Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

La plimbare cu geseul.

frumoasa motoreta dar e penibil ca au pus filmuletul pe 3x sau chiar mai mult in zonele offroad doar ca sa para ca mergi cu viteza :)

 

 

te cam grabeai :))

eu dupa secunda 13 te lasam sa te duci singur si ne vedeam la destinatie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bogdane, vad ca nu vrei sa te potolesti ...!

Daca consumul motocicletei (tale banuiesc) la 90 km/h - ATENTIE, oameni buni - "nu depaseste 4,4" ... TE-AS INVITA DIN NOU SA NE ARATI CA ESTI BAIAT SALON SI SA NE DEMONSTREZI ACEST LUCRU!

altfel ma vad nevoit sa te incadrez in categoria celor care ... stii tu mai bine!

 

 

Aureliane, fara suparare, excursia respectiva am considerat-o un raspuns la majusculele din acest post. Ca tu te-ai razgandit intre timp nu e treaba mea. Intradevar 20 km ai fost in fata, iar eu al doilea intre tine si Cezar care mergand foarte incet mi-a dat impresia ca are probleme. Cand ai reclamat situatia si am inteles stilul lui Cezar am trecut eu primul si asa am ramas pana la sfarsitul excursie sau intrecerii mergand totusi mereu impreuna, 100 km sau mai mult. Sincer nu consider ca ai fost dezavantajat niciun moment, iar "cifrele vorbeste"!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa motoreta dar e penibil ca au pus filmuletul pe 3x sau chiar mai mult in zonele offroad doar ca sa para ca mergi cu viteza :)

S-au mai vazut si telefoane filmand full HD! Trebuie sa ne obisnuim.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca inceputul nu este chiar lipsit de probleme... motiv pt. care nu regret decizia de a mai astepta un an.

 

http://blog.motorcycle.com/2013/03/07/manufacturers/bmw/2013-bmw-r1200gs-telelever-problem-explained-in-transport-canada-recall/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+motorcycle%2Fthe-sidecar+(Motorcycle.com+blog)

 

(click si pe ce este scris cu rosu pt alte detalii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aureliane, fara suparare, excursia respectiva am considerat-o un raspuns la majusculele din acest post. Ca tu te-ai razgandit intre timp nu e treaba mea. Intradevar 20 km ai fost in fata, iar eu al doilea intre tine si Cezar care mergand foarte incet mi-a dat impresia ca are probleme. Cand ai reclamat situatia si am inteles stilul lui Cezar am trecut eu primul si asa am ramas pana la sfarsitul excursie sau intrecerii mergand totusi mereu impreuna, 100 km sau mai mult. Sincer nu consider ca ai fost dezavantajat niciun moment, iar "cifrele vorbeste"!

chiar crezi ca e necesar sa ne povestesti pe topicul de 1200 gs cat consuma yamaha ta?

poate unii nu-s curiosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci.

 

Astia de la MotoMall au ceva pe stoc, sau numai comenzi? Am cautat un site dar se pare ca nu au.

 

Uleiul l-as pune 10/50, motorul e din 2005, cam 40 mii km... Sa incerc un castrol?

 

eu am luat de la metro pentru motor si de la obi de transmisie.

am optat pentru full synthetic si o marca cat de cat comerciala sa mai gasesc si-n viitor pentru completare sau schimb.

cam astea au fost criteriile.

motocicleta am luat-o din germania cu 20-50 si 80-90 minerale.

am schimbat filtrele, am pus uleiurile noi dupa care am repetat actiunea dupa 1,000km parca.

 

bavaria a refuzat sa-mi schimbe uleiurile daca aleg altceva decat 20-50 sau 20-40, asa ca am facut-o singur. mi-au zis ca or sa se auda tachetii. nici vorba.

acum am inteles ca "accepta" 15-40 si 15-50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate mai sunt unii nehotarati, pe care-i intereseaza.

atunci cel mai bun loc sa le spui asta e pe topicul tau cu yamaha. ii faci reclama cel mai usor, nu pe topicul de 1200gs.

daca as dori informatii despre consumul noii yamaha, n-as intra pe topicul de 1200 gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci.

 

leiul l-as pune 10/50, motorul e din 2005, cam 40 mii km... Sa incerc un castrol?

 

Pana la 60.000 km am bagat numai 20W50 de la Bavaria, fiindca este la un pret bun si am considerat ca nu merita sa bag ceva superior (adica sintetic). La ultimul schimb am bagat Motorex Boxer 15W50 (sintetic) si sunt foarte multumit,

dupa aprox. 6-7.000 km de la schimb, nu a trebuit sa completez deloc (din 20W50 bagam cam. 0,6-0,7 l/10.000 km). Culmea, desi este un ulei "mai subtire", cu 15W50 si motorul este mai silentios.

4 l au costat vreo 180 RON.

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci cel mai bun loc sa le spui asta e pe topicul tau cu yamaha. ii faci reclama cel mai usor, nu pe topicul de 1200gs.

daca as dori informatii despre consumul noii yamaha, n-as intra pe topicul de 1200 gs.

pai cu cine sa vorbeasca pe topicul de yamaha 1200?????

ca sunt doar doi .... se pot suna fara probleme

.........

