Sergiu_Q Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 La plimbare cu geseul. frumoasa motoreta dar e penibil ca au pus filmuletul pe 3x sau chiar mai mult in zonele offroad doar ca sa para ca mergi cu viteza te cam grabeai ) eu dupa secunda 13 te lasam sa te duci singur si ne vedeam la destinatie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) Bogdane, vad ca nu vrei sa te potolesti ...! Daca consumul motocicletei (tale banuiesc) la 90 km/h - ATENTIE, oameni buni - "nu depaseste 4,4" ... TE-AS INVITA DIN NOU SA NE ARATI CA ESTI BAIAT SALON SI SA NE DEMONSTREZI ACEST LUCRU! altfel ma vad nevoit sa te incadrez in categoria celor care ... stii tu mai bine! Aureliane, fara suparare, excursia respectiva am considerat-o un raspuns la majusculele din acest post. Ca tu te-ai razgandit intre timp nu e treaba mea. Intradevar 20 km ai fost in fata, iar eu al doilea intre tine si Cezar care mergand foarte incet mi-a dat impresia ca are probleme. Cand ai reclamat situatia si am inteles stilul lui Cezar am trecut eu primul si asa am ramas pana la sfarsitul excursie sau intrecerii mergand totusi mereu impreuna, 100 km sau mai mult. Sincer nu consider ca ai fost dezavantajat niciun moment, iar "cifrele vorbeste"! Editat Martie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) frumoasa motoreta dar e penibil ca au pus filmuletul pe 3x sau chiar mai mult in zonele offroad doar ca sa para ca mergi cu viteza S-au mai vazut si telefoane filmand full HD! Trebuie sa ne obisnuim. Editat Martie 7, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Se pare ca inceputul nu este chiar lipsit de probleme... motiv pt. care nu regret decizia de a mai astepta un an. http://blog.motorcycle.com/2013/03/07/manufacturers/bmw/2013-bmw-r1200gs-telelever-problem-explained-in-transport-canada-recall/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+motorcycle%2Fthe-sidecar+(Motorcycle.com+blog) (click si pe ce este scris cu rosu pt alte detalii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Un an, doi, trei, ce mai conteaza, cand iubirea este mare. Macar sa le termine inainte de a le scoate din fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Aureliane, fara suparare, excursia respectiva am considerat-o un raspuns la majusculele din acest post. Ca tu te-ai razgandit intre timp nu e treaba mea. Intradevar 20 km ai fost in fata, iar eu al doilea intre tine si Cezar care mergand foarte incet mi-a dat impresia ca are probleme. Cand ai reclamat situatia si am inteles stilul lui Cezar am trecut eu primul si asa am ramas pana la sfarsitul excursie sau intrecerii mergand totusi mereu impreuna, 100 km sau mai mult. Sincer nu consider ca ai fost dezavantajat niciun moment, iar "cifrele vorbeste"! chiar crezi ca e necesar sa ne povestesti pe topicul de 1200 gs cat consuma yamaha ta? poate unii nu-s curiosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Merci. Astia de la MotoMall au ceva pe stoc, sau numai comenzi? Am cautat un site dar se pare ca nu au. Uleiul l-as pune 10/50, motorul e din 2005, cam 40 mii km... Sa incerc un castrol? eu am luat de la metro pentru motor si de la obi de transmisie. am optat pentru full synthetic si o marca cat de cat comerciala sa mai gasesc si-n viitor pentru completare sau schimb. cam astea au fost criteriile. motocicleta am luat-o din germania cu 20-50 si 80-90 minerale. am schimbat filtrele, am pus uleiurile noi dupa care am repetat actiunea dupa 1,000km parca. bavaria a refuzat sa-mi schimbe uleiurile daca aleg altceva decat 20-50 sau 20-40, asa ca am facut-o singur. mi-au zis ca or sa se auda tachetii. nici vorba. acum am inteles ca "accepta" 15-40 si 15-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 chiar crezi ca e necesar sa ne povestesti pe topicul de 1200 gs cat consuma yamaha ta? poate unii nu-s