noul KTM 1190 Adv R este peste el. il bate la toate capitolele esentiale! daca ar fi avut si cardan ar fi rupt gura targului. sunt curios care ar fi rezultatele unui test comparativ intre astea doua capre! hai, la multi ani.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.