Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre timp am primit o superoferta la 1200 GS,modelul 2012.

Inca nu m-am hotarat,dar nu mai suport sa merg in garaj si sa vad ca lipseste ceva :(

Japonezele tale sunt scumpe! Crosstourer,etc

De ce ai da un 2010 aproape nou si ai cumpara un 2012? Ca nu prea inteleg.... Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dau banii pana nu-l vad,miros!

Mi-e ca dureaza,pana il aduc,pana baga vreunul la drive test,n-am rabdare!

In cazul tau, numai sa-l vezi sau sa-l testezi nu te ajuta la nimic. Este clar, la toate capitolele, mai bun decat cel vechi, care daca tie ti-a placut, pe cel nou, o sa-l venerezi. Daca ai indoieli mai asteapta un an sa vezi cum se comporta dpdv fiabilitate sau probleme evidente. Sincer nu prea cred. De data asta BMW pare ca a ascultat mai mult de cei care au criticat vechiul GS decat de ultasii care-l vedeau perfect oricat de inegal era. In afara de senzorii ABS, TC la vedere si angrenajul cardanului, la fel ca la cel vechi eu nu-i vad puncte slabe. Pana si pretul pare mai omenos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai da un 2010 aproape nou si ai cumpara un 2012? Ca nu prea inteleg....

Am zis doar ca am primit o superoferta,care e tentanta si ca sa-i raspund si lui Bogdan vreau sa-l vad si sa-l testez ,pe asta nou,ca sa-mi dea impulsul! Sunt convins ca e super,dar vreau sa ma conving pe propia piele ca merita!

Nu pierd nimic daca mai astept,dimpotriva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam putini insa doar pt putini :)

In europa nu vad unde sa mergi sa nu gasesti o pompa dupa 400 km (cat as face eu cu un plin de 20 l).

Deseori am facut 600 km cu un rezervor si pot sa spun ca intra lejer 35 l in ADV (am alimentat atat de cateva ori, de la pompe diferite, ca imi place sa merg pana la ultima picatura).

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e! Fiecare-si stie mai bine socotelile. Eu ma simt mai linistit cu 5 L rezerva chiar daca i-am folosit de putine ori. Mai des i-au folosit colegii de plimbare care fie dintr-un senzor defect fie dintr-un consum exagerat au ramas in pana. Cel mai aproape de pana prostului am fost in Franta unde din cauza benzinariilor automate spre seara am mers cu vapori. Amaratele noastre de carduri valabile in toata Europa nu erau bune si pt ei.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de sugestii pt parbriz enduro cam la jumate din inaltimea celui standard. propuneri?

 

Si eu am cautat inca de cand mi-am luat motocicleta si am decis pt. asta, bun ca pret si exact ce-mi doream:

http://www.wunderlich.de/shopart/8110142-1-3070/Shop/Teilepool/8/Touren-Sportscheibe-R-1200-GS-Adventure.htm

 

Nu e chiar jumatate din cel original dar suficient de jos cat sa nu mai am turbulente in casca. Iar daca era mai scund, nu-mi mai proteja navi.

Imi luasem si aripioarele alea de ADV dar, parbrizul fiind suficient de lat la partea inferioara, am considerat ca nu-mi trebuie si am renuntat sa le mai montez.

 

 

 

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pa criza asta, buni si cartofii!

Acum legat strict de noul GS am tot spus-o, saltul este substantial, cel mai mare in intreaga evolutie a boxerului in generat si a GS-ului in special.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Redresorul l-ai cuplat direct la bornele bateriei sau prin intermediul prizei motocicletei?

Daca ai incarcat prin priza este simptom ca nu ai folosit un incarcator pt.sistemul can-bus, cum este la 1200GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un procharger Saito, l-am cuplat la bateria motocicletei, s-a aprins un led galben care zice ca bateria se incarca, dar dup cca. 1 minut, s-a aprins un led rosu care zice ca bateria este defecta. Am dat cu spray de contact, am mai miscat de fir, iar a revenit pe ledul galben si dupa scurt timp a sarit pe ledul rosu. Motocicleta porneste fara probleme, bateria am tinut-o in casa, am incarcat-o cand am dat-o jos, am reincarcat-o cand am montat-o ieri pe motor, deci nicio problema. Am zis sa o pun pe procharger daca am adus-o de la garajul unde am tinut-o din noiembrie pana acum si acum sta in curte.Are idee cineva ce o fi?Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?Mersi.

http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.pro-bike.ro%2Fforums%2Findex.php%3Fapp%3Dcore%26module%3Dattach%26section%3Dattach%26attach_id%3D218638&ei=xMESUe_ZDIHZtAbQn4HYBg&usg=AFQjCNG1pqkDhRLsQnmoBxJQ7RAhqeKytw&sig2=hbR2oz-Wt32vcdQwFqvrMw&bvm=bv.41934586,d.Yms&cad=rja

 

Asta e manualul. Cauzele pot fi mai multe. Afla care e cauza la tine din el. Daca nu te descurci cu engleza, da detalii, numai un led sta aprins, palpaie, etc, da toate detaliile ;)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase?

L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aveti idee cum se poate schimba incuietoarea de la un topcase?
L-am gasit de cumparat insa as vrea sa il trec pe cheia de la motor nu sa umblu cu alta dupa mine



Nu sunt 100% de ce zic acum dar din cate stiu se comanda butucul la BMW si apoi cand bagi prima data cheia in el, se va configura pe cheia ta si asa ramane.

Cel mai sigur o sa stii cand mergi la ei sa-l comanzi.



Pare sa aiba un pret competitiv. Multam de sugestie....pt off road o sa dau jos aripioarele, oricum o sa o scap pe jos, deci mai putine piese de stricat :)

 

Eu il folosesc ca si parbriz permanent. Ca si pret, cand l-am luat a fost si mai competitiv: 89€.

Vezi ca tu la ADV trebuie sa renunti la bara superioara de la parbrizul tau si sa comazi saibele de plastic si suruburile de la GS, scrie jos in pagina.



Este defect prochargerul sau bateria, ori este altceva?

 

Inceraca si la alta motocicleta si vezi ce se intampla :wacko:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...