curiosi. Poate mai sunt unii nehotarati, pe care-i intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Poate mai sunt unii nehotarati, pe care-i intereseaza. atunci cel mai bun loc sa le spui asta e pe topicul tau cu yamaha. ii faci reclama cel mai usor, nu pe topicul de 1200gs. daca as dori informatii despre consumul noii yamaha, n-as intra pe topicul de 1200 gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) Merci. leiul l-as pune 10/50, motorul e din 2005, cam 40 mii km... Sa incerc un castrol? Pana la 60.000 km am bagat numai 20W50 de la Bavaria, fiindca este la un pret bun si am considerat ca nu merita sa bag ceva superior (adica sintetic). La ultimul schimb am bagat Motorex Boxer 15W50 (sintetic) si sunt foarte multumit, dupa aprox. 6-7.000 km de la schimb, nu a trebuit sa completez deloc (din 20W50 bagam cam. 0,6-0,7 l/10.000 km). Culmea, desi este un ulei "mai subtire", cu 15W50 si motorul este mai silentios. 4 l au costat vreo 180 RON. Editat Martie 8, 2013 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 atunci cel mai bun loc sa le spui asta e pe topicul tau cu yamaha. ii faci reclama cel mai usor, nu pe topicul de 1200gs. daca as dori informatii despre consumul noii yamaha, n-as intra pe topicul de 1200 gs. pai cu cine sa vorbeasca pe topicul de yamaha 1200????? ca sunt doar doi .... se pot suna fara probleme ......... sunt asa bune si nemaipomenite ca ... asa de multe pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 hai sa continui cu offttopciul varadero 1000 consuma sub 5 ( real ) la 90 . fara pasager, fara coburi laterali testat de fapt undeva intre 80 - 90 . cu mobra lui harea am mers un pic la fel si tot sub 5 scoate vorbim de mers pe asfalt, la campie, fara vant , conditii ideale scuter ( deh tot japo ) ,125 cmc comsuma la 60 - 75 pana in 3 l . /100 km, cand se duce in 90 - 100 sare in 4,5 iar daca il tii " la cap " Cam 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) pai cu cine sa vorbeasca pe topicul de yamaha 1200????? ca sunt doar doi .... se pot suna fara probleme ......... sunt asa bune si nemaipomenite ca ... asa de multe pe strada Nu mai aveti loc de mine? Am sa ma mut pe topicul Yamaha dupa ce am sa iau un BMW. Sa vezi atunci "dicstractie". Speram sa fie noul GS, dar ii vad nehotarati pe fabricanti. As fi pierdut pariul cu fanii si cunoscatorii. Mergeam la sigur ca nu va avea probleme la lansare, dar se pare ca m-am inselat. Un mort si trei carpeli pana acum. Ce sa-i faci, nu pot renunta la traditie. Oricum eu am si motor si rabdare, asa ca pot astepta. Mai rau de cei care si le-au vandut si asteapta minunea cu banii sub perna. Editat Martie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 bogdan stiam ca esti...pe receptie eu am zi de la inceput ca nu e de luat imediat noul model da tu.....nu si nu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Puteam sa jur ca si-au schimbat obiceiul, dar se pare ca obisnuinta este mai puternica. Ma recunosc invins si dau o bere cu prima ocazie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 hai sa continui cu offttopciul De ce totusi sa faci asta?? Ca nu tine nimeni cont? Se vorbea de consum la GS care este fix on-topic. Se mai tot baga cineva in seama cu alta motocicleta dar aia macar este concurent direct, am putea zice ca are o mica legatura... dar tu?? Sunteti cativa p-aici de criticati non-stop BMW-urile dar faceti mai multe posturi decat posesorii, evident neavand nimic de spus. Ma rog, mai bagati o raca, un flame, ca e la liber. Asa se intampla si pe alte topicuri sau doar p-aici sunt vulpile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 (editat) De la voi am invatat. Uita-te la XT, Explorer, Crosstourer, Caponord1200, KTM1199,.... si vezi ca in topul postarilor 9 din primii 10 sunt bemveisti. In plus nu mai este problema de acritura, ca GS s-a "eftinit", iar celelalte s-au scumpit. Editat Martie 8, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 De la voi am invatat. Uita-te la XT, Explorer, Crosstourer, Caponord1200, KTM1199,.... si vezi ca in topul postarilor 9 din primii 10 sunt bemveisti. In plus nu mai este problema de acritura, ca GS s-a "eftinit", iar celelalte s-au scumpit. bogdan e normal sa fie bmw sti ca posesori de petarde mai sus enuntate nu avem in tara.... so cine dracu sa scrie ...posesorii de busa???