ERU Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Ovidiule asculta-l pe Bogdan si in nici un caz sa nu-ti iei 800-le. Imi place sa fiu "one of a kind" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) Intre timp am primit o superoferta la 1200 GS,modelul 2012. Inca nu m-am hotarat,dar nu mai suport sa merg in garaj si sa vad ca lipseste ceva Japonezele tale sunt scumpe! Crosstourer,etc De ce ai da un 2010 aproape nou si ai cumpara un 2012? Ca nu prea inteleg.... Editat Februarie 3, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Nu dau banii pana nu-l vad,miros! Mi-e ca dureaza,pana il aduc,pana baga vreunul la drive test,n-am rabdare! In cazul tau, numai sa-l vezi sau sa-l testezi nu te ajuta la nimic. Este clar, la toate capitolele, mai bun decat cel vechi, care daca tie ti-a placut, pe cel nou, o sa-l venerezi. Daca ai indoieli mai asteapta un an sa vezi cum se comporta dpdv fiabilitate sau probleme evidente. Sincer nu prea cred. De data asta BMW pare ca a ascultat mai mult de cei care au criticat vechiul GS decat de ultasii care-l vedeau perfect oricat de inegal era. In afara de senzorii ABS, TC la vedere si angrenajul cardanului, la fel ca la cel vechi eu nu-i vad puncte slabe. Pana si pretul pare mai omenos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Bogdane recunoaste ca iti doresti un BMW de cand ai dat F-ul !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 De ce ai da un 2010 aproape nou si ai cumpara un 2012? Ca nu prea inteleg.... Am zis doar ca am primit o superoferta,care e tentanta si ca sa-i raspund si lui Bogdan vreau sa-l vad si sa-l testez ,pe asta nou,ca sa-mi dea impulsul! Sunt convins ca e super,dar vreau sa ma conving pe propia piele ca merita! Nu pierd nimic daca mai astept,dimpotriva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Bogdane recunoaste ca iti doresti un BMW de cand ai dat F-ul !!!!! GS -ul nou este mai bun decat cel vechi, dar mai are pana sa-l ajunga pe ST. Cele cateva brizbrizuri electronice copiate dupa Multistrada nu ma impresioneaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Suporti de bagaje pt GS1200 cu extensie de autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 5, 2013 Autor Share Postat Februarie 5, 2013 pentru gs poti spune marire de autonomie pentru un gsa 33 litri sunt sufucienti pentru 400-450 km in stilul meu de mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Evident, la GSA nu mai trebuie nimic dpdv autonomie la GS se cam cere, 20 L sunt cam putini. Editat Februarie 5, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Cam putini insa doar pt putini In europa nu vad unde sa mergi sa nu gasesti o pompa dupa 400 km (cat as face eu cu un plin de 20 l). Deseori am facut 600 km cu un rezervor si pot sa spun ca intra lejer 35 l in ADV (am alimentat atat de cateva ori, de la pompe diferite, ca imi place sa merg pana la ultima picatura). Editat Februarie 5, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2013 Admin Share Postat Februarie 5, 2013 Evident, mergand cu ele in 90% din cazuri pe asfalt riscul sa nu dai de-o benzinarie este imens! De aici necesitatea unor canistre suplimentare, ma gandesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Asta e! Fiecare-si stie mai bine socotelile. Eu ma simt mai linistit cu 5 L rezerva chiar daca i-am folosit de putine ori. Mai des i-au folosit colegii de plimbare care fie dintr-un senzor defect fie dintr-un consum exagerat au ramas in pana. Cel mai aproape de pana prostului am fost in Franta unde din cauza benzinariilor automate spre seara am mers cu vapori. Amaratele noastre de carduri valabile in toata Europa nu erau bune si pt ei. Editat Februarie 5, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) cica e PERFECT! eu unul tind sa-i cred. Oare la noi sa va face ceva special pentru aniversarea de 90 ani moto bmw? poate baga un test-drive new 1200GS..... Editat Februarie 5, 2013 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 nu zice ca e perfecta, zica ca pentru ei (bmw) e perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Salutare si la multi ani pe 2013. Am nevoie de sugestii pt parbriz enduro cam la jumate din inaltimea celui standard. propuneri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Am nevoie de sugestii pt parbriz enduro cam la jumate din inaltimea celui standard. propuneri? Si eu am cautat inca de cand mi-am luat motocicleta si am decis pt. asta, bun ca pret si exact ce-mi doream: http://www.wunderlich.de/shopart/8110142-1-3070/Shop/Teilepool/8/Touren-Sportscheibe-R-1200-GS-Adventure.htm Nu e chiar jumatate din cel original dar suficient de jos cat sa nu mai am turbulente in casca. Iar daca era mai scund, nu-mi mai proteja navi. Imi luasem si aripioarele alea de ADV dar, parbrizul fiind suficient de lat la partea inferioara, am considerat ca nu-mi trebuie si am renuntat sa le mai montez. Editat Februarie 6, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Amanunte semantice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Pare sa aiba un pret competitiv. Multam de sugestie....pt off road o sa dau jos aripioarele, oricum o sa o scap pe jos, deci mai putine piese de stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 6, 2013 Admin Share Postat Februarie 6, 2013 Bogdane, nu te lasi pina nu arunca baietii de pe aici cu cartofi in tine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Pa criza asta, buni si cartofii! Acum legat strict de noul GS am tot spus-o, saltul este substantial, cel mai mare in intreaga evolutie a boxerului in generat si a GS-ului in special. Editat Februarie 6, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 6, 2013 Admin Share Postat Februarie 6, 2013 Redresorul l-ai cuplat direct la bornele bateriei sau prin intermediul prizei motocicletei? Daca ai incarcat prin priza este simptom ca nu ai folosit un incarcator pt.sistemul can-bus, cum este la 1200GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi. http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.pro-bike.ro%2Fforums%2Findex.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dattach%26section%3Dattach%26attach_id%3D218638&ei=xMESUe_ZDIHZtAbQn4HYBg&usg=AFQjCNG1pqkDhRLsQnmoBxJQ7RAhqeKytw&sig2=hbR2oz-Wt32vcdQwFqvrMw&bvm=bv.41934586,d.Yms&cad=rja Asta e manualul. Cauzele pot fi mai multe. Afla care e cauza la tine din el. Daca nu te descurci cu engleza, da detalii, numai un led sta aprins, palpaie, etc, da toate detaliile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Sam Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salutare, Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase? L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase?L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine Nu sunt 100% de ce zic acum dar din cate stiu se comanda butucul la BMW si apoi cand bagi prima data cheia in el, se va configura pe cheia ta si asa ramane.Cel mai sigur o sa stii cand mergi la ei sa-l comanzi. Pare sa aiba un pret competitiv. Multam de sugestie....pt off road o sa dau jos aripioarele, oricum o sa o scap pe jos, deci mai putine piese de stricat Eu il folosesc ca si parbriz permanent. Ca si pret, cand l-am luat a fost si mai competitiv: 89€. Vezi ca tu la ADV trebuie sa renunti la bara superioara de la parbrizul tau si sa comazi saibele de plastic si suruburile de la GS, scrie jos in pagina. Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva? Inceraca si la alta motocicleta si vezi ce se intampla Editat Februarie 7, 2013 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.