 

sunt asa bune si nemaipomenite ca ... asa de multe pe strada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa continui cu offttopciul

varadero 1000 consuma sub 5 ( real ) la 90 . fara pasager, fara coburi laterali

testat

 

de fapt undeva intre 80 - 90 .

 

cu mobra lui harea am mers un pic la fel si tot sub 5 scoate

 

vorbim de mers pe asfalt, la campie, fara vant , conditii ideale

 

scuter ( deh tot japo ) ,125 cmc comsuma la 60 - 75 pana in 3 l . /100 km, cand se duce in 90 - 100 sare in 4,5 iar daca il tii " la cap " Cam 5 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cu cine sa vorbeasca pe topicul de yamaha 1200?????

ca sunt doar doi .... se pot suna fara probleme

.........

 

sunt asa bune si nemaipomenite ca ... asa de multe pe strada

Nu mai aveti loc de mine? Am sa ma mut pe topicul Yamaha dupa ce am sa iau un BMW. Sa vezi atunci "dicstractie". Speram sa fie noul GS, dar ii vad nehotarati pe fabricanti. As fi pierdut pariul cu fanii si cunoscatorii. Mergeam la sigur ca nu va avea probleme la lansare, dar se pare ca m-am inselat. Un mort si trei carpeli pana acum. Ce sa-i faci, nu pot renunta la traditie. Oricum eu am si motor si rabdare, asa ca pot astepta. Mai rau de cei care si le-au vandut si asteapta minunea cu banii sub perna. :crack:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa continui cu offttopciul

 

De ce totusi sa faci asta?? Ca nu tine nimeni cont?

 

Se vorbea de consum la GS care este fix on-topic. Se mai tot baga cineva in seama cu alta motocicleta dar aia macar este concurent direct, am putea zice ca are o mica legatura... dar tu??

 

Sunteti cativa p-aici de criticati non-stop BMW-urile dar faceti mai multe posturi decat posesorii, evident neavand nimic de spus. Ma rog, mai bagati o raca, un flame, ca e la liber. Asa se intampla si pe alte topicuri sau doar p-aici sunt vulpile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la voi am invatat. Uita-te la XT, Explorer, Crosstourer, Caponord1200, KTM1199,.... si vezi ca in topul postarilor 9 din primii 10 sunt bemveisti. In plus nu mai este problema de acritura, ca GS s-a "eftinit", iar celelalte s-au scumpit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la voi am invatat. Uita-te la XT, Explorer, Crosstourer, Caponord1200, KTM1199,.... si vezi ca in topul postarilor 9 din primii 10 sunt bemveisti. In plus nu mai este problema de acritura, ca GS s-a "eftinit", iar celelalte s-au scumpit.

bogdan

e normal sa fie bmw sti ca posesori de petarde mai sus enuntate nu avem in tara....

so cine dracu sa scrie ...posesorii de busa????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti cativa p-aici de criticati non-stop BMW-urile dar faceti mai multe posturi decat posesorii, evident neavand nimic de spus. Ma rog, mai bagati o raca, un flame, ca e la liber. Asa se intampla si pe alte topicuri sau doar p-aici sunt vulpile?

problema e cand ai nevoie de o informatie si tre sa cauti ceva printre paginile topicului. atunci e trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vorbea de consum la GS care este fix on-topic. Se mai tot baga cineva in seama cu alta motocicleta dar aia macar este concurent direct, am putea zice ca are o mica legatura... dar tu??

 

Imi zice si mie cineva de ce pe mine nu ma intreseaza consumul?

Sau de ce ar trebui sa ma intereseze?

 

Pe voi de ce va intereseaza, ca economie la bani sau ca autonomie?

 

La distanta parcursa fara alimentare, daca n-o ardeti in africa sau far east, gasiti gaz la fiecare 30km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Imi zice si mie cineva de ce pe mine nu ma intreseaza consumul?

Sau de ce ar trebui sa ma intereseze?

 

Pe voi de ce va intereseaza, ca economie la bani sau ca autonomie?

 

La distanta parcursa fara alimentare, daca n-o ardeti in africa sau far east, gasiti gaz la fiecare 30km

acum cativa ani chiar ca nu se simtea un rez de 33 litri ca BANI

DAR

acum ......deja e cam ....NASPA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma intereseaza din toate punctele de vedere, fiind o marime la indemana de masurat max de precis. Costuri, autonomie cu rezervorul plin sau pe rezerva si nu in ultimul rand avansul tehnologic al motorului respectiv. Pt mine un motor cu cat consuma mai putin in acelasi regim de exploatare cu atat este mai evoluat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca inca un avantaj al noului model este costul reviziilor, care teoretic n-ar trebui sa fie mai scumpe decat la modelul anterior; din contra: "Due to the highly efficient overall design of the power unit, the previous radial valve arrangement is no longer required. At 8 degrees on the intake side and 10 degrees on the exhaust side, the four valves are at close angles to one another, making for a compact combustion chamber shape - a feature which is crucial to optimum combustion. Due to the new calculation of the combustion chamber and the much improved channel ducting and design, it has been possible to improve the compression ratio as compared to the predecessor model from 12.0:1 to 12.5:1. What is more, due to the optimisation of the combustion process and ignition timing, no knock control is required, despite retaining the RON 95 set-up, while still making the most of torque potential".

 

 

sursa: http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles/2013models/2013-BMW-R1200GS.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...