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Sunteti cativa p-aici de criticati non-stop BMW-urile dar faceti mai multe posturi decat posesorii, evident neavand nimic de spus. Ma rog, mai bagati o raca, un flame, ca e la liber. Asa se intampla si pe alte topicuri sau doar p-aici sunt vulpile? problema e cand ai nevoie de o informatie si tre sa cauti ceva printre paginile topicului. atunci e trist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 bogdan e normal sa fie bmw sti ca posesori de petarde mai sus enuntate nu avem in tara.... so cine dracu sa scrie ...posesorii de busa???? Petardele fac zgomot, bombele omoara nevinovati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Se vorbea de consum la GS care este fix on-topic. Se mai tot baga cineva in seama cu alta motocicleta dar aia macar este concurent direct, am putea zice ca are o mica legatura... dar tu?? Imi zice si mie cineva de ce pe mine nu ma intreseaza consumul? Sau de ce ar trebui sa ma intereseze? Pe voi de ce va intereseaza, ca economie la bani sau ca autonomie? La distanta parcursa fara alimentare, daca n-o ardeti in africa sau far east, gasiti gaz la fiecare 30km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Martie 8, 2013 Autor Share Postat Martie 8, 2013 Imi zice si mie cineva de ce pe mine nu ma intreseaza consumul? Sau de ce ar trebui sa ma intereseze? Pe voi de ce va intereseaza, ca economie la bani sau ca autonomie? La distanta parcursa fara alimentare, daca n-o ardeti in africa sau far east, gasiti gaz la fiecare 30km acum cativa ani chiar ca nu se simtea un rez de 33 litri ca BANI DAR acum ......deja e cam ....NASPA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Pe mine ma intereseaza din toate punctele de vedere, fiind o marime la indemana de masurat max de precis. Costuri, autonomie cu rezervorul plin sau pe rezerva si nu in ultimul rand avansul tehnologic al motorului respectiv. Pt mine un motor cu cat consuma mai putin in acelasi regim de exploatare cu atat este mai evoluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 8, 2013 Admin Share Postat Martie 8, 2013 Vorba cuiva..nu stiu cum au scumpit astia benzina, ca io tot de 100 lei bag..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 se pare ca inca un avantaj al noului model este costul reviziilor, care teoretic n-ar trebui sa fie mai scumpe decat la modelul anterior; din contra: "Due to the highly efficient overall design of the power unit, the previous radial valve arrangement is no longer required. At 8 degrees on the intake side and 10 degrees on the exhaust side, the four valves are at close angles to one another, making for a compact combustion chamber shape - a feature which is crucial to optimum combustion. Due to the new calculation of the combustion chamber and the much improved channel ducting and design, it has been possible to improve the compression ratio as compared to the predecessor model from 12.0:1 to 12.5:1. What is more, due to the optimisation of the combustion process and ignition timing, no knock control is required, despite retaining the RON 95 set-up, while still making the most of torque potential". sursa: http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2013models/2013-BMW-R1200GS